Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wow thanks! Dan zit ik met mijn 9,11 en 13 nog best goed! Coke vind ik saai en doe ik dus nooit weer. En voor speed hetzelfde, boring.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Oke..
Ik heb best veel geprobeerd.. Ghb- 2 keer, ik vond dit echt geweldig! rush van anderhalf uur, en je voelt je heel erg lekker en heel lieflijk! Je wordt er heel erg kinderlijk van en kan alleen maar glimlachen, je wordt er ook mega geil van. (erg uitkijken met dosering!) Speed- Vind ik in het algemeen saai, ik heb eens pure amphetamine gehad heel goed spul! Miauw Miauw (methadrone) - Geweldig! Xtc Mdma kristallen Coke- en coke variant poppers 2cb |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ga overmorgen voor de eerste keer GHB proberen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Trouwens, ik ben absoluut niet verslaafd aan alcohol en kan zo nodig makkelijk een maandje zonder. Maar als mij wordt 'verboden' ooit nog een druppel te drinken betwijfel ik of ik het daarmee makkelijk ga hebben. Verslaving is er in vele vormen, meestal zo subtiel dat je het eigenlijk nooit aan iemand merkt. Citaat:
Waar het me om gaat is dat je niet zo makkelijk kan zeggen "Volg deze regels en het is geen probleem allemaal" want zo makkelijk gaat het gewoon niet en is zeker niet toepasbaar op verschillende mensen in verschillende landen met verschillende culteren en weetikveelwat. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mdma vind ik heel erg leuk, nog maar drie keer gedaan! Maar het hangt af waar je het vandaan haalt. 2x was van dezelfde batch en die andere kwam uit een andere stad en vond ik ook veel minder |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De dingen die ik leuk vind/vond: - speed - lsd - benzo's + alcohol |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ik gebruik trouwens witte speakers (180-210 mg MDMA). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: @EZBlade: was een reactie op Jade-92. Aangezien ze het had over verschillende batches. |
![]() |
|
![]() |
Vraagje,
Ik ga nooit bad van drugs en ik heb nooit last van emotionele of fysieke katers.. Maar ik heb twee keer met een X pil gehad dat ik de volgende dag wakker werd met onverdraaglijke hoofdpijn, zo erg dat ik niet kon lopen of zelfs mijn ogen openen, dit ging beide keren gepaard met overgeven. Ik had die avonden meer dan genoeg gedronken.. Waar kan dit aan liggen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Eerste keer was een witte speaker (driekwart) Tweede keer was een grote oranje rotonde (hele) en daarna had ik nog een beetje speed gehad op de afterparty.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Verslaving van 15 jaar Dontdodrugs | 10 | 07-05-2014 18:32 | |
Drugs & Alcohol |
Vragen over durgsgebruik/ verslaving Verwijderd | 33 | 24-04-2006 19:04 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
politieke partijen over drugs nietzoslim | 6 | 23-04-2004 22:31 | |