Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus: ja. |
![]() |
|
Euhmm mijn langste relatie is die ik nu heb..
Bijna 5 maanden.. hiervoor hupte ik van jongen naar jongen toe ![]() maar nu ben ik blij met de jongen waar ik bij ben en alles gaat goed .. hopelijk blijft het nog lang aan ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Overigens vind ik 'een relatie van drie dagen' ook wel nogal krom klinken. Drie dagen een relatie? Dat is toch meer een three-night-stand? |
![]() |
|
wat ontzettend lang allemaal jullie, had ik niet van jullie verwacht
![]() ![]() ok on-topic: langste bij mij is 7 maanden, een andere ook 7 maanden waarbij het even een periode van twee weken uit was geweest (en die tel ik dan niet mee die periode)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als we over een jaar nog bij elkaar zijn dan noemen we het ongetwijfeld een 'relatie'. Maar dat zien we t.z.t. wel weer. |
![]() |
|
![]() |
Eeeh, wij hebben nou bijna tien jaar wat. En omdat we meteen sex hadden, was het ook meteen aan. Dus wij hebben twee data. 4 en 5 september. De nacht van.
Geen sex, dan was het ook niet aan, in die dagen. Maar daar kunnen jullie niet over mee praten, toen viel kerstmis nog in het voorjaar.
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
loze reply.... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe lang duurde je langste relatie (en die van je partner) en hoelang is hij nu? Bubbeldoosje | 114 | 13-07-2006 16:46 | |
Liefde & Relatie |
Hoelang is je relatie?? Dobomobo | 151 | 21-12-2004 17:49 | |
Liefde & Relatie |
hoe lang heb jij al verkering en hoe lang was je langste relatie? HipHopSter | 114 | 08-04-2004 15:24 | |
Liefde & Relatie |
Het 'missen' van je ex...of toch niet..? TranceGirl | 50 | 01-01-2004 18:47 | |
Liefde & Relatie |
Wat was jou langste relatie? replaygirly17 | 75 | 08-10-2003 14:33 | |
Liefde & Relatie |
hoe lang duurde je langste relatie??? MissBi@tch | 56 | 23-05-2002 10:48 |