Advertentie | |
|
![]() |
|
ik doe geen uitspraken voor anderen, ik verkondig alleen mn eigen mening.
Er zullen vast jongens/mannen zijn die het daar wel de hele tijd over hebben, maar zo ben ik zelf niet en zo zijn mijn vrienden niet. Ik doe niet alsof geen enkele man het over vrouwen uit een film of weet ik veel wat hebben, ik ken alleen geen jongens/mannen die daar zo over kunnen praten als vrouwen kunnen praten over die Robbert Patterson.
|
Verwijderd
|
omg... iedereen heeft andere eisen maar er zijn mensen die door een grote groep mooi/knap gevonden worden... vraag me niet hoe dat komt... , maar er zijn blijkbaar uiterlijke kenmerken die velen mooi vinden, maar lang niet iedereen
en zoiezo heb je als acteur of zanger ofzo toch al een streepje voor denk ik maare mannen hebben dat toch precies zo? die zitten toch ook te praten over lekkere wijven en al dat soort gedoe? betekend niet dat vrouwen die er anders uitzien dan dat ideaalbeeld niet mooi gevonden worden en geen kans maken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vond het gewoon nogal ver gaan dat Erato ervan uitging dat iedere vrouw hem wel aantrekkelijk vond (wat een aanname..), maar dat deze slechts beweren dat ze hem niet aantrekkelijk vinden "omdat hij te hoog gegrepen" is. Dat slaat toch nergens op? Er zijn zoveel bekende, rijke mannen die ik absoluut niet knap vind, maar dat heeft niets te maken met hun eventuele status. ![]() Oh, en fijne up, trouwens. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ja tuurlijk kan dat. Ik vond Jude Law ook nooit aantrekkelijk, terwijl heel veel vrouwen daar helemaal wild van waren. Pas nu hij wat ouder is, vind ik hem eigenlijk echt mooi worden, daarvoor was het net een Ken-pop ![]() ![]() |
![]() |
|
Niks om je zorgen over te maken hoor, geen van al die meiden krijgen een relatie met Robert Pattinson, Taylor Lautner, etc. Mochten de meeste willen.
Meiden maken zich anders ook behoorlijk vaak zorgen of jongens wel op hun vallen, omdat jongens vaak over modellen (Doutzen Kroes, etc) praten, doen wij dat dus ook waardoor we onszelf met hen gaan vergelijken. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Seksualiteit |
Afknappers & Turn on's Aaffke | 102 | 25-01-2008 12:27 | |