Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
Ik ben er gewoon blij mee dat ik echt uit dit land kom en wat is er dan mis mee om dat te laten zien??
|
Ik vind t belachelijk dat je er raar op aangekeken wordt als je bv rood-wit-blauwe elastiekjes in je haar hebt *heeft dat*. Ik bedoel je bent toch in Nederland ? Je woont er je bent er geboren. Waarom mag je dan niet met de nederlandse vlag lopen ? En lonsdale.. Wat maakt t nou uit dat daar een rood-wit-blauwe kraag opzit ? Als je als je bv bij een voetbal club zit en je hebt je wedstrijd shirtje aan dan discrimineer je toch ook niet andere clubs ? Als jij in nederland geboren bent en er nog woont mag je dat toch wel laten zien, wat is daar mis mee..
||
Citaat:
ssssssukkel!!!!!! |
![]() |
||
Citaat:
heeft niet echt wat met het onderwerp te maken maarja
||
![]() |
Citaat:
![]() ben jij wel ooit in de VS geweest? maar vindt jij dan dat die vlaggen verboden moeten worden? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
(misschien wat slechte ervaringen gehad vroeger kerel??WIl je erover praten??) KOrtom ik vind dat je geen loze kreten moet doen en maar ens zelf moet komen kijken. En over de vlag vind ik het volgende: ik doe hem gewoon niet op omdat ik toch weet dat er mensen zijn die overal wat op te zeiken moeten hebben en me us toch ermee gaan lastig vallen.Laat iedereen aandoen wat hij wil en val hem er niet mee lastig.Ik ga toch ook niet een heel topic wijden over hoe belachelijk ik gothics of skaters vind uitzien.Ik laat die mensen ook in hun waarde en het interesseert me niets als zij dat willen doen als hun zich er maar prettig bij voelen. (sorry sk8ters en gothics dat ik jullie als voorbeeld moest gebruiken maar dat is alleen mijn mening)
|
Als je met een nederlandse vlag rond gaat lopen is het prima waar dan ook, maar als je met een americaanse vlag in irak gaat lopen zou ik zeggen KIJK UIT want ze zien je voor americaan aan.
|||||
Citaat:
![]() (oh, en ik herinner me trouwens dat er eerst in jouw signature '14 words' stond, als dat de 14 words zijn die ik denk dat je daarmee bedoelde, zit je zelf ook aardig fout. Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
En ook dat de nederlandse vlag 'n tijdje verboden was om te dragen op middelbare scholen, doordat gabbers ze droegen op hun bombers.
|
verboden, huh?
waarom loopt dan wel iedereen met Amerikaanse of Engelse vlag kleren rond. dat vind ik raar, want je mag toch wel trots zijn op het land waar je woont. je hoeft toch niet met vlaggen van een ander land op je kleren rond te gaan hupsen als je eigen land ook een vlag heeft. ik vind ook niet dat iedereen nu met de nederlandse vlag moet gaan lopen meer het is altijd beter dan een andere vlag.
|
volgens mij isset niet verboden hoor
wel een hele heisa om geweest... maja... kaps vind het eigenluk wel stoer tsk... weet niet waarom zag het laatst en dacht stoer nix nationalistisch ofzo ben absoluut niet trots op me land maar toch kinki
|
![]() |
www.shirt.je Op deze site vindt je dan wel géén kleren met de nederlandse vlag maar wel met de koningin. ook goed????
|
![]() |
||
Citaat:
is wel wat voor a new nose ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
er zijn ook personen die de nederlandse vlag juist vanwege die lading dragen. ![]()
||
Citaat:
![]() misschien zijn ze er in jouw omgeving wel, maarja, dan heb je het ook over een omgeving ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederlandse vlag moet van schooltas THC1 | 164 | 26-02-2005 09:12 | |
Lifestyle |
White power, steelo indo, fubu niggah wear and so on. Verwijderd | 105 | 18-05-2004 17:43 | |
Lifestyle |
Gabbertijd is weer helemaal terug Snat$bat$ | 205 | 07-12-2003 15:31 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Racisme Droyd | 26 | 12-05-2002 15:55 |