Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Maar goed, ik heb een Engelse naam, dus wat bazel ik eigenlijk ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Maar wat dus heel tof is, er loopt nu een modewedstrijd in het museum (in het kader van de twee modetentoonstellingen van Alaïa en Iris van Herpen). Je moet een outfit ontwerpen voor barbie. Er komen dus nu heul veul barbies met toffe outfits binnen (want as weekend is de deadline) en ik moest even helpen met uitpakken. Er zijn er nu een stuk of 50 binnen, maar er waren ruim 550 aanmeldingen, dus er worden nog wel een paar honderd verwacht dit weekend
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik snapte babypoppen nooit. Ik had ook wel babypoppen, maar die gebruikte ik om toneelstukjes mee op te voeren. Ik heb ze nooit bemoederd, nooit ook begrepen waarom andere meisjes dat deden. Wel eens bij een niet-echt-vriendinnetje gespeeld waarbij ik de babypoppen moest bemoederen, maar dat was heel saai. Ik moest van haar een kwartier rondlopen met zo'n pop terwijl zij 'weeeh, weehh, weeeh' zei en daarna legden we de pop in het bedje en mochten we geen geluid maken want dan 'werd de pop wakker' en toen ik voorstelde om dan maar buiten te gaan spelen vond ze dat ik de pop verwaarloosde
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh ik speelde heel veel met poppen, maar dan dus niet alsof het baby's waren! Meer gewoon dus toneelstukjes ermee maken, zoals mensen met barbie's spelen alleen dan niet alsof het volwassenen zijn maar alsof het kinderen zijn. We hadden ook barbies, maar daar speelden we nooit zo veel mee.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Er zijn natuurlijk ook wel retraite-plekken die niet op christelijke leest zijn geschoeid. Al vinden vast veel mensen dat ze daar te nuchter voor zouden zijn, maar op zich is meditatie (in de vorm van mindfulness-oefeningen, die je in principe ook in de vorm van bidden kunt doen) tegen angst- en paniekstoornissen en milde depressies gewoon evidence based
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Best ok vandaag
![]() ![]() Maar goed, ik moet dus heeeel rustig aan doen van de fysio, omdat ze denkt dat de terugvallen (toen ik terug moest naar het ziekenhuis en nu sinds zaterdag weer een terugval) komen omdat ik te hard vooruit wil en dan te veel doe, over mijn grenzen ga. En dat vind ik niet leuk en eerlijk gezegd denk ik ook niet dat die terugvallen komen omdat ik te veel doe. Maar goed. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens mij is het best lekker weer en ik wil eigenlijk heel graag even naar buiten. Al is het maar in de tuin zitten, of een blokje om in de rolstoel van 10 minuten.. Maar dan moet ik wel de trap af en ik weet niet of ik dan niet op mijn kop ga krijgen van de fysio. Maar buitenlucht is toch ook gewoon heel belangrijk?
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Weet je hoe moeilijk het is om iets leuks af te zeggen omdat je te moe bent? Ik zeg echt bijna nooit iets af. Mijn instlling is, altijd proberen en als het halverwege niet blijkt te gaan kan je altijd nog weg gaan. Maar dat schijnt ook niet helemaal de juiste instelling te zijn
![]()
|
|