Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
mijn vrienden vinden het altijd geweldig als ik iemand leuks vind, maar als ik dan zeg hij is ZO onwijs knap en zij zeggen van nou nee... dan is het meer van dat ik voor zijn andere kwaliteiten viel
|
Verwijderd
|
Tja je moet gewoon zorgen voor andere pluspunten. Je moet er gewoon voor zorgen dat je een beetje in vorm bent (hoeft geen sixpacks te zijn ofzo maar gewoon normaal), erg aardig zijn tegen mensen, ervoor zorgen dat je kleding niet gewoon oke/normaal is maar gewoon echt goed.
En misschien moet je inderdaad op andere plekken gaan zoeken.... naar een ander soort discotheek/kroeg gaan. Wat zijn jouw pluspunten? Hoe zie je eruit en wat voor kleren draag je? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik zie ook vaak zat mooie meiden rondlopen en dan zie je die vriend, en dan je ''huh?? gaat ze daarmee??'' Maarja, uiterlijk is ook niet alles.. Van een mooi bord alleen kun je niet eten!
|
![]() |
Als zot gaan sporten elke dag. Spieren kweken man da's het enige wat je nog kunt doen.
Aan een hoofd kunt ge niets veranderen maar sexy armen en schouders en een dun gat kan ook al veel doen. Daarbij met sportieve mensen wordt er niet gelachen. Enig probleem is dat het een hele poos duurt voor ge ook maar iets van resultaat ziet tenzij je't wa slim aanpakt. Thuis zitten wenen en voortdurend in de spiegel kijken is ook een optie natuurlijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
#1; je kunt gaan sporten mannen met spieren en een lekker kontje zijn ook sexy en aantrekkelijk, aan je hoofd doe je nu toch niks meer.. #2; thuis gaan janken en jezelf lekker zielig vinden. ![]()
|
uitstraling, stijl, kleding, haar
als een jongen lelijk is en toch goed kan dansen maakt het al helemaal niks uit want er zijn maar weinig jongen die echt goed kunnen dansen. en een leuk lichaam maakt een hoop goed. bij sommige mensen denk je eerst 'shit die is lelijk' maar later is hij/zij vet gaaf om mee om te gaan en dan kijk je er niet meer naar.
||
Citaat:
'niet meer naar' óf 'anders naar'.. ? ![]()
||
Citaat:
Hoe kun je dan zo iets schrijven??
||
Citaat:
Dat is het enige wat me onzeker maakt. Ik ga ook bijna nooit uit als ik dat deed was het heel anders geweest. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Er zijn mensen die je gelijk afkeuren op je uiterlijk. Er zijn ook veel mensen die je niet meteen afkeuren. Die kijken hoe je bent. Die geven je een kans. Misschien een id als je wat meer contact wilt met meisjes enz. Ze eens toevoegen op msn. Vooral als ze je niet goed kennen. praten over msn is wel de makkelijkste manier van communicatie.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Yup, en dan een echte beta zijn en geen zin recht uit je toetsenbord krijgen...dat zal echt een goede indruk maken. Neem nou mijzelf: ik knap af op spel-, taal-, en stijlfouten. Als je geen zinnen langer dan negen woorden kunt maken, dan kun je het bij mij verder wel vergeten, zelfs al kun je integraalberekeningen uit je hoofd uitvoeren terwijl je met vijf ballen staat te jongleren.
||
Citaat:
en nog iets..... minder computeren kan ook helpen.....
|
![]() |
Ik ben hier nog niet zo lang, maark zie dat de meeste mensen zeggen dat je eerst eens op moet houden met zelfmedelijden.. en dat je al 43 topics hebt geopend over dit onderwerp... en je eigen zielig vind blabla.... Ik denk dat dan wel zal kloppen..
Enk zou er wat aan doen.. gaan leven idd.. je hept nix aan zelfmedelijden.. Ik ken iemand en die heeft ook zoveel zelfmedelijden.. en daar work gewoon niet goed snik van.. ik luister maar hem.. enk help hem.. (meestal) maar.. ik word er zo moe van.. telkens heeft hij iets anders.. maar de laatste tijd valt dat reuze mee.. enk vind hem ook veel leuker.. enk begin er zelf ook wel eens een praatje mee omdat ik nu weet dat het niet heel de tijd over hem gaat.. en over al zijn problemen.. en over hoe lelijk hij is.. en over dat hij niemand kan krijgen...... Ik moet er niet aandenken dat ik met zo iemand een relatie heb.. ik zou er zo moe van worden.. enk denk dat meer mensen dat hebben.. dz k zou eerst je instelling eens verandere.. JIJ BENT JIJ.. en zo ben JIJ! En dat moeten mensen maar accepteren.. en dat doen ze ook! Egte mensen doen dat.. En dan zijn er vast mensen die jou meer dan leuk alleen vinden.. maar ga niet zielig doen.. daar schiet je niet mee op.. en daar knappen mensen ook op af.. Suc6 |
![]() |
|
![]() |
als je wilt zien hoe liefde in elkaar ziet kijk dan naar dieren...
schoonheid betekent dat het andere geslacht denkt dat hij/zij vruchtbaar is. dat is liefde. hebben we het over tijd met elkaar doorbrengen is het gewoon interressen die overeenstemmen.. Dan de grote vraag:wat heeft het met dit topic te maken. als je iemand wil moet je gaan kijken waar jouw interessen liggen. en zorgen dat je met iemand in contact komt die er ook van houdt. |
![]() |
||
Citaat:
|
Je moet idd niet wanhopig gaan doen of de hele tijd gaan zeggen van: ik krijg nooit een vriendin blabla.
Je zou naar de sportschool kunnen gaan, paar keer per week trainen. Een gespierd/getraint lichaam geeft ook meer zekerheid. Om dit te betalen kun je bv een baantje zoeken, maakt niet uit waar. Met dit baantje verdien je geld om te sporten en bv nieuwe kleren te kopen, waardoor je er verzorgder uitziet. Ook kom je met werken veel nieuwe mensen tegen, waardoor je er qua sociale contacten ook nog eens op vooruit gaat. En wie weet misschien kom je daar wel een leuk meisje tegen, ga niet wanhopig lopen te zoeken maar laat het op je afkomen. Succes! |
![]() |
|
![]() |
[ik heb niet alles gelezen dus zal misschien wel gezegd zijn]
'lelijke' mensen kunnen veel aantrekkelijker zijn dan mooie mensen. fotomodellen mooi ziet er vaak wat leeg en nietszeggend uit terwijl iemand met een beetje apart hoofd ontzetteend aantrekkelijk kan zijn. Kijk je moet natuurlijk niet te erg maken, je kan ook erg sukkelige uitstraling hebben, een beetje vlotheid is nooit weg. [na een foto te hebben gezien] ik weet niet of jij dit bent maar je zou bijv. een wat modernere bril kunnen nemen en je haar iets laten groeien, zo heb je zo'n standaard kapsel. En zoals mijn mama altijd verschrikkelijk vond, je kraag, kale boorden zijn niet zo, wat dacht je van een echte kraag, die je evt. omhoog kan zetten (net wat je zelf mooi vind, dat staat wat vlotter). Ik kan me ook voorstellen dat je nogal inzit over je huid, kleine troost, dat gaat over ![]()
Laatst gewijzigd op 22-06-2003 om 21:53. |
![]() |
||
Citaat:
Ok ik vind mezelf dan opeens niet meer zo lelijk 4 tips - Afvallen - Hairgell - Lenzen - Benzoyl Perozixide Hydrogel voor de puisten gebruik die 4 tips een jaartje en post dan nog eens een foto |
![]() |
||
Citaat:
![]() Misschien dat mensen door deze foto mensen wat meer zelfvertrouwen krijgen o.a ook King112. Ook heb ik getracht de drempel iets te verlagen, waardoor wij uit kunnen blijven kijken naar een echte foto |
![]() |
||
Citaat:
Of zou jij het uit kunnen houden met iemand die ontzettend gemeen doet tegen jou; je altijd aan het afkraken is, over alles zeurt enz..? ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat vinden vrouwen sexy aan het mannelijke lichaam? Verwijderd | 363 | 16-08-2012 21:11 | |
Liefde & Relatie |
Bang dat ik nooit een vriendin zou krijgen Verwijderd | 31 | 06-09-2010 18:21 | |
Liefde & Relatie |
Gezien worden als "beste vriend" Praganonut | 278 | 05-09-2007 12:36 | |
Liefde & Relatie |
Volslanke/dikke mensen. Silvie | 229 | 18-10-2004 12:03 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Pijnlijke Eenvoud juliettebinoche | 59 | 11-01-2004 22:12 | |
Liefde & Relatie |
Grens liefde - vriendschap Blitzkrieg Bop | 13 | 12-05-2003 14:34 |