Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2011, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Over de locale 'lekkere mensen' heeft iedereen zn eigen smaak, maar voor mij is dat gewoon mn vriendin, dus dan praat ik niet over iemand omdat ze mooi is, maar omdat ik er een relatie mee hebt.

Beroemdheden zijn onbereikbaar, daar geil ik niet op
Nou en? Daadwerkelijk alles is smaak. Van beroemdheden vinden zowel mannen als vrouwen bepaalde types gemiddeld lekkerder dan anderen, en van lokale mensen is dat exact hetzelfde. En of je er een van bespreekt met een ander, is ook gewoon je karakter en de situatie. En jij bent blijkbaar iemand die beide niet bespreekt, hoogestens lokale lekkere mensen. Ik snap niet waarom je uitspraken gaat doet voor íedereen en álle vrouwen. Etc.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-07-2011, 16:45
honkballertje
honkballertje is offline
ik doe geen uitspraken voor anderen, ik verkondig alleen mn eigen mening.

Er zullen vast jongens/mannen zijn die het daar wel de hele tijd over hebben, maar zo ben ik zelf niet en zo zijn mijn vrienden niet.
Ik doe niet alsof geen enkele man het over vrouwen uit een film of weet ik veel wat hebben, ik ken alleen geen jongens/mannen die daar zo over kunnen praten als vrouwen kunnen praten over die Robbert Patterson.
Oud 28-07-2011, 08:00
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Ik snap de hype ook niet. Als hij niet bekend was geweest zou iedere vrouw er langsheen lopen zonder hem een tweede blik waardig te gunnen, maar nu is hij opeens superhot. Wat een onzin. Zijn hele hoofd ziet er misvormd uit.
QFT!!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 13:20
Verwijderd
omg... iedereen heeft andere eisen maar er zijn mensen die door een grote groep mooi/knap gevonden worden... vraag me niet hoe dat komt... , maar er zijn blijkbaar uiterlijke kenmerken die velen mooi vinden, maar lang niet iedereen
en zoiezo heb je als acteur of zanger ofzo toch al een streepje voor denk ik

maare mannen hebben dat toch precies zo? die zitten toch ook te praten over lekkere wijven en al dat soort gedoe? betekend niet dat vrouwen die er anders uitzien dan dat ideaalbeeld niet mooi gevonden worden en geen kans maken.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2011, 22:30
LittleFly
LittleFly is offline
Citaat:
Ik doe niet alsof geen enkele man het over vrouwen uit een film of weet ik veel wat hebben, ik ken alleen geen jongens/mannen die daar zo over kunnen praten als vrouwen kunnen praten over die Robbert Patterson.
hmm...Robbert Patterson....die is nieuw!
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 08:44
Verwijderd
Citaat:
Nee. Pubermeisjes vallen op status. Hij is acteur, rijk, hij speelt een "sexy" vampier. Natuurlijk is dat ontzettend "OMGAH HAWT!!"

Is het je niet opgevallen dat hij ook in Harry Potter heeft gespeeld en dus eigenlijk al heel "bekend" was, maar dat die hype rond zijn persoon pas is begonnen door Twilight? Die boeken en die films, dat is waar die hype vandaan komt. Dat heeft geen fuck te maken met zijn "woeste aantrekkelijkheid."

Het maakt niet uit wie de rol had gespeeld in die film, die persoon was sowieso een hype geworden.
Nou ik heb niks maar dan ook niks met twilight (ik hou meer van vampiers met gevoel voor zelfspot ) maar ik vind hem wél knap. Vond ik in Harry Potter trouwens ook al, ik vond hem goed gecast voor Cedric. Maar ik ben het met je eens dat de twilight-rol hem tot ongekende hoogten heeft opgestuwd, en dat had ook met andere (knappe ) acteurs kunnen gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 10:30
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Nou ik heb niks maar dan ook niks met twilight (ik hou meer van vampiers met gevoel voor zelfspot ) maar ik vind hem wél knap. Vond ik in Harry Potter trouwens ook al, ik vond hem goed gecast voor Cedric. Maar ik ben het met je eens dat de twilight-rol hem tot ongekende hoogten heeft opgestuwd, en dat had ook met andere (knappe ) acteurs kunnen gebeuren.
Hmm, ja het heeft natuurlijk ook met smaak te maken, maar ik vind hem echt helemáál niet knap. Er is gewoon iets vreemds aan de hand met zijn hoofd. Dat vond ik in Harry Potter ook al.

Ik vond het gewoon nogal ver gaan dat Erato ervan uitging dat iedere vrouw hem wel aantrekkelijk vond (wat een aanname..), maar dat deze slechts beweren dat ze hem niet aantrekkelijk vinden "omdat hij te hoog gegrepen" is. Dat slaat toch nergens op? Er zijn zoveel bekende, rijke mannen die ik absoluut niet knap vind, maar dat heeft niets te maken met hun eventuele status.

Oh, en fijne up, trouwens.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Hmm, ja het heeft natuurlijk ook met smaak te maken, maar ik vind hem echt helemáál niet knap. Er is gewoon iets vreemds aan de hand met zijn hoofd. Dat vond ik in Harry Potter ook al.

Ik vond het gewoon nogal ver gaan dat Erato ervan uitging dat iedere vrouw hem wel aantrekkelijk vond (wat een aanname..), maar dat deze slechts beweren dat ze hem niet aantrekkelijk vinden "omdat hij te hoog gegrepen" is. Dat slaat toch nergens op? Er zijn zoveel bekende, rijke mannen die ik absoluut niet knap vind, maar dat heeft niets te maken met hun eventuele status.

Oh, en fijne up, trouwens.
Haha sorry
En ja tuurlijk kan dat. Ik vond Jude Law ook nooit aantrekkelijk, terwijl heel veel vrouwen daar helemaal wild van waren. Pas nu hij wat ouder is, vind ik hem eigenlijk echt mooi worden, daarvoor was het net een Ken-pop Maar ik vind het gekke hoofd van Robert dus wel geinig. Met te hoog gegrepen heeft dat weinig te maken, net als het andere argument, dat ik ze juist leuk vind omdát ze beroemd en rijk zijn. Als hun hoofd bevalt én het personage dat ze spelen, dan zijn ze gewoon leuk
Met citaat reageren
Oud 07-12-2011, 20:52
Telesmurf
Telesmurf is offline
Niks om je zorgen over te maken hoor, geen van al die meiden krijgen een relatie met Robert Pattinson, Taylor Lautner, etc. Mochten de meeste willen.

Meiden maken zich anders ook behoorlijk vaak zorgen of jongens wel op hun vallen, omdat jongens vaak over modellen (Doutzen Kroes, etc) praten, doen wij dat dus ook waardoor we onszelf met hen gaan vergelijken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten