Advertentie | |
|
![]() |
|
Cradle = Black Metal? Ze noemen zichzelf niet eens Black Metal, maar vampiric goth of iets dergelijks. De sfeer in hun nummers is ook meer melancholisch dan haatvol of agressief.
Overgens speelt Cradle zo brak als het maar kan, als je ze een keer live heb gezien. Zo slecht, dat deed Sodom in 1981 ze niet eens na. Overgens vind ik de CD's van Cradle eentonig en saai en dat kattengejank van Dani word met de dag slechter. Maarja, dat is mijn mening he ![]()
||
Citaat:
Op DOA '97 (hou oud was jij toen... 11??) hebben ze toch echt een magistraal concert gegeven...
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
En nee, The Principle of Evil made Flesh is niet bagger ingespeeld. Bij Seven Churches zit die drummer er stelselmatig naast.
|
ik geloof graag dat CoF vroeger goed speelde, ik heb ze in die tijd nooit gezien, ik kende ze niet eens....
misschien dat het daardoor kwam ![]() maar op TTP vond ik het aardig slecht ja.... ach ja.... CoF.... al die discussies.... ik heb ze een keer live gezien en ik vind het allemaal goed, kank tenminste zeggen dat ik Cradle of Filth live heb gezien :-) *jeej*
||
Citaat:
en trouwens dat gezijk over dat de drummer ernaast zit, ik weet niet of je verstand hebt van muziek maken, maar als bands de studio induiken word de drumpartij altijd als eerste opgenomen, en met die partijen zit het echt niet zo snel, ze gebruiken gewoon veel vreemde dingen meer niet,
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Ik vindt.. ff denken.... erm.....hmzzz.... ja!...... GEEN EEN!!!
Cradle is een commerciele pleuris band die vernietigt moet worden. met hun muziek met 200 keyboard layers!!! Dood aan cradle!!! ps. waarom noemen ze zichzelf godverdomme black metal? white metal is nog bruter!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
haha nou, we hebben weer een elitistische en autistische blackmetal liefhebber in ons midden jongens...hoe lang zou het duren voordat ie doorheeft dat niemand hier een boodschap heeft aan z'n idiote geouwehoer over blackmetal?
||
Citaat:
en als je het niet erg vind doe ik niet mee aan die scheldpartij van je, dat vind ik een beetje overbodig.......kom gewoon met argumenten aan, en niet met "CoF moet vernietigd worden" ofzo....en bovendien word gescheld op andere forummers ook niet echt op prijs gesteld hier.... |
![]() |
||
Citaat:
|
Warpaint is koel, ja!
"En nou heeft het evil black mannetje PIJN!!!" Jaja, het zijn me de clowns wel, maar dan lachen ze niet zoveel. Xeboth, kruip terug in je zwarte kamer, zet je zwarte peecee af, was je gezicht, knip je haren, kam ze, trek een pak aan. Zo zie je d'r over 5 jaar uit. Yup. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Hardcore van A tot Z Verwijderd | 46 | 03-09-2008 15:07 | |
Muziek |
Nightwish Verwijderd | 215 | 17-07-2005 20:31 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
Muziek |
WOEI Handtekeningen van CoF!!!! CoFSeL | 139 | 21-04-2003 15:48 | |
Muziek |
graag jullie mening over een paar groepen melancholy | 48 | 23-03-2003 20:19 | |
Muziek |
Slipknot uit elkaar Yeah_Right | 128 | 01-01-2003 15:23 |