Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Knaldingen <3 ze hebben hier bijna elk jaar minimaal een lawinepijl waar ze een lantaarnpaal mee opblazen. De straatnaambordjes worden hier preventief verwijderd, omdat er iemand is die 3 jaar achter elkaar de Reykjavikweg heeft meegenomen
![]() ![]() ![]() Het is hier wel echt erg hoor, vuur midden op de weg, vernielingen aan lantaarnpalen/brievenbus (wordt altijd opgeblazen voor ie weg is gehaald ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Los daarvan is vuurwerk natuurlijk ontzettend evil voor de natuur, laat staan mensen die met luchtwegissues zitten. Mijn vader kan oudjaarsdag de deur niet uit, bijvoorbeeld. Vanwege kruitdampen. |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het vooral heel grappig dat de politie er een beetje bij staat, terwijl er illegaal vuurwerk de lucht in gaat ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En yes, ze hebben het boek dat ik wil eindelijk in de boekhandel. Nu is de vraag, ga ik het halen, of vertrouw ik erop dat als ik het nu bestel het ook daadwerkelijk morgen langsgebracht wordt? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met de sneeuw zou ik voor de tweede optie gaan! |
![]() |
||
Citaat:
En in andere plaatsen gaan ook eigendommen van andere mensen de lucht in, zoals auto's en fietsen. Dat doen ze hier niet, dus enige vorm van beschaving hebben ze nog wel.
|
![]() |
|
|