Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
was wel 'n dope foto, kerel met 3 ondergetattoeerde armen, en een gozer met maar 1 beschilderde arm. met achter ze 2 dure sportwagens.
||
Citaat:
Moet je wel beide delen apart kunnen bewegen he ![]() ![]()
|
Ik vind het niet eng en bij sommige mensen kan het wel staan. Net zoals zo'n bolletjespiercing net onder je onderste lip (staat ook niet bij iedereen).
Moeten ze zelf weten, als ze zich maar realiseren dat dit niet terug te draaien is. Vraag me overigens wel af hoe het is om met z'n jongen met een splittongue te tongzoenen ![]() mmm ![]()
||
Citaat:
![]() (dr stond in het nieuwe topic een link naar dit oude topic en ik heb daar per ongeluk op beantwoorden geklikt en niet in het nieuwe topic) <g> ![]() Nja, zet hier maar een slot op om misverstanden te voorkomen ![]()
|
Ik vind het niet eng en bij sommige mensen kan het wel staan. Net zoals zo'n bolletjespiercing net onder je onderste lip (staat ook niet bij iedereen).
Moeten ze zelf weten, als ze zich maar realiseren dat dit niet terug te draaien is. Vraag me overigens wel af hoe het is om met z'n jongen met een splittongue te tongzoenen ![]() mmm ![]()
|
![]() |
Ik ga mijn b*f-handleiding maar weer wat bijstellen...dit opent natuurlijk een wereld van mogelijkheden!
Och- mensen zullen toch altijd doen wat ze niet laten kunnen, en zolang ze alleen zichzelf er mee hebben, hebben ze dat recht. Het is hun eigen lichaam. Inderdaad mogen artsen er niet aan meewerken, omdat het een medisch niet noodzakelijke ingreep is.
|
![]() |
Nou persoonlijk zou ik het niet snel doen, maar echt vies vind ik het niet. Lijkt me wel apart om een keer met iemand met zo'n tong te zoenen. wil ik eigenlijk wel ens proberen.
En wat heeft iedereen hier tegen alto's??? Ik ken er heel wat, en de meeste stinken niet, maar zijn juist heel aardig. En ze hebben heus wel vrienden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hey, daar kun je geld mee verdienen. "Haalt u maar een nummertje!" Hoef je in elk geval nooit meer zonder kretek te zitten. >:] |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maar echt mooi is het ook weer niet, bah
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
je kan wel degelijk een slagaderlijke bloeding krijgen door een tongpiercing.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
(waarderingstopic) The Suicide File DeadNation | 98 | 07-06-2006 08:30 | |
De Kantine |
Tot ziens - Hoe neem jij afscheid? perfectme | 136 | 25-07-2005 10:47 | |
De Kantine |
Hoe goed kan jij tegen bloed? [waarschuwing: BLOEDERIG] Rabbi Daniel | 106 | 20-01-2004 21:54 | |
De Kantine |
scholieren.com cha0s | 74 | 21-05-2003 18:05 | |
Lifestyle |
Plaats hier een foto van je tattoo en/of piercing kussie van Michelle | 197 | 06-03-2003 22:20 | |
Muziek |
laatste aankopen 86dagreed | 180 | 04-01-2003 17:59 |