Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wat zegt zij hierover? tot hoever hebben jullie hier over gepraat? weet ze dat je haar terug wilt en wat vind ze daar van? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als ze niet weet wat ze wil zou ik het laten gaan waarom op iets wachten wat waarschijnlijk toch niet gebeurd. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ok, leg me nou is uit..(een meisje) Ze doet nou erg dwars enzo.. Ik kan nix goed zegge, tis asof ik gewoon de grote fout ben, wat is dat met jullie? Kheb er nix misdaan, geeft ze ook toe.. Maar toch doet ze zo tege me.. Meisjes.. Vaag.. Tell me.. Wat doe ik verkeerd? Ik chat alleen met er.. WTF DOE IK VERKEERD!!!
![]() |
![]() |
|
mmmm ja moeilijke situatie, op zich zou t wel een kunne, een lnage afstand realtie, maar ja, ze is nog vrij jong natuurlijk, en dan heb je idd de kans dat ze leukere jongens tegenkomt... kweet nie hoe lang julle al hebben en of het echt serieus is, maar als da wel zo is, zou het op zich moeten kunne, als je maar doorzet... Maar nu ze na wilt denken.... das meestal een slecht teken jongen, ik wens je sterkte! kuss
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
OKay, ja sorry, ik heb nog niet zoveel verstand van die forum
![]() ![]() liefs, ik
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
lieverd, je wor gewoon gek van je, daarom reageert ze er niet meer op! als ik iemand nie meer leuk vin, en als diegene dan steeds nog blijft zege dattie nog steeds van me houdt en opvallend aardig gaatb doen enzo, dan zou ik er alleen maar op afknappen!! Je moet haar gewoon echt met rust laten nu, geloof me, en ALS je dan tog met er praat op msn, hou dan die rozen en alles achterwege, doe alsof jullie nooit iets gehad hebben (sorry, maar t is eg t beste, ik heb er ervaring mee) kuss
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
De ware... volgens mij ben ik vanaf 4 mei, precies een jaar geleden de ware tegengekomen. We hebben later wat geflikflooit, maar hij woont erg ver weg 2 tot 2.5 uur. Hij heeft nu een vriendin en ik nog steeds niemand. Ik ben volgens mij wel weer op iemand verliefd geweest, maar ik kan hem niet vergeten. Ik heb de hoop dat het ooit nog wat wordt, maar die hoop heb ik wel weggepropt en daardoor kan ik nu ook op anderen verliefd worden. Maar toch blijf ik ervan overtuigt dat hij mijn ware is.
Nu zeg ik tegen jou. Neem even afstand en houd het vriendschappelijk. hoe moeilijk het ook is. Probeer haar tevergeten en je zult wel zien dat het uiteidelijk wel een plaats krijgt. groetjes |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[NA] Valproef in olie, probleem Suska | 3 | 12-05-2012 21:00 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[NA] Natuurkunde probleem! Verwijderd | 4 | 01-10-2009 13:26 | |
Liefde & Relatie |
Hoe overleef je een afstand van 100 km?? Teddiebeer | 21 | 13-11-2007 20:14 | |