Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2012, 12:46
Verwijderd
Ik heb het nooit gewild, en ik betwijfel ook ten zeerste of het had gemogen van m'n ouders, denk eigenlijk van niet.
Advertentie
Oud 07-12-2012, 12:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik steek het hele jaar al mijn geld in de fik
Oud 07-12-2012, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Het enige wat hier georganiseerd aan is, is de indrukwekkende bier- en vreetvoorraad op 't weilandje
Het lijkt me toch best gezellig waar jij woont, hoe jij het altijd zo boers omschrijft

*blijft toch provinciaaltje in hart en nieren*
Oud 07-12-2012, 12:48
Verwijderd
Ik deed het vroeger wel <3 samen met mijn vader. Wij hadden altijd een soort vuurwerkshow bij mijn oom en tante.
Oud 07-12-2012, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Ik deed het vroeger wel <3 samen met mijn vader. Wij hadden altijd een soort vuurwerkshow bij mijn oom en tante.
Haha, wij ook bij m'n oom en tante

Nou ja, m'n oom kocht dan van die vuurwerkfonteinen, en wij gingen er veilig binnen voor het raam naar kijken
Oud 07-12-2012, 12:49
Verwijderd
Ik haat het ook, want ze hebben eens vlakbij waar ik fietste een prullenbak mee opgeblazen.
Oud 07-12-2012, 12:50
Verwijderd
Ik loop wel latijd met oud en nieuw het snachts een rondje door de stad alleen.
Oud 07-12-2012, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Ik loop wel latijd met oud en nieuw het snachts een rondje door de stad alleen.
Nou, kijk je uit?
Verwijderd
Wij gaan ook altijd naar mijn oom en tante. Mijn ouders betalen het vuurwerk, mijn oom en tante waar we zijn het eten en hun huis zeg maar , mijn andere oom en tante champagne en mijn oma de oliebollen. Gaat al jaren zo <3
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb in heel m'n leven nog nooit vuurwerk afgestoken, nog geen simpel rotje. JULLIE?? (dames)
Nope. Ik ben echt een mietje en denk dat bij het afsteken van een rotje m'n vingers er al afknallen. Ik heb al enige moeite met sterretjes
Oud 07-12-2012, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Ik heb in heel m'n leven nog nooit vuurwerk afgestoken, nog geen simpel rotje. JULLIE?? (dames)
Ik ben altijd erg van de sterretjes... verder niet eigenlijk
Oud 07-12-2012, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Nou, kijk je uit?
Ja, maar als ik ga is het rond 2/3 uur snachts dan is het meeste vuurwerk al op bij de meeste mensen. En dan hoor je ze wel eens vloeken.
Oud 07-12-2012, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar als ik ga is het rond 2/3 uur snachts dan is het meeste vuurwerk al op bij de meeste mensen. En dan hoor je ze wel eens vloeken.
Ik heb het niet over vuurwerk, maar over enge verkrachters
Oud 07-12-2012, 12:56
Verwijderd
Ik ging visite rijden op de fiets en op hakken. Daar was het echt lekker weer voor
Verwijderd
Je dacht vanochtend, dit is een uitstekend plan?
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het niet over vuurwerk, maar over enge verkrachters
O ik ben ze nog nooit tegengekomen. En anders heb ik een leuke tactiek om ze weg cte krijgen.
Oud 07-12-2012, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt me toch best gezellig waar jij woont, hoe jij het altijd zo boers omschrijft

*blijft toch provinciaaltje in hart en nieren*
Nou, ik heb er bitter weinig mee hoor. Fair enough, de knallen van carbidschieten zijn tamelijk indrukwekkend, maar meer ook niet. Maar dingen als schuttersfeesten (waarbij mannen van middelbare leeftijd+ er sport van maken 's middags straalbezopen over straat te waggelen), van die 'carnavalswagen'-kliekjes, lokale prutsfeestjes waar alleen boeren op afkomen.. Nee, laat maar. Dat is aan Quintiano niet besteed, dat soort nonsense. Ook vind ik vrouwen die dialect spreken volstrekt onaantrekkelijk.
Oud 07-12-2012, 12:58
Verwijderd
Mijn opleider vindt het maar gek dat ik liever op de fiets ga. Maar 2x 5 minuten fietsen is veel warmer dan 10 minuten auto vegen&krabben en dan 2x2 minuten rijden. Alleen had ik wel steviger schoenen aan mogen trekken.
Oud 07-12-2012, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Ook vind ik vrouwen die dialect spreken volstrekt onaantrekkelijk.
Oh ik vond dat juist wel iets voor jou!
Oud 07-12-2012, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Je dacht vanochtend, dit is een uitstekend plan?
Ja nouja ik dacht vanochtend wel éven hmmm sneeuwlaarzen? Maar die staan niet bij mijn rokje en ik had geen tijd om me om te kleden
Oud 07-12-2012, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Oh ik vond dat juist wel iets voor jou!
Je kent me bar slecht.
Oud 07-12-2012, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Ja nouja ik dacht vanochtend wel éven hmmm sneeuwlaarzen? Maar die staan niet bij mijn rokje en ik had geen tijd om me om te kleden
Ah .
Oud 07-12-2012, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Je kent me bar slecht.
Oud 07-12-2012, 13:22
Verwijderd
KOUD POKKENSNEEUW KAKZOOI
Oud 07-12-2012, 13:23
Verwijderd
Tot m'n 15e stak ik zelf vuurwerk af, daarna ging ik uit met oud en nieuw en gaf ik liever daar geld aan uit.
Oud 07-12-2012, 13:23
Verwijderd
Nu vind ik vuurwerk supereng en wil ik een verbod.
Oud 07-12-2012, 13:24
Verwijderd
Ik wil een verbod op van die knaldingen. Siervuurwerk hoeft niet zo nodig verboden te worden van mij.
Oud 07-12-2012, 13:31
Verwijderd
Ik pleit al jaren voor een verbod op particulierenvuurwerk, zowel knal- als siervuurwerk. Opbokken met die nonsense.
Oud 07-12-2012, 13:33
Verwijderd

Maar siervuurwerk is toch mooi? Ik vind het allemaal wel prima hoor.
Oud 07-12-2012, 13:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Knaldingen <3 ze hebben hier bijna elk jaar minimaal een lawinepijl waar ze een lantaarnpaal mee opblazen. De straatnaambordjes worden hier preventief verwijderd, omdat er iemand is die 3 jaar achter elkaar de Reykjavikweg heeft meegenomen

Het is hier wel echt erg hoor, vuur midden op de weg, vernielingen aan lantaarnpalen/brievenbus (wordt altijd opgeblazen voor ie weg is gehaald )/verkeersborden. Nooit spullen van andere mensen trouwens, geen auto's of fietsen. Maar ja, dit is ook niet echt een goeie buurt.
Verwijderd
Iig een test om te laten zien dat je verantwoordelijk bent en geen mongool die rotjes en strijkers voor de fiets van onschuldige meisjes gooit
Verwijderd
Citaat:
Knaldingen <3 ze hebben hier bijna elk jaar minimaal een lawinepijl waar ze een lantaarnpaal mee opblazen. De straatnaambordjes worden hier preventief verwijderd, omdat er iemand is die 3 jaar achter elkaar de Reykjavikweg heeft meegenomen

Het is hier wel echt erg hoor, vuur midden op de weg, vernielingen aan lantaarnpalen/brievenbus (wordt altijd opgeblazen voor ie weg is gehaald )/verkeersborden. Nooit spullen van andere mensen trouwens, geen auto's of fietsen. Maar ja, dit is ook niet echt een goeie buurt.
Dat je hier "" om doet stemt mij bijzonder verdrietig.
Oud 07-12-2012, 13:42
Verwijderd
Citaat:

Maar siervuurwerk is toch mooi? Ik vind het allemaal wel prima hoor.
Nou, die droevige pijltjes die de lucht in gaan voor €15/stuk vind ik niet bijster fraai om te zien. Categorie 'ik wil wel, maar ik kan niet'. Dan liever een groot staatsvuurwerkshowtje waarbij regels die voor particulierenvuurwerk wél gelden ineens niet meer gelden omdat het door professionals wordt afgestoken. Dan krijg je tenminste écht wat moois te zien.

Los daarvan is vuurwerk natuurlijk ontzettend evil voor de natuur, laat staan mensen die met luchtwegissues zitten. Mijn vader kan oudjaarsdag de deur niet uit, bijvoorbeeld. Vanwege kruitdampen.
Oud 07-12-2012, 13:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat je hier "" om doet stemt mij bijzonder verdrietig.
Waar je mee omgaat..

Ik vind het vooral heel grappig dat de politie er een beetje bij staat, terwijl er illegaal vuurwerk de lucht in gaat en die brievenbus is al 4x voortijdig opgeblazen, je zou zeggen dat ze dat ding gewoon nu al weghalen. Ik vind het een beetje eigen schuld, dikke bult.
Oud 07-12-2012, 13:44
Noedelhap
Noedelhap is offline
Stelletje sneeuwzeikerds zijn jullie Vind het een prachtig uitzicht! Eindelijk weer eens sneeuw ipv 30 graden-zomers
Oud 07-12-2012, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Stelletje sneeuwzeikerds zijn jullie Vind het een prachtig uitzicht! Eindelijk weer eens sneeuw ipv 30 graden-zomers
Oud 07-12-2012, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Waar je mee omgaat..

Ik vind het vooral heel grappig dat de politie er een beetje bij staat, terwijl er illegaal vuurwerk de lucht in gaat en die brievenbus is al 4x voortijdig opgeblazen, je zou zeggen dat ze dat ding gewoon nu al weghalen. Ik vind het een beetje eigen schuld, dikke bult.
Ja dat ik al twee weken de helft van de post niet in de brievenbus kan doen omdat er vuurwerkstoppers op moeten OMDAT ER GRAFMONGOLEN ZIJN DIE DE BOEL OPBLAZEN is inderdaad heel normaal
Oud 07-12-2012, 13:51
Verwijderd
Tijd om te emigreren, brb.
Oud 07-12-2012, 13:54
Verwijderd
Denken jullie niet dat een verbod op vuurwerk meer illegaal vuurwerk -met consequenties van dien- de hand in werkt?
Oud 07-12-2012, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Stelletje sneeuwzeikerds zijn jullie Vind het een prachtig uitzicht!
gay
Oud 07-12-2012, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Denken jullie niet dat een verbod op vuurwerk meer illegaal vuurwerk -met consequenties van dien- de hand in werkt?
Oppakken en drie jaar de cel in

Spoiler
Oud 07-12-2012, 13:56
Verwijderd
Natuurlijk is het te kort door de bocht maar ik heb zo'n GRAFHEKEL AAN VUURWERK
Oud 07-12-2012, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Wellicht. Hoewel ik niet precies weet hoe het werkt in landen waar zoiets al voorhanden is, wat betreft wetsovertredingen. Eigenlijk hoop ik dan ook op een stormachtige ontwikkeling van de mensch, die het nut van vuurwerk in twijfel trekt.
Oud 07-12-2012, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk is het te kort door de bocht maar ik heb zo'n GRAFHEKEL AAN VUURWERK
Hmmm ja, nu je het zegt. Er bestaan genoeg wetten/verboden met minder motivatie. Mag er dan ook een verbod op kitscherige straatversiering in de kerstperiode komen?

En yes, ze hebben het boek dat ik wil eindelijk in de boekhandel. Nu is de vraag, ga ik het halen, of vertrouw ik erop dat als ik het nu bestel het ook daadwerkelijk morgen langsgebracht wordt?
Oud 07-12-2012, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Wellicht. Hoewel ik niet precies weet hoe het werkt in landen waar zoiets al voorhanden is, wat betreft wetsovertredingen. Eigenlijk hoop ik dan ook op een stormachtige ontwikkeling van de mensch, die het nut van vuurwerk in twijfel trekt.
Dat laatste hoop ik op wel meer gebieden, ja.
Oud 07-12-2012, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Hmmm ja, nu je het zegt. Er bestaan genoeg wetten/verboden met minder motivatie. Mag er dan ook een verbod op kitscherige straatversiering in de kerstperiode komen?

En yes, ze hebben het boek dat ik wil eindelijk in de boekhandel. Nu is de vraag, ga ik het halen, of vertrouw ik erop dat als ik het nu bestel het ook daadwerkelijk morgen langsgebracht wordt?
Nee, want daar heb ik geen grafhekel aan en alles draait om mij!

Met de sneeuw zou ik voor de tweede optie gaan!
Oud 07-12-2012, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Nee, want daar heb ik geen grafhekel aan en alles draait om mij!

Met de sneeuw zou ik voor de tweede optie gaan!
de sneeuw is hier wel weg hoor, zeewind en alles. en ik moet het wel echt morgen hebbennnnn. TWIJFELLLLL.
Oud 07-12-2012, 14:05
Verwijderd
Citaat:
de sneeuw is hier wel weg hoor, zeewind en alles. en ik moet het wel echt morgen hebbennnnn. TWIJFELLLLL.
Prima reden om naar Utrecht te verhuizen
Verwijderd

Ik mis je zo
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja dat ik al twee weken de helft van de post niet in de brievenbus kan doen omdat er vuurwerkstoppers op moeten OMDAT ER GRAFMONGOLEN ZIJN DIE DE BOEL OPBLAZEN is inderdaad heel normaal
Ik zeg niet dat het normaal is! Maar als je weet dat ze hem toch gaan opblazen, meestal voor de kerst al, haal hem dan weg. Bordjes worden ook weggehaald.
En in andere plaatsen gaan ook eigendommen van andere mensen de lucht in, zoals auto's en fietsen. Dat doen ze hier niet, dus enige vorm van beschaving hebben ze nog wel.

Regels voor berichten