Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2011, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Weet ik, maar het gaf dus geen problemen om het af te schaffen.

En nu ga ik slapen. Liefs!
Trusten!

En Phoebe, nog heel veel keer meer bedankt!
Advertentie
Oud 30-10-2011, 19:52
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Weet ik, maar het gaf dus geen problemen om het af te schaffen.

En nu ga ik slapen. Liefs!
Beetje een premature conclusie na één dag, denk je niet?
Oud 30-10-2011, 19:54
Verwijderd
Oud 30-10-2011, 20:02
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Beetje een premature conclusie na één dag, denk je niet?
O, bedoel je het zo. Ik had meer op zicht dat je als land blijkbaar gewoon kan zeggen 'okee, wij kappen ermee, kusjes!' zonder dat de internationale gemeenschap dan militair ingrijpt ofzo. Maar wat voor afschuwelijke dingen kunnen er nou gebeuren van het afschaffen van de wintertijd?
Oud 30-10-2011, 20:03
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
O, bedoel je het zo. Ik had meer op zicht dat je als land blijkbaar gewoon kan zeggen 'okee, wij kappen ermee, kusjes!' zonder dat de internationale gemeenschap dan militair ingrijpt ofzo. Maar wat voor afschuwelijke dingen kunnen er nou gebeuren van het afschaffen van de wintertijd?
Oorlog voor het winteruur Dat klinkt als een parodiestrip van in de HUMO.
Oud 30-10-2011, 20:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh, dat is zeker wel tof ja . En wat is het doel van de excursie?
Inzicht te krijgen in de praktijk van de Londens kunstwereld en deze te vergelijken met die in Nederland.

Maar blah, ik voel me kut Ik ben zoo moe en last van m'n buik en de rest is allemaal net uit eten gegaan, maar ik ben toch maar in het hotel gebleven
Oud 30-10-2011, 20:09
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Inzicht te krijgen in de praktijk van de Londens kunstwereld en deze te vergelijken met die in Nederland.

Maar blah, ik voel me kut Ik ben zoo moe en last van m'n buik en de rest is allemaal net uit eten gegaan, maar ik ben toch maar in het hotel gebleven
*aai* Lekker vroeg je bed in dan maar!

Dat ga ik ook doen, nu dus. Weltrusten, forum!
Oud 30-10-2011, 20:09
Verwijderd
*aai* Wat naar
Oud 30-10-2011, 20:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
En het programma is zooo zwaar, maar ook zo leuk en nu moet ik gaan bedenken welke dingen ik niet mee ga doen.
Oud 30-10-2011, 20:12
Verwijderd
Rustig aan maar eventjes Lekker gaan liggen, en dan er even over nadenken!
Oud 30-10-2011, 20:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Heb je gelijk in. Moet alleen nu even die spanning eruit laten () en ik wil dat m'n moeder me verdorie terugbelt, zodat ik tegen haar kan zeuren/huilen!
Oud 30-10-2011, 20:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Bah bah bah! Dit verdomme gewoon weer even zo'n moment dat ik kwaad en verdrietig ben op/om mijn lichaam.
Verwijderd
Je mag ook hier zeuren van mij hoor ! Maar dan helpt het uithuilen niet zo veel denk ik.

En ik herken het gevoel heel erg en dat is gewoon zo kut, en dan wil je inderdaad gewoon even huilen en kun je weer verder.
Verwijderd
Fuuuuh en toen was ik weer wakker.
Citaat:
Heb je gelijk in. Moet alleen nu even die spanning eruit laten () en ik wil dat m'n moeder me verdorie terugbelt, zodat ik tegen haar kan zeuren/huilen!
*knuffel*
Oud 30-10-2011, 20:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
He, ik ben nu wel even heeel blij met het forum. Voelt het toch niet helemáál alleen nu
Oud 30-10-2011, 20:17
Verwijderd
Citaat:
*knuffel*
Oud 30-10-2011, 20:18
Verwijderd
Citaat:
He, ik ben nu wel even heeel blij met het forum. Voelt het toch niet helemáál alleen nu
Oud 30-10-2011, 20:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dankjewel voor de knuffels, lieverds
Oud 30-10-2011, 20:20
Verwijderd
En weetje, het mag ook, boos en verdrietig zijn, iedere keer opnieuw.
Oud 30-10-2011, 20:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Misschien. Het voelt alleen zo vreselijk nutteloos om steeds weer boos en verdrietig te worden, terwijl er helemaal niks verandert aan de situatie.
Oud 30-10-2011, 20:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
He verdorie, dan maar bellen naar huis als m'n moeder mij niet belt.
Oud 30-10-2011, 20:23
Verwijderd
Ergens blij om zijn verandert toch ook niks aan een situatie? Het zijn emoties, die ontlenen hun bestaansrecht niet aan een materieel nut.
Oud 30-10-2011, 20:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat is zo.
Oud 30-10-2011, 20:26
Verwijderd
Beter eruit huilen dan opbergen echt waar!
Oud 30-10-2011, 20:27
Verwijderd

Oud 30-10-2011, 20:28
Macrador
Macrador is offline
Ik heb het geprobeerd en het is goed doenbaar.
Oud 30-10-2011, 20:28
Verwijderd
Cadeaus zijn opgehaald, maar ik heb toch nog wat laten liggen Nou ja, morgen weer een dag.

Joris, je jas is terecht!
Oud 30-10-2011, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Cadeaus zijn opgehaald, maar ik heb toch nog wat laten liggen Nou ja, morgen weer een dag.

Joris, je jas is terecht!
Oud 30-10-2011, 20:32
Verwijderd
Hoera, ik heb weer nieuwe stress voor morgen, theaterworkshops met het thema 'rituelen'. En ik weet nog steeds niet wat ik wil doen

Net wel iets heel leuks gedaan. De vriend van m'n beste vriendin heeft samen met een vriendin voor een paar maanden een gymzaal afgehuurd om er theater te maken. Ze hadden nu allebei een dag gewerkt aan een scčne uit Het temmen van de feeks en we mochten komen kijken en er daarna over napraten. Even wist ik weer wat ik ook alweer leuk aan theater vond
Oud 30-10-2011, 20:43
The Larch
The Larch is offline
Ahw Chick Rock, wat naar. *knuffelt*

Citaat:
Ergens blij om zijn verandert toch ook niks aan een situatie? Het zijn emoties, die ontlenen hun bestaansrecht niet aan een materieel nut.
Dat is waar, en ik ben het ook met je eens dat CR alle recht heeft om keer op keer boos en verdrietig te zijn, maar je mag bij emoties toch best denken 'wat schiet ik ermee op?'. Ik bedoel, je kan wel elke keer boos worden als, weet ik wat, je 's avonds ontdekt dat je tandpasta alwéér op is, maar dat heeft gewoon geen zin, behalve dat je niet alleen viestandig, maar ook ontevreden maar bed gaat. Misschien dat het even oplucht, maar op de lange termijn werkt het over het algemeen averechts om elke keer jezelf toe te staan maar boos te worden om dit of dat. Je moet ook jezelf onder controle kunnen houden en denken 'nu ga ik niet boos worden, maar slapen' of iets dergelijks.
En dat slaat dus niet op CR ofzo, maar algemeen.
Oud 30-10-2011, 20:45
Verwijderd
Citaat:

Dat is waar, en ik ben het ook met je eens dat CR alle recht heeft om keer op keer boos en verdrietig te zijn, maar je mag bij emoties toch best denken 'wat schiet ik ermee op?'. Ik bedoel, je kan wel elke keer boos worden als, weet ik wat, je 's avonds ontdekt dat je tandpasta alwéér op is, maar dat heeft gewoon geen zin, behalve dat je niet alleen viestandig, maar ook ontevreden maar bed gaat. Misschien dat het even oplucht, maar op de lange termijn werkt het over het algemeen averechts om elke keer jezelf toe te staan maar boos te worden om dit of dat. Je moet ook jezelf onder controle kunnen houden en denken 'nu ga ik niet boos worden, maar slapen' of iets dergelijks.
En dat slaat dus niet op CR ofzo, maar algemeen.
De voorbeelden die je noemt zijn buitenproportionele reacties, dat is ook nutteloos. Maar dat is iets anders dan zwaarmoedig worden van feiten die ook gewoon echt ramkut zijn.
Oud 30-10-2011, 20:53
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
De voorbeelden die je noemt zijn buitenproportionele reacties, dat is ook nutteloos. Maar dat is iets anders dan zwaarmoedig worden van feiten die ook gewoon echt ramkut zijn.
Mm. Nouja, dat je van echt nare dingen verdrietig wordt, is inderdaad logisch. Maar dan nog, ook daar zijn emoties niet helemaal los van hun praktisch nut. Ja, natuurlijk word je verdrietig van lang ziek zijn, of oorlog, of een geamputeerd been. Maar je kan ook op één been lopen. Of in een rolstoel zitten. Of een prothese hebben. En soms zijn er gewoon belangrijker dingen dan je eigen verdriet en dan is het op z'n minst nuttig om de discipline te hebben om je eroverheen te zetten en later er nog maar eens over te huilen.
Oud 30-10-2011, 20:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Beter eruit huilen dan opbergen echt waar!
Zeker weten, voelt nu ook echt beter!

Citaat:
Dankjewel!

Citaat:
Mm. Nouja, dat je van echt nare dingen verdrietig wordt, is inderdaad logisch. Maar dan nog, ook daar zijn emoties niet helemaal los van hun praktisch nut. Ja, natuurlijk word je verdrietig van lang ziek zijn, of oorlog, of een geamputeerd been. Maar je kan ook op één been lopen. Of in een rolstoel zitten. Of een prothese hebben. En soms zijn er gewoon belangrijker dingen dan je eigen verdriet en dan is het op z'n minst nuttig om de discipline te hebben om je eroverheen te zetten en later er nog maar eens over te huilen.
Mijn probleem is juist dat ik het vaak wegstop en weglach (vooral als er anderen bijzijn) en dat ik mijzelf soms helemaal niet de vrijheid gun om het er eens uit te gooien.

Overigens heb ik net m'n moeder gebeld en als een gek zitten janken en hoewel ik me nog steeds matig kut voel is in ieder geval die spanning nu even weg. Huilen helpt bij mij soms juist om het even niet zo somber in te zien, omdat die spanning weg is en je daardoor weer nuchter na kan denken.
Oud 30-10-2011, 20:59
Verwijderd
Citaat:

Mijn probleem is juist dat ik het vaak wegstop en weglach (vooral als er anderen bijzijn) en dat ik mijzelf soms helemaal niet de vrijheid gun om het er eens uit te gooien.

Overigens heb ik net m'n moeder gebeld en als een gek zitten janken en hoewel ik me nog steeds matig kut voel is in ieder geval die spanning nu even weg. Huilen helpt bij mij soms juist om het even niet zo somber in te zien, omdat die spanning weg is en je daardoor weer nuchter na kan denken.
Je moet het ooit er een keer uit laten komen, echt. Ik deed dat ook en dat was vrij desastreus.
Oud 30-10-2011, 21:04
Verwijderd
Kusje op CR.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik hou het ook niet altijd binnen hoor dat is best lastig als je heul moe bent en je dan nogal snel emotioneel kan worden huhu. Maar ik heb er nogal moeite mee mijn zwaktes te tonen aan anderen ('Met mij gaat het prima! Jawel, moe, maar ach, daar ga je niet dood aan he!'), dus huil ik eigenlijk alleen bij mijn moeder
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Kusje op CR.
<3333
Oud 30-10-2011, 21:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hoe was je feest sann? Ik zag al die toffe foto in het fototopic
Oud 30-10-2011, 21:05
Verwijderd
Ik huil ook alleen bij mijn moeder of als ik alleen ben (alhoewel dat heel zielig klinkt :') ) en eventueel bij een goede vriend.
Oud 30-10-2011, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Hoe was je feest sann? Ik zag al die toffe foto in het fototopic
Het was echt heel gaaf. 90% was verkleed en we hadden pullen en iedereen dronk uit pullen en iedereen was dronken en het was fijn en gaaf en hoej <3 Topfeest <3
Oud 30-10-2011, 21:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Fijn!
Oud 30-10-2011, 21:08
The Larch
The Larch is offline
Citaat:

Ik veroordeel ook helemaal niet dat je huilt of wat! Maar dat neemt niet weg dat ik vind dat er soms gewoon belangrijker dingen zijn dan je eigen emoties. Als jij verdrietig bent, maar je kind is ziek, ga je niet beneden op de bank huilen en ijs eten terwijl je kind boven aan het kotsen is. Als jij verliefd bent, maar de hond van je beste vriendin is net dood, vertel je haar niet eerst álles over het kuiltje in zijn wang zonder dat je naar haar luistert.
Kort gezegd: belangrijke zaken gaan voor, en persoonlijke emoties zijn nu eenmaal niet altijd een belangrijke zaak.

Laatst gewijzigd op 30-10-2011 om 21:16.
Oud 30-10-2011, 21:08
Verwijderd
Ja Enige nadeel is dat ik niet met iedereen lang genoeg heb kunnen praten, maar ik hoop dat ze me dat vergeven
Oud 30-10-2011, 21:11
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Het was echt heel gaaf. 90% was verkleed en we hadden pullen en iedereen dronk uit pullen en iedereen was dronken en het was fijn en gaaf en hoej <3 Topfeest <3
Wat gaaf!

Ik huil bijna nooit waar mijn moeder bij is, trouwens, want die gaat dan óf wanhopig schreeuwen dat ik stil moet zijn, óf ook bijna huilen, en ik kan tegen allebei niet.
Oud 30-10-2011, 21:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik veroordeel ook helemaal niet dat je huilt of wat! Maar dat neemt niet weg dat ik vind dat er soms gewoon belangrijker dingen zijn dan je eigen emoties. Als jij verdrietig bent, maar je kind is ziek, ga je niet beneden op de bank huilen en ijs eten terwijl je kind boven aan het kotsen is. Als jij verliefd bent, maar de hond van je beste vriendin is niet dood, vertel je haar niet eerst álles over het kuiltje in zijn wang zonder dat je naar haar luistert.
Kort gezegd: belangrijke zaken gaan voor, en persoonlijke emoties zijn nu eenmaal niet altijd een belangrijke zaak.
Helemaal met je eens. Ik voer dat alleen te ver door

Citaat:
Ja Enige nadeel is dat ik niet met iedereen lang genoeg heb kunnen praten, maar ik hoop dat ze me dat vergeven
Dat is sowieso het nadeel van grote feesten. Op mijn bachelorfeest heb ik tegen de helft van de aanwezigen alleen 'hoi' en 'doei' gezegd :')
Oud 30-10-2011, 21:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke, ik ga nu maar even fijn een film kijken en een poging doen iets te eten

Duizendmaal dank voor jullie fijne steunbetuigingen, ik leef gelukkig weer enigszins! (Trouwens, ik dacht dat ik waterproof mascara op had, waar komt die dramatische mascaratraan op mijn rechterwang vandaan??)
Oud 30-10-2011, 21:16
Verwijderd
Mascara is nooit helemaal waterproof
Oud 30-10-2011, 21:18
Verwijderd
Oud 30-10-2011, 21:19
The Larch
The Larch is offline
Ik vraag me af hoe duiksters dat doen.
Oud 30-10-2011, 21:19
Verwijderd
Advertentie