| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
||
|
|
|
|
Ach ja, die liedjes lijken waarschijnlijk ook heel veel op elkaar. Waarschijnlijk alleen het verschil dat ik niet zo'n goede muzieksmaak had op m'n vijftiende
|
|
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Maar oma was dan ook zo'n oma die de kleinkinderen tot 'n jaar of 20 nog snoepjes gaf bij vertrek <3 Tot hilariteit van opa die wel 'ns mompelde "Hennie, die blagen zijn volwassen mensen, die hoeven geen mini-Snickers meer.." Wat oma stoïcijns negeerde natuurlijk want daar zijn het oma's voor Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
|
Verwijderd
|
De hackers die claimen persoonsgegevens buitgemaakt te hebben bij de Belgische kredietverlener Elantis, hebben de geëiste hoeveelheid losgeld na het verstrijken van een eerdere deadline verlaagd tot 35.000 euro. Elantis blijft weigeren te betalen.
Wát een faalhazen zeg De logische koers is toch op z'n minst een waarschuwingsschot lossen in de zin van een tipje van de sluier oplichten? Als je eisen gaat bijstellen neemt niemand je toch serieus, suffe nerds ![]() |
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb er gisteren lang over nagedacht maar ik vind 3 zoenen vooral beleefd. Ik vind het daarom ook vreemd als mensen hun vrienden zo begroeten. Eigenlijk vind ik het alleen geschikt als felicitatie of voor mensen die je iets minder goed kent ofzo.
Maar om nou je ouders zo te begroeten. Vind ik raar afstandelijk. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik ga ook niet krampachtig autistisch weigeren mee te doen aan dat soort praktijken, dus ja.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Probeer nocturne nummer 2 in C-klein van John Field trouwens eensch, daar heeft Chopinnepin de mosterd vandaan gehaald
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
|