Advertentie | |
|
![]() |
|
moet ik mijn mening nog duidelijker posten? sorry hoor maar ik vind MIJN MENING behoorlijk duidelijk. dat je het er niet mee eens bent moet je zelf weten, van mij mag je je favorite bands best beschouwen als brute scandinavische halfgoden, voor mij blijft het muziek en IK VIND heel dat zogenaamde stan gebeuren en bijbehorende praktijken gewoon lekkere flauwekul die je met een grote bus jozo zout moet nemen.
duidelijk genoeg? of moet het in caps?
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
en dan ben ik maar een halve mongool, ik probeer slechts duidelijkheid te scheppen |
![]() |
|
uh, ik zeg niet dat de band er slechter van word. van mij hoeft het gewoon niet. maar goed, ik beoordeel bands niet op hun uiterlijk of hoe je het ook wil noemen, een goeie band is een goeie band, of ze nou met tutu`s op het podium staan of in enge pakjes.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
nou ja, "anders", ze hebben een symfonisch orkest mogen gebruiken, en de produktie is heel erg goed, dus het klinkt ook vet. Daarom is het vast geen "echte" bm meer ofzo, want ja, bm mag niet goed klinken!
||
Verwijderd
|
Citaat:
dimmu borgir is op een gegeven moment heel erg progressief gegaan, zodoende dat er van de 'echte' black metal slechts een klein beetje is over gebleven. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Dimmu Borgir - In Sorte Diaboli Ce-El-Wan | 21 | 20-03-2007 10:32 | |
Muziek |
Dimmu? Verwijderd | 36 | 08-06-2005 23:03 | |
Muziek |
Dimmu drummerloos? Carn | 41 | 28-01-2004 22:14 | |