Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2012, 22:14
Verwijderd
Dat ze hem überhaupt wíllen opereren zeg.
Advertentie
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik krijg er wel honger van dus ik ga een paaspakket open trekken.

Met fanta zero ter compensatie.
Verwijderd
Citaat:
Kijk wat ze hem geeft! Vind je het gek dat dat joch zo dik is!
Whaha inderdaad. Wat die lui teveel aan kilo's hebben komen ze tekort aan verstand.
Oud 27-03-2012, 22:15
Verwijderd
Ik krijg hier ook honger van ja.
Verwijderd
Je had bij Supersize vs. superskinny een keer een heel dikke vrouw die zei dat ze het haatte om te douchen, omdat ze dan haar vette pens moest aanraken, en dat voelde volgens haar aan als mayonaise. Ik dacht altijd dat zulke dikke mensen best hard waren, omdat het vet spanning zou uitoefenen op de huid ofzo. Maar dat is kennelijk niet waar. Nu wil ik heel graag in iemand van 400 kilo duwen, en kijken of het inderdaad als mayonaise voelt, maar dat kun je natuurlijk nooit vragen zonder dat ze beledigd zijn. Mijn nieuwsgierigheid zal nooit bevredigd worden
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb net een punt chocoladetaart en een reep chocola op. Nomzzz.
Maar heb wel supergezond avond-gegeten, dus het mag. En ik heb een work-out video gekeken.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Para
Oud 27-03-2012, 22:16
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dit soort programma's kijken terwijl je er een zak chips bij hebt . Doen een vriendin en ik altijd. In bed liggen, eten en commentaar leveren op andere mensen die te veel eten
Ik zit nu, ja nu, enigszins vertwijfelend te happen in mijn Whopper bij de aanblik van die vetrollen op tv :\
Verwijderd
Citaat:
Dit soort programma's kijken terwijl je er een zak chips bij hebt . Doen een vriendin en ik altijd. In bed liggen, eten en commentaar leveren op andere mensen die te veel eten
Nah, ik heb mijn tandjes al gepoetst en zo, anders had ik inderdaad for the fuck of it wat chips gepakt

Edit: deze heb ik ook al gezien trouwens. Goeie shit
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Je had bij Supersize vs. superskinny een keer een heel dikke vrouw die zei dat ze het haatte om te douchen, omdat ze dan haar vette pens moest aanraken, en dat voelde volgens haar aan als mayonaise. Ik dacht altijd dat zulke dikke mensen best hard waren, omdat het vet spanning zou uitoefenen op de huid ofzo. Maar dat is kennelijk niet waar. Nu wil ik heel graag in iemand van 400 kilo duwen, en kijken of het inderdaad als mayonaise voelt, maar dat kun je natuurlijk nooit vragen zonder dat ze beledigd zijn. Mijn nieuwsgierigheid zal nooit bevredigd worden
Je mag wel eens aan mijn buik voelen, als dat je nieuwsgierigheid stilt.

Verwijderd
ik heb wel in mensen van 180 kilo moeten duwen, en dat voelt niet als mayonaise maar gewoon, als... pudding met een laagje huid eroverheen.
Oud 27-03-2012, 22:17
Verwijderd
eigenlijk gewoon zoals je eigen vet als je ontspannen bent. Maar dan meer ervan. Wel lastig om dan naar iemands darmgeluiden, hart, longen, etc te moeten luisteren met je stethoscoop. Je hoort echt geen drol. En hartslagen en ademhalingen zijn ook moeilijk te horen.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik zit nu, ja nu, enigszins vertwijfelend te happen in mijn Whopper bij de aanblik van die vetrollen op tv :\
je kan het hebben!
Verwijderd
Citaat:
Ja, hahaha, die staat me ook nog levendig op het netvlies Goede TV Was het trouwens niet de 'goo' tussen die plooien dat als mayo voelde? Oh, the joy
Oud 27-03-2012, 22:18
Verwijderd
Mijn ouders hebben geen lekkere dingen in huis. Dus nu maar een banaan. Misschien maak ik zo nog een broodje met jam ofzo
Oud 27-03-2012, 22:20
Verwijderd
vanochtend was ik zo moe en nu voel ik pas sinds tien minuutjes een klein beetje de neiging om te gaan slapen. Ik moet mezelf echt wat harder in het zomertijdritme forceren, dan is het ook het snelst weer over.
Oud 27-03-2012, 22:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Spanning uitoefenen op de huid doet het allang niet meer, die rekt wel mee (en blijft daarna in flabber-modus). Het is gewoon blubbery, hetzelfde sponzige vet dat aan een speklapje zit.
Oud 27-03-2012, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Je mag wel eens aan mijn buik voelen, als dat je nieuwsgierigheid stilt.

Jij bent me bij lange na niet dik genoeg, beste Trimm.

Citaat:
ik heb wel in mensen van 180 kilo moeten duwen, en dat voelt niet als mayonaise maar gewoon, als... pudding met een laagje huid eroverheen.
Pudding! Dat is bijna net zo goed als mayonaise.

Misschien moet ik een keer een man met ernstig overgewicht doen, voor de wetenschap.
Oud 27-03-2012, 22:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mensen, hebben jullie ook wel eens dat iemand een grapje over je maakt in een gezelschap en dat het grapje best lullig is, maar iedereen heel hard lacht en dat dat dan veel langer in je hoofd blijft hangen dan je had gewild?

@Para: Mijn onderbuik blubbert behoorlijk. De onderkant is zacht en squishy.
Oud 27-03-2012, 22:23
Verwijderd
Ik krijg van fatty-programma's altijd juist wel zin om iets gezonds te eten en daarna een stukje te gaan hardlopen ofzo. Omdat ik dat kan en zij niet.
Oud 27-03-2012, 22:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nom, paaseieren.
Oud 27-03-2012, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Mensen, hebben jullie ook wel eens dat iemand een grapje over je maakt in een gezelschap en dat het grapje best lullig is, maar iedereen heel hard lacht en dat dat dan veel langer in je hoofd blijft hangen dan je had gewild?
Nope.
Verwijderd
Jezus, wat een jankerd, die moeder. Ze heeft het zelf gedaan zo ongeveer
Verwijderd
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nope.
Oh, dan ligt het aan mij.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wat een kutmoeder, echt walgelijk.
Oud 27-03-2012, 22:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

@Para: Mijn onderbuik blubbert behoorlijk. De onderkant is zacht en squishy.
Ja.
Oud 27-03-2012, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Ja, hahaha, die staat me ook nog levendig op het netvlies Goede TV Was het trouwens niet de 'goo' tussen die plooien dat als mayo voelde? Oh, the joy
Nee, volgens mij bedoelde ze wel het vet zelf. Ik zou het even opzoeken maar YouTube vindt 'supersize superskinny mayonnaise' een ontoereikende zoekterm om me te geven wat ik wil dus dan houdt het op.
Oud 27-03-2012, 22:26
Verwijderd
Haha die fatso in dat wagentje die de bocht niet kan pakken in de winkel, wat een awesomeness, het moment dat ze shocking klem zit
Oud 27-03-2012, 22:28
Noedelhap
Noedelhap is offline
"Billy zijn inwendige organen zijn moeilijk te vinden."

Zijn uitwendige organen ook :;d;d;::
Verwijderd
Verwijderd
Citaat:
Oh, dan ligt het aan mij.
Of aan mij, natuurlijk. Maar ik krijg eigenlijk nooit dat soort situaties voor m'n kiezen. Ik veroorzaak ze ook niet, geloof ik.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Als jullie een paaseitje of een surprise ei open maken, proberen jullie dan ook altijd het papiertje heel te houden?
Verwijderd
Citaat:
"Billy zijn inwendige organen zijn moeilijk te vinden."

Zijn uitwendige organen ook :;d;d;::
behalve z'n huid!
Oud 27-03-2012, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Als jullie een paaseitje of een surprise ei open maken, proberen jullie dan ook altijd het papiertje heel te houden?
Ja, en daarna vouw ik het op tot een klein strak glimmend vierkantje.

Verwijderd
Citaat:
Ja!
Verwijderd
Jaaa de douche
Verwijderd
Jaaaa de douchescene!
Noedelhap
Noedelhap is offline
De douchescene van Psycho is er niets bij
Oud 27-03-2012, 22:30
Verwijderd
Oh my zijn kont gaat inderdaad tegen de wetten van zwaartekracht in!
Verwijderd
Citaat:
Jaaa de douche

Ik snap gewoon niet hoe z'n kont die hoek kan hebben, en onder die hoek overeind kan blijven staan. Ik snap het niet.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik heb net een punt chocoladetaart en een reep chocola op. Nomzzz.
Maar heb wel supergezond avond-gegeten, dus het mag. En ik heb een work-out video gekeken.
Alleen gekeken?D
Citaat:
eigenlijk gewoon zoals je eigen vet als je ontspannen bent. Maar dan meer ervan. Wel lastig om dan naar iemands darmgeluiden, hart, longen, etc te moeten luisteren met je stethoscoop. Je hoort echt geen drol. En hartslagen en ademhalingen zijn ook moeilijk te horen.
Ik vind mijn moeders ademhalingen juist altijd heel goed te horen!
Oud 27-03-2012, 22:31
Verwijderd
Citaat:

Ik snap gewoon niet hoe z'n kont die hoek kan hebben, en onder die hoek overeind kan blijven staan. Ik snap het niet.
Zijn vet is gewoon beyond the laws of physics Scotty, EAT MOAR.
Oud 27-03-2012, 22:31
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Of aan mij, natuurlijk. Maar ik krijg eigenlijk nooit dat soort situaties voor m'n kiezen. Ik veroorzaak ze ook niet, geloof ik.
Nou ja, er is een 'vriend' die vaker een lullige klootzak is, maar vorig weekend kwam het toch wel onverwachts en zeker ook omdat iedereen het 'een goeie' vond, was het extra kut.
Oh, issues!

[/v-lid]
Oud 27-03-2012, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Alleen gekeken?D

Ik vind mijn moeders ademhalingen juist altijd heel goed te horen!
ja van buitenaf, bij inspanning, hijg je met overgewicht natuurlijk wel sneller. Maar als je met een stethoscoop wil luisteren naar wat de lucht in de longen doet, dan zit daar een isolatielaag tussen.
Daarbij was ik vooral heel grappig omdat ik zei dat je geen drol hoort, en daarmee doelde ik op de darmbewegingen
Martiño
Martiño is offline
*trimm aai*
Martiño
Martiño is offline
ik heb honger
Oud 27-03-2012, 22:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Alleen gekeken?D
Ja, sportief he.
'Roller Derby Workout'. Had 'm gedowload en wou alvast zien of 't wat was. 't zag er wel tof uit. En zwaar.

Citaat:
*trimm aai*
*prrrrrrr*
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, en daarna vouw ik het op tot een klein strak glimmend vierkantje.

[afbeelding]
Ik vouw er altijd wijnglaasjes van, heb ik van mijn oma geleerd.
Citaat:
Ja!
Gelukkig ik was bang dat ik de enige was met zo'n debiel trekje
Verwijderd
Die jongen zelf zeikt ook lekker een eind weg. Dan vraag ik me toch af of hij wel echt wil afvallen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten