Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() toch, toch, toch? ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Tuurlijk is niet iedereen die geadporteerd word een Moslim, en ja als hij/zij bij een Christelijk gezin terecht komt zal hij/zij zo worden opgevoed. Maar hij zal nog altijd dezelfde achtergrond behouden. Die persoon zal ook ooit wel naar zijn verleden op zoek gaan.
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dus, als ik het goed begrijp denk jij dat, wanneer een niet-christelijk (maar ook niet islamitisch) homoseksueel stel een kindje adopteert uit een land waar de islam de meest voorkomende religie is, het kindje evengoed islamitisch word? Ondanks dat het kindje geen islamitische opvoeding heeft gehad?
Verder: Mijn vriend en ik (dus een heteroseksueel stel) geloven allebei niet, we hangen geen religie aan. Niet het christendom, niet de islam, geen boedhisme, helamaal niks. Als wij een kindje zouden adopteren uit een islamitisch land, zou dat dan ook islamitisch worden als het groot is? Want dan ben je 'gewoon' tegen adoptie - om alsnog een ontzettend vreemde reden, maargoed. En! Waarom ben je tegen het homohuwelijk? Op wat voor manier draagt dat bij aan de islamisering dan? |
![]() |
|
![]() |
Hij zal een "gewone" opvoeding krijgen ja, maar vroeg of laat gaat het opzoek naar zijn herkomst. En dan weet je natuurlijk nooit. Maar u weet even goed als mij, dat als moslim extremisten, een persoon zien die eruit ziet als een moslim (Uiterlijk, geen kledij). Dat ze deze wel zullen aanspreken...
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
@Raven: Je weet dat er ook blanke moslims zijn, hè? Dus of het kindje blank is of zwart heeft niets met moslims (of überhaupt religie) te maken. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik vind het adopteren van een kind wel een interessant punt. Denken jullie dat een kind een slechtere jeugd heeft als hij wordt opgevoed door 2 vaders (of moeders)?
Het voornaamste wat mij altijd bezig hield (en blijft houden) is het hele 'kinderen' en 'opa en oma' verhaal wat allemaal moeilijker werd toen ik uit de kast kwam... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Sterker nog, ik denk dat het gemiddeld zelfs betere ouders zijn. Dit omdat er altijd heel bewust gekozen wordt voor het kind, er enorm naartoe gewerkt wordt en het gezin wellicht een meer open visie heeft. Het heterogemiddelde wordt onderuit gehaald door de lading ouders die er niet helemaal aan toe waren (emotioneel, financieel, luchtkasteel).
|
![]() |
|
Ik kan echt geen reden verzinnen waarom homoseksuele ouders minder geschikt zouden zijn om een kind op te voeden dan hetero-ouders. Het enige argument wat ik hoor van mensen is dat het zielig is omdat het kind dan gepest wordt op school, maar kom op zeg. Kinderen worden om de meest belachelijke redenen gepest, en als je gepest wordt met het feit dat je twee ouders hebt die gekozen hebben om je te krijgen, ontzettend veel van je houden en toevallig hetzelfde geslacht hebben zal het met de schade die je daarvan oploopt ook nog wel meevallen.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
Ik heb het topic even opgeschoond en een afsplitsing gemaakt naar het Transgender-topic.
Dus daar kunt u verder. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hoewel ik absoluut niet denk dat dat onoverkomelijk is en het is niet zo dat een kind dat opgevoed wordt door twee ouders met hetzelfde geslacht nooit in contact komt met het andere geslacht. |
![]() |
|
Vanavond op Nederland 3 een documentaire over de 1e gay parade in Oekraine. Heb 'm net al op uitzending gemist geizen, is erg schokkend en onbegrijpelijk, wel aan te raden om te kijken. Wat een belachelijke landen daar in het oosten..
18 juni: tv-uitzending Gay-K over homofobie in Oekraine De VPRO zendt maandag 18 juni Gay-K 2012 uit vanaf 23.08 uur op Nederland 3 - na de EK-voetbalwedstrijd op die zender. |
![]() |
|
Ja die flauwe tussenstukjes waren een beetje jammer inderdaad
![]() Ik vond het toch wel schokkend, nog veel over zitten denken. Wat een ongelofelijke hulpeloosheid moet dat zijn, als regering, politie en ongeveer iedereen in je land tegen je is. Echt schocking ook toen die 'Anti-homo' kerel zo reageerde. Ook die parades van skinheads en ander kruisdragend gespuis. Echt belachelijk zoiets. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Homoseksualiteit, keuze of aangeboren? DAH | 31 | 16-05-2013 08:15 | |
Liefde & Relatie |
Homoseksualiteit !!! robert222 | 4 | 02-12-2012 13:23 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Homoseksualiteit en de bijbel (vrij) letterlijk nemen Verwijderd | 129 | 11-04-2007 14:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[Iran] homoseksualiteit Gatara | 17 | 03-09-2005 01:31 | |
Seksualiteit |
Word of ben je homo? Prune | 110 | 15-02-2004 23:54 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 |