Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zit met de klassieke radiozender aan, dikke chill hier.
||
Citaat:
![]() ![]() Nou ja, ik drink koffie, eet die improvisatie-cake van gisteren en luister naar radioseries.Ook dikke chill. Maar wel jammer, want ik zie er kkgeil uit vandaag en dat had ik die jonge fashionista's wel effe onder de neus willen wrijven. Vanavond in het theater komt mijn outfit wat minder tot z'n recht, ben'k bang. ![]()
||
Citaat:
Internet je nu op je telefoon dan ofzo?
||
Citaat:
![]() Nouja ik heb heel veel tsjechisch gezongen dus ik denk dat ik het russisch wel vrij snel oppik qua uitspraak. Zeker met een awesome coach natuurlijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Ik zou het stuk voor je vertalen maar er zijn vast al genoeg vertalingen te vinden en bovendien moet ik weg. Over een uurtje kom ik je helpen ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oh god, heb dit allemaal gemist. Nou, goed dan: Voor een sociaal redelijk normaal functionerend persoon slaat dat waarschijnlijk als kut op Dirk. Voor mensen die wat onzeker, wat jaloers en wat meer open zijn over gevoelens die eigenlijk taboe en niet zo netjes zijn is dat gewoon normaal hoor. Ik kan me het gevoel best goed voorstellen. Het is gewoon het "If I can't have him, nobody can', gevoel. Verder kan je je poging-tot-rel achterwege laten, want het interesseert me niet zoveel of jij of iemand hier me een 'fruitcake' vindt ![]() Laatst gewijzigd op 29-11-2012 om 14:57. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Maar goed, ik heb eigenlijk helemaal geen kleren nodig. M'n kasten puilen uit en ik kom steeds dingen tegen waarvan ik was vergeten dat ik ze had.
||
Citaat:
En er zijn genoeg vertalingen maar die zijn altijd poetisch en zelden letterlijk. Bij Italiaans en frans is dat prima want daar ken ik genoeg woorden en grammatica om te weten wat er precies staat, maar bij Russisch en tjechisch en dergelijken niet. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Of het ligt gewoon aan ons, maar soit ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
jullie zijn lief en dankjewel ![]() Ik zou misschien met minder gemak moeten praten over gevoelens en ideeen die taboe zijn, maar ik heb een beetje schijt en dan ben ik toch blij als ik bijval krijg ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mozart - Rondo ala Turca ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Maar patiënten zeggen het vaak wel tegen mij, maar dan kan ik weer een grapje maken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Ter illustratie; in een soortgelijke situatie maar dan met mij als protagonist en een bloedmooie, interessante vrouw waar mijn huisgenootjes interesse in hebben én ik reeds een vriendin heb: ik zou ze juist van harte toejuichen in plaats van jaloers zijn of zo ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar verder denk ik dat het best gangbaar (jaloers) gedrag is, en niet iets extreem raars of fruitcakerigs. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja ik kan me het gevoel van 'hrr ik heb een bijna-trio met hem gehad dus het is een soortvan ex dus afblijven' wel voorstellen. Zo lang je je verder realiseert dat het geen rationeel gevoel is en je niet echt je huisgenootjes de ogen uitkrabt als ze iets met 'm beginnen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Oh trouwens LP, een collega van mij die zei laatst (toen het, gezien ons werk, over onze stemmen ging) dat ze mijn stem zo op die van een BN'er vond lijken, maar ze kon even niet op de naam komen.
We zijn er daarna nooit meer op doorgegaan, maar als blijkt dat ze Victoria Koblenko bedoelt dan word ik echt hysterisch ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik vind je nog steeds een fruitcake. Maar wel een lekkere, hoor ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik dacht dat mijn ouders het zwaar hadden met twee dochters die constant ziek zijn enzo
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|