Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2011, 18:48
Verwijderd
slechte dingen!
Advertentie
Oud 07-11-2011, 18:54
Verwijderd
dat dacht ik al, ik ben nog aan het sparen voor een laptop om van dat gezeik af te zijn wat dit ding allemaal heeft.
Oud 07-11-2011, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Oh, laat me weten hoe 'ie was, hij lijkt me wel interessant!
Zal ik doen

Citaat:
Oeeeh, die wil ik ook heel graag zien benieuwd of 'ie goed is! (En omg Ewan èn Goran )
Echt hè? Wat een goeie combi
Oud 07-11-2011, 18:57
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
met watte???????????
http://nl.wikipedia.org/wiki/Malware
Oud 07-11-2011, 19:15
Carn
Carn is offline
ghehe

Oud 07-11-2011, 19:19
Verwijderd
:
Oud 07-11-2011, 19:19
Schrödinger
Schrödinger is offline
Nice.
Oud 07-11-2011, 19:22
Verwijderd
Hahaha
Oud 07-11-2011, 19:28
Miekje*
Miekje* is offline
Hihi, ik doe een poging tot het tekenen van een kaboutervrouwtje, en tot nu toe gaat het best goed ^^ KLIK
Oud 07-11-2011, 19:36
Carn
Carn is offline
streetart

Oud 07-11-2011, 19:38
Verwijderd
Citaat:
streetart

[afbeelding]
<3

Oud 07-11-2011, 19:40
Verwijderd
nu ga ik echt eens douchen.
Oud 07-11-2011, 19:41
Verwijderd
Citaat:
streetart

[afbeelding]
Wat gaaf
Oud 07-11-2011, 19:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dushi's, die had ik toch allang gepost!
Oud 07-11-2011, 19:48
Martiño
Martiño is offline
Maar het blijft gaaf
Oud 07-11-2011, 19:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
True
Oud 07-11-2011, 19:58
Verwijderd
Dat had ik dan gemist
Oud 07-11-2011, 20:15
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mogguh!
Oud 07-11-2011, 20:16
Verwijderd
Er moet volgens de PVV een einde komen aan de regeling voor Turkse Nederlanders, die bij Defensie renteloos kunnen lenen om hun dienstplicht in Turkije af te kopen. Tweede Kamerlid Marcial Hernandez heeft daar bij minister Hans Hillen van Defensie op aangedrongen.

Hernandez stelt dat "Henk en Ingrid nog steeds meebetalen aan de verdediging van Turkije". Daarom zouden Turkse Nederlanders hun Turkse paspoort in moeten leveren om onder de dienstplicht uit te komen. Dat scheelt een bedrag van 10.000 euro dat anders afgekocht moet worden.

Hillen staat niet te trappelen om de regeling af te schaffen. Deze is in het verleden namelijk op verzoek van de Tweede Kamer ingesteld. Bovendien zou er op dit moment geen gebruik worden gemaakt van de mogelijkheid om renteloos te lenen. Hij laat het nu aan de Kamer over om een besluit te nemen over de regeling.

Dat Henk en Ingrid ook lijden onder de villasubsidie vergeet de PVV gemakshalve maar eventjes. PVV :')

Overigens is die dienstplicht bepaald geen pretje; ik ken iemand die gegaan is en die is daar, Koerd zijnde, behoorlijk gepiepeld.
Oud 07-11-2011, 20:20
Verwijderd
Wat heeft die knakker rechtsachter Hansie Hansie in godesnaam aan z'n keel bungelen?
Oud 07-11-2011, 20:20
Martiño
Martiño is offline
Ik zie ook niet wat het probleem is. Het is een renteloze lening, dus de soldaten die er gebruik van maken betalen het weer terug. En dus spekt de nederlandse staat ook niet de turkse defensie.
Oud 07-11-2011, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Ik zie ook niet wat het probleem is. Het is een renteloze lening, dus de soldaten die er gebruik van maken betalen het weer terug. En dus spekt de nederlandse staat ook niet de turkse defensie.
Kansloos allochtoontjes pesten. As usual.
Oud 07-11-2011, 20:28
Verwijderd
http://ministryoftype.co.uk/words/ar...ic_typewriter/

luud naamzoek, teringgaaf
Oud 07-11-2011, 20:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 07-11-2011, 20:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat had ik dan gemist
Het is je vergeven
Oud 07-11-2011, 20:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah, kan seizoen 1 van Downton Abbey lenen van vriendin dat wordt een fijn weekendje.
Oud 07-11-2011, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Het is je vergeven
Gelukkig maar!
Oud 07-11-2011, 20:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ga denk ik één of twee van die Giant Microbes kopen voor een vriendin die geneeskunde studeert. Zit nu te denken aan zenuwcel en peniciline omdat die er tof uitzien. Hm bloedplaatje is ook wel cute
Oud 07-11-2011, 20:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oneeeee, de bacteriofaag (-phaag?) is awesome
Oud 07-11-2011, 20:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Grmbl het kost 7 euro om die dingen te verzenden blijkbaar
Oud 07-11-2011, 21:05
Noedelhap
Noedelhap is offline
Paypal is echt zwaar naaierig, met hun 2,5% fee voor het omzetten van dollar naar euro
Oud 07-11-2011, 21:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Amazon:
Citaat:
There is a slight problem with your order. (See below.)
Citaat:
We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order.
"Slight problem??"
Oud 07-11-2011, 21:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
He bah, ik krijg het niet voor elkaar dan maar slapen. Adios amigos!
Oud 07-11-2011, 21:18
Verwijderd
Welterusten!
Oud 07-11-2011, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Wat heeft die knakker rechtsachter Hansie Hansie in godesnaam aan z'n keel bungelen?
Dat heb ik gemist. Maar die 2 gasten rechtsboven hansie hansie dronken 7x tegelijk bier. In het kader van nutteloze dingen die mij opvielen
Oud 07-11-2011, 21:32
Carn
Carn is offline
Absinthe naamzoek

The age old conundrum. Which would you choose?

Oud 07-11-2011, 21:36
Verwijderd
ik moet morgen speechen en ik vind het best moeilijk. Gewoon, heel kort, maar toch
Oud 07-11-2011, 21:38
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ik moet morgen speechen en ik vind het best moeilijk. Gewoon, heel kort, maar toch
Waarvoor/waarover?

Kan je niet gewoon naar voren lopen, "Hee bedankt he, doei!" zeggen en weer weglopen?
Oud 07-11-2011, 21:39
Verwijderd
boekpresentatie, moet iemand het eerste exemplaar aanbieden en een verhaaltje over die persoon vertellen
Oud 07-11-2011, 21:42
Carn
Carn is offline
Citaat:
boekpresentatie, moet iemand het eerste exemplaar aanbieden en een verhaaltje over die persoon vertellen
Nou ja, dat lijkt me makkelijker dan echt een 'speech' voor/over een persoon ofzo. Ik zou gewoon een kort verhaaltje vertellen over hoe het allemaal tot stand is gekomen enzo .
Oud 07-11-2011, 21:44
Verwijderd
mja ik geloof dat de uitgever dat al gaat doen. Ik moet echt meer over de persoon praten. Dat vind ik allemaal niet zo moeilijk en ik vind het leuk om stukjes te schrijven maar ik sla snel door in mijn metaforen of ik word gewoon heel erg ongezond nerveus van te voren. En ik vind het stiekem ook erg moeilijk dat mijn stem de laatste tijd veel overslaat en dat er vrienden komen die ik al héél erg lang niet meer heb gezien en dat ik uh, een beetje ben veranderd!
Oud 07-11-2011, 21:47
Verwijderd
mja, komt wel goed! En anders ga ik gewoon weer lessen volgen van die maat van Absinthe Absinthe naamzoek
Oud 07-11-2011, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Absinthe naamzoek

The age old conundrum. Which would you choose?

[afbeelding]
Ik zag hem ook al op facebook voorbij komen ja
Oud 07-11-2011, 22:39
Verwijderd
Citaat:
mja, komt wel goed! En anders ga ik gewoon weer lessen volgen van die maat van Absinthe Absinthe naamzoek
R e n s Hij heeft er tegenwoordig een eigen bedrijfje in
Oud 07-11-2011, 22:49
Verwijderd
Citaat:

Maar eerst even douchen en scheren (Pippeloen naamzoek, for the sake of annoyance).
Oud 07-11-2011, 22:52
Verwijderd
ik ging iemand naar bed helpen en die persoon was doorweekt van de urine. Toen tilde ik haar rolstoelkussen op en toen liep de pies gewoon uit dat kussen. Over mijn broek
Vanavond is er 3 keer een vol glas drinken over de tafel/vloer gegaan, de persoon die dat deed ging daar met haar handen in slaan en toen ik bij haar kwam begon ze te slaan met die gore handen en toen was mijn shirt ook nog vies
Oud 08-11-2011, 00:16
Verwijderd
Citaat:
Ik ga denk ik één of twee van die Giant Microbes kopen voor een vriendin die geneeskunde studeert. Zit nu te denken aan zenuwcel en peniciline omdat die er tof uitzien. Hm bloedplaatje is ook wel cute
Die zijn ook in Nederland te verkijgen! Ik heb ze in ieder geval bij NeMo (museum in Amsterdam) zien liggen en ik heb gehoord dat ze ook in Utrecht in uhmmmm ik-weet-niet-meer-welk winkeltje aan de oude gracht ergens te krijgen moeten zijn!
Oud 08-11-2011, 05:00
snoopy
snoopy is offline
Goeiemorgen! Had deze gisteravond in t verkeerde topic gezet (en dat terwijl ik me nooit kon voorstellen dat mensen dat zouden doen )

Bwaha
Oud 08-11-2011, 05:54
Verwijderd
goeiemorgen, waarom moeten katten altijd het vlees van je brood afkijken.
Oud 08-11-2011, 06:29
Verwijderd
goedemorgen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten