Advertentie | |
|
![]() |
|
Als meisjes praten over Robert Pattinson/Orlando Bloom/Justin Bieber/whatever is dat niks meer dan een vleeskeuring. Ze weten allemaal heel goed dat die duisent onbereikbaar zijn en daarom vinden meisjes het leuker om erover te praten. Maar daarom moet jij niet met je uiterlijk zitten hoor! Uiteindelijk willen alle meisjes een jongen die dichterbij hen staat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is een hype, die hele Robert Pattinson, want vampiers zijn zo sexy!!!11! Als hij onbekend was zou je erlangs lopen zonder hem een blik waardig te gunnen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb die belachelijke films nooit gezien net als de meest andere 20+, maar goed ik ken verder ook geen vrouw die met droge ogen durft te beweren dat die gast niet gewoon een lekker ding is. Dat is ook de enige reden dat hij massa's kwijlerige pubermeisjes aantrekt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Is het je niet opgevallen dat hij ook in Harry Potter heeft gespeeld en dus eigenlijk al heel "bekend" was, maar dat die hype rond zijn persoon pas is begonnen door Twilight? Die boeken en die films, dat is waar die hype vandaan komt. Dat heeft geen fuck te maken met zijn "woeste aantrekkelijkheid." Het maakt niet uit wie de rol had gespeeld in die film, die persoon was sowieso een hype geworden. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er zijn genoeg acteurs (en mensen überhaupt) die ik absoluut niet lelijk vind, maar Robert Pattinson is gewoon echt ew. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kappen dan! Allemaal. Het gaat hier niet per se om Robert Pattinson, maar allerlei jeugdidolen die tienermeisjes aanbidden. Dat er genoeg mensen zijn die hem niks vinden, is natuurlijk een steun voor de TS, maar het gezeik op elkaar omdat we dit vinden, terwijl iedereen weet dat smaken verschillen, is er teveel aan. |
![]() |
|
Ik ben ook tegen Robert. Gatver. Zelfs toen hij nog cool en geen hype was en in Harry Potter speelde, vond ik hem al niks.
En zijn vriendin met haar verzuurde kop ook trouwens ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
haha nou maak je niet druk joh! Meiden praten nou eenmaal over die knappe jongen uit twilight, of zac efron.
maar in de werkelijkheid is het anders hoor. Natuurlijk telt het uiterlijk mee, maar het innerlijk is nog belangrijker! De meeste knappe mooiboys dumpen je na 2 dagen alweer, dan kan je beter een lieve vriend nemen die er toch goed uitziet maar niet perfect is. Trouwens, niemand is perfect. En geef toe, jullie mannen praten toch ook wel eens over dat ene knappe blonde meisje? |
![]() |
||
Citaat:
Los daarvan is praten over een knap blond meisje wat toevallig een keer langs loopt, wat anders dan praten over iemand die zogenaamd super hot is omdat hij op tv komt of in een film speelt.
|
Het gaat niet alleen om uiterlijk, maar het oog wil ook wat
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 25-07-2011 om 11:46. |
![]() |
||
Citaat:
Beroemdheden zijn onbereikbaar, daar geil ik niet op ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Seksualiteit |
Afknappers & Turn on's Aaffke | 102 | 25-01-2008 12:27 | |
Seksualiteit |
Meiden: er lang over doen en maar 1 keertje sofie3 | 22 | 03-06-2006 20:21 | |
Psychologie |