Advertentie | |
|
![]() |
|
Is nou echt niemand benieuwd wat ouwkfzttr betekent? Stje lmbln zijn jullie ook. Ik ga maar weer ptyn met m'n bff/bestie ipv hier rndhngn met jullie crebs.
||
Citaat:
![]() dat een duidelijke update ![]()
|
Ik snap niet helemaal hoe jullie cijfersysteem werkt denk ik, maar klinkt kut man. Misschien gesprekje met de studentenpsycholoog aanvragen?
Maar hoop dat je de motivatie nog vindt om 't af te maken, hoeveel punten mis je nog?
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik weet ook echt niet waar ik goed aan doe. Naar school hoef ik niet per se, want school vindt het prima als ik het allemaal later doe, maar tegelijkertijd vind ik het wel leuk om op het lab een beetje aan te kloten dus in dat opzicht geeft het misschien energie + ik ben even uit mijn eigen omgeving, maar ik kon me gisteren niet eens uitkleden, hoe kan ik dan een beetje op het lab analyses gaan uitvoeren? Te confronterend allemaal. Misschien moet ik maar iets anders voor vandaag zoeken, ofzo.
|
![]() |
|
Als ik niet allemaal afspraken gehad had, had ik je opgehaald om even ergens een bakkie te doen Kikaa. Misschien wel even naar buiten maar niet helemaal naar school?
||
![]() |
Citaat:
Het punt is ook dat school mij de vrijheid geeft om te gaan wanneer ik wil, maar inmiddels ben ik al ruim een maand niet geweest. Elke keer zeg ik weer dat ik kom, maar kom ik niet. Ik heb niet het idee dat school me niet begrijpt hoor, maar het voelt zo kak. Ben iemand die graag zijn afspraken nakomt, maar het voelt alsof ik dat nu niet doe. Of alsof ik er nu met m'n pet naar gooi ofzo. Ben ook oprecht bang dat zij dat ook gaan denken. Misschien gewoon mijn eigen gevoel, maar muh. ![]() |
![]() |
|
|