Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() mja er is natuurlijk altijd nog een verschil tussen gewone 'alto's' en de 'kijk mij eens true zijn-alto's' die laatste hebben dan misschien (als ze er later nog zo bijlopen) idd meer kans om in de goot te eindigen, maar volgens mij is die kans net zo groot als de kans dat een 'kijk mij eens echte kakker zijn' met 6 kragen over elkaar in de goot eindigt, want die wordt later net zo hard uitgelachen. dus het is maar net hoe je het bekijkt... ![]() wat ik overigens TE vind is wanneer je dingen te overdreven wilt benadrukken, terwijl daar helemaal geen reden toe is, behalve dan om maar meer op te vallen. waarom 6 kragen als het er ook 1 (hooguit 2) kunnen zijn? waarom 5 kettingen aan je broek en niet 1? waarom je hele ogen zwart maken, terwijl je ook gewoon je ogen mooi met zwart kunt opmaken? enz enz. wat ik dus TE vind is gewoon alles wat te overdreven is. (imo)
Laatst gewijzigd op 20-12-2002 om 15:30. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het gaat er gewoon om dat mensen eens moeten inzien dat je ideeën en kleding ook los kunt koppelen. Ik wíl niet eens mijn ideeën uitdragen door middel van m'n kleding, ik wil mijn ideeën duidelijk maken in de dialoog. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(zie werkkleding topic voor mijn uitgebreide reply)
|
Over het algemeen is mijn motto "more is more" i.pv. "less is more" maar wat ik echt té vind (té hoerig, lelijk, sletterig, afschuwelijk, etc.) zijn foute "extravagnte" trance-kleren. Zoals van die blonde meisjes die in foute tenten 'sexy' staan te doen in een bikini/beha met neonkleurig bont
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Oja, om het meisje in kwestie staan allemaal bewonderende jongens met geblondeerde spikes (Kijk eens, ik heb mijn haar OMHOOG ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 20-12-2002 om 16:58. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 20-12-2002 om 17:45. |
![]() |
||
Citaat:
2) Ik heb ook een eigen smaak. 3) Ik neem nóóit iemand in de zeik. 4) Ik heb nooit gezegd dat anderen zich zo moeten kleden. 5) Ik heb het nooit afgeraden om je zo te kleden. 6) Als jij je fijn voelt in een extravagant kledingstuk, dan draag je dat toch lekker... Ik heb het je toch nooit verboden of afgeraden? |
![]() |
||
Citaat:
1) Dacht dat je een vrouw was 2) gefeliciteerd. 3) Waarom zeg je dan dat sommige mensen geen idee hebben van hoe erg ze voor lul lopen. 4) Heb ook niet gezegd dat je dat deed. 5) Daar heb ik het ook niet over 6) Doe ik toch ook. ![]() Rosermüller ![]() ![]()
||||||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Volgens mij wel, je kijkt mij er namelijk op aan dat ik die mensen in de zeik zet, maar dat doe ik niet. Wat dan? Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als ik mijn ideeen face to face met iemand bespreek terwijl ik aan kom lopen in een nieuwetijds Colbert met een stropdas heet die gast ook niet echt het idee dat ik mijn ideeen serieus neem. Aan de andere kant is het dus ook zo als jij aan kwam lopen in Goth kleren. dan kijken ze er ook raar van op. hangt gewoon van uitstraling af.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
nee ik heb i.d.d. geen foto gezien. sorry maar je praat en zegt ongeveer hetzelfde als al die kakkers op mijn vorige sgool en toen ik bij je profiel keek hmmmmm....nogmaals mijn excuses ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Natuurlijk heb je overdreven aarsen die lenzen, hoge hoeden, kisten met spikes e.d. dragen. Gaat me net eff iets te ver. Dus vind ik niet mooi. Maar ik zeg niet dat ze voor lul lopen. Ik kan me juist wel ergeren aan mensen die echt niks aparts of afwijkends aan willen doen omdat ze dan te veel opvallen. Dan heb ik toch liever een Ultra-extreme alto met een bloemetjes bril, een hanekam met alle kleuren van de regenboog en dan zo'n 40cm hoog, een spijkerjasje met 101 buttons erop en paars geverfde kisten. ![]() Dat soort kleren, tja, als je het draagt wordt je vast wel door veel mensen uitgelachen. Maar je wordt ook door een groot deel toegelachen. Mensen lachen, en dat is toch best een nobel strefen. Mensen aan het lachen maken zonder ook maar een woord te zeggen en gewoon langs te lopen.
|
ik vind gothic/alto kleding niet mooi...ik snap niet wat je daar mooi aan kan vinden...ik vind superveel kraagjes ook verschrikkelijk...en bij jongens vind ik strakke broeken/truitjes lelijk....bij meisjes heb ik ook een hekel aan TE strakke broeken en die wannabe murder inc achtige kleding...
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vind het eigenlijk wel uitgesproken kansloos dat al die gasten gewoon in hun baseballjerseys en überwijde broeken een nachtclub schijnen in te komen...lekker stijlvol ![]() Ohja trouwens, al die 'gangsta'-kleding is gewoon ontzettend kansloos. Het is niet stoer om geen baan te hebben en de hele dag kou te lijden in de achterstandswijk. |
![]() |
||
Citaat:
Iedereen gaat nou eenmaal om met de mensen waarmee hij/zij veel gezamenlijke interesses mee heeft, om het maar even zo te zeggen. Dus waar dit weer op slaat?
||
Citaat:
Wie gaat naar een nachtclub om er stijlvol uit te zien? :$
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
De meeste alternatievelingen, voorzover ik weet, zijn hartstikke creatieve mensen, die het prima doen als grafisch vormgever, of in de communicatie of marketingplanning. En dit zijn slechts een paar voorbeelden.
||
Citaat:
![]() In Rotterdam zie je het allemaal door elkaar, en van alles even grote kuddes. Het is gewoon heel verschillend, de ene keer loopt er een losgeslagen troep brallende studenten, de andere keer een groep hard schreeuwende "niggers" en de andere keer weer een kudde Anita's en Sjonnies (en natuurlijk 9 scooters.).
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
oh ja weet je nog van die keer dat jij als pimp, jaouad als allochtoon en ik als alto door de stad liepen ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Lifestyle |
Kleding die jij er NIET uit vindt zien Roos | 75 | 17-06-2003 13:26 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Verhaal: Twee werelden Kapee | 14 | 22-02-2002 23:49 |