Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maar waarom lees je niet gewoon even het topic goed ? het gaat hier niet over wat JIJ de beste band vind. het gaat over wat jij denkt dat op dit moment de band is die commercieel en kritisch gezien andere bands de meester is. naar mijn mening dus coldplay.
|
qua verkopen zullen bands als Coldplay & U2 e.d het goed doen, maar Linkin Park, Avril Lavigne & ook 50 Cents zullen geduchte tegenstanders zijn.. :\ vind het allemaal maar overdreven commercieel en uitgemolken, maar dat doet verder niets aan de muziek af.
Laatst gewijzigd op 29-05-2003 om 19:22. |
![]() |
|
Spiritualized. Niet de grootste, niet 'the bomb' maar op dit moment (daar ging het om, toch) kunnen ze volgens mij iedereen aan.
Ik geloof trouwens niet dat er tegenwoordig nog veel Beatles of Stones worden gemaakt.
|
![]() |
Mijn persoonlijke wereldbands zijn TOOL en Dredg.
maar als ik dan bedenk wie er ontzettend veel uitverkochte zalen kunnen overladen met muziek. En ontzettend veel cd's kunnen verkopen, denk ik aan The Stones, of Coldplay of The Red Hot Chilli Peppers
|
Ik denk dat Iron Maiden bij een bepaald publiek de beste zijn,
verder zijn natuurlijk Jimi Hendrix, Eric Clapton, Pink Floyd en Santana erg goed. Maar goed, de beste is moeilijk uit te zoeken omdat er veel verschillende genres bestaan en iedereen er anders tegen aan kijkt. In elk geval hoeft het niet altijd zo te zijn dat de bekendsten de besten zijn, maar sommigen hebben wel bekendheid verworven door middel van hun talent en niet door reclames en andere slappe campagnes om de muziek aan de man te brengen. |
![]() |
||
The white stripes
Citaat:
![]() Ik ken alleen Whatever Didi wants, maar daar heb ik iets mee omdat het dus over mij gaat ![]() |
![]() |
|
De beste band van de wereld?
op dit moment? dat is vreemd. bedoel je NU, of ook vroeger meegerekend? En beste, wat maakt een band 'best'? Goed zou kunnen, maar 'best' is totaal een verkeerde woordkeus Muzikaal? die hele zin klopt niet.
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal]schrijftstijl T_ID | 10 | 28-10-2005 21:52 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Muziek |
Coldplay? Martijn | 68 | 19-02-2003 11:09 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Voor of tegen een aanval op Irak Rafael | 5 | 12-02-2003 11:21 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] In de ruimte kan niemand je horen nadenken... Verwijderd | 20 | 30-01-2003 11:22 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 |