Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Niet. Wat heb je nou aan zo'n kind? Dan kun je net zo goed een apparaatje nemen die aan de ene kant eet, aan de andere kant schijt, en met de dag groter wordt. Bah.
Nee, mocht ik zwanger zijn en het is te laat voor abortus dan verzuip ik ze wel. ![]() Of ik pomp ze op met helium. Maar dat is voor de insiders. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Geen enkel probleem mee en ik snap ook niet wat d'r erg aan zou zijn. Het ligt per persoon of diegene met de tijd mee gaat of gigantisch ouderwets wordt. Iemand van 40 kan ook gigantisch ouderwets zijn. Of is d'r een andere reden dat je dat zei?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: Rond mijn 27e vader worden denk ik. Maar goed, eerst maar es een leuke man zien te vinden. En niet geheel onbelangrijk: een fatsoenlijke draagmoeder. Waar halen 2 homo's anders een kind vandaan? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik begin me eigenlijk steeds meer afvragen of ik mijn kinderen wel wil groot brengen in deze maatschappij, elke keer als ze iets gaan doen in spanning zitten of ze terug komen... maar jah misschien overdrijf ik het wel maar goed, anders heb ik er geen leeftijd voor, ik zie het allemaal wel, voorlopig iig nog niet.
|
Ik zou t op zich nu wel al aankunnen en er geen problemen mee hebben mocht ze het willen houden. Maar dan nog, wie zou die ze dan zijn?? Dus over kinderen hoef ik me de eerst komende negen maanden niet druk te maken.
Maar ik wil eigenlijk zoiezo m'n studie hebben afgerond en een baan hebben, zodat je een beetje vastigheid hebt. En het zou ook wel handig zijn als m'n vriendin dan wat vastigheid heeft, voordat er een koter komt. Maar dus zeg ik ben nu 18 nog 3/4 jaar studie + wat speling naar een baan. Als ik een jaar of 25 ben dan mag er van mij een kleine komen, maar ach, dat mag ook later zijn. Rond m'n dertigste lijkt me ook wel allezins redelijk .
|
|