Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2011, 06:48
Verwijderd
Ik sta nu al bij iemand.
Advertentie
Oud 02-09-2011, 06:54
Verwijderd
Citaat:
Ik sta nu al bij iemand.
Goed bezig
Oud 02-09-2011, 09:29
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Ik sta nu al bij iemand.
Mooizo.
Oud 05-09-2011, 10:17
Groentensoep
Groentensoep is offline
Citaat:
Dus? Negen gieg is best veel hoor als dat past!
9GB past niet, 8.54GB per schijfje is het limiet

/ nerd has spoken

Ik voel me wel een beetje beledigd dat mijn soort hier gewoon belachelijk gemaakt wordt door de TS.

ff serieus; doe gewoon eens aardig tegen anderen en maak anderen niet belachelijk. Anderen belachelijk maken is niet "stoer" en zeker geen aantrekkelijke eigenschap richting vrouwelijke mensen.
Oud 05-09-2011, 10:57
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:

/ nerd has spoken

Ik voel me wel een beetje beledigd dat mijn soort hier gewoon belachelijk gemaakt wordt door de TS.

ff serieus; doe gewoon eens aardig tegen anderen en maak anderen niet belachelijk. Anderen belachelijk maken is niet "stoer" en zeker geen aantrekkelijke eigenschap richting vrouwelijke mensen.
ik moest lachen

Maar dan nog heb je gelijk dat hij anderen niet belachelijk hoort te maken.
Er bestaat geen indeling in alleen nerds of gangsters. Er zit zoveel tussen. En los daarvan zijn wat je beschouwt als 'nerds' helemaal niet zulke nerds en zijn gangsters helemaal niet zo gangster als ze zich voordoen.
Oud 05-09-2011, 11:02
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
"Nerd is een pejoratieve term welke wordt gebruikt voor mensen die weigeren deel te nemen aan de populaire cultuur van jongeren."

Nerd word ook veels te vaak gezien als iets negatiefs.
Oud 05-09-2011, 11:08
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
"Nerd is een pejoratieve term welke wordt gebruikt voor mensen die weigeren deel te nemen aan de populaire cultuur van jongeren."

Nerd word ook veels te vaak gezien als iets negatiefs.
De TS gebruikt het woord nerd ook als iets negatiefs.
Het gaat erom dat je een groep niet in kan delen in coole en niet coole mensen (zoals TS dat wel probeert te doen)
Oud 05-09-2011, 11:09
Verwijderd
Citaat:
De TS gebruikt het woord nerd ook als iets negatiefs.
Het gaat erom dat je een groep niet in kan delen in coole en niet coole mensen (zoals TS dat wel probeert te doen)
precies, dus deels ligt het aan TS dat ie alleen staat
Oud 05-09-2011, 11:10
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Weet ik.. het was ook @ TS. Wil gewoon dat hij inziet dat nerds net zo goed normaal zijn alleen niet de gangsters op de voet volgen en alles nadoen. Anders waren zij waarschijnlijk ook deel van de gangsters geweest.
Oud 05-09-2011, 12:22
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Weet ik.. het was ook @ TS. Wil gewoon dat hij inziet dat nerds net zo goed normaal zijn alleen niet de gangsters op de voet volgen en alles nadoen. Anders waren zij waarschijnlijk ook deel van de gangsters geweest.
Ah sorry dan had ik je post verkeerd opgevat.
Ik ben het met je eens

@ draaideur, meer 100% aan ts zelf. Als hij bij iemand wilt gaan staan in de pauze moet hij dat gewoon doen. Als hij zelf niks onderneemt gebeurd er ook niks hè.
Oud 05-09-2011, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Ah sorry dan had ik je post verkeerd opgevat.
Ik ben het met je eens

@ draaideur, meer 100% aan ts zelf. Als hij bij iemand wilt gaan staan in de pauze moet hij dat gewoon doen. Als hij zelf niks onderneemt gebeurd er ook niks hè.
Ja groot gelijk
Oud 05-09-2011, 15:00
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:

/ nerd has spoken

Daarom zei ik ook "ALS" .
Maar bedankt voor de informatie.

Verder ben ik het met je eens.
Oud 05-09-2011, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Dat ligt er heel erg aan welke groep mensen er belachelijk wordt gemaakt, hoor. Ik kan namelijk ontzettend genieten van gezeur over bijvoorbeeld religieuzen.
Oud 05-09-2011, 15:30
Groentensoep
Groentensoep is offline
Citaat:
Dat ligt er heel erg aan welke groep mensen er belachelijk wordt gemaakt, hoor. Ik kan namelijk ontzettend genieten van gezeur over bijvoorbeeld religieuzen.
Ik heb het over personen belachelijk maken. Iedereen is uniek, iedereen is anders. Zolang je niet iedereen direct in een hokje smijt en iedereen als individu behandeld en niet als "nog zo-ééntje" en al je oordeel hebt klaarliggen voordat je iemand überhaupt kent.
Oud 05-09-2011, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het over personen belachelijk maken. Iedereen is uniek, iedereen is anders. Zolang je niet iedereen direct in een hokje smijt en iedereen als individu behandeld en niet als "nog zo-ééntje" en al je oordeel hebt klaarliggen voordat je iemand überhaupt kent.
Tja, ik heb mijn oordeel over religieuzen natuurlijk ook al klaar. Dat wil niet zeggen dat ik ze niet normaal behandel, maar dat oordeel heeft niets te maken met of ik die persoon ken of niet.
Oud 05-09-2011, 15:35
Groentensoep
Groentensoep is offline
Citaat:
Tja, ik heb mijn oordeel over religieuzen natuurlijk ook al klaar. Dat wil niet zeggen dat ik ze niet normaal behandel, maar dat oordeel heeft niets te maken met of ik die persoon ken of niet.
Maar ja, mijn punt was eigenlijk: wanneer geef jij iemand de stempel "religieus"?

Als ik je zeg dat ik Christelijk ben, ben ik dan ook opeens "religieus"? Heb je dan ook meteen een compleet ander beeld van me?
Oud 05-09-2011, 15:44
Justinjayce
Justinjayce is offline
Does nie zo vriendloos
Oud 05-09-2011, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Maar ja, mijn punt was eigenlijk: wanneer geef jij iemand de stempel "religieus"?

Als ik je zeg dat ik Christelijk ben, ben ik dan ook opeens "religieus"? Heb je dan ook meteen een compleet ander beeld van me?
Als jij Christelijk bent, dan ben je religieus ja. Dat heeft niets te maken met wat ik vind, dat is gewoon zo.

En ik had sowieso geen beeld van je, maar over dit aspect heb ik inderdaad mijn oordeel klaar.
Oud 05-09-2011, 15:55
Groentensoep
Groentensoep is offline
Citaat:
Als jij Christelijk bent, dan ben je religieus ja. Dat heeft niets te maken met wat ik vind, dat is gewoon zo.

En ik had sowieso geen beeld van je, maar over dit aspect heb ik inderdaad mijn oordeel klaar.
Dus jij maakt mij belachelijk, puur omdat ik christelijk (=religieus?) ben, terwijl je me niet eens verder kent?
Oud 05-09-2011, 15:58
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Volgens mij maakt ze je nergens belachelijk ofzo....
Oud 05-09-2011, 16:00
Groentensoep
Groentensoep is offline
Citaat:
Volgens mij maakt ze je nergens belachelijk ofzo....
Sorry, idd, er stond "Ik kan namelijk ontzettend genieten van gezeur over bijvoorbeeld religieuzen.", niet dat ze het zelf deed
Oud 05-09-2011, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Dus jij maakt mij belachelijk, puur omdat ik christelijk (=religieus?) ben, terwijl je me niet eens verder kent?
Ik neem religie niet serieus. Respect opbrengen voor mensen die blindelings geloven in een mythologisch überwezen is vrij onmogelijk voor mij. Dit betekent natuurlijk niet dat ik je constant ga afzeiken omdát je religieus bent, maar dat "aspect" vind ik inderdaad belachelijk.

Wat ik vooral bedoelde met mijn eerste post is dat ik het juist een pré vind als een man net zo over religie denkt als ik, want dat betekent dat ik niet opeens te maken heb met iemand die vatbaar is voor onzin.
Oud 05-09-2011, 16:19
Groentensoep
Groentensoep is offline
Citaat:
Ik neem religie niet serieus. Respect opbrengen voor mensen die blindelings geloven in een mythologisch überwezen is vrij onmogelijk voor mij. Dit betekent natuurlijk niet dat ik je constant ga afzeiken omdát je religieus bent, maar dat "aspect" vind ik inderdaad belachelijk.

Wat ik vooral bedoelde met mijn eerste post is dat ik het juist een pré vind als een man net zo over religie denkt als ik, want dat betekent dat ik niet opeens te maken heb met iemand die vatbaar is voor onzin.
+1
Oud 05-09-2011, 17:02
Verwijderd
Citaat:

Ik ben het met je eens, maar als een man telkens zou klagen over religie, zou ik er ook wel snel klaar mee zijn Gewoon het besef dat hij niet religieus is en we het op dat punt eens zijn vind ik belangrijk, gezeik over hoe dom het wel niet is vind ik onaantrekkelijk. Ik hou gewoon niet van gezeik. Of dat nu gaat over 'nerds' of over 'religieuzen'.

Overigens heb ik niets met religie, maar heb ik wel respect voor mensen die dat wel hebben, zolang zij ook gewoon respect hebben voor anderen. Dat geldt sowieso voor mensen in het algemeen, religie of niet, gewoon accepteren dat niet iedereen hetzelfde denkt. (En daarnaast kan ik religie tegelijk ook belachelijk vinden, dat staat voor mij los van respect.)
Oud 05-09-2011, 17:10
Verwijderd
Doe maar weer een slotje op dit topic.
Oud 05-09-2011, 17:13
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Doe maar weer een slotje op dit topic.
Want, je probleem is opgelost?
Je hebt een driveby op je fietsje gedaan, dus nu mag je bij de gangsters staan?
Je kunt het pi getal opzeggen met minimaal 20 cijfers achter de komma, dus je mag bij de nerds staan?

Kom op jongen, maak ons los!
Oud 05-09-2011, 17:28
Verwijderd
Ja probleem Is opgelost.
Oud 05-09-2011, 17:45
EZBlade
EZBlade is offline
Vertel er dan over...

Volgens mij is je probleem niet opgelost, maar wil je dit topic dicht hebben omdat mensen hier net iets anders antwoorden als dat jij verwacht...
Oud 05-09-2011, 18:00
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Vertel er dan over...

Volgens mij is je probleem niet opgelost, maar wil je dit topic dicht hebben omdat mensen hier net iets anders antwoorden als dat jij verwacht...
qft
Oud 05-09-2011, 18:24
RiRi95
RiRi95 is offline
Op mijn nieuwe school ging ik ook gewoon bij andere staan.
Ze zullen heus niet zeggen dat je moet oprotten.
Oud 05-09-2011, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het over personen belachelijk maken. Iedereen is uniek, iedereen is anders.
Iedereen uniek? Dat geloof je zelf niet.
Oud 05-09-2011, 20:08
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Citaat:
Does nie zo vriendloos
Bloederige hel, maat. Doe eens niet zo vriendinloos.

Syori, heb jij überhaupt wel hard bewijs dat de 80 jarige oorlog heeft bestaan? Of geloofde je al die tijd blindelings dat Willem van Oranje echt vermoord is door Balthasar Gerards? Dat het in heel veel dingen geschreven staat is niet zo snel bewijs, alles wat in de bijbel staat is vaker beschreven of vormgegeven in manieren.
Vrijwel alles wat je meemaakt komt via communicatie binnen, je accepteerd het meeste simpelweg omdat het geloofwaardig klinkt. In feite geloof jij in al die dingen, aangezien ik niet weet of jij alles precies hebt uitgeplozen. "If you want to make an apple pie from scratch you must first create the universe", door Iemand.

Laatst gewijzigd op 05-09-2011 om 20:19.
Oud 05-09-2011, 20:43
Verwijderd
Zucht.

Ik heb nergens beweerd dat ik de waarheid in pacht heb over alles en iedereen en ik heb al helemaal niet beweerd dat ik "alles" heb uitgeplozen, maar het feit dat ik niet alles weet (or better yet: dat "wij" niet alles kunnen weten) is geen reden om dan maar een "entiteit" te verzinnen en daar alles op af te schuiven.

1. Ik weet niet alles.
2. Ik weet niet alles, dus moet er wel een God zijn.

Zoek de verschillen tussen die twee stellingen.

Edit: En ik werd er net op gewezen dat dit inderdaad allemaal wel erg offtopic is, dus laten we deze discussie maar niet gaan voeren.
Oud 05-09-2011, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Zucht.

Ik heb nergens beweerd dat ik de waarheid in pacht heb over alles en iedereen en ik heb al helemaal niet beweerd dat ik "alles" heb uitgeplozen, maar het feit dat ik niet alles weet (or better yet: dat "wij" niet alles kunnen weten) is geen reden om dan maar een "entiteit" te verzinnen en daar alles op af te schuiven.

1. Ik weet niet alles.
2. Ik weet niet alles, dus moet er wel een God zijn.

Zoek de verschillen tussen die twee stellingen.

Edit: En ik werd er net op gewezen dat dit inderdaad allemaal wel erg offtopic is, dus laten we deze discussie maar niet gaan voeren.
"God" is nogal een breed begrip. What about Spinoza?

Edit: Oh, ik zie net jouw edit
Oud 05-09-2011, 20:52
Groentensoep
Groentensoep is offline
Citaat:
Iedereen uniek? Dat geloof je zelf niet.
Nou, om te beginnen: Dat iedereen uniek is, is een feit. We hebben alleen al allemaal andere vinger afdrukken, wat ons technisch gezien al verschillend maakt.

Die mierenwipperij terzijde, ben jij ervan overtuigd dat velen hetzelfde zijn? Ik heb nog nooit ook maar 2 vergelijkbare personen leren kennen. Oppervlakkig misschien veel overeenkomsten, maar zodra je iemand beter leert kennen, heeft iedereen weer unieke eigenschappen, unieke achtergronden, unieke overtuigingen, unieke gedachtengangen, unieke twijfels, unieke onzekerheden, etc.

Ken jij 2 personen die identiek zijn dan?
Oud 05-09-2011, 21:09
Verwijderd
Ok, aangezien er zover van het oorspronkelijke onderwerp is afgeweken en de ts zegt dat het is opgelost, sluit ik het.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten