Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tijd voor ijs! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben al wel heel erg goede Duitse nasynchronisaties tegengekomen, zo goed zelfs dat ik het een keer eerst even niet doorhad dat ik hem niet op de originele taal had staan (was een aflevering van The Prisoner die werd uitgezonden op Arte, vandaar dat ik de taal ook anders kon instellen). Dat neemt trouwens niet weg dat ik films ook liever in de oorspronkelijke taal/talen kijk, alhoewel ik geen groot fan ben van ondertiteling en ik die dan ook uitzet zodra ik het ook maar een beetje versta.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat nog niet wegneemt dat ik liever iemand Nederlands hoor praten dan Amerikaans. |
![]() |
|
Ik vind oude Italiaanse films rampzalig om te kijken, omdat daarbij de stemmen opnieuw werden ingesproken. Films als Otto è Mezzo en Ladri di Bicyclette waren een godvergeten hel om doorheen te komen, zo erg irriteerde ik me aan de nasychronisatie. Monden die niet matchen met hetgeen dat ik hoor, is extreem storend.
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik voel me in Frankrijk, zeker bij familie, wel thuis. En ik kan makkelijk Frans spreken/verstaan. Maar op een of andere manier denk ik niet dat ik daar ooit echt... ja, ik weet niet. Alsof ik daar wel welkom ben en pas en alles, maar niet echt hoor/gelukkig zou kunnen zijn.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik wil best wel op vakantie naar dat soort landen hoor. En de Italiaanse keuken = win. Maar ik heb er verder geen affiniteit mee, doe mij maar iets Scandinavisch of Engelstalig of Oostblok-en-verder en/of Rusland ofzo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik ken Scandinavië nog helemaal niet en Oostblok ook niet goed genoeg (alleen Tsjechië eigenlijk), dus geen idee. En Italiaanse keuken is de beste ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Maar goed, mij lijkt in een dikke Amerikaanse auto over Route 66 vroemen en hamburgers eten ook een stuk leuker dan rijst en vis vreten in Zuid-Oost Azië of leuke gebreide mutsjes kopen in een willekeurig Zuid-Amerikaans land "want dat is authentieke cultuuuuuuuur"
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, misschien lijkt me over de Route 66 vroemen nog wel gaver ook ja ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Veel beter dan Meryl Streep ![]() |
![]() |
|
|