Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar dan nog heb je gelijk dat hij anderen niet belachelijk hoort te maken. Er bestaat geen indeling in alleen nerds of gangsters. Er zit zoveel tussen. En los daarvan zijn wat je beschouwt als 'nerds' helemaal niet zulke nerds en zijn gangsters helemaal niet zo gangster als ze zich voordoen.
||
Citaat:
Het gaat erom dat je een groep niet in kan delen in coole en niet coole mensen (zoals TS dat wel probeert te doen)
||
Citaat:
Ik ben het met je eens ![]() @ draaideur, meer 100% aan ts zelf. Als hij bij iemand wilt gaan staan in de pauze moet hij dat gewoon doen. Als hij zelf niks onderneemt gebeurd er ook niks hè.
||
Citaat:
![]() Maar bedankt voor de informatie ![]() ![]() Verder ben ik het met je eens. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als ik je zeg dat ik Christelijk ben, ben ik dan ook opeens "religieus"? Heb je dan ook meteen een compleet ander beeld van me? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik had sowieso geen beeld van je, maar over dit aspect heb ik inderdaad mijn oordeel klaar. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ik vooral bedoelde met mijn eerste post is dat ik het juist een pré vind als een man net zo over religie denkt als ik, want dat betekent dat ik niet opeens te maken heb met iemand die vatbaar is voor onzin. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Overigens heb ik niets met religie, maar heb ik wel respect voor mensen die dat wel hebben, zolang zij ook gewoon respect hebben voor anderen. Dat geldt sowieso voor mensen in het algemeen, religie of niet, gewoon accepteren dat niet iedereen hetzelfde denkt. (En daarnaast kan ik religie tegelijk ook belachelijk vinden, dat staat voor mij los van respect.) |
![]() |
||
Citaat:
Je hebt een driveby op je fietsje gedaan, dus nu mag je bij de gangsters staan? Je kunt het pi getal opzeggen met minimaal 20 cijfers achter de komma, dus je mag bij de nerds staan? Kom op jongen, maak ons los! |
![]() |
||
Citaat:
Syori, heb jij überhaupt wel hard bewijs dat de 80 jarige oorlog heeft bestaan? Of geloofde je al die tijd blindelings dat Willem van Oranje echt vermoord is door Balthasar Gerards? Dat het in heel veel dingen geschreven staat is niet zo snel bewijs, alles wat in de bijbel staat is vaker beschreven of vormgegeven in manieren. Vrijwel alles wat je meemaakt komt via communicatie binnen, je accepteerd het meeste simpelweg omdat het geloofwaardig klinkt. In feite geloof jij in al die dingen, aangezien ik niet weet of jij alles precies hebt uitgeplozen. "If you want to make an apple pie from scratch you must first create the universe", door Iemand. Laatst gewijzigd op 05-09-2011 om 20:19. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zucht.
Ik heb nergens beweerd dat ik de waarheid in pacht heb over alles en iedereen en ik heb al helemaal niet beweerd dat ik "alles" heb uitgeplozen, maar het feit dat ik niet alles weet (or better yet: dat "wij" niet alles kunnen weten) is geen reden om dan maar een "entiteit" te verzinnen en daar alles op af te schuiven. 1. Ik weet niet alles. 2. Ik weet niet alles, dus moet er wel een God zijn. Zoek de verschillen tussen die twee stellingen. Edit: En ik werd er net op gewezen dat dit inderdaad allemaal wel erg offtopic is, dus laten we deze discussie maar niet gaan voeren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: Oh, ik zie net jouw edit ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Die mierenwipperij terzijde, ben jij ervan overtuigd dat velen hetzelfde zijn? Ik heb nog nooit ook maar 2 vergelijkbare personen leren kennen. Oppervlakkig misschien veel overeenkomsten, maar zodra je iemand beter leert kennen, heeft iedereen weer unieke eigenschappen, unieke achtergronden, unieke overtuigingen, unieke gedachtengangen, unieke twijfels, unieke onzekerheden, etc. Ken jij 2 personen die identiek zijn dan? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Depressie of aanstellerij? dreklop | 8 | 02-05-2014 00:13 | |
Liefde & Relatie |
Meisje op het werk Berrum | 15 | 22-10-2009 12:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Lentetuin princessummer | 3 | 23-05-2004 09:50 | |