Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2003, 12:24
beatfreak
beatfreak is offline
waarom zou het verboden zijn??

er staan toch ook engelse vlaggen en amerikaanse vlaggen op kleren? dus waarom zou de nederlandse vlag verboden zijn???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-02-2003, 21:38
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
he waarom zou je geen vlag op je jas mogen doen?
als je dat wilt doe je toch lekker??
ik zie het probleem niet echt?!?!?
Oud 03-02-2003, 21:40
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
bonefish schreef:
hoezo specifiek da amerikaanse vlag?
omdat het gerelateerd is aan Amerika.
(en als er 1 land is dat fout, powerhungry, egocentrisch, hypocriet & verkankerd is, is het wel Amerikots.)
Oud 03-02-2003, 21:49
Rocksaan
Rocksaan is offline
Citaat:
--Pipeloi-- schreef:
he waarom zou je geen vlag op je jas mogen doen?
als je dat wilt doe je toch lekker??
ik zie het probleem niet echt?!?!?
MARJO HO! wahaha, waarom wou jij ook al weer een nederlandse vlag op je jas zei je zaterdag?, ik heb het wel gehoort hoor, ondanks ik niet op school was, met je witte veters in je schoenen
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 21:56
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Citaat:
MARJO HO! wahaha, waarom wou jij ook al weer een nederlandse vlag op je jas zei je zaterdag?, ik heb het wel gehoort hoor, ondanks ik niet op school was, met je witte veters in je schoenen
laat graag zien dat ik ECHT uit nederland kom !!
Oud 03-02-2003, 22:52
Carn
Carn is offline
ik vind het wel een fris en fruitige kleuren combinatie
Oud 03-02-2003, 22:56
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
--Pipeloi-- schreef:
laat graag zien dat ik ECHT uit nederland kom !!
ja da's wel een verdienste natuurlijk...iets waar je zelf voor gekozen hebt
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 12:20
Krez
Krez is offline
Citaat:
QuietNoise schreef:
een riem met de nederlanse vlag, of een truitje met de nederlandse vlag op dezelfde manier als op truien 3000x de amerikaanse vlag staat, is niks op tegen wat mij betreft (behalve dat ik de nederlandse vlag niet mooi vind.. maar das meer een kwestie van verschil in smaak)

maar als je een vlaggetje op de mouw van je bomberjack doet, kaal hooft, opgerolde pijpen en kisten met witte veters, dan krijg je toch wel een beetje een ander verhaal... dan ben je toch OF een beetje heel erg naief, of je bent bezig met aan de hele wereld showen hoe nazi je wel niet bent, en hoeveel je jezelf beter vind als andere mensen...

Citaat:
*×*M!§T€€Q*×* schreef:
helemaal mee eens, en trouwens... turken krijgen net zoveel commentaar met een turkse vlag hoor, mn vriend is ook turk maar als hij nou met n turkse vlag op zn jas genaaid zou gaan lopen zou k het ook 8erlijk vinden, ja je mag trots op je vaderland zijn, maar moet je dat op zo'n manier uitten¿en ik vind de vergelijking n beetje vreemd of je nou met een oranje muts op de kop over straat loopt te rennen omdat nederland gewonnen heeft, of dat je met je kistjes en je bomber met nederlandse vlag gevaarlijk loopt te kijken op straat
precies wat ik bedoel...
Oud 04-02-2003, 15:43
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
ja da's wel een verdienste natuurlijk...iets waar je zelf voor gekozen hebt
wat doet dat ertoe? Maakt niet uit of je er zelf voor gekozen hebt of niet. Er zijn wel meer dingen waar je blij mee kunt zijn terwijl je er niet zelf voor hebt gekozen. Dat bederft de pret niet. Als jij zangtalent hebt, kan je daar erg blij mee zijn, maar daar heb je zelf ook niet voor gekozen.
Ik ben er gewoon blij mee dat ik echt uit dit land kom en wat is er dan mis mee om dat te laten zien??
Oud 04-02-2003, 16:11
Hooligirl
Hooligirl is offline
Ik vind t belachelijk dat je er raar op aangekeken wordt als je bv rood-wit-blauwe elastiekjes in je haar hebt *heeft dat*. Ik bedoel je bent toch in Nederland ? Je woont er je bent er geboren. Waarom mag je dan niet met de nederlandse vlag lopen ? En lonsdale.. Wat maakt t nou uit dat daar een rood-wit-blauwe kraag opzit ? Als je als je bv bij een voetbal club zit en je hebt je wedstrijd shirtje aan dan discrimineer je toch ook niet andere clubs ? Als jij in nederland geboren bent en er nog woont mag je dat toch wel laten zien, wat is daar mis mee..
Oud 04-02-2003, 16:14
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef:
(en als er 1 land is dat fout, powerhungry, egocentrisch, hypocriet & verkankerd is, is het wel Amerikots.)
Mark... dat had ik niet van jou verwacht. Hoe kan een land nou egocentrisch en hypocriet zijn?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 17:56
Fitnessboy
Fitnessboy is offline
Citaat:
cHa0s schreef:
jij bent gewoon heel erg dom en stom want amerika gaat winen tegen irak!!!! en jij moet niet zo dom lulen want je weet echt niet waar je het over hebt dus!!!!!!

ssssssukkel!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 18:01
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Citaat:
Fitnesboy schreef:
jij bent gewoon heel erg dom en stom want amerika gaat winen tegen irak!!!! en jij moet niet zo dom lulen want je weet echt niet waar je het over hebt dus!!!!!!

ssssssukkel!!!!!!
hahahaha das belangrijk he
heeft niet echt wat met het onderwerp te maken maarja
Oud 04-02-2003, 18:09
Fitnessboy
Fitnessboy is offline
Citaat:
--Pipeloi-- schreef:
hahahaha das belangrijk he
heeft niet echt wat met het onderwerp te maken maarja
nee maar jij hebt denk ik poep in je hoofd want jij praat ook niet over het onderwerp!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2003, 22:28
notbonefish
notbonefish is offline
Citaat:
cHa0s schreef:
is wel een beetje kortzichtig he?
ben jij wel ooit in de VS geweest?

maar vindt jij dan dat die vlaggen verboden moeten worden?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2003, 13:58
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Citaat:
Fitnesboy schreef:
nee maar jij hebt denk ik poep in je hoofd want jij praat ook niet over het onderwerp!!!!!!
jij hebt denk ik meer spieren dan hersenen, ik had het niet over het onderwerp nee omdat ik reageerde op jou berichtje! Aangezien dat niet over het onderwerp ging, ging mijn reactie daar ook niet over
Oud 05-02-2003, 17:12
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Fitnesboy schreef:

ssssssukkel!!!!!!
keihard beargumenteerd.
Oud 05-02-2003, 19:23
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
echt helemaal mee eens
Oud 07-02-2003, 06:40
Beta-ark
Beta-ark is offline
Citaat:
cHa0s schreef:
ben ik 't niet mee eens
(met 't vooroordeel over gabbers wel.)
Wie is hier nu kortzichtig, misschien dat jij alleen ervaring hebt gehad met racistische gabbers, ik ga naar bijna elk hardcore feest en ik kan je toch wel vertellen dat bijn alle gabbers bij mij niet overkomen als racist.En dat die kleine groep die meent un racistische gevoels te uiten meteen van het feest worden gestampt door de security en dat bijna alle gabbers een hekel hebben aan dat rechtse gedoe. Maar Chaos, (correct me if i'm wrong) je lijkt me een of andere alternatieveling die een bepaalde wrok koestert tegen gabbers.
(misschien wat slechte ervaringen gehad vroeger kerel??WIl je erover praten??)

KOrtom ik vind dat je geen loze kreten moet doen en maar ens zelf moet komen kijken.

En over de vlag vind ik het volgende:
ik doe hem gewoon niet op omdat ik toch weet dat er mensen zijn die overal wat op te zeiken moeten hebben en me us toch ermee gaan lastig vallen.Laat iedereen aandoen wat hij wil en val hem er niet mee lastig.Ik ga toch ook niet een heel topic wijden over hoe belachelijk ik gothics of skaters vind uitzien.Ik laat die mensen ook in hun waarde en het interesseert me niets als zij dat willen doen als hun zich er maar prettig bij voelen.

(sorry sk8ters en gothics dat ik jullie als voorbeeld moest gebruiken maar dat is alleen mijn mening)
Oud 07-02-2003, 11:03
ObOeMa
ObOeMa is offline
Als je met een nederlandse vlag rond gaat lopen is het prima waar dan ook, maar als je met een americaanse vlag in irak gaat lopen zou ik zeggen KIJK UIT want ze zien je voor americaan aan.
Oud 07-02-2003, 12:31
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Beta-ark schreef:
Wie is hier nu kortzichtig, misschien dat jij alleen ervaring hebt gehad met racistische gabbers, ik ga naar bijna elk hardcore feest en ik kan je toch wel vertellen dat bijn alle gabbers bij mij niet overkomen als racist.En dat die kleine groep die meent un racistische gevoels te uiten meteen van het feest worden gestampt door de security en dat bijna alle gabbers een hekel hebben aan dat rechtse gedoe.
Toen de gabbers nog in van die trainingspakken (australian, niet die 2e generatie cavello dragers ) liepen, met bombers met nederlandse vlaggen en nike air max, was het merendeel toch echt racistisch. (oh, en toen was jij 10 of 11 jaar oud.)

(oh, en ik herinner me trouwens dat er eerst in jouw signature '14 words' stond, als dat de 14 words zijn die ik denk dat je daarmee bedoelde, zit je zelf ook aardig fout.

Citaat:
Maar Chaos, (correct me if i'm wrong) je lijkt me een of andere alternatieveling die een bepaalde wrok koestert tegen gabbers.
(misschien wat slechte ervaringen gehad vroeger kerel??WIl je erover praten??)
*proest*

Citaat:
KOrtom ik vind dat je geen loze kreten moet doen en maar ens zelf moet komen kijken.
Ben heus wel eens op die feesten geweest

Citaat:
En over de vlag vind ik het volgende:
ik doe hem gewoon niet op omdat ik toch weet dat er mensen zijn die overal wat op te zeiken moeten hebben en me us toch ermee gaan lastig vallen.Laat iedereen aandoen wat hij wil en val hem er niet mee lastig.Ik ga toch ook niet een heel topic wijden over hoe belachelijk ik gothics of skaters vind uitzien.Ik laat die mensen ook in hun waarde en het interesseert me niets als zij dat willen doen als hun zich er maar prettig bij voelen.

(sorry sk8ters en gothics dat ik jullie als voorbeeld moest gebruiken maar dat is alleen mijn mening)
Het enige wat ik in 't topic aangeef over gabbers is dat dat vooroordeel er toendertijd was, en dat dat ook veelal waar was.
En ook dat de nederlandse vlag 'n tijdje verboden was om te dragen op middelbare scholen, doordat gabbers ze droegen op hun bombers.
Oud 09-02-2003, 17:10
duifeltje
duifeltje is offline
verboden, huh?
waarom loopt dan wel iedereen met Amerikaanse of Engelse vlag kleren rond.
dat vind ik raar, want je mag toch wel trots zijn op het land waar je woont.
je hoeft toch niet met vlaggen van een ander land op je kleren rond te gaan hupsen als je eigen land ook een vlag heeft.
ik vind ook niet dat iedereen nu met de nederlandse vlag moet gaan lopen meer het is altijd beter dan een andere vlag.
Oud 10-02-2003, 22:59
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
volgens mij isset niet verboden hoor
wel een hele heisa om geweest...

maja... kaps vind het eigenluk wel stoer
tsk... weet niet waarom
zag het laatst en dacht
stoer

nix nationalistisch ofzo
ben absoluut niet trots op me land
maar toch
kinki
Oud 11-02-2003, 10:12
DeadNation
DeadNation is offline
Waarom wil je het dan?

Nationalisme is lame. De wereld is verrot. Ik liep ook ooit met de Amerikaanse vlag(omgekeerd uiteraard), maar nu niet meer.....Ik haat nu mensen in t algemeen
Oud 12-02-2003, 13:38
windows
windows is offline
www.shirt.je Op deze site vindt je dan wel géén kleren met de nederlandse vlag maar wel met de koningin. ook goed????
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 14:15
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
windows schreef:
www.shirt.je Op deze site vindt je dan wel géén kleren met de nederlandse vlag maar wel met de koningin. ook goed????
http://www.shirt.je/shirts_detail.php?name=cpu_05

is wel wat voor a new nose
Oud 12-02-2003, 14:20
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef:
http://www.shirt.je/shirts_detail.php?name=cpu_05

is wel wat voor a new nose
Toooofff!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 14:21
JesusLovesYou
JesusLovesYou is offline
Ik vind het niet mooi en het slaat ook niet echt ergens op. Alsof Nederlanders opeens beter zijn dan andere mensen? iedereen is gelijk!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 14:23
Verwijderd
Citaat:
JesusLovesYou schreef:
Ik vind het niet mooi en het slaat ook niet echt ergens op. Alsof Nederlanders opeens beter zijn dan andere mensen? iedereen is gelijk!

*sprak de wandelende bijbel*
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 14:24
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
JesusLovesYou schreef:
Zeg je dat dan, als je een vlag op je kleren hebt staan?
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 14:28
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
Zeg je dat dan, als je een vlag op je kleren hebt staan?
die lading zit er wel een beetje aan vast.
Oud 12-02-2003, 14:30
Verwijderd
Citaat:
JesusLovesYou schreef:
iedereen is gelijk!
Zou je die uitspraak nog even wat verder willen uitdiepen? Funderen enzo.

Mclaren houd op met je flauwe opmerkingen
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 14:43
WishfulDreaming
Citaat:
cHa0s schreef:
die lading zit er wel een beetje aan vast.
dat is dan per persoon verschillend.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 14:46
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
dat is dan per persoon verschillend.
zeker, maar voor een groot aantal personen zit die lading er wel degelijk aan vast.
er zijn ook personen die de nederlandse vlag juist vanwege die lading dragen.
Oud 12-02-2003, 14:51
WishfulDreaming
Citaat:
cHa0s schreef:
zeker, maar voor een groot aantal personen zit die lading er wel degelijk aan vast.
er zijn ook personen die de nederlandse vlag juist vanwege die lading dragen.
Klein aantal
misschien zijn ze er in jouw omgeving wel, maarja, dan heb je het ook over een omgeving
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 14:58
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
Klein aantal
misschien zijn ze er in jouw omgeving wel, maarja, dan heb je het ook over een omgeving
veel omgevingen geven landelijke dekking
Oud 12-02-2003, 18:12
notbonefish
notbonefish is offline
Citaat:
duifeltje schreef:
je hoeft toch niet met vlaggen van een ander land op je kleren rond te gaan hupsen als je eigen land ook een vlag heeft.
en als dat nu toevallig je 'eigen' land is?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten