Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik doe mijn best niet te hard te rijden, maar ik denk dat ik wel eens 130 heb gereden bij inhalen op de snelweg.
Ik probeer me netjes aan alle maximumsnelheden te houden. Al rijd ik eigenlijk nooit 30 op plaatsen waar dat moet, maar rond de 40. 30 km/uur rijden is hopeloos, dan kom je nooit ergens.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Nou ik kan er echt wel over oordelen!!!! Ik zie genoeg mensen op Heliomare die zichzelf tepletter hebben gereden en nu heeeeeel lang moeten revalideren willen ze er weer een beetje boven op komen. |
![]() |
||
Citaat:
Hard rijden is leuk, maar je moet natuurlijk wel weten waar het kan. Ik rijd t ook echt niet iedere dag hoor, dit was eenmalig. Normaal houd ik me altijd netjes aan de snelheid, met af en toe wat extra gas op n afgelegen weg (maar eignlijk nooit meer dan 50 km/u te hard).
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[NA] snelheid berekenen miljaker | 1 | 09-02-2009 18:01 | |
Muziek |
The Top of Music youriele | 5 | 14-01-2008 12:12 | |
Werk, Geld & Recht |
Met het oog op die scooter wet.... WillKillForSex | 41 | 08-11-2004 15:51 | |
De Kantine |
Top Thrill Dragster, hoogste en snelste achtbaan v.d. wereld! Love_Fulfilled | 65 | 12-05-2004 14:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
EU-voorzitters: snel grondwet voor uitgebreide Unie ijscoman | 12 | 02-05-2004 21:02 | |
Software & Hardware |
snel divx omzetten in mpeg (DVD) G.T.C. | 4 | 07-07-2003 19:21 |