Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
bij mij is er nooit iemand achter me aan gekomen, de meeste deden de deur niet eens op. spelbedervers.
![]() ik heb ook heel vaak een telefoonummer ingetikt zoals de getallen in me opkwamen en gezegd met t mie of annie je weet wel van vroeger en dan een of ander dom verhaal verzonnen, en die mensen trappte er altijd in. degene die bij me waren hadden dikke pret. Vorig jaar nog gedaan tijdens een tussenuur, wel wat kinderachtig met grappig. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Rutgers WPF publiceert elke drie jaar een onderzoek naar seksualiteit. In het meest recente onderzoek uit 2009 geeft 2.5% van de mannen en 1.4% van de vrouwen aan ooit ruilseks te hebben gehad. Bij vier op de tien vrouwen is sprake van dwang, bij mannen gaat dat om twee op de tien.
Wait, what? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of nee, eigenlijk wil ik dat niet. Maargoed, jij ook niet, gok ik. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar er zijn in Nederland denk ik ook genoeg vrouwen die jou kunnen overmeesteren en een dildo in je kont kunnen proppen. Of Sarah daarbij hoort, betwijfel ik, maar als ze hulp heeft lukt het vast. Bovendien stond er niets over het geslacht van de dominante partij; misschien zitten er wel heel veel homo's tussen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Seriously? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk trouwens dat er ook veel cuckolds tussen zitten, en prostitutie onder "dwang" is ook een fetisj die vaker voorkomt dan je zou verwachten. Juist ook onder de mannen. Al met al niets om je over te verbazen, in ieder geval niet op de 'haha welke man laat zich nou dwingen tot seks haha'-manier.
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Oh ja, en RIP enzo.
|
En dat van die dwangseks vind ik ook niet raar. Er zitten heus wel wat Schlemielige kneusjes tussen de kerels hoor. Ik denk aan een Bonenman (Zeppelin Phoebe naamzoek). Al zou die zich denk ik niet gedwongen voelen.
|
Verwijderd
|
overigens schrok ik vooral even toen Theodoor zei "Sarah, ik heb W aan de lijn, of wij iets te doen hebben vanavond, ik geef de telefoon even aan jou" want toen dacht ik "eek ik wil helemaal niets te doen vanavond!"
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() nee, ik dacht aan op een bank zitten en gesprekken moeten voeren. Terwijl er chips op tafel staat die ik niet lekker vind maar toch opeet omdat hij binnen handbereik staat. En terwijl ik vanaf elf uur denk 'hm ik ben moe' (want vannacht wat kort geslapen en afgelopen dagen wat veel gewerkt) maar niet het gesprek wil onderbreken door weg te gaan, en dan toch ook wel mee wil praten, waardoor het toch half een wordt, en ik vannacht weer kort slaap, want ik kan niet uitslapen. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik slaap doordeweeks meer uren per nacht dan in het weekend
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Andersom zou natuurlijk ook kunnen; dat ik met een lekke fietsband zit en ik een chick laat overkomen dat te fixen. Maar dan heeft de chick in kwestie én een fietsband moeten fixen om daarna halfslachtig te neuken. Terwijl neuken op zich voor vrouwen natuurlijk altijd voorhanden is zónder banden plakken, toch? Nou goed. Om dat soort dingen moest ik lachen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar misschien reageer ik wat allergisch omdat ik her en der eens gepraat heb met mannen die verkracht en/of mishandeld zijn door vrouwen. Het percentage dat ermee naar de politie stapte was extreem klein, veel kleiner nog dan bij de vrouwen. Er komt veel meer schaamte bij kijken, juist door onze opvattingen over dat verkrachting per se gepaard moet gaan met allerlei fysiek geweld. Anders is het zogenaamd geen verkrachting, en zo wel dan ben je (als man) een mietje, want dan had je 't toch kunnen voorkomen? Om van noties als 'je vond het toch wel lekker, je bent toch een man' niet te spreken. Dus ik grijp de kans maar wat graag aan om een beetje tegen dergelijke beelden te schoppen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tergende zaken over jongens die door hun moeder worden misbruikt waarop de moeder keer op keer dat argument aanhaalt. "Niemand zal je geloven want als je een stijve hebt moet je het wel willen". |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|