Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ik kon wel janken....
bij de 2-2 werd ik helemaal gek, ik had t al opgegeven..ik heb door de straten staan schreeuwen...zucht! Kutgoals van milan, moet gezegd worden..en die van ajax waren gewoonweg gruwelijk... Yep, ze mogen trots zijn....ik gun de champions league bij deze aan Juventus Adios..mijn leven is voorbij ![]()
||
Citaat:
misschien ben je welkom op http://www.belg.be/forum/bb/ ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Probeer het nou ff te begrijpen, we en ikzelf het meest, zagen je aan voor een nederlander. En als je dan a la Ketjing juigt voor Milan kan ik je wel schieten. Maar omdat je belg bent vind ik het niet echt raar. Vat je em nu???
||
Citaat:
Blijf maar weg 'girls 4 altijd' of hoe je ook heet.
||
![]() |
Citaat:
|
het is toch verschrikkelijk
ajax heeft ALLE plaatsen die nederland heeft in europa (tot voor kort dus 3x CL) verdiend in de jaren 94 95 96 en 97 Daarna hebben PSV en Feyenoord collectief deze plaatsen om zeep geholpen. Eindelijk laat weer eens een nederlandse club wat van zich horen, wederom ajax, en dan lachen de fans van bovengenoemde clubjes hard als ze de halve finale niet halen waar ben je dan mee bezig wat de fok echt volgend jaar vlietg PSV er in de 1e ronde weer uit, met een beetje pech doet Feyenoord ook mee om er ook in ronde 1 uit te vliegen hartstikke tof jongens maar zo zal het niet geschieden: ajax wint vanaf nu elke wedstrijd met 3-0 4-0 4-1 of 5-0 en wordt met een beetje geluk nog 1e, waar ze het volle recht op hebben, en dan is de CL volgend jaar eindelijk weer eens waar hij hoort: Amsterdam. want wij hebben Jari.
||
Citaat:
![]()
|
Heb nix gezien, ben naar Lord Of The Rings 2 geweest
![]() Maja heb wel wat gemist, tsjonge, hoe kun je dat nou weggeven? ![]() Ook nog een ex-Feyenoorder die scoorde, toeval? ![]() ![]() Maja, verder houd ik mijn mond maar na MVV-Eindhoven ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
JUIST!!! amen! Dat is nou precies wat ik bedoel, Ajax heeft alle titels behaald die er te behalen vallen, persoonlijk had ik ze toch niet de CL zien winnen omdat het nog een zeer jonge ploeg is, maar ze hebben toch even laten zien, dat je met Ajax geen grappen kan maken. Ik was gisteren echt in een grafstemming, ik ging zoooooooooooo uit mijn dat bij de 2-2 maar ja, die klote italianen scoren altijd weer zo'n kut sneaky doelpuntje. Oef en die klote provoceerende jongens op mijn school met milaan shirt wou ik al helemaal een rot schop verkopen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
goh had nog niet gereageerd... ben namelijk nu pas bijgekomen heb overigens me ac milan sjaal uit de kast gehaald... ligt nu buiten te ficken denk.... PLeures Italianen, een voordeel: We hoeven niet weer tegen Italianen! Go real maak een van de twee af!!! |
![]() |
||
Citaat:
Hoe vaak maak je het mee dat een relatief kleine club uit je eigen land zo ver komt? Bij clubs als Milan kan je bijna elk jaar juichen...
||
![]() |
Citaat:
Heel simplistisch om je alleen maar blind te staren op deze (wat zelfs ik moet bekennen) goede prestatie van Ajax, en daarmee te denken dat je je schuld van de afgelopen vijf jaar goed hebt gemaakt. Ik vind het behoorlijk hypocriet als je de afgelopen 4 jaar nauwelijks wat heb laten zien in Europa opeens andere clubs verwijten gaan maken. Als je die plaatsen voor de CL zoveel interesseerd had dan als club het beter gedaan. Ik heb gisteren ook ronduit lopen lachen, zeker toen ik zag dat Tomasson de bal nog een tikkie gaf. Waarom zou ik Ajax ineens het beste gunnen in Europa als ze in de competitie niet eens Europees voetbal gun? Andersom verwacht ik ook echt niet dat ze in Amsterdam ons succes gunnen in Europa, waar ik overigens ook niet op zit te wachten! Ik ben in de eerste plaats Feijenoorder en heb interesse in mijn eigen club, wat de rest van de Nederlandse clubs doen boeit mij niet veel, ik gun de meeste het beste maar als ze eruit liggen zal ik daar geen traan om laten. Bij Ajax ligt dit net iets gevoeliger, en gun ik ze helemaal niets, mij gevoel jegens die club verandert niet ineens bij het horen van het commerciële Champions League deuntje. Ajax en haar supporters hebben de afgelopen maanden continu hoog van de torens zitten blazen dat zij Champions League speelden, iedereen kreeg het te horen zij waren de trots van het land, en gekscherend maakten ze een lange neus naar PSV en Feijenoord. Vervolgens liggen ze eruit en dan verwachten ze ineens dat het hele land in rauw gedompeld zal zijn, omdat Ajax uitgeschakeld is door uitgerekend door een doelpunt van ex-Feijenoorder Tomasson, kan het ironischer? "Hoeveel is 90+2? Helemaal niets!" |
![]() |
|
Verwijderd
|
Trouwens voor diegene die nu juichen, alvast een voorbeeldje:
doordat Ajax verloor van Lausanne Sports en FC Kopenhagen speelt Feyenoord misschien nu geen Champions League. .. ![]() begrijp verder wel dat feyenoorders hopen dat Ajax verliest hoor.. was zelf vorig jaar in de finale ook niet voor Feyenoord, dat gaat me wat te ver. Beetje punten pakken en dan in de halve finale uitgeschakeld worden vind ik goed ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mag ik wel een aanstippen dat het meer een goal van Inzaghi was en niet van Tomasson. Hij tikte hem er gewoon in terwijl het zeer onnodig was. Hij stal het doelpunt, wat ik zowieso al een beetje zielig vind. Misschien typisch Feyenoord, of ben ik dan te lullig bezig? ![]() ![]()
||
Citaat:
kom kom,dat slaat nergens op iedereen die de kans krijgt te scoren grijpt die dat zie je zo vaak.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Chivu gleed wel weg.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
dat zeg ik toch niet?maar als chivu niet was weg gegleden had Inzaghi nooit de bal Gekregen.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
De Ajax-doelpunten waren duidelijk beter uitgespeeld... Maarja... ![]()
||
Citaat:
Liever platzak dan Kakkerlak ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Kzie niet in waarom de zegeniet terecht is maar kom.
|
zucht die tomasson...wat een drama is ie toch.
Ajax hoort in principe te winnen.....milan steekt er een stokje voor via inzaghi, duidelijk de beste van ac milan....en daar komt ie hoor: Super-Jon-Dahl Nog ff dat smiechterige pootje van m tegen de bal aan...zodat ie weer in beeld komt. De goal was van Inzaghil, als je t mij vraagt En de wedstrijd was van ajax....
||
Citaat:
Neem t m maar niet kwalijk, dat heeft ie de afgelopen jaren zo geleerd... ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Voor welke voetbalclub ben je? Danny-058 | 84 | 11-03-2013 00:24 | |
Vrije tijd |
Champions League 2005-2006 WolterB | 392 | 21-05-2006 22:05 | |
Vrije tijd |
Opstelling Ajax-AC Milan Defenderzzz | 16 | 09-04-2003 22:21 | |
Vrije tijd |