Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2003, 22:40
Korsakoff
Korsakoff is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 23-04-2003 @ 23:35:
kan jij mijn tekst lezen? Ik heb het over 2 jaar. Nederland kan zeker nog wel meer dalen, 1 plaatsje nog en we kunnen dag zeggen tegen 2 Europese ploegen.
je vergeet alleen dat om nog 1 plaats te dalen nederlandse clubs alle volgende europese wedstrijden moeten verliezen. en dat zie ik nog niet zo snel gebeuren!
Oud 23-04-2003, 22:46
Verwijderd
valt wel mee hoor..
zoveel voorsprong heeft Nederland niet.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 22:53
freggelfreak
freggelfreak is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 23-04-2003 @ 23:46:
valt wel mee hoor..
zoveel voorsprong heeft Nederland niet.
bedoel ik maar. het was gewoon goed geweest voor het nederlands voetbal als ajax had gewonnen. ieder punt is meegenomen. laatste seizoenen waren immers niet super. volgens mij telt de 2 ronde van feyenoord nog mee van paar jaar geleden en dan hebben ze nog de uefa cup gewonnen, maar verder hebben de nederlandse clubs niet veel gepresteerd de laatste jaren. dus iedereen die ajax geen winst gunde is niet goed aan het denken
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 23:11
Verwijderd
balen echt balen
Echt heel erg jammer
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 23:20
EmilioFCG2
EmilioFCG2 is offline
Ik vind het wel jammes voor ajakkes.
Oud 23-04-2003, 23:59
superjip
superjip is offline
ik kon wel janken....

bij de 2-2 werd ik helemaal gek, ik had t al opgegeven..ik heb door de straten staan schreeuwen...zucht!
Kutgoals van milan, moet gezegd worden..en die van ajax waren gewoonweg gruwelijk...
Yep, ze mogen trots zijn....ik gun de champions league bij deze aan Juventus

Adios..mijn leven is voorbij
Oud 24-04-2003, 09:22
Bram
Bram is offline
Jongen toch ik ben al meer dan 10 jaar Milan-fan. Natuurlijk was ik voor Milan!!!
Oud 24-04-2003, 09:22
Bram
Bram is offline
Jongen toch ik ben al meer dan 10 jaar Milan-fan. Natuurlijk was ik voor Milan!!!
En wat doet het er toe dat ik belg ben???!
Oud 24-04-2003, 09:24
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Bram schreef op 24-04-2003 @ 10:22:

misschien ben je welkom op http://www.belg.be/forum/bb/
Oud 24-04-2003, 09:44
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 23-04-2003 @ 23:07:
Wat? slaat mijn reactie op hem nergens op? of zijn niet voor ajax zijn?
Ik ben het met jou eens..
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 10:49
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Wawl schreef op 24-04-2003 @ 10:44:
Ik ben het met jou eens..

Heel mooi. Hehe.
Oud 24-04-2003, 10:51
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Luister, het boeit me echt geen fuck dat je belg bent. Daardoor kan ik alleen maar begrijpen dat je niet voor Ajax was maar voor Milan. Maar ik ging er van uit dat je een soort Ketjing was, lees, een nederlander die de nederlandse club in de CL niet supporterd omdat hij het publiek van die club niet mag... En dan zou ik je net zo triest hebben gevonden als hem. Maar nu niet dus.
Oud 24-04-2003, 11:06
Tha-Fonzzz
Tha-Fonzzz is offline
Laat ze toch lekker joh. Als zij willen feesten omdat onze club de halve finale van de Champions League niet haalt, dan doen ze dat maar. Ben zelf immers ook altijd voor de buitenlandse club wanneer feyenerd een Europese wedstrijd speelt.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 11:28
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:

niks,maar ik zeg dat omdat je dan niet echt voor een nederlandse club bent.
Oud 24-04-2003, 14:33
Bram
Bram is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef op 24-04-2003 @ 12:28:
niks,maar ik zeg dat omdat je dan niet echt voor een nederlandse club bent.
inderdaad, maar indien Ajax tegen om het even welke andere ploeg had gespeeld had ik het hen echt gegund, maar zoals ik al zei ik ben al jaaaren een hevige Milan-supporter dus was ik sooo happy toen Milan scoorde. Dus vind ik sommige reacties tov mij hier echt zielig.
Oud 24-04-2003, 15:14
Girl 4-ever
Girl 4-ever is offline
Hoezo saai
Oud 24-04-2003, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Girl 4-ever schreef op 24-04-2003 @ 16:14:
Hoezo saai
ban
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 16:01
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Bram schreef op 24-04-2003 @ 15:33:
inderdaad, maar indien Ajax tegen om het even welke andere ploeg had gespeeld had ik het hen echt gegund, maar zoals ik al zei ik ben al jaaaren een hevige Milan-supporter dus was ik sooo happy toen Milan scoorde. Dus vind ik sommige reacties tov mij hier echt zielig.

Probeer het nou ff te begrijpen, we en ikzelf het meest, zagen je aan voor een nederlander. En als je dan a la Ketjing juigt voor Milan kan ik je wel schieten. Maar omdat je belg bent vind ik het niet echt raar. Vat je em nu???
Oud 24-04-2003, 16:02
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Supermach schreef op 24-04-2003 @ 16:34:
ban
Idd, weet duidelijk niks van voetbal.

Blijf maar weg 'girls 4 altijd' of hoe je ook heet.
Oud 24-04-2003, 16:05
Bram
Bram is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 24-04-2003 @ 17:01:
Probeer het nou ff te begrijpen, we en ikzelf het meest, zagen je aan voor een nederlander. En als je dan a la Ketjing juigt voor Milan kan ik je wel schieten. Maar omdat je belg bent vind ik het niet echt raar. Vat je em nu???
en als ik nu nederlander was maar al jaren milan-fan, want zo zijn er ook hé.
Oud 24-04-2003, 16:22
walter
walter is offline
het is toch verschrikkelijk
ajax heeft ALLE plaatsen die nederland heeft in europa (tot voor kort dus 3x CL) verdiend in de jaren 94 95 96 en 97
Daarna hebben PSV en Feyenoord collectief deze plaatsen om zeep geholpen.
Eindelijk laat weer eens een nederlandse club wat van zich horen, wederom ajax, en dan lachen de fans van bovengenoemde clubjes hard als ze de halve finale niet halen
waar ben je dan mee bezig wat de fok echt
volgend jaar vlietg PSV er in de 1e ronde weer uit, met een beetje pech doet Feyenoord ook mee om er ook in ronde 1 uit te vliegen
hartstikke tof jongens

maar zo zal het niet geschieden: ajax wint vanaf nu elke wedstrijd met 3-0 4-0 4-1 of 5-0
en wordt met een beetje geluk nog 1e, waar ze het volle recht op hebben, en dan is de CL volgend jaar eindelijk weer eens waar hij hoort: Amsterdam.

want wij hebben Jari.
Oud 24-04-2003, 16:42
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
walter schreef op 24-04-2003 @ 17:22:
heel veel
Kijk, met jou kan ik nou praten.
Oud 24-04-2003, 16:43
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Bram schreef op 24-04-2003 @ 17:05:
en als ik nu nederlander was maar al jaren milan-fan, want zo zijn er ook hé.
Dan zou ik je nog steeds een triest mannetje vinden. Wat gaat nou voor, je eigen land, je vaderlandsliefde of een coole club uit t buitenland...
Oud 24-04-2003, 17:22
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Heb nix gezien, ben naar Lord Of The Rings 2 geweest (A)
Maja heb wel wat gemist, tsjonge, hoe kun je dat nou weggeven?
Ook nog een ex-Feyenoorder die scoorde, toeval?
Maja, verder houd ik mijn mond maar na MVV-Eindhoven (A)
Oud 24-04-2003, 18:10
Bram
Bram is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 24-04-2003 @ 17:43:
Dan zou ik je nog steeds een triest mannetje vinden. Wat gaat nou voor, je eigen land, je vaderlandsliefde of een coole club uit t buitenland...
wel dat vind ik nu onzin!! Als Milan tegen Club, RSCA? of gelijk welke belgische ploeg speelt ben ik 100% Milan!!!Ik ben al meer dan 10 jaar supporter, het is gewoon mijn club, net als van jou Ajax!!! Wat heeft dat nu met vaderlandsliefde te zien??? We hebben het hier ook over clubniveau hé, niet over nationale ploegen ....
Oud 24-04-2003, 18:17
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
ajax heeft ALLE plaatsen die nederland heeft in europa (tot voor kort dus 3x CL) verdiend in de jaren 94 95 96 en 97
Eindelijk laat weer eens een nederlandse club wat van zich horen, wederom ajax, en dan lachen de fans van bovengenoemde clubjes hard als ze de halve finale niet halen
volgend jaar vlietg PSV er in de 1e ronde weer uit, met een beetje pech doet Feyenoord ook mee om er ook in ronde 1 uit te vliegen
hartstikke tof jongens

maar zo zal het niet geschieden: ajax wint vanaf nu elke wedstrijd met 3-0 4-0 4-1 of 5-0
en wordt met een beetje geluk nog 1e, waar ze het volle recht op hebben, en dan is de CL volgend jaar eindelijk weer eens waar hij hoort: Amsterdam.

want wij hebben Jari.

JUIST!!! amen!

Dat is nou precies wat ik bedoel, Ajax heeft alle titels behaald die er te behalen vallen, persoonlijk had ik ze toch niet de CL zien winnen omdat het nog een zeer jonge ploeg is, maar ze hebben toch even laten zien, dat je met Ajax geen grappen kan maken.

Ik was gisteren echt in een grafstemming, ik ging zoooooooooooo uit mijn dat bij de 2-2 maar ja, die klote italianen scoren altijd weer zo'n kut sneaky doelpuntje.

Oef en die klote provoceerende jongens op mijn school met milaan shirt wou ik al helemaal een rot schop verkopen
Oud 24-04-2003, 18:34
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Tweety2k schreef op 24-04-2003 @ 19:17:
JUIST!!! amen!

Dat is nou precies wat ik bedoel, Ajax heeft alle titels behaald die er te behalen vallen, persoonlijk had ik ze toch niet de CL zien winnen omdat het nog een zeer jonge ploeg is, maar ze hebben toch even laten zien, dat je met Ajax geen grappen kan maken.

Ik was gisteren echt in een grafstemming, ik ging zoooooooooooo uit mijn dat bij de 2-2 maar ja, die klote italianen scoren altijd weer zo'n kut sneaky doelpuntje.

Oef en die klote provoceerende jongens op mijn school met milaan shirt wou ik al helemaal een rot schop verkopen
rustig in plaats van kwaad te zijn moet je trots zijn op jullie prestatie
Oud 24-04-2003, 18:36
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef op 24-04-2003 @ 19:34:
rustig in plaats van kwaad te zijn moet je trots zijn op jullie prestatie
Ik denk kwaad en trots...
goh had nog niet gereageerd... ben namelijk nu pas bijgekomen heb overigens me ac milan sjaal uit de kast gehaald... ligt nu buiten te ficken denk....

PLeures Italianen, een voordeel: We hoeven niet weer tegen Italianen!
Go real maak een van de twee af!!!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 18:56
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Bram schreef op 24-04-2003 @ 19:10:
wel dat vind ik nu onzin!! Als Milan tegen Club, RSCA? of gelijk welke belgische ploeg speelt ben ik 100% Milan!!!Ik ben al meer dan 10 jaar supporter, het is gewoon mijn club, net als van jou Ajax!!! Wat heeft dat nu met vaderlandsliefde te zien??? We hebben het hier ook over clubniveau hé, niet over nationale ploegen ....
Toch vind ik dat clubs uit eigen land voor gaan ten opzichte van coole buitenlandse clubs.
Hoe vaak maak je het mee dat een relatief kleine club uit je eigen land zo ver komt? Bij clubs als Milan kan je bijna elk jaar juichen...
Oud 24-04-2003, 19:33
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
hartstikke tof jongens

want wij hebben Jari.
Leuk betoog alleen pakte Feijenoord vorig jaar meer punten (26.000) voor Nederland dan Ajax dit jaar (19.000) heeft gepakt. Sterker nog Feijenoord heeft van 98 tot 2003 meer punten gepakt voor ons land. Was het ook niet Ajax die haar meerdere moest kennen in Lausanne Sport, en Kopenhagen, en dat jaar daarvoor compleet werd afgeserveerd in de Champions league?
Heel simplistisch om je alleen maar blind te staren op deze (wat zelfs ik moet bekennen) goede prestatie van Ajax, en daarmee te denken dat je je schuld van de afgelopen vijf jaar goed hebt gemaakt.

Ik vind het behoorlijk hypocriet als je de afgelopen 4 jaar nauwelijks wat heb laten zien in Europa opeens andere clubs verwijten gaan maken. Als je die plaatsen voor de CL zoveel interesseerd had dan als club het beter gedaan.
Ik heb gisteren ook ronduit lopen lachen, zeker toen ik zag dat Tomasson de bal nog een tikkie gaf. Waarom zou ik Ajax ineens het beste gunnen in Europa als ze in de competitie niet eens Europees voetbal gun? Andersom verwacht ik ook echt niet dat ze in Amsterdam ons succes gunnen in Europa, waar ik overigens ook niet op zit te wachten!

Ik ben in de eerste plaats Feijenoorder en heb interesse in mijn eigen club, wat de rest van de Nederlandse clubs doen boeit mij niet veel, ik gun de meeste het beste maar als ze eruit liggen zal ik daar geen traan om laten. Bij Ajax ligt dit net iets gevoeliger, en gun ik ze helemaal niets, mij gevoel jegens die club verandert niet ineens bij het horen van het commerciële Champions League deuntje. Ajax en haar supporters hebben de afgelopen maanden continu hoog van de torens zitten blazen dat zij Champions League speelden, iedereen kreeg het te horen zij waren de trots van het land, en gekscherend maakten ze een lange neus naar PSV en Feijenoord. Vervolgens liggen ze eruit en dan verwachten ze ineens dat het hele land in rauw gedompeld zal zijn, omdat Ajax uitgeschakeld is door uitgerekend door een doelpunt van ex-Feijenoorder Tomasson, kan het ironischer?

"Hoeveel is 90+2? Helemaal niets!"
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 19:52
Verwijderd
Trouwens voor diegene die nu juichen, alvast een voorbeeldje:
doordat Ajax verloor van Lausanne Sports en FC Kopenhagen speelt Feyenoord misschien nu geen Champions League. ..

begrijp verder wel dat feyenoorders hopen dat Ajax verliest hoor..
was zelf vorig jaar in de finale ook niet voor Feyenoord, dat gaat me wat te ver. Beetje punten pakken en dan in de halve finale uitgeschakeld worden vind ik goed , maar halve finale is wel genoeg.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2003, 20:02
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef op 24-04-2003 @ 20:33:
Een mooi betoog
Ook een leuk betoogje.

Mag ik wel een aanstippen dat het meer een goal van Inzaghi was en niet van Tomasson. Hij tikte hem er gewoon in terwijl het zeer onnodig was. Hij stal het doelpunt, wat ik zowieso al een beetje zielig vind.
Misschien typisch Feyenoord, of ben ik dan te lullig bezig?
Oud 24-04-2003, 20:36
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 24-04-2003 @ 21:02:
Ook een leuk betoogje.

Mag ik wel een aanstippen dat het meer een goal van Inzaghi was en niet van Tomasson. Hij tikte hem er gewoon in terwijl het zeer onnodig was. Hij stal het doelpunt, wat ik zowieso al een beetje zielig vind.
Misschien typisch Feyenoord, of ben ik dan te lullig bezig?

kom kom,dat slaat nergens op iedereen die de kans krijgt te scoren grijpt die dat zie je zo vaak.
Oud 24-04-2003, 20:41
Bram
Bram is offline
Citaat:
Tweety2k schreef op 24-04-2003 @ 19:17:
JUIST!!! amen!

ah jongen pure frustratie ! De defensie bij Ajax is een zeef!! Als je Inzaghi zoveel ruimte gunt id 91e minuut heb je er zelf om gevraagd punt uit!!!Ik ben vriendelijk gebleven maar als er zo begonnen wordt wil ik gerust mee doen!
Oud 24-04-2003, 20:43
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Bram schreef op 24-04-2003 @ 21:41:
ah jongen pure frustratie ! De defensie bij Ajax is een zeef!! Als je Inzaghi zoveel ruimte gunt id 91e minuut heb je er zelf om gevraagd punt uit!!!Ik ben vriendelijk gebleven maar als er zo begonnen wordt wil ik gerust mee doen!

Chivu gleed wel weg.
Oud 24-04-2003, 20:44
Bram
Bram is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 24-04-2003 @ 19:56:
Hoe vaak maak je het mee dat een relatief kleine club uit je eigen land zo ver komt? Bij clubs als Milan kan je bijna elk jaar juichen...
nou mag ik wel even zeggen dat de laatste Europese titel van Milan van 1994 geleden is en de laatste landstitel van 1999. Véél mindere jaren dus de laatste jaren, en toch ben ik 100% supporter gebleven.
Oud 24-04-2003, 20:46
Bram
Bram is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef op 24-04-2003 @ 21:43:
Chivu gleed wel weg.
ja hallo?? Chivu is bij mijn weten geen mandekker, dus moest er maar iemand anders bij inzaghi staan. Komaan hé id 91e minuut mag hij gewoon rustig over de keeper lobben. Milan had geluk dat het nog kon scoren, maar tis niet omdat je id 91' scoort dat de overwinning gestolen is, want dat vind ik zeker niet !
Oud 24-04-2003, 21:15
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Bram schreef op 24-04-2003 @ 21:46:
ja hallo?? Chivu is bij mijn weten geen mandekker, dus moest er maar iemand anders bij inzaghi staan. Komaan hé id 91e minuut mag hij gewoon rustig over de keeper lobben. Milan had geluk dat het nog kon scoren, maar tis niet omdat je id 91' scoort dat de overwinning gestolen is, want dat vind ik zeker niet !

dat zeg ik toch niet?maar als chivu niet was weg gegleden had Inzaghi nooit de bal Gekregen.
Oud 24-04-2003, 21:16
Bram
Bram is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef op 24-04-2003 @ 22:15:
dat zeg ik toch niet?maar als chivu niet was weg gegleden had Inzaghi nooit de bal Gekregen.
daar heb je héél misschien gelijk in, maar als als .... Als er nooit fouten gebeuren is er niks aan voetbal ook hé.
Oud 24-04-2003, 22:11
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Bram schreef op 24-04-2003 @ 22:16:
daar heb je héél misschien gelijk in, maar als als .... Als er nooit fouten gebeuren is er niks aan voetbal ook hé.
Twee van de drie doelpunten van Milan kwamen uit geluksituaties / foutjes van Ajax (als Pasanen van de bal afblijft komt ie nooit bij Shevchenko)...
De Ajax-doelpunten waren duidelijk beter uitgespeeld...

Maarja...
Oud 25-04-2003, 00:03
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
btw wat was die Pasanen slecht zeg
Oud 25-04-2003, 02:00
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
ik zei tomasson laatste minuut tegen me leraar en wat deed ie laatste minuut heheheheheheeee

liever failliet dan AJAXCIED!!!!!
Oud 25-04-2003, 08:12
Rob Z.
Rob Z. is offline
Citaat:
Onze Zoon schreef op 25-04-2003 @ 03:00:
ik zei tomasson laatste minuut tegen me leraar en wat deed ie laatste minuut heheheheheheeee

Stoer hoor, als iemand de bal nog een (onnodig) tikje geeft. Hij had het Milan-verhaal bijna nog verziekt, want hij stond bijna buitenspel.

Liever platzak dan Kakkerlak
Oud 25-04-2003, 13:28
Bram
Bram is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 24-04-2003 @ 23:11:
Twee van de drie doelpunten van Milan kwamen uit geluksituaties / foutjes van Ajax (als Pasanen van de bal afblijft komt ie nooit bij Shevchenko)...
De Ajax-doelpunten waren duidelijk beter uitgespeeld...

Maarja...
zeg jongen als als .... Als Simic zich niet laat voorbijlopen en Costacurta in dekking stond had litmanen nooit gescoord, als men niet laat voorzetten en Pienaar niet laat trappen als ie op de grond ligt had de 2e goal nooit gekomen..... je kan zo bezig blijven hé!
Oud 25-04-2003, 13:42
Defenderzzz
Defenderzzz is offline
Citaat:
Bram schreef op 25-04-2003 @ 14:28:
zeg jongen als als .... Als Simic zich niet laat voorbijlopen en Costacurta in dekking stond had litmanen nooit gescoord, als men niet laat voorzetten en Pienaar niet laat trappen als ie op de grond ligt had de 2e goal nooit gekomen..... je kan zo bezig blijven hé!
klopt, maar A JA X domineerde, was dus de terechte winnaar geweest..
Oud 25-04-2003, 14:26
Bram
Bram is offline
Citaat:
Defenderzzz schreef op 25-04-2003 @ 14:42:
klopt, maar A JA X domineerde, was dus de terechte winnaar geweest..
domineerde Ajax??? Bij mijn weten was het een gelijkopgaande wedstrijd, met Milan beter id 1e helft en Ajax ietsjes beter id 2e helft. Waarbij een geldig doelpunt van milan niet toe gekend in de 1e helft. Ajax was eigenlijk enkel beter id na de 2-2, ik vind dat Milan het enkel aan zichzelf heeft te wijten dat het ajax liet terug komen, ze moesten door drukken na de 2-1, dan ging ajax nooit terug gekomen zijn.
Kzie niet in waarom de zegeniet terecht is maar kom.
Oud 25-04-2003, 14:34
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
Onze Zoon schreef op 25-04-2003 @ 03:00:

liever goed schrijvend dan analfabeet
Met citaat reageren
Oud 25-04-2003, 17:00
superjip
superjip is offline
zucht die tomasson...wat een drama is ie toch.

Ajax hoort in principe te winnen.....milan steekt er een stokje voor via inzaghi, duidelijk de beste van ac milan....en daar komt ie hoor: Super-Jon-Dahl

Nog ff dat smiechterige pootje van m tegen de bal aan...zodat ie weer in beeld komt. De goal was van Inzaghil, als je t mij vraagt

En de wedstrijd was van ajax....
Oud 25-04-2003, 17:55
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
superjip schreef op 25-04-2003 @ 18:00:
zucht die tomasson...wat een drama is ie toch.

Ajax hoort in principe te winnen.....milan steekt er een stokje voor via inzaghi, duidelijk de beste van ac milan....en daar komt ie hoor: Super-Jon-Dahl

Nog ff dat smiechterige pootje van m tegen de bal aan...zodat ie weer in beeld komt. De goal was van Inzaghil, als je t mij vraagt

En de wedstrijd was van ajax....

Neem t m maar niet kwalijk, dat heeft ie de afgelopen jaren zo geleerd...
Oud 25-04-2003, 18:41
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
en dan nog te bedenken dat hij door die goal inzaghi van een italiaanse mijlpaal houdt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten