Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2011, 06:33
Verwijderd
Citaat:
In welke post beweer ik dat jij beweert dat je knap bent?
Nergens, maar ik zeg het alleen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-06-2011, 11:09
Verwijderd
ehm, ok!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2011, 20:48
Verwijderd
Citaat:
ehm, ok!
Ja dat je het even weet
Met citaat reageren
Oud 24-06-2011, 21:39
kevints
kevints is offline
Citaat:
Hee mensen
Ik had even een vraagje over iets wat ik me al erg lang afvraag.
Meestal praten de meiden allemaal over die erg knappe jongens van het stappen
of over Robert Pattinson o.i.d. En dan krijg ik steeds het gevoel, aangezien ik niet perfect ben,
dat ik erg ver buiten het bereik lig. Maakt het voor meiden, al heeft ieder haar eigen mening, veel uit of je er als een foto model uitziet of niet?
ik kan met je meepraten
Met citaat reageren
Oud 25-06-2011, 10:08
Rivka
Rivka is offline
Als meisjes praten over Robert Pattinson/Orlando Bloom/Justin Bieber/whatever is dat niks meer dan een vleeskeuring. Ze weten allemaal heel goed dat die duisent onbereikbaar zijn en daarom vinden meisjes het leuker om erover te praten. Maar daarom moet jij niet met je uiterlijk zitten hoor! Uiteindelijk willen alle meisjes een jongen die dichterbij hen staat.
Oud 25-06-2011, 13:46
Schrödinger
Schrödinger is offline
Uiteindelijk willen ze vooral een jongen met veel geld.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2011, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Kijk ze allemaal non conformist bird zijn en Robertje afkraken. Waarschijnlijk zijn het ook allemaal lelijke meisjes dus die dat doen.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2011, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Oh damn, dat was ik vergeten. Robert Pattinson heeft wel geld!
Met citaat reageren
Oud 25-06-2011, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Meiden, wat moet je ermee
Met citaat reageren
Oud 07-07-2011, 23:14
deadlytown
deadlytown is offline
Nou niemand is lelijk, het is de smaak.
Oud 08-07-2011, 07:28
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat je ongelijk hebt

Met citaat reageren
Oud 08-07-2011, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Ja, dit is wel een lekker politiek correct antwoord, hoor.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2011, 17:51
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Citaat:
Genocide is niet slecht, het wordt gewoon teveel vanuit een gekleurd beeld bekeken.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2011, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Ja, dit is wel een lekker politiek correct antwoord, hoor.
Ja politiek correct, maar eng genoeg ook waar. Er zijn altijd mensen die wel op je vallen en altijd mensen die niet op je vallen. Er zijn alleen mensen waarbij het harder zoeken is dan bij andere mensen En ook omgekeerd blijkbaar genoeg mensen die het niet warm krijgen van Hollywoodfiguren.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2011, 10:45
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ja politiek correct, maar eng genoeg ook waar. Er zijn altijd mensen die wel op je vallen en altijd mensen die niet op je vallen. Er zijn alleen mensen waarbij het harder zoeken is dan bij andere mensen En ook omgekeerd blijkbaar genoeg mensen die het niet warm krijgen van Hollywoodfiguren.
Dat is toch iets anders. Als je lelijk bent wil dat niet zeggen dat er niemand ooit op je zal vallen.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2011, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Dat is toch iets anders. Als je lelijk bent wil dat niet zeggen dat er niemand ooit op je zal vallen.
Ik weet niet of dit inmiddels nog ontopic is, maar als je op iemand valt, vind je diegene niet lelijk, volgens mij. Je bent lelijk in de ogen van iemand, je kunt lelijk zijn in de ogen van praktisch iedereen, maar als je op een ander valt, erop geilt, diegene wilt doen, het uiterlijk je opwindt, dan vind je diegene niet lelijk. Wellicht noem je het lelijk omdat dat kenmerken zijn die de maatschappij 'lelijk' noemt, maar je vindt iemand onaantrekkelijk en dan wil je er geen seks mee, of je vindt iemand aantrekkelijk en dan iwl je er wel seks mee.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2011, 15:30
Erato
Erato is offline
Robert Pattinson niet lekker?hahahaha alsjeblieft zeg het valt moeilijk te ontkennen dat die kerel een klassieke schoonheid is of hij nou je type is of niet.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2011, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Robert Pattinson niet lekker?hahahaha alsjeblieft zeg het valt moeilijk te ontkennen dat die kerel een klassieke schoonheid is of hij nou je type is of niet.
Flikker toch op. Klassieke schoonheid. Pfft. Heb je dat hoofd gezien? Alsof iemand tien keer is uitgeschoten met hamer en beitel.

Het is een hype, die hele Robert Pattinson, want vampiers zijn zo sexy!!!11! Als hij onbekend was zou je erlangs lopen zonder hem een blik waardig te gunnen.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2011, 15:47
Erato
Erato is offline
Citaat:
Flikker toch op. Klassieke schoonheid. Pfft. Heb je dat hoofd gezien? Alsof iemand tien keer is uitgeschoten met hamer en beitel.

Het is een hype, die hele Robert Pattinson, want vampiers zijn zo sexy!!!11! Als hij onbekend was zou je erlangs lopen zonder hem een blik waardig te gunnen.
Hahahahahaaaaa , laten we het even realistisch houden zeg

Ik heb die belachelijke films nooit gezien net als de meest andere 20+, maar goed ik ken verder ook geen vrouw die met droge ogen durft te beweren dat die gast niet gewoon een lekker ding is.
Dat is ook de enige reden dat hij massa's kwijlerige pubermeisjes aantrekt.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2011, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Hahahahahaaaaa , laten we het even realistisch houden zeg

Ik heb die belachelijke films nooit gezien net als de meest andere 20+, maar goed ik ken verder ook geen vrouw die met droge ogen durft te beweren dat die gast niet gewoon een lekker ding is.
Dat is ook de enige reden dat hij massa's kwijlerige pubermeisjes aantrekt.
Nee. Pubermeisjes vallen op status. Hij is acteur, rijk, hij speelt een "sexy" vampier. Natuurlijk is dat ontzettend "OMGAH HAWT!!"

Is het je niet opgevallen dat hij ook in Harry Potter heeft gespeeld en dus eigenlijk al heel "bekend" was, maar dat die hype rond zijn persoon pas is begonnen door Twilight? Die boeken en die films, dat is waar die hype vandaan komt. Dat heeft geen fuck te maken met zijn "woeste aantrekkelijkheid."

Het maakt niet uit wie de rol had gespeeld in die film, die persoon was sowieso een hype geworden.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2011, 15:59
Erato
Erato is offline
Citaat:
Nee. Pubermeisjes vallen op status. Hij is acteur, rijk, hij speelt een "sexy" vampier. Natuurlijk is dat ontzettend "OMGAH HAWT!!"

Is het je niet opgevallen dat hij ook in Harry Potter heeft gespeeld en dus eigenlijk al heel "bekend" was, maar dat die hype rond zijn persoon pas is begonnen door Twilight? Die boeken en die films, dat is waar die hype vandaan komt. Dat heeft geen fuck te maken met zijn "woeste aantrekkelijkheid."

Het maakt niet uit wie de rol had gespeeld in die film, die persoon was sowieso een hype geworden.
:') wat een onzin maar goed mijn referentiekader bestaat dan ook niet uit alto's..
Met citaat reageren
Oud 09-07-2011, 16:03
Verwijderd
Citaat:
:') wat een onzin maar goed mijn referentiekader bestaat dan ook niet uit alto's..
Goed argument.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2011, 16:08
Erato
Erato is offline
Citaat:
Goed argument.
Uiteraard.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2011, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Ik heb in mijn directe vrienden/kennissenkring ook geen negers, aziaten, homo's of schizofrenen zitten. Wil niet zeggen dat ze er niet zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2011, 10:10
Erato
Erato is offline
Citaat:
Ik heb in mijn directe vrienden/kennissenkring ook geen negers, aziaten, homo's of schizofrenen zitten. Wil niet zeggen dat ze er niet zijn.
Lullig voor je. Maar je deductie skills zijn gelukkig in orde!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2011, 11:00
Verwijderd
En zo kan ie wel weer.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2011, 11:06
Verwijderd
Ehm, ik denk dat ik even onder mijn steen vandaan kom: wie is Robert Pattinson?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2011, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Speelt die vampier in twilight
Met citaat reageren
Oud 10-07-2011, 11:25
Verwijderd
Dat zegt me dus nog niks, want ik kijk nooit tv, met dank aan KPN.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2011, 11:26
Verwijderd
Citaat:
Dat zegt me dus nog niks, want ik kijk nooit tv, met dank aan KPN.
Het is een film in de bioscoop, weetjewel
Met citaat reageren
Oud 10-07-2011, 11:38
Vice
Vice is offline
Citaat:
Ik heb ook Google moeten gebruiken om te zien wie Robert Pattinson is, maar om eerlijk te zijn vind ik hem niet lelijk of misvormd.
Oud 10-07-2011, 11:40
Verwijderd
Most evil is inside
Met citaat reageren
Oud 10-07-2011, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Most evil is inside
Hahaha
Met citaat reageren
Oud 10-07-2011, 13:02
Erato
Erato is offline
Vrouwen hebben wel vaker de neiging om iemand die te hoog gegrepen is af te zeiken.
Dat zie ik mannen nog niet zo snel doen ;x
Met citaat reageren
Oud 10-07-2011, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Vrouwen hebben wel vaker de neiging om iemand die te hoog gegrepen is af te zeiken.
Dat slaat natuurlijk nergens op.

Er zijn genoeg acteurs (en mensen überhaupt) die ik absoluut niet lelijk vind, maar Robert Pattinson is gewoon echt ew.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2011, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Had ik nu niet gezegd dat het goed geweest was?

Kappen dan! Allemaal. Het gaat hier niet per se om Robert Pattinson, maar allerlei jeugdidolen die tienermeisjes aanbidden. Dat er genoeg mensen zijn die hem niks vinden, is natuurlijk een steun voor de TS, maar het gezeik op elkaar omdat we dit vinden, terwijl iedereen weet dat smaken verschillen, is er teveel aan.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2011, 14:45
Verwijderd
Robert Pattinson, yeah right.. iedereen is op tv mooi en knap

tenzij jezelf op tv zie
Met citaat reageren
Oud 10-07-2011, 17:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben ook tegen Robert. Gatver. Zelfs toen hij nog cool en geen hype was en in Harry Potter speelde, vond ik hem al niks.

En zijn vriendin met haar verzuurde kop ook trouwens de enige van die vreselijke films die er nog een beetje oké uitziet, is Taylor, maar die vindt dat zelf ook, dus helaas.
Oud 10-07-2011, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook tegen Robert. Gatver. Zelfs toen hij nog cool en geen hype was en in Harry Potter speelde, vond ik hem al niks.

En zijn vriendin met haar verzuurde kop ook trouwens de enige van die vreselijke films die er nog een beetje oké uitziet, is Taylor, maar die vindt dat zelf ook, dus helaas.
Tokio hotel doet het nog beter.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 15:28
L.E.
L.E. is offline
Citaat:
Tokio hotel doet het nog beter.
Ha!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 15:30
L.E.
L.E. is offline
Maarja, ik heb hier natuurlijk niks te zeggen met mijn Orlando Bloom- fanschap.
Want dat vinden de meesten natuurlijk ook een sukkeltje, net als Robert.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2011, 15:33
L.E.
L.E. is offline
Citaat:

Nee, daar heb je wel echt gelijk in. Serieus, in dat hoofd kan ik echt niks knaps ontdekken?!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2011, 16:39
Chantal072
Chantal072 is offline
haha nou maak je niet druk joh! Meiden praten nou eenmaal over die knappe jongen uit twilight, of zac efron.
maar in de werkelijkheid is het anders hoor. Natuurlijk telt het uiterlijk mee, maar het innerlijk is nog belangrijker!
De meeste knappe mooiboys dumpen je na 2 dagen alweer, dan kan je beter een lieve vriend nemen die er toch goed uitziet maar niet perfect is. Trouwens, niemand is perfect. En geef toe, jullie mannen praten toch ook wel eens over dat ene knappe blonde meisje?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 10:55
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
En geef toe, jullie mannen praten toch ook wel eens over dat ene knappe blonde meisje?
Nee

Los daarvan is praten over een knap blond meisje wat toevallig een keer langs loopt, wat anders dan praten over iemand die zogenaamd super hot is omdat hij op tv komt of in een film speelt.
Oud 24-07-2011, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Nee

Los daarvan is praten over een knap blond meisje wat toevallig een keer langs loopt, wat anders dan praten over iemand die zogenaamd super hot is omdat hij op tv komt of in een film speelt.
tja onbereikbare mannen zijn interessanter
Met citaat reageren
Oud 24-07-2011, 16:13
django023
django023 is offline
Het gaat niet alleen om uiterlijk, maar het oog wil ook wat ik val niet op het "perfecte" meisje maar het moet wel bij elkaar passen. als ik ineens met een supermodel zou gaan daten zou dat waarschijnlijk niet gaan werken. Ik zie telkens hoe het loopt tussen een relatie en of ik iets met diegene wil of niet. Zo ja? dan laat ik dat weten en zal ik er alles aan doen voor een leuke tijd samen. Nee? dan blijf ik gewoon vriendelijk tegen haar alleen laat haar wel weten dat ik niks met haar wil.
Oud 25-07-2011, 09:26
Verwijderd
Citaat:
Nee

Wat een onzin. Beide seksen bespreken, afhankelijk van karakter van de besprekers, wel eens lokale lekkere mensen en beroemdheden.

Laatst gewijzigd op 25-07-2011 om 11:46.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2011, 10:22
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Wat een onzin. Beide seksen bespreken, afhankelijk van karakter van de besprekers, wel eens locale lekkere mensen en beroemdheden.
Over de locale 'lekkere mensen' heeft iedereen zn eigen smaak, maar voor mij is dat gewoon mn vriendin, dus dan praat ik niet over iemand omdat ze mooi is, maar omdat ik er een relatie mee hebt.

Beroemdheden zijn onbereikbaar, daar geil ik niet op
Oud 25-07-2011, 10:31
Verwijderd
Knappe -blonde- meisjes zijn zo zeldzaam. Laatste keer dat ik er een spotte was in '96 dacht ik.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2011, 19:29
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Ik praat niet over locale schoonheden en tv kijk ik vrijwel nooit, zowiezo is mijn vriendin de mooiste meid die ik ken maar ik kan toch niet over mijn vriendin praten als pronkstuk?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten