Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2012, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het over de lichamelijke verslaving. Dat heeft verder niet met de gevoeligheid voor verslaving te maken. Je lichaam reageert daar gewoon op.
Ook dat hangt af van de gebruiker, de 1 is veel gevoeliger voor verslaving dan de ander (ook lichamelijk), maar je hebt gelijk, het lijkt me niet dat je onder een lichamelijke verslaving uit kan komen als je steeds maar heroïne blijft gebruiken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2012, 19:30
Jade-92
Jade-92 is offline
Citaat:

Wat ik vooral belangrijk vind is de schade die het toebrengt aan de gebruiker, dat is voor mij immers van toepassing. Daarom heb ik een lijstje opgesteld qua schadelijkheid, gebaseerd op dat onderzoek. Hier is 'ie:

1: Tabak
2: Alcohol
3 & 4: Crack Cocaïne & Methamfetamine (crystal meth)
5: Khat
6 & 7 & 8: Amfetamine (speed) & Cocaïne & Ketamine
9. & 10: GHB & Anabole Steroïden
11 & 12 & 13: XTC, Cannabis, Mephedrone

Kanttekening is wel dat het hier om "drug-specific damage" gaat en niet inclusief "drug-related damage".

Wow thanks! Dan zit ik met mijn 9,11 en 13 nog best goed! Coke vind ik saai en doe ik dus nooit weer. En voor speed hetzelfde, boring..
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Wow thanks! Dan zit ik met mijn 9,11 en 13 nog best goed! Coke vind ik saai en doe ik dus nooit weer. En voor speed hetzelfde, boring..
Echt? Was speed boring? Ik ga het binnenkort proberen. Heel veel over gelezen, en het schijnt dat als het flink versneden is, het best kut kan zijn. Heb je je speed toen laten testen? Ik ga het wel laten testen en daarna de cafeïne (daar wordt het bijna altijd mee versneden) eruit spoelen met aceton, zodat het percentage amfetamine hoog genoeg ligt voor een fijne ervaring.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Wat is je ervaring eigenlijk!?!?!?!?!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 19:34
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Echt? Was speed boring? Ik ga het binnenkort proberen. Heel veel over gelezen, en het schijnt dat als het flink versneden is, het best kut kan zijn. Heb je je speed toen laten testen? Ik ga het wel laten testen en daarna de cafeïne (daar wordt het bijna altijd mee versneden) eruit spoelen met aceton, zodat het percentage amfetamine hoog genoeg ligt voor een fijne ervaring.
Waarom zou je al die moeite doen. Regel gewoon goede speed.
Met citaat reageren
Verwijderd
Coke was bij mij de eerste keer facking leuk (maar had toen best veel genomen), de andere keren best wel matig. Ik weet wel dat het flink versneden is, daar ligt het sowieso aan.
Met citaat reageren
Jade-92
Jade-92 is offline
Mag ik eerst vragen, hoe prive is dit forum? Als ik mijn emailadres intyp in google komen deze berichten dan tevoorschijn?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 19:35
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Mag ik eerst vragen, hoe prive is dit forum? Als ik mijn emailadres intyp in google komen deze berichten dan tevoorschijn?
Ben je bang dat je ouders het te weten komen
Zo para hoef je niet te zijn hoor.
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Speed wordt door bijna alle producenten al meteen 50/50 versneden waardoor je al gelijk op ca. 35% amfetamine zit. Daarna wordt het door anderen vaak ook nog eens versneden. Erg, erg moeilijk om aan zuivere speed te komen tegenwoordig.
Met citaat reageren
Jade-92
Jade-92 is offline
Citaat:
Ik heb een keer amfethamine gehad, anders dan speed of pep. Best duur, brandde als een GEK maar echt geweldig spul, enige keer dat ik het leuk vond. Van goedkope speed heb ik veel overgegeven, je kan echt niet in slaap komen en je krijgt geen hap door je keel.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Haha nee dat kan niet
Het enige hoe ze deze posts vinden op google is door Jade-92 in te tikken.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 19:36
Jade-92
Jade-92 is offline
Citaat:
Ben je bang dat je ouders het te weten komen
Zo para hoef je niet te zijn hoor.
Nou, ik ben gewoon benieuwd naar de privacy hiervan. Is toch niks mis mee?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een keer amfethamine gehad, anders dan speed of pep. Best duur, brandde als een GEK maar echt geweldig spul, enige keer dat ik het leuk vond. Van goedkope speed heb ik veel overgegeven, je kan echt niet in slaap komen en je krijgt geen hap door je keel.
Uuhm, speed = amfetamine he
Met citaat reageren
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Speed wordt door bijna alle producenten al meteen 50/50 versneden waardoor je al gelijk op ca. 35% amfetamine zit. Daarna wordt het door anderen vaak ook nog eens versneden. Erg, erg moeilijk om aan zuivere speed te komen tegenwoordig.
Daar hoef je me verder niks over te vertellen hoor. Je moet gewoon zorgen dat je contacten goed zijn.
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Je email is privé!
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Daar hoef je me verder niks over te vertellen hoor. Je moet gewoon zorgen dat je contacten goed zijn.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 19:38
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Uuhm, speed = amfetamine he
Mja als straatnaam. Wat je naar binnen duwt mag eigenlijk geen amfetamine heten
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Ja ik ben benieuwd. Volgens mij zit het wel goed, maar het verschil tussen 35% of bijv. 55% amfetamine is toch behoorlijk groot volgens mij. Gewoon die cafeïne eruit zuiveren, kost bijna geen tijd En lijkt me wel leuk om te doen.
Met citaat reageren
Jade-92
Jade-92 is offline
Oke..
Ik heb best veel geprobeerd..
Ghb- 2 keer, ik vond dit echt geweldig! rush van anderhalf uur, en je voelt je heel erg lekker en heel lieflijk! Je wordt er heel erg kinderlijk van en kan alleen maar glimlachen, je wordt er ook mega geil van. (erg uitkijken met dosering!)

Speed- Vind ik in het algemeen saai, ik heb eens pure amphetamine gehad heel goed spul!

Miauw Miauw (methadrone) - Geweldig!

Xtc

Mdma kristallen

Coke- en coke variant

poppers

2cb
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 19:40
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Ja ik ben benieuwd. Volgens mij zit het wel goed, maar het verschil tussen 35% of bijv. 55% amfetamine is toch behoorlijk groot volgens mij. Gewoon die cafeïne eruit zuiveren, kost bijna geen tijd
35% is normale kwaliteit. Het verschil zit hem vooral in in het onrustige. Dat doet de cafeïne vooral. Goede speed heeft naar mijn ervaring een vele rustigere uitwerking. Het werkt ook minder op je kaakspieren
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Oke..
Ghb- 2 keer, ik vond dit echt geweldig! rush van anderhalf uur, en je voelt je heel erg lekker en heel lieflijk! Je wordt er heel erg kinderlijk van en kan alleen maar glimlachen, je wordt er ook mega geil van. (erg uitkijken met dosering!)

Speed- Vind ik in het algemeen saai, ik heb eens pure amphetamine gehad heel goed spul!

Xtc

Mdma kristallen

Coke- en coke variant

poppers

2cb
Hahaha toe maar, flinke lijst inderdaad
Ik ga overmorgen voor de eerste keer GHB proberen ben benieuwd. Als het goed bevalt ga ik het als alcoholvervanger gebruiken want ik baal zo van al die nutteloze calorieën, spierafbraak en schade...
Met citaat reageren
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Oke..

Xtc

Mdma kristallen

Coke- en coke variant

poppers

2cb
Wat is coke variant als ik vragen mag?
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Met mate betekent niet met regelmaat.
Dat mag je er dan wel even bijzetten. Daarnaast zijn er zat mensen zonder echte 'verslaving' die toch elke dag een biertje drinken. Of nouja, zij zijn dan zeker 'geaccepteerd verslaafd'?
Citaat:
Verschilt per drug, maar ik denk dat elk weldenkend mens van te voren kan zeggen wat een veilige grens is
Ik denk dat dat tegenvalt. Ik schaar mezelf graag onder weldenkende mensen maar, hoewel het tegenwoordig niet meer zo snel gebeurt, ben ik vroeger met name met alcohol nog weleens 'over de grens' gegaan. Maarja, wat is een veilige grens? Een avondje met je hoofd in de wc doorbrengen is vervelend maar relatief 'veilig'.
Citaat:
(dat betekent niet dat ze zich er dus ook aan houden).
Zo blijkt.
Citaat:
Laten we voor alcohol zeggen, op zijn hoogst gemiddeld 2x per week een grote hoeveelheid.
Nogmaals; dat verschilt per persoon hoe je erop reageert. Je kan wel 2x per week een grote hoeveelheid drinken, maar het wordt pas interessant als je dan opeens de kraan helemaal dicht doet. Dan komt de verslaving naar voren.

Trouwens, ik ben absoluut niet verslaafd aan alcohol en kan zo nodig makkelijk een maandje zonder. Maar als mij wordt 'verboden' ooit nog een druppel te drinken betwijfel ik of ik het daarmee makkelijk ga hebben. Verslaving is er in vele vormen, meestal zo subtiel dat je het eigenlijk nooit aan iemand merkt.
Citaat:
Mensen die regelmatig heroïne gebruiken raken ongetwijfeld verslaafd, dat is zeker zo. Maar waarom gebruiken ze heroïne? Omdat ze fucked up zijn en daarom gevoelig zijn voor een verslaving.
Denk je serieus dat alle mensen die heroïne proberen collectief depressief zijn?

Waar het me om gaat is dat je niet zo makkelijk kan zeggen "Volg deze regels en het is geen probleem allemaal" want zo makkelijk gaat het gewoon niet en is zeker niet toepasbaar op verschillende mensen in verschillende landen met verschillende culteren en weetikveelwat.
Met citaat reageren
Jade-92
Jade-92 is offline
Citaat:
35% is normale kwaliteit. Het verschil zit hem vooral in in het onrustige. Dat doet de cafeïne vooral. Goede speed heeft naar mijn ervaring een vele rustigere uitwerking. Het werkt ook minder op je kaakspieren
Klopt! Ik had ook geen pure amphetamine, shit ik weet niet meer hoe dat heette! Brandde iig heel erg, niet normaal iedereen kreunde van de pijn! Maar echt een verschil met die andere cheape troep
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Ja I know, daarom hoop ik op 35% Maar ik bedoelde dus, dat als ik dat percentage nog een stuk hoger kan brengen, ik dat wel de moeite waard vind.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 19:43
Jade-92
Jade-92 is offline
Citaat:
Wat is coke variant als ik vragen mag?
Ja mijn beste vriend die kreeg dat van zijn dealer, klein beetje. het was poeder, maar geeliger. Ik weet niet meer hoe het heet..
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Denk je serieus dat alle mensen die heroïne proberen collectief depressief zijn?

Waar het me om gaat is dat je niet zo makkelijk kan zeggen "Volg deze regels en het is geen probleem allemaal" want zo makkelijk gaat het gewoon niet en is zeker niet toepasbaar op verschillende mensen in verschillende landen met verschillende culteren en weetikveelwat.
Nee, ik had het over mensen die regelmatig heroïne gaan doen. Ja, ik denk serieus dat iedereen die dat doet, fucked up is. Of heel onwetend.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 19:44
Jade-92
Jade-92 is offline
Citaat:
Hahaha toe maar, flinke lijst inderdaad
Ik ga overmorgen voor de eerste keer GHB proberen ben benieuwd. Als het goed bevalt ga ik het als alcoholvervanger gebruiken want ik baal zo van al die nutteloze calorieën, spierafbraak en schade...
Ghb is leuk, maar ik zou dat niet vaker dan 3-4 keer per jaar gebruiken. Daar gaat zoveel zooi in, heel slecht voor je lichaam. en kijk alsjeblieft uit met de dosering!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 19:47
EZBlade
EZBlade is offline
Ik vind van alles wat ik gedaan heb, maar drie dingen echt leuk. De rest vond ik niet de moeite waard. Ik snap bijvoorbeeld niet dat mensen mdma leuk vinden, maar dat is puur persoonlijk
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 19:49
Jade-92
Jade-92 is offline
Citaat:
Ik vind van alles wat ik gedaan heb, maar drie dingen echt leuk. De rest vond ik niet de moeite waard. Ik snap bijvoorbeeld niet dat mensen mdma leuk vinden, maar dat is puur persoonlijk
Wat vond jij leuk dan?
Mdma vind ik heel erg leuk, nog maar drie keer gedaan! Maar het hangt af waar je het vandaan haalt. 2x was van dezelfde batch en die andere kwam uit een andere stad en vond ik ook veel minder
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Ghb is leuk, maar ik zou dat niet vaker dan 3-4 keer per jaar gebruiken. Daar gaat zoveel zooi in, heel slecht voor je lichaam. en kijk alsjeblieft uit met de dosering!
Umm, voor zover ik weet (en ik heb me echt heel goed ingelezen ) is GHB minder schadelijker dan alcohol. GBL is op zichzelf schadelijk maar dit is in goede GHB bijna niet aanwezig. Ik heb nu echt hele goede GHB (smaakt ook niet chemisch) dus ik heb er vertrouwen in. Maar ik ga morgen wel voor de zekerheid laten testen . En ja ik zal oppassen met de dosering haha, eerst maar eens aan de lage kant zitten om een coma te vermijden
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Zoals ik coke weer overrated vind
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Wat vond jij leuk dan?
Mdma vind ik heel erg leuk, nog maar drie keer gedaan! Maar het hangt af waar je het vandaan haalt. 2x was van dezelfde batch en die andere kwam uit een andere stad en vond ik ook veel minder
NJa xtc is mdma+bindmiddel eh ;p
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 19:50
EZBlade
EZBlade is offline
Een GHB slaapje is niet zo erg hoor. Daar wordt je uitgerust weer wakker van
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 19:51
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Wat vond jij leuk dan?
Ik haal mijn spul sowieso nooit bij verschillende mensen.
De dingen die ik leuk vind/vond:
- speed
- lsd
- benzo's + alcohol
Met citaat reageren
Jade-92
Jade-92 is offline
Waar laat jij het testen?
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Wat vond jij leuk dan?
Hmm, de eerste keer MDMA was voor mij ge-wel-dig. Echt, wow. Tweede en derde keer ook echt heel leuk, maar sindsdien heb ik niet meer dat WOW, WAT IS DIT VET gevoel. Zeker nog wel plezier hoor, maar niet meer dat ultieme. Ik ga nu eens in de twee maanden doen (aangezien het best lang duurt voordat je serotonine weer helemaal normaal is), kijken of dat helpt!

Ik gebruik trouwens witte speakers (180-210 mg MDMA).
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 19:52
EZBlade
EZBlade is offline
Wat je gebruikt wil niks zeggen
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Waar laat jij het testen?
Utrecht. Maar ze hebben nog veel meer adressen: http://www.drugs-test.nl/

Edit: @EZBlade: was een reactie op Jade-92. Aangezien ze het had over verschillende batches.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 20:00
Jade-92
Jade-92 is offline
Vraagje,
Ik ga nooit bad van drugs en ik heb nooit last van emotionele of fysieke katers..
Maar ik heb twee keer met een X pil gehad dat ik de volgende dag wakker werd met onverdraaglijke hoofdpijn, zo erg dat ik niet kon lopen of zelfs mijn ogen openen, dit ging beide keren gepaard met overgeven. Ik had die avonden meer dan genoeg gedronken.. Waar kan dit aan liggen?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 20:11
Verwijderd
Met je wause harses ergens tegenaan gelopen? ;p
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 20:14
Jade-92
Jade-92 is offline
Citaat:
Met je wause harses ergens tegenaan gelopen? ;p
Heb je ook nuttige informatie? Nee, alsof mijn hersenen oververhit waren
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 20:17
Verwijderd
Rustig maar dame

Nee, ik heb geen idee, zelf daar nooit echt last van gehad! Wel dikke hoofdpijn maar dat was eigenlijk altijd icm drank maar goed mijn meeste xtc ervaringen waren met drank op! Hoeveel had je er op dan?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Vraagje,
Ik ga nooit bad van drugs en ik heb nooit last van emotionele of fysieke katers..
Maar ik heb twee keer met een X pil gehad dat ik de volgende dag wakker werd met onverdraaglijke hoofdpijn, zo erg dat ik niet kon lopen of zelfs mijn ogen openen, dit ging beide keren gepaard met overgeven. Ik had die avonden meer dan genoeg gedronken.. Waar kan dit aan liggen?
Dan zou ik ze echt laten testen of in ieder geval even informatie opzoeken op http://www.pillreports.com/ want dat zijn voor zover ik weet geen gevolgen van MDMA...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 20:19
Jade-92
Jade-92 is offline
Citaat:
Rustig maar dame

Nee, ik heb geen idee, zelf daar nooit echt last van gehad! Wel dikke hoofdpijn maar dat was eigenlijk altijd icm drank maar goed mijn meeste xtc ervaringen waren met drank op! Hoeveel had je er op dan?

Eerste keer was een witte speaker (driekwart)
Tweede keer was een grote oranje rotonde (hele) en daarna had ik nog een beetje speed gehad op de afterparty..
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 20:21
Verwijderd
Nja een hele avond/nacht/ochtend doorfeesten is natuurlijk ook niet supergoed voor je, niet al je klachten hoeven gerelateerd zijn aan wat je op had.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 20:22
Jade-92
Jade-92 is offline
Klopt inderdaad, maar dit was echt anders dan andere hoofdpijn. Ik kon helemaal niks meer en gilde bijna van de pijn..
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 20:26
EZBlade
EZBlade is offline
Kan zijn dat je lichaam bepaalde stoffen slecht trekt.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 20:38
Verwijderd
Raar inderdaad
Ik en veel mensen om mij heen gebruiken regelmatig witte speakers, niemand heeft ooit zoiets gehad. Denk dat je de oorzaak ergens anders moet gaan zoeken o:
Witte speakers zijn echt heel zuiver.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 20:40
Verwijderd
de meeste pillen zijn 'best' zuiver

Helaas geen nieuwere versie kunnen vinden maar best interessant!
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: pdf DIMS jaarbericht 2007 testuitslagen.pdf (865.1 KB, 0x gelezen)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten