Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2015, 18:12
Pontius Pilatus
Pontius Pilatus is offline
Citaat:
Ja, naar Utrecht.
O ik miste het woordje 'fatsoenlijk'
Advertentie
Oud 23-08-2015, 13:21
Verwijderd
Citaat:
O ik miste het woordje 'fatsoenlijk'
Volgens mij mis je dat hij het over een vakantie heeft
Oud 23-08-2015, 14:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Er staat hier een dikke negerin, gekleed in alleen een shirt, half Papiaments en half Nederlands te schreeuwen naar de negers op de VIERDE VERDIEPING. Het is niet de luidruchtige negerin die dat normaal gesproken doet, maar deze vloekt wat af in het Papiaments (want conjo snapt iedereen ). Ze staat al 10 minuten te schelden over moeders die het slechte voorbeeld geven en eindigt bijna elke zin op 'tss'.
Oud 23-08-2015, 14:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moest mijn Breaking Bad er voor op pauze zetten, zo hard praatte ze. Maar ze gaat nu pleite, gelukkig
Oud 23-08-2015, 15:17
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik ben het meest verbaasd over 'gekleed in alleen een shirt'.
Oud 23-08-2015, 16:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Helaas niet uitzonderlijk voor dikke negerinnen hier
Oud 23-08-2015, 19:03
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ja maar...ik beeld me een wijf in met een shirt en een blote punani...dat kan je toch niet bedoelen? Oh God, zeg me aub dat je dat niet bedoelt!
Oud 23-08-2015, 19:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zit gelukkig net te hoog om te kunnen zien of ze er iets onderaan had en het shirt was goddank ook net iets te lang om haar puni te laten zien btw. Misschien als ze gebukt had
Oud 24-08-2015, 11:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben alweer thuis, vrije middag ftw probeerde uit te zoeken wanneer school weer begint, vakantie is vandaag officieel afgelopen, maar ik heb nog niks gehoord en kan niks vinden, dus ik heb mijn mentor maar even een mailtje gestuurd.
Oud 24-08-2015, 12:22
Verwijderd
Ik wilde komen vragen of er nog wat te neuken valt maar ik zag dat Little Phoebe gepost had en toen moest ik met die combinatie in mijn hoofd een beetje overgeven
Oud 24-08-2015, 12:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oud 24-08-2015, 12:37
Verwijderd
Ik ga hard, harder dan Flamman & Abrakis. Ga je met me mee, LP?
Oud 24-08-2015, 12:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nee, ik blijf lekker op het bankje liggen
Oud 25-08-2015, 15:53
Verwijderd
Ik kreeg een e-mail dat er een nieuw bericht voor mij klaarstond bij Mijn Overheid. Dus ik logde in bij Mijn Overheid. Het nieuwe bericht vertelde mij dat er een nieuw bericht voor mij klaarstond bij Mijn UWV.

Dat moet toch efficiënter kunnen
Oud 25-08-2015, 16:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik kreeg een tijdje geleden ook bericht van het UWV (dat dan weer wel), bericht met 'u krijgt geen uitkering meer, misschien omdat u werk heeft gevonden'. No shit UWV, thanks dat je me daar bijna een jaar later een bericht over stuurt
Oud 25-08-2015, 16:26
Verwijderd
Mijn bericht was dat mijn zwangerschaps- en bevallingsverlof is verlengd omdat baby na de uitgerekende datum is geboren, met 1 hele dag
Oud 25-08-2015, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Mijn bericht was dat mijn zwangerschaps- en bevallingsverlof is verlengd omdat baby na de uitgerekende datum is geboren, met 1 hele dag
wat goed! dat heb ik me weleens afgevraagd, wat ze met die 2 weken overtijd moeders deden. Of met moeders die een prematuur krijgen.
Oud 25-08-2015, 18:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Chill, 1 extra dag vrij wanneer moet je nou weer gaan werken dan? En ga je dan halve dagen werken, of verdelen jij en man de week qua dagen? Of gaat baby naar de opvang?
Oud 25-08-2015, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Ik kreeg een e-mail dat er een nieuw bericht voor mij klaarstond bij Mijn Overheid. Dus ik logde in bij Mijn Overheid. Het nieuwe bericht vertelde mij dat er een nieuw bericht voor mij klaarstond bij Mijn UWV.

Dat moet toch efficiënter kunnen
Dat kan serieus niet vanwege De Regels. En je weet hoe heilig De Regels zijn in Nedelrand.
Oud 25-08-2015, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Chill, 1 extra dag vrij wanneer moet je nou weer gaan werken dan? En ga je dan halve dagen werken, of verdelen jij en man de week qua dagen? Of gaat baby naar de opvang?
Ik ben zzp'er dus het maakt voor mijn startdatum niets uit maar ik krijg wel 1dag geld erbij!

1 oktober begin ik met 2 dagen per week en dan eind oktober ga ik naar 3 dagen en dan in november ergens naar 4. T heeft geen baan (weinig vacatures passend bij zijn opleiding en ik verdien genoeg dat hij geen vervelend werk hoeft te doen) dus die word de eerste tijd thuisblijfpapa. De vacatures die er zijn voor hem, zijn meestal voor 24 uur per week, dan zouden we bv 1 dag opvang en 1 dag(deel) grootouders doen (mijn vierde dagen zijn flexibel en meestal buiten kantooruren). Kinderdagverblijven hier hebben niet echt wachtlijsten dus dat komt wel goed.

Laatst gewijzigd op 25-08-2015 om 21:13.
Oud 25-08-2015, 21:15
Verwijderd
Citaat:
wat goed! dat heb ik me weleens afgevraagd, wat ze met die 2 weken overtijd moeders deden. Of met moeders die een prematuur krijgen.
Als je over tijd gaat krijg je dat aantal dagen erbij maar als je eerder bevalt hoef je niet eerder weer te beginnen!
Oud 26-08-2015, 06:47
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Als je over tijd gaat krijg je dat aantal dagen erbij maar als je eerder bevalt hoef je niet eerder weer te beginnen!
Dus moeders krijgen een fiscale prikkel om te roken tijdens de zwangerschap?
Oud 26-08-2015, 07:35
Verwijderd
Sarah ik ga naar je zwaaien okay. Nu onderweg naar de UT en daarna nog even naar de spinnerij.
Oud 26-08-2015, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Dus moeders krijgen een fiscale prikkel om te roken tijdens de zwangerschap?
Haha ja eigenlijk wel

Citaat:
Sarah ik ga naar je zwaaien okay. Nu onderweg naar de UT en daarna nog even naar de spinnerij.
Oké!
Oud 26-08-2015, 14:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik ben zzp'er dus het maakt voor mijn startdatum niets uit maar ik krijg wel 1dag geld erbij!

1 oktober begin ik met 2 dagen per week en dan eind oktober ga ik naar 3 dagen en dan in november ergens naar 4. T heeft geen baan (weinig vacatures passend bij zijn opleiding en ik verdien genoeg dat hij geen vervelend werk hoeft te doen) dus die word de eerste tijd thuisblijfpapa. De vacatures die er zijn voor hem, zijn meestal voor 24 uur per week, dan zouden we bv 1 dag opvang en 1 dag(deel) grootouders doen (mijn vierde dagen zijn flexibel en meestal buiten kantooruren). Kinderdagverblijven hier hebben niet echt wachtlijsten dus dat komt wel goed.
Klinkt goed
Oud 26-08-2015, 16:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moet dinsdag weer naar school
Oud 26-08-2015, 16:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
OMG HALF 9
Oud 26-08-2015, 16:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Die week erna lig ik alweer in het ziekenhuis, dus nou ja.
Oud 26-08-2015, 16:23
pronk
pronk is offline
Ik waag me nooit in dit soort topics maar ik kom toch even koekeloeren. Madam hierboven zeurt erover dat ze om half 9 moet beginnen, maar ik ben morgen om 17.00 klaar, en dat vind ik goddomme toch tien keer kutter.
Oud 26-08-2015, 16:38
Verwijderd
waarom vind je dat vervelend? Madame hierboven heeft gewoon altijd een zwaar leven hoor
en kom je uit Scheveningen?
Oud 26-08-2015, 16:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik waag me nooit in dit soort topics maar ik kom toch even koekeloeren. Madam hierboven zeurt erover dat ze om half 9 moet beginnen, maar ik ben morgen om 17.00 klaar, en dat vind ik goddomme toch tien keer kutter.
Euh, madam hier werkt gewoon de hele week hoor, van 8 tot half 5.
Vorig jaar hoefde ik pas om half 10 te beginnen, dus dan is het best zuur als je enige 'uitslaapdag' ineens wordt ingetrokken.
En verder vind ik school gewoon kut met peren, godzijdank hoef ik nog maar een jaar, dus daar mag ik best over zeiken als ik dat wil
Oud 26-08-2015, 17:37
pronk
pronk is offline
Ik kom niet uit Scheveningen, en ik denk dat ik daar blij mee moet zijn.
Oud 26-08-2015, 17:37
Verwijderd
het was vanwege je naam!
Oud 26-08-2015, 17:41
Kuikie
Kuikie is offline
Ik ben er weer na drie weken Zuid Afrika. Ik landde zondag om 15u in Brussel.

Ik heb een kleine jetlag van twee uurtjes verschil (2u vooruit bij tussenlanding in Abu Dhabi) maar kan dat wel?

Laatst gewijzigd op 26-08-2015 om 21:40.
Oud 26-08-2015, 17:44
Dekaloog
Dekaloog is offline
Nee, dat kan niet.
Oud 26-08-2015, 21:21
Holland Oates
Holland Oates is offline
Lijkt mij ook vrij onwaarschijnlijk.
Oud 26-08-2015, 21:27
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik kwam vrijdagavond thuis van fakansie en dacht 'hoera, ik heb nog een hele week vrij en dan kan ik toffe shit doen!', maar ik heb de hele week ziek op m'n nest gelegen.
De verkoudheid was gisteren wat aan het wegzakken, maar vanochtend werd ik wakker met knallende migraine en na douchen+kotsen+nog een keer douchen, ging ik maar weer op m'n nest liggen, want ik kon verder niks. Ik kan pas sinds een uur ofzo weer een beetje eten binnenhouden, dus ik ga maar eens 'lunchen' ofzo.

#zwaarlefuh
Oud 26-08-2015, 21:39
Kuikie
Kuikie is offline
Citaat:
Lijkt mij ook vrij onwaarschijnlijk.
Ok bedankt voor de uitleg.

Gelukkig was onze bagage altijd samen en er is niets verloren gegaan.

Prachtige maar ook zware reis voor mij.
Oud 26-08-2015, 23:04
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Och meid. Ik was pas om half 11 klaar vandaag. Zo hebben we allemaal wel eens wat.
Oud 27-08-2015, 07:34
Verwijderd
Citaat:
Hoi kom je mijn werkweek proberen? Zes uur op, anderhalf uur reizen, drie projecten proberen op de rails te houden en nog even een nieuwe teamleider ICT aanstellen, 20:00 thuis en dan nog achterstallig werk afhandelen? En wat is een weekend precies?
Oud 27-08-2015, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Ik kom niet uit Scheveningen, en ik denk dat ik daar blij mee moet zijn.
Wat een zure kut ben jij eigenlijk.
Oud 27-08-2015, 19:37
ecnelis
ecnelis is offline
Yo
Oud 27-08-2015, 19:37
ecnelis
ecnelis is offline
Nee ik bedoel shalom
Oud 27-08-2015, 19:51
Dekaloog
Dekaloog is offline