Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
||||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Soms zijn cover ups daarvan ook leuk om te zien. Citaat:
Ja ![]()
|
![]() |
En Eline, ja, bij mij gaat het precies hetzelfde ja.
![]() ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Vriendin van mijn moeder had pas een verhaal dat haar neef een ''R'' op zijn pols had staan vanwege een relatie en die relatie ging uit, toen kreeg hij een relatie met een meisje wiens naam ook met een ''R'' begon en nu had hij haar hele naam erbij laten zetten, maar nu is het uit enzo.
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dit wil ik ook wel uitproberen ![]() Citaat:
Mijn moeder werkte bij de sociale dienst, en best veel mensen daar zijn best ongeletterd. Eén vrouw had de namen van haar kinderen op haar armen laten tattoeëren, zodat ze die zelf op kon schrijven. Dat vond ik best een tragisch verhaal, ergens. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een van mijn cliënten heeft heel veel tatoeages die hij zelf geprikt heeft. Zelf zitten hobby'en. Toen hij zijn trui uit deed, dacht ik "Oh, hij heeft echt overal op zijn lichaam zitten prikken." Toen ging zijn broek uit en dacht ik "Kut, hij heeft echt OVERAL zitten prutsen."
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Ik ga er morgen rustig voor zitten, moet zo naar nascholing. Het eerste wat ik weer echt ga doen, gelukkig is het gewoon zitten en luisteren, maar ik hoop dat het te doen is. Maar ik heb mijn punten nodig, al zoveel gemist dit jaar. Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toen ik 1 ofzo was gingen mijn ouders verhuizen. Het huis dat ze kochten was van een wat ouder echtpaar. Die man had het hele huis vol lopen timmeren met van die kleine latjes tegen de muren, echt het HELE huis. Hij was er super trots op, het was zo'n beetje zijn levenswerk. Helaas voor hem was zijn levenswerk niet echt een masterpiece, dus mijn ouders hadden het er meteen afgesloopt. Een paar maanden later wilden die mensen nog eens langskomen om te zien hoe het met hun oude huis was. Goed, zij kwamen dus langs. Toen die man binnenkwam schoten de tranen bijna in de ogen dat al zijn latjes weg waren. De vrouw, daarentegen, riep vol enthousiasme uit: "oh wat leuk die muren zo!! Wim!! Dit hadden we echt jááááren eerder moeten doen!" ![]() zielig hè |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Jos zou dat niet serieus nemen omdat ik dat soort dingen altijd uitvoerig en tot in den treure bespreek. Over deze tattoo heb ik ook twee jaar lang nagedacht en echt heel veel voorbeelden gezocht. Als ik hem dan ineens zou verassen, zou hij weten dat dat niet serieus is omdat ik dat niet met hem gedeeld heb
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat: