Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
1 oktober begin ik met 2 dagen per week en dan eind oktober ga ik naar 3 dagen en dan in november ergens naar 4. T heeft geen baan (weinig vacatures passend bij zijn opleiding en ik verdien genoeg dat hij geen vervelend werk hoeft te doen) dus die word de eerste tijd thuisblijfpapa. De vacatures die er zijn voor hem, zijn meestal voor 24 uur per week, dan zouden we bv 1 dag opvang en 1 dag(deel) grootouders doen (mijn vierde dagen zijn flexibel en meestal buiten kantooruren). Kinderdagverblijven hier hebben niet echt wachtlijsten dus dat komt wel goed. Laatst gewijzigd op 25-08-2015 om 21:13. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Vorig jaar hoefde ik pas om half 10 te beginnen, dus dan is het best zuur als je enige 'uitslaapdag' ineens wordt ingetrokken. En verder vind ik school gewoon kut met peren, godzijdank hoef ik nog maar een jaar, dus daar mag ik best over zeiken als ik dat wil ![]()
|
Ik ben er weer na drie weken Zuid Afrika. Ik landde zondag om 15u in Brussel.
![]() Ik heb een kleine jetlag van twee uurtjes verschil (2u vooruit bij tussenlanding in Abu Dhabi) maar kan dat wel?
Laatst gewijzigd op 26-08-2015 om 21:40. |
![]() |
|
Ik kwam vrijdagavond thuis van fakansie en dacht 'hoera, ik heb nog een hele week vrij en dan kan ik toffe shit doen!', maar ik heb de hele week ziek op m'n nest gelegen.
De verkoudheid was gisteren wat aan het wegzakken, maar vanochtend werd ik wakker met knallende migraine en na douchen+kotsen+nog een keer douchen, ging ik maar weer op m'n nest liggen, want ik kon verder niks. Ik kan pas sinds een uur ofzo weer een beetje eten binnenhouden, dus ik ga maar eens 'lunchen' ofzo. #zwaarlefuh
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|