Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2003, 22:35
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 27-04-2003 @ 16:46:
Waarom blijf je nou zegge dak mezelf zielig vind.. Kvoel me gewoon zeer klote.. En meer as da.. Maarja, kheb dat life sux al eerder gehad, as je begrijp wak bedoel.. Je bent dan wel van alles af.. Toch
Ik snap best dat je je kut voelt maar zeg nou eerlijk denk je nou echt dat je je zo de rest van je leven zal voelen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-04-2003, 23:32
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef op 27-04-2003 @ 23:35:
Ik snap best dat je je kut voelt maar zeg nou eerlijk denk je nou echt dat je je zo de rest van je leven zal voelen?
Dat weet ik niej, maar wel voor een heel lange tyd.. I just want her back.. Is da zoveel gevraagt?
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 10:03
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 28-04-2003 @ 00:32:
Dat weet ik niej, maar wel voor een heel lange tyd.. I just want her back.. Is da zoveel gevraagt?
Voor haar wel, ze heeft het niet voor nix uitgemaakt hoor. Iedereen denkt zoals jij denkt als het net uitgaat, maar dat gaat echt over en word je weer verliefd op een ander. Zo zit de wereld nou eenmaal in elkaar.

Wat zegt zij hierover? tot hoever hebben jullie hier over gepraat? weet ze dat je haar terug wilt en wat vind ze daar van?
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 10:51
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef op 28-04-2003 @ 11:03:
Voor haar wel, ze heeft het niet voor nix uitgemaakt hoor. Iedereen denkt zoals jij denkt als het net uitgaat, maar dat gaat echt over en word je weer verliefd op een ander. Zo zit de wereld nou eenmaal in elkaar.

Wat zegt zij hierover? tot hoever hebben jullie hier over gepraat? weet ze dat je haar terug wilt en wat vind ze daar van?
Wat zij hierover zegt, ze zegt, sorry.. Maar dat ze liever beetje vrij is, dat ze kan gamen.. En ze weet dat ik haar terug wil, maar ze weet nog niej of da gebeurd of niej..
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 11:56
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 28-04-2003 @ 11:51:
Wat zij hierover zegt, ze zegt, sorry.. Maar dat ze liever beetje vrij is, dat ze kan gamen.. En ze weet dat ik haar terug wil, maar ze weet nog niej of da gebeurd of niej..
damn is ze obsesed ofzo met dat gamen khoor hiet constant het woord gamen. Weet je als dat gamen voor haar al belangrijker is waarom wil je er dan terug.

Als ze niet weet wat ze wil zou ik het laten gaan waarom op iets wachten wat waarschijnlijk toch niet gebeurd.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 12:35
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef op 28-04-2003 @ 12:56:
damn is ze obsesed ofzo met dat gamen khoor hiet constant het woord gamen. Weet je als dat gamen voor haar al belangrijker is waarom wil je er dan terug.

Als ze niet weet wat ze wil zou ik het laten gaan waarom op iets wachten wat waarschijnlijk toch niet gebeurd.
Ze houd idd erg van gamen.. Waarom ik haar terug wil? Ook al vind ze da gamen zo leuk.. Ik hou te veel van haar om dit zo op te geve..
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 22:50
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 28-04-2003 @ 13:35:
Ze houd idd erg van gamen.. Waarom ik haar terug wil? Ook al vind ze da gamen zo leuk.. Ik hou te veel van haar om dit zo op te geve..
ze wil je niet.... ze wil gamen, met andere woorden ze wil vrijheid en dat heeft ze niet als ze met jou heeft in haar ogen. Je kan wel blijven hopen maar waarschijnlijk bereik je er nix mee. als dat het enige wat ze zegt, van ja ik wil gamen, dan is ze nog niet eens toe aan een relatie.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 12:50
Purgatori
Purgatori is offline
Auw
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 17:51
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
Purgatori schreef op 29-04-2003 @ 13:50:
Auw
besef dat gewoon en vergooi je leven niet voor haar
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 20:03
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef op 29-04-2003 @ 18:51:
besef dat gewoon en vergooi je leven niet voor haar
Kweet nie meer wak moet doen.. Heb jij misschien msn?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 13:13
Purgatori
Purgatori is offline
Ok, leg me nou is uit..(een meisje) Ze doet nou erg dwars enzo.. Ik kan nix goed zegge, tis asof ik gewoon de grote fout ben, wat is dat met jullie? Kheb er nix misdaan, geeft ze ook toe.. Maar toch doet ze zo tege me.. Meisjes.. Vaag.. Tell me.. Wat doe ik verkeerd? Ik chat alleen met er.. WTF DOE IK VERKEERD!!!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 13:52
amstelbabe
amstelbabe is offline
mmmm ja moeilijke situatie, op zich zou t wel een kunne, een lnage afstand realtie, maar ja, ze is nog vrij jong natuurlijk, en dan heb je idd de kans dat ze leukere jongens tegenkomt... kweet nie hoe lang julle al hebben en of het echt serieus is, maar als da wel zo is, zou het op zich moeten kunne, als je maar doorzet... Maar nu ze na wilt denken.... das meestal een slecht teken jongen, ik wens je sterkte! kuss
Oud 30-04-2003, 14:05
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
amstelbabe schreef op 30-04-2003 @ 14:52:
mmmm ja moeilijke situatie, op zich zou t wel een kunne, een lnage afstand realtie, maar ja, ze is nog vrij jong natuurlijk, en dan heb je idd de kans dat ze leukere jongens tegenkomt... kweet nie hoe lang julle al hebben en of het echt serieus is, maar als da wel zo is, zou het op zich moeten kunne, als je maar doorzet... Maar nu ze na wilt denken.... das meestal een slecht teken jongen, ik wens je sterkte! kuss
Als je wat verder leest, weet je dat et al uit is.. Maar dat ik haar graag terug wil.. Maar ze doet nu echt heel erg dwars en oppervlakkig.. En ik hoop echt dat ik haar nog terug kan krijge..
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 15:52
amstelbabe
amstelbabe is offline
OKay, ja sorry, ik heb nog niet zoveel verstand van die forum maar nu wel wor! Okay, om je laatste vraag te beantwoorden: meisjes zijn idd vaag, geloof me, ik ben zelf een meisje. Ik kan je daar een reden voor geven als je me eerst verteld of ZIJ het heeft uitgemaakt of jij?? ZIJ denk ik, da is het logischtste. (als ik da ammall zo es lees, bedoel ik dan he) Als ik als meisje het uitmaak, betekend dat dat ik die jongen dus nie mer wil. Jij doet nix fout, geloof me. maar ik denk dat het voor haar gewoon irritant wor als je blijft vragen of ze je trug wil... Ik weet namelijk wel n beetje hoe zij zich voelt, ik heb t ook vaker meegemaakt. Je moet haar nou echt gewoon ff met rust laten, dan kan ze nadenken, zonder dat jij aan der kop blijft zeuren of ze je trug wil!! Jij hebt ook op mijn forum gereageert, en daarbij wilk ff toevoegen: toen het dus uitging bij mij, bleef ik ook bij hem zeueren oftie me trug wil... Toen werd ie op een gegeven moment zo kwaad dat ik dacht van: o, nu moek ff rustig doen en hem met rust laten.. Dat heeft dus geholpen, zo zie je nu, een half jaar later (we hebben al die tijd amper contact gehad) bloeit die liefde weer op. Gewoon om t feit da we beiden hebben kunne nadenken... Nu wil ik nie zegge dat dat bij jou ook gebeurd, maar je moet haar nu gewoon echt ff met rust laten, hoe moeilijk dat ook voor je is... is wet egt hoe je je voelt hoor, ik heb dat dus ook meegemaakt met die jongen van me..... Afwachten is wat je moet doen, je kan niet anders.... Enne.. stort je ook eens op andere dingen, ga es een x iets leuks doen met vrienden, het leven hangt echt niet alleen van har af!! DUS DOE IETS MET JE LEVEN!!!! Sterkte, schat, ik hoop dat je er overheen komt....

liefs, ik
Oud 30-04-2003, 15:59
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
amstelbabe schreef op 30-04-2003 @ 16:52:
*Groot verhaal*
Thnx voor je goeie reactie.. Maakt owk niej uit da je nog niej wist dat et uit was.. Om nou heel dit topic door te leze is ook een hele taak.. Anyway, je zegt dat ik niet moet zeure over of ze me terug wil.. Ik heb haar alleen de eerste 2 dage ofzo gevraagt oft nog ooit goed komt enzo.. Nu vraag ik daar eig niet echt meer na, kzeg wel opt einde van et gesprek van dak van der hou en u know.. Verder prate we gewoon beetje van, hoe isset, goe zegt ze dan.. En ze vraagt tegenwoordig niet eens meer hoe et met mij gaat.. Verder prate we beetje over games enzo.. En verder niet echt veel.. Dus zo erg zeur ik nie toch Kprobeer alleen beetje aardig over te kome bij der.. Met bijv. een (F) voor jou, te geve aan der.. Maar daar reageert ze dan weer niet op.. *zucht*
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 16:03
amstelbabe
amstelbabe is offline
lieverd, je wor gewoon gek van je, daarom reageert ze er niet meer op! als ik iemand nie meer leuk vin, en als diegene dan steeds nog blijft zege dattie nog steeds van me houdt en opvallend aardig gaatb doen enzo, dan zou ik er alleen maar op afknappen!! Je moet haar gewoon echt met rust laten nu, geloof me, en ALS je dan tog met er praat op msn, hou dan die rozen en alles achterwege, doe alsof jullie nooit iets gehad hebben (sorry, maar t is eg t beste, ik heb er ervaring mee) kuss
Oud 30-04-2003, 16:11
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
amstelbabe schreef op 30-04-2003 @ 17:03:
lieverd, je wor gewoon gek van je, daarom reageert ze er niet meer op! als ik iemand nie meer leuk vin, en als diegene dan steeds nog blijft zege dattie nog steeds van me houdt en opvallend aardig gaatb doen enzo, dan zou ik er alleen maar op afknappen!! Je moet haar gewoon echt met rust laten nu, geloof me, en ALS je dan tog met er praat op msn, hou dan die rozen en alles achterwege, doe alsof jullie nooit iets gehad hebben (sorry, maar t is eg t beste, ik heb er ervaring mee) kuss
Ze zegt me dat ze me nog aardig, leuk en lief vind.. Maar liever gamed opt moment.. En ik probeer niet opvallend veel liever te doen.. Zo deej en doe ik meestal.. Maarja.. Kheb al wat verkeerde gedachtes in me kop hange..
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 16:19
amstelbabe
amstelbabe is offline
goed zo, zo moet je doorgan!! ik ben trots op je!!! Liefs van mij
Oud 30-04-2003, 16:23
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
amstelbabe schreef op 30-04-2003 @ 17:19:
goed zo, zo moet je doorgan!! ik ben trots op je!!! Liefs van mij
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 18:02
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
ze begint je irritant te vinden daarom doet ze kortaf en geirriteert laat er gewoon ff een paar weken met rust hoe moeilijk het ook voor je is maar dat is toch echt het beste
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 19:37
Vlekje
Vlekje is offline
De ware... volgens mij ben ik vanaf 4 mei, precies een jaar geleden de ware tegengekomen. We hebben later wat geflikflooit, maar hij woont erg ver weg 2 tot 2.5 uur. Hij heeft nu een vriendin en ik nog steeds niemand. Ik ben volgens mij wel weer op iemand verliefd geweest, maar ik kan hem niet vergeten. Ik heb de hoop dat het ooit nog wat wordt, maar die hoop heb ik wel weggepropt en daardoor kan ik nu ook op anderen verliefd worden. Maar toch blijf ik ervan overtuigt dat hij mijn ware is.

Nu zeg ik tegen jou. Neem even afstand en houd het vriendschappelijk. hoe moeilijk het ook is. Probeer haar tevergeten en je zult wel zien dat het uiteidelijk wel een plaats krijgt.

groetjes
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 20:21
Purgatori
Purgatori is offline
Ok.. thnx voor jullie reacties.. Kzal et ammel probere..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten