| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
. Er is junior masterchef ofzoiets, met allemaal van die kinderen die dan supergoed kunnen koken. Ik had de tranen al in mijn ogen zodra ze iets lieten mislukken en er helemaal beteuterd bijstonden. En toen ze gingen opnoemen wie er door gingen. hormonen.
|
|
|
|
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
Ik kan nu niet meer slapen hoor (teringherrie buiten )
|
|
|
Verwijderd
|
Wat is Zouk toch een raarrrrrRrRrre dans.
Absinthe naamzoek: misschien wel wat voor jou! Het zit tussen salsa en moderne dans in, als ik dat zo zie.Edit: Ah, de Braziliaanse variant op de uitgestorven Lambada, die ook Zouk heet, is inderdaad een cobinatie tussen moderne dans en latin dans. Maar dan is er dus nog een variant, hmmmmm. Laatst gewijzigd op 07-07-2011 om 11:20. |
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Heb jij het ''Chun'' van ''Salsa Chun'' wel eens zien doen? Die kan het bizar goed, maar wat hij doet is bijna meer acrobatiek dan dans.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Van caribische zouk? IK had in Frankrijk een franse cd gekocht, maar die viel toch zwaar tegen. Tegenwoordig heb je ook Nederlandse rappers met zoukmuziek.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Ik vergeet al een uur te ontbijten. Nu maar eens doen.
Wordt tijd dat ik ga samenwonen, dan kan ik tenminste voor iemand zorgen en zorg ik wat beter voor mezelf. Citaat:
![]() Hmm, jammer. Ik geloof dat ik er een queeste van ga maken om jou aan het dansen te krijgen. Je hoeft niet te praten.
|
|
![]() |
|
|