Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2003, 14:30
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
nou meid, je hoeft je geen zorgen te maken, jij kan t hebben hoor!

nou thanks you just made my day maarre hoe weet jij dat? mn site ofzo ??? gewoon nieuwsgierig
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-01-2003, 14:31
Verwijderd
Citaat:
MissBi@tch schreef:

nou thanks you just made my day maarre hoe weet jij dat? mn site ofzo ??? gewoon nieuwsgierig
heb jou gezien in t zwembad, een tijdje geleden met je vriend, je had toen een blauwe of paarsige bikini aan
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 14:35
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
heb jou gezien in t zwembad, een tijdje geleden met je vriend, je had toen een blauwe of paarsige bikini aan
uh wanneer was dat dan?? kan me ff niet herinneren wanneer k ben wezen zwemmen?? was t bij stappegoor zeker??
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 14:37
Verwijderd
Citaat:
MissBi@tch schreef:
uh wanneer was dat dan?? kan me ff niet herinneren wanneer k ben wezen zwemmen?? was t bij stappegoor zeker??
pfoe, was nog toen ik geregelt ging zwemmen, rond september ofzo,e n t was bij de stappengoor dat wel
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 14:39
Verwijderd
dat gesprek mogen jullie vervolgen op msn
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 14:43
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
dat gesprek mogen jullie vervolgen op msn
ja sorry je hebt gelijk kappen er meteen mee excuses
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 15:53
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
Mortischa schreef:

dit vind ik nou echt een HEEL mooi gevormd meisje, beeeetje mollig, wat vind met hiervan???(lichaam algemeen niet dr hoofd of dr tiete)
Kijk over dat soort dames had ik het: bueno mas bueno!
Oud 10-01-2003, 14:36
DarkRaven
DarkRaven is offline
beetje vet mag wel, maar echt te dik vind ik maar niks
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:

Eigenlijk vallen zowat alle jongens die ik ken op superslank. Maf dus hoe ze hier op het forum allemaal voor mollig gaan!
dat komt doordat ze dénken dat ze op mollige meisjes vallen, maar in werkelijkheid op slanke meisjes vallen... wat zij 'mollig' noemen is dan eigenlijk 'slank', en wat zij 'slank' noemen is dan eigenlijk 'mager', te zien aan de grote hoeveelheid jongens hier die vinden dat jennifer lopez mollig is en dat cristina aguilera slank is...

bij een jongen vind ik het niet mooi als-ie te dun is, ik wil geen ribben zien, iemand die alleen uit botten en spieren bestaat is gewoon niet 'fijn', om tegen aan te liggen enzo bijvoorbeeld, een wat minder slanke jongen is veel zachter... voelt ook beschermender als iemand daardoor ook breder is e.d... maar het moet niet overdreven worden, echt dík vind ik niet mooi, al zou ik me er best overheen kunnen zetten als ik verliefd op iemand zou zijn, maar dat zou ik met echt dun ook wel kunnen, me daaroverheen zetten...
en bij meisjes vind ik het ook mooier als ze niet te dun zijn, mijn liefste vriendin is 1.64 m en nu 53 kilo, eerst was ze 57 kilo, is ook niet dik trouwens, en toen vond ik haar eigenlijk veel mooier, oppervlakkig gezien... ze heeft nu wel wat meer zelfvertrouwen over haar uiterlijk, dus haar uitstraling is wel vooruit gegaan... ik denk dat dat het vooral is, als je je kleed op een manier die bij je uiterlijk en 'omvang' past en tevreden over jezelf bent dan zie je er gewoon meestal wel goed uit, zolang je dikheid/dunheid nog gezond is
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 15:52
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Mortischa schreef:

dit vind ik nou echt een HEEL mooi gevormd meisje, beeeetje mollig, wat vind met hiervan???(lichaam algemeen niet dr hoofd of dr tiete)
ja dat kán nog leuk zijn.
maar nog dikker wordt écht lelijk....
Oud 11-01-2003, 16:26
Verwijderd
Citaat:
a new noise schreef:

nog dikker? ze is nog neit eens dik :/
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 16:49
Justice
Justice is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
Idd... de meeste mensen hebben toch een andere definitie van dik denk ik...
Oud 11-01-2003, 17:04
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
gwoon een stevige meid
Oud 11-01-2003, 17:57
Verwijderd
Citaat:
a new noise schreef:
Als dat al 'echt dik' is, dan is 3/4 van de meisjes/vrouwen dik...dan wordt het moeilijk iemand te vinden die voldoet aan je eisen... Wat Mortischa zegt, dat meisje is nog niet eens dik. Jammer, dat toch zoveel jongens naar uiterlijk kijken (en meiden ook uiteraard ), ook al zeggen (en misschien nog wel erger denken) ze van niet. Uiterlijk zegt zo weinig over hoe iemand is en dat lijkt me toch het belangrijkste.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef:
Als dat al 'echt dik' is, dan is 3/4 van de meisjes/vrouwen dik...dan wordt het moeilijk iemand te vinden die voldoet aan je eisen... Wat Mortischa zegt, dat meisje is nog niet eens dik. Jammer, dat toch zoveel jongens naar uiterlijk kijken (en meiden ook uiteraard ), ook al zeggen (en misschien nog wel erger denken) ze van niet. Uiterlijk zegt zo weinig over hoe iemand is en dat lijkt me toch het belangrijkste.
ja dat vind ik ook!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 16:36
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
Nee vind ik ook, ze is totaal niet dik hoor...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 18:25
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Citaat:
Mortischa schreef:

Een prachtige dame voor in bed!
Als je zo een soort figuur hebt contact me!
Oud 16-01-2003, 13:29
sas
sas is offline
Ik ben niet dik, ik heb zeg maar alleen geen buikspieren. Ik vind het zelf wel lelijk, maar hetzit bij ons in de familie en ik kan niet zonder lekker eten.
Ik heb ook stevige benen, maar mijn armen en gezicht zijn absoluut niet dik.
Waarom heb ik dan toch nog nooit een vriendje gehad, zelfs niet gezoend????
Oud 16-01-2003, 13:31
Verwijderd
Citaat:
sas schreef:
Ik ben niet dik, ik heb zeg maar alleen geen buikspieren. Ik vind het zelf wel lelijk, maar hetzit bij ons in de familie en ik kan niet zonder lekker eten.
Dat heeft er echt niets mee te maken..
Ik heb ook stevige benen en flinke billen, en geen buikspieren.. maar ik heb 3 vriendjes gehad.

Ja, ik bedoel, dat hangt dus écht niet samen.

Als jij heel onzeker bent over je uiterlijk, dan straal je dat ook uit naar de buitenwereld, je krijgt een geslotenere uitstraling en dergelijke. Misschien heeft het daar mee te maken. Als jij jezelf accepteert zoals je bent, zullen anderen dat ook veel sneller doen.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 14:47
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
sas schreef:
Kan allerlei oorzaken hebben hoor, maar 't ligt zeker niet aan je uiterlijk, meer de omstandigheden lijkt me.

- Er wonen gewoon geen leuke jongens bij je in de buurt en er zitten geen leuke jongens bij je op school of helemaal geen jongens op jouw opleiding,

-Je bent misschien iets te wanhopig dat daar jongens op afknappen

-Je karakter is afstotend?

-Je bent gewoon nog geen leuke jongen tegen 't lijf gelopen..

Ik zoende trouwens ook pas op mn 16e, en ik ben echt niet lelijk hoor noch slecht karakter hoor In mijn dorp wonen sowieso geen leuke mensen laat staan leuke meisjes.. Ik doe een ICT opleiding -> bijna geen meisjes dus... Ik sport niet, en ik ga af en toe eens een keertje uit.

Komt wel goed joh!

Dujscrib: Het hoeft niet altijd aan je hoeveelheid zelfvertrouwen te liggen, heb ik ook niet zo veel van maar heb toch wel wat vriendinnen gehad.

Laatst gewijzigd op 16-01-2003 om 14:50.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Orion16 schreef:

Dujscrib: Het hoeft niet altijd aan je hoeveelheid zelfvertrouwen te liggen, heb ik ook niet zo veel van maar heb toch wel wat vriendinnen gehad.
Hoeft ook niet maar kan wel meespelen..
En het feit dat jij zegt dat je niet lelijk bent en geen slecht karakter hebt getuigt toch al van een redelijk zelfvertrouwen?

Maar ik heb echt bij mensen gigantische verschillen gezien, eerst heel onzeker, dat zag je duidelijk.. toen stuk zekerder, en de jongens zwermden om dr heen!

Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 15:53
Big Brother
Big Brother is offline
hmmm die chick op die foto is echt lekker
ik noem dat wat zei is mollig, niet dik en zij is zeker

trouwens even een vergelijking: bijvoorbeeld bij rtl boulevard, zit soms irene vd laar en soms zon mode mevrouw
ik vind die irene vd laar toch echt vies, gewoon té slank.. je ziet haar borstbeen helemaal uitpuilen en die aders in haar nek.. bah
die mode mevrouw is mollig (of dik whatever wat jullie vinden), maar die vind ik dan toch stukken liever terug in mijn bed
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Naja en Christina is gewoon eng.
Die is niet eng, die is gewoon 2D. Duh.

Ik vind niet dat er iets is als dik zijn. Goed, er zijn uitzonderingen, maar dat zijn van die wanstaltig dikke mensen die je in van die documentaires ziet. Daarbij is iedereen superdun. Anorexia en boulimia vind ik dan ook onzin. Zeker, het is een heel serieuze ziekte, dat ben ik me wel bewust, maar dat zit allemaal in deze maatschappij.

Wauw, filosofisch.

Zelf vind ik me gewoon. Ik ben niet dun. Ik heb een beetje een buikje en te dikke bovenbenen, maar ach... who cares? Mijn vriend in ieder geval niet, en dan ik dus ook niet.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 22:25
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Het meisje kan ook gewoon geen korte-shirtjes aantrekken. Problem solved.
[/B]
Nee, niet opgelost. Verstopt. Dat is wat anders.
Oud 16-01-2003, 22:27
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
*dame in bikini*
wat vind men hiervan???(lichaam algemeen niet dr hoofd of dr tiete)
Niet mooi, dat wil zeggen: Ik vind dat niet mooi. Ik zou (nu) niet op haar vallen. Ze weegt (vast) zwaarder dan ik.
Oud 16-01-2003, 23:36
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Niet mooi, dat wil zeggen: Ik vind dat niet mooi. Ik zou (nu) niet op haar vallen. Ze weegt (vast) zwaarder dan ik.
en he probleem is?

het enige wat ik niet mooi vin aan haar is die lelkijke bikini... blech... lelijk ding!
Oud 17-01-2003, 06:52
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
Nee, niet opgelost. Verstopt. Dat is wat anders.
Nope, jouw 'probleem' waren de vet-rolletjes over haar broek wanneer ze een kort-shirtje aantrekt. Ik zie nergens staan dat die vet-rolletjes zonder dat shirtje ook een probleem waren.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 06:54
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
Dan ben ik dat vast ook en een groot deel van de vrouwelijke bevolking zeer waarschijnlijk ook. Wat ik al zei:
Jammer, dat toch zoveel jongens naar uiterlijk kijken (en meiden ook uiteraard ), ook al zeggen (en misschien nog wel erger denken) ze van niet. Uiterlijk zegt zo weinig over hoe iemand is en dat lijkt me toch het belangrijkste.

Maar goed, jouw mening, jij moet met iemand samenleven, dus jij moet doen waar jij je prettig bij voelt.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 14:32
miss_loves_you
miss_loves_you is offline
dat hoeft helemaal niets uit temaken ook wat dikkere mensen kunnen er leuk uit zien als ze zich maar leuk kleden
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 17:10
C'est moi
C'est moi is offline
ik weeg ook zo'n 30 kilo te zwaar maar ik ben erg gewild bij mannen dus zit maar over die kilootjes niet zo in . ik zeg altijd maar innerlijk is belangrijker als uiterlijk.

groetjes chretienne
Oud 17-01-2003, 19:29
Mizz SuuZ
Mizz SuuZ is offline
Citaat:
Noekie schreef:
Nou ik ben 1m74 en ik weeg bijna 100 kilo, dus het zit niet in m'n hoofd hoor. Ik ben 't echt. En ik zit er meestal ook niet mee, totdat iemand dus een rotopmerking maakt, en dan ga ik zitten denken en dan maak ik mezelf helemaal leip... Maar bij feesten met vrienden ben ik altijd degene die heen en weer staat te springen en mensen meesleurt in de polonaise

Nou ik ben 1m64 en weeg hetzelfde.
Ik weet van me eigen dat ik gewoon echt veel te dik ben.
ik heb nu heel veel geluk dat ik geaccepteerd ben bij mij op
de middelbare school.
Jah tuurlijk maken sommige meiden van 4vz rotopmerkingen omdat zij vinden dat ze meer zijn.
Zulke mensen hebben dikwijls geen vriendje omdat ze veel te
kieskeurig zijn.
Maar ik heb ook geen vriend en dat vind ik best wel erg.
Jah ik ben misschien pas 14 jaar en zit in de derde klas maar da wil nie zeggen dat ik misschien geen gevoelens heb.
Ik kleed me eigen modern en koop mijn kleren op de markt bij een vrouwke die kleren heeft in kleine maten maar ook precies dezelfde kleding in het groot.
Dus ik kleed me eigen heel modern.
Het kan ook zijn dat jongens je wel leuk vinden maar dat gewoon niet durven toegeven omdat ze bang voor de reacties van vrienden.
Zulke jongens zijn ons gewoon niet waard!
kusjes Suzanne
Oud 17-01-2003, 20:58
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Hoeft ook niet maar kan wel meespelen..
En het feit dat jij zegt dat je niet lelijk bent en geen slecht karakter hebt getuigt toch al van een redelijk zelfvertrouwen?
Nou nee hoor, ik zou niet eens weten hoe ik een willekeurig meisje zou moeten versieren, veels te bang om afgewezen te worden, heb ook last van verlegenheid, terwijl ik normaal helemaal niet verlegen ben Ik heb in m'n dorp ook totaal geen vrienden wonen, heeft overigens niks met mijn zelfvertrouwen te maken maar 't feit dat er gewoon ***** lui wonen, ( zucht da's een ander onderwerp) ik maak redelijk makkelijk vrienden.
Als je zegt dat je lelijk bent en een slecht karakter hebt, dat is jezelf de grond inboren.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 21:00
XMissy-LoveX
XMissy-LoveX is offline
Heeey Jongens vallen op allerlei vormen en maten! Net als meisjes... tuurlijk zijn dr jongens die je een leuke meid vinden! Ikzelf ben ook te dik, maar ik heb besloten om af te vallen... vrienden, vriendinnen, familie enzovoorts zeggen dat het helemaal niet nodig is en dat ik ben wie ik ben! Ma ik doe het voor mezelf! Soms hoor ik ook al reacties dat ik ben afgevallen en daar voel je je zekerder door! Als je er echt mee zit dat je te dik ben dan adviseer ik je om af te vallen... je krijgt er echt meer zelfvertrouwen van! Kusjesz Mij
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 21:44
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Qimm schreef:
en he probleem is?
De reden gaf ik al aan "ze is vast zwaarder dan ik."
Dat vind ík niet mooi nu.
Oud 17-01-2003, 21:52
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Nope, jouw 'probleem' waren de vet-rolletjes over haar broek wanneer ze een kort-shirtje aantrekt. Ik zie nergens staan dat die vet-rolletjes zonder dat shirtje ook een probleem waren.
Zonder dat shirt zie je ook hoor Maar 'k begrijp wel wat je bedoeld te zeggen.

'k vind het in zo verre een probleem....

Als de vetrollen voor mij te veel zijn, dan vind ik dat niet mooi.
En, als zij met haar hoeeelheid-vetrollen-die-ik-niet-mooi-vind een lang shirt draagt, dus over haar buik heen, dan zie ik ze wel niet. Maar, als ik ze zou kunnen zien, dan vind het ik dus niet mooi. Overigens...van mij hoeft ze geen kortshirtje aan te doen en haar buik te showen. Al zou ik dat natuurlijk wel leuk vinden mits ze niet te veel 'buik' eroverheen ziet hangen....
blablablabla

Wat ik bedoel te zeggen. En waar het op neer komt. 'k vind te veel vetrollen, al dan bedekt of niet bedekt, niet mooi.
En dat 'te veel', dat bepaal ik zelf. Dat wil zeggen: Ik bepaal wanneer ik het te veel vind.
Oud 17-01-2003, 21:57
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
1) Dan ben ik dat vast ook en een groot deel van de vrouwelijke bevolking zeer waarschijnlijk ook.
2) Wat ik al zei:
Jammer, dat toch zoveel jongens naar uiterlijk kijken (en meiden ook uiteraard ), ook al zeggen (en misschien nog wel erger denken) ze van niet.
3) Uiterlijk zegt zo weinig over hoe iemand is en dat lijkt me toch het belangrijkste.

4) Maar goed, jouw mening, jij moet met iemand samenleven, dus jij moet doen waar jij je prettig bij voelt.
1) Misschien wel, maar, niet allemaal.

2) Waarom is dat een 'probleem' je vriend valt op je, 't lijkt mij dat hij voor jou kiest om wat en wie je bent. Vast een fantastisch persoon in zijn ogen, en ook vast in een hoop andersmans-ogen.

3) Ja, daar heb je gelijk in, maar, het ging hier om uiterlijk. En, als m'n vrouw over een aantal jaar zwanger zou zijn dan zou ik er ook geen moeite mee hebben. Maar, op dit moment wil ik niet met een meisje die mij onderste boven zou kunnen 'walsen'. [Lees: een meisje die (veel?) zwaarder is dan ik]

4) Fijn dat we het daar mee over eens zijn, nietwaar?
Oud 18-01-2003, 18:07
Esprit015
Esprit015 is offline
Ik ben geen gratepakhuis maar ook niet echt dik..ik ben stevig! maja ik sport veel enzow!!!!dusss ik weet ut ook nie ik zie liever wat dikker hoor!!!!!! xxxxjes voor jullie allemaal!
Oud 21-01-2003, 14:11
Eend
Eend is offline
Nah, ik ben dan ook niet slank hoor, maar veel mensen vinden dat juist bij mijn karakter passen Ik word ook haast nooit uitgescholden en als t zover is, heb ik mijn woordje bij. Ik heb drie exen in Nederland rondwaggelen en die hielden van me zoals ik was en hadden er juist totaal geen problemen mee. Het schijnt zelfs dat ik een leuke vertrouwde uitstraling heb en zo

Maar geef het niet op hoor! Het komt wel goed, zodra die jochies uit de pubertijd komen

*knuf*

Eendje
Oud 22-01-2003, 21:54
Outrageous
Outrageous is offline
Citaat:
Mortischa schreef:

Dit is echt een heel mooi meisje, niet te dik, niet te dun, echt precies goed. Wel te kleine bikinie trouwens
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 23:35
Severus
Severus is offline
Ik ben 1.70m en weeg ongeveer 90 kilo. Echt dik ben ik niet (zo zie ik er althans niet uit). Ik heb nog nooit een vriendje gehad. Dat zal ook wel nooit gebeuren ook, als ik zie wat de jongens hier zeggen. Een meisje tussen 60-70 kilo vinden ze al te dik!

*zucht*

Het is ook niet eerlijk.... een dikke jongen komt gemakkelijker aan een meid dan een dikke meid aan een jongen...!

Mannen zijn véél te kieskeurig... eigenlijk zijn ze al dat lijnen en lijden van vrouwen niet waard...

't Is nog steeds een mannenmaatschappij in Nederland (waarin vrouwen zich nog steeds gedragen/uitzien naar de man zijn voorkeur)... echt geëmanicipeerd zijn we hier allemaal niet...

Ripper
Oud 23-01-2003, 01:13
Net echt
Net echt is offline
Citaat:
Ripper schreef:
Ik ben 1.70m en weeg ongeveer 90 kilo. Echt dik ben ik niet (zo zie ik er althans niet uit). Ik heb nog nooit een vriendje gehad. Dat zal ook wel nooit gebeuren ook, als ik zie wat de jongens hier zeggen. Een meisje tussen 60-70 kilo vinden ze al te dik!

*zucht*

Het is ook niet eerlijk.... een dikke jongen komt gemakkelijker aan een meid dan een dikke meid aan een jongen...!

Mannen zijn véél te kieskeurig... eigenlijk zijn ze al dat lijnen en lijden van vrouwen niet waard...

't Is nog steeds een mannenmaatschappij in Nederland (waarin vrouwen zich nog steeds gedragen/uitzien naar de man zijn voorkeur)... echt geëmanicipeerd zijn we hier allemaal niet...

Ripper
Wat een onzin... iedereen die zegt dat 60-70 kilo te dik vind weet gewoon niet hoe 'weinig' dat is... iig voor een gemiddelde leeftijd...

Ook dat 'dikke jongens' sneller aan een meid komen is niet geheel waar, dat is gewoon een kwestie van zelfvertrouwen van de jongens kant... wat ie uitstraal...

Want als alle jongens en alle meisjes op vol slank en gespierd vielen dan stikte NL van de vrijgezellen...

uit ervaring, ik heb een vriendin gehad, prachtige meid, tegen de 1.80 en volgens mij zwaarder dan mij... als ik eerlijk ben, de mooiste en beste vriendin die ik ooit heb gehad...

Maar goed, denk niet "Dat zal ook wel nooit gebeuren ook, als ik zie wat de jongens hier zeggen" want je zegt 't ook meteen, het zijn jongens... daarnaast, oordeel je dan een kleine groep jongens, en ga eens na hoeveel er los in het wild rondlopen
je moet er gewoon 1 vangen
Oud 23-01-2003, 09:55
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
4) Fijn dat we het daar mee over eens zijn, nietwaar?
Hmm.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 10:27
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ripper schreef:

*zucht*

Ripper
Heh, het lijkt erop dat jij met de verkeerde mensen omgaat heh. Ik ben ook wel wat te dik (niet veel hoor, vetribbeltjs WEL aanwezig) Maar ik hoor uit mijn omgeving dat men dat wel mooi vindt (alleen dan van de verkeerde jongens ) nee niet gay, maar niet beschikbaar of mijn typ (ja ik heb het gepreteerd om met mijn uiterlijk (ook nog nooit vriendje, hehe maar ik denk toch meer dat dat door mijn persoonlijkheid komt. Ik ben iritant) kieskeurig te gaan lpen doen
Oud 23-01-2003, 10:55
Verwijderd
Hehe, toen ik 20 kilo () zwaarder was heb ik wél vriendjes gehad, maar sinds ik ben afgevallen niet meer.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 11:02
DarkRaven
DarkRaven is offline
nou ik ken wel een aantal meisjes die ook best dik zijn en wel vriendjes hebben gehad. (Maar die kleden zich ook echt GOED, waardoor je minder 'dik' lijkt) Dus er is hoop hoor! Er zijn wel jongens die op dikkere meisjes vallen (Vooral dikke kont en dikke tieten )
Trouwens als je je zeker voelt over jezelf straal je dat ook uit heeft positief effect
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 11:30
Evito
Evito is offline
Eigenlijk vind ik het wel geil, voor in bed dan.
Vooral als het meisje zwart is.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 12:57
Big Brother
Big Brother is offline
ik ben niet racist ofzo, maar ik kan niet opgewonden raken van zwarte dames
weet niet wat het is, maar het kan gewoon niet?

en nogmaals: gewicht en lengte kan je niet vergelijken
ik ben 1.90 en weeg 86 kilo en ben redelijk gezet, maar een vriend van me is 1.80 en weegt 96 kilo en die is slank, zelfs best dun eigenlijk

spieren wegen veel meer dan vet, en zware botten bestaan echt
dus je kan wel zeggen "ik weeg potverdikkie 100 kilo", maar dan kan je er nog verdomde goed uitzien

en mijn mening over die schone dame in bikini veranderd ook niet
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 20:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Mizz SuuZ schreef:

Het kan ook zijn dat jongens je wel leuk vinden maar dat gewoon niet durven toegeven omdat ze bang voor de reacties van vrienden.
Zulke jongens zijn ons gewoon niet waard!
Ja precies. Dat vinnik ook. Iemand die zo sukkelig is hoef ik ook niet. Maar wel irri dat een wat meer open minded menneke zo moeilijk te vinden is. Hier iedergeval wel.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 13:46
Big Brother
Big Brother is offline
volgens mij denken veel meisjes dat over jongens, maar dat valt best mee
ik ken een bole jongens die ook gewoon op "dikke" of "mollige" meiden vallen
het gaat meer om de uitstraling
en geen van die jongens "schaamt" zich ervoor ofzo
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 17:44
Destrøyer
Destrøyer is offline
Citaat:
Big Brother schreef:
ik ben niet racist ofzo, maar ik kan niet opgewonden raken van zwarte dames
weet niet wat het is, maar het kan gewoon niet?
lukt mij ook niet. Evenmin als Papoua's in Nieuw Guinea die een blanke antropologe gewoon ronduit "vies" vonden.

zal wel genetisch bepaald zijn ofzo dat je mensen van je eigen ras aantrekkelijker vindt...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten