Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ledenlijst PVF:
1. Anneee 2. Saltwater 3. Glow 4. Che Guevara 5. nare man 6. Krez 7. Just Johan 8. ÐaRklåÐy 9. Myself! 10. Leonoor 11. iamcj 12. Juliah 13. Lovestar 14. Ingemar 15. ekki 16. scholiertje 17. ..; ) 18. Lidewij 19. Breg 20. Krummeltje 21. prinses eowyn 22. lovetear 23. Charlie1704 Juliah: Algemene Zaken Che Guevara: Buitenlandse Zaken, Koninkrijkrelaties Anneee: Binnenlandse Zaken iamcj: Economische Zaken, Financiën Just Johan en Leonoor: Onderwijs & Wetenschappen ekki: Cultuur Saltwater: Milieu scholiertje: Verkeer & Waterstaat Leonoor: Volksgezondheid, Welzijn en Sport Krez: immigratie Myself! en ...; ): Sociale Zaken & Werkgelegenheid nare man: Justitie ??? Ingemar: Volkshuisvestiging Lidewij: Ruimtelijke Ordening Krummeltje: Defensie
|
25 leden
- Talon - Miss Helena - Farin - Wissie - Wawl - Diablos - Knutselsmurfie - Miro - ******** - Scala - Morgan - *Burning Water* - N00dles - naam onbekend - Tampert - Ninja_Nina - Defect! - Qimm - xlottex - Loontjuh - gegennazis - Koemeeltje - Gimmeshelter - WolterB - Beugelbekkiej Neem voor inlichtingen contact op met een van de bovenstaande personen!
||
Citaat:
Sommige waren tegen en sommige waren voor het koningshuis (ik ben tegen) zijn we er al uit wat de mening van de PVF daarover is?
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat je in de war bent met Koningshuisrelaties. Die hoeft van mij iig niet te komen. En als ie er wel komt, mag huismonarchist nare man die post hebben. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() @ miss Helena; Ghehe, het was maar een geintje hoor, maar jullie noemen de hele tijd waar jullie tegen zijn. That's all. Maak het niet zo serieus!! ![]() btw, wie doet wat in jullie partij. wie doet de economische zaken? en wie verkeer & veiligheid? enzoww?
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
100/2 = 50 dat is dus gemiddeld, 50 zetels??
||
Citaat:
straks zetten jullie iemand die helemaal geen verstand heeft van economie op economische zaken (of zijn jullie er toevallig wel VOOR om de goede mensen op de goede plaatsen te zetten? ![]()
||
Citaat:
met 50 kan je een stemming krijgen dat er geen meerderheid te vormen is dan kunnen we beter 45 of 55 doen
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose. Laatst gewijzigd op 04-05-2003 om 12:36. |
![]() |
||
Citaat:
wij zijn TEGEN ![]() en onze partij heeft wel mensen die aangegeven hebben een bepaalde post te ambieren, maar wij beloven hen niets voordat wij ook zeker kunnen zijn dat zij deze plaats zeker kunnen invullen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
nu moeten wij als DT nog een goede lijst maken voor de verkiezingen, want als deze op volgorde van aanmelding ingediend wordt, wordt er niet gekeken naar de capaciteit van de partijleden
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Volgens mij zijn er vier partijen idd. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Kieslijst de Tegenpartij (DT)
1. Talon 2. ******** 3. Miss Helena 4. Farin 5. Miro 6. WolterB 7. Wissie 8. N00dles 9. Knutselsmurfie 10. Scala 11. Morgan 12. Ninja_Nina 13. *Burning Water* 14. naam onbekend 15. Diablos 16. Defect! 17. Qimm 18. xlottex 19. Loontjuh 20. gegennazis 21. Koemeeltje 22. Gimmeshelter 23. Tampert 24. Beugelbekkiej 25. Wawl Mensen die het niet eens zijn met hun plaats op de kieslijst kunnen contact opnemen met mij, ********, Talon of Miss Helana. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wij zijn tegen spelfouten en dus moet je eerder vaker naar school dan minder, kleine meid ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik vind het wel best hoor, het gaat trouwens goed met DT ![]() |
![]() |
||
Citaat:
mijn vraag was: is de PVF voor de monarchie en vor het koningshuis of juist tegen? ik ben zelf tegen maar ik ben maar 1 onbeduidend lidje in de partij.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben ook tegen, dat zijn er al twee. En onze voorzitster Anneee is ook tegen geloof ik. Dat zijn er dan al drie. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar ach, ik ga me er niet druk om maken ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
wij zijn tegen tot iemand 4 mensen vind die voor zijn, ok?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maarja dan ga ik dat maar waarmaken en wat mensjes werven |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kieslijst de Tegenpartij (DT)
1. Talon 2. ******** 3. Miss Helena 4. Farin 5. Miro 6. WolterB 7. Wissie 8. N00dles 9. Knutselsmurfie 10. Scala 11. Morgan 12. Ninja_Nina 13. *Burning Water* 14. naam onbekend 15. Diablos 16. Defect! 17. Qimm 18. xlottex 19. Loontjuh 20. gegennazis 21. Koemeeltje 22. Gimmeshelter 23. Tampert 24. Beugelbekkiej 25. RL 26. Wawl Mensen die het niet eens zijn met hun plaats op de kieslijst kunnen contact opnemen met mij, ********, Talon of Miss Helana. ![]() ![]() @ wawl: alle nieuwe leden zet ik gewoon onder aan de kieslijst ok? Laatst gewijzigd op 04-05-2003 om 14:15. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Welke punten wil jij zien bij een nieuwe partij? Verwijderd | 95 | 31-03-2012 16:22 | |
De Kantine |
Wat was je memorabelste moment op DK ? Verwijderd | 90 | 29-07-2004 09:25 | |
De Kantine |
Als je een politieke partij zou maken III Needle_damage | 427 | 03-11-2003 22:11 | |
De Kantine |
Dminor's "maak een opmerking over de forummer boven je" II AlopiA | 499 | 29-05-2003 20:10 | |
De Kantine |
Hoe werkt de toetsblokkering van de sony cmd j70 **Bambi** | 47 | 23-05-2003 19:35 | |
De Kantine |
Als je een politieke partij zou maken, Quiana | 499 | 03-05-2003 18:29 |