Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2002, 21:58
miep
miep is offline
Citaat:
punkrock-bastard schreef:
Ik vind als je er niet tegen kan dan moet je er niet zo bij lopen!
je hoort altijd van die "gothics"
"Ik word altijd aangestaard bla bla bla" dan denk ik van: loop dan niet met je pandaberen make-up en je begrafenis jurk!
Oud 13-04-2002, 22:07
Masked Mage
Masked Mage is offline
Citaat:
Black Reina schreef:
ik wor ook vaak nageroepen, als k me dag niet heb dan reageer ik daar op, en dan zijn ze ook wel stil... maarja, mensen vannet kamp, neej daar reageer ik maar niet op want hier isset dan zo dan heb je t hele kamp achter je kont aan
ik heb geen hond gehoord toen ik naast je liep

--

ik ben btw in centrum eindhoven door een stelletje geiten aan me staarten getrokken
moeten ze nooit meer doen!
Oud 13-04-2002, 22:13
Freshmaker
Freshmaker is offline
Ik zie er in principe wel normaal uit, dus overkomt het mij nooit.

Zelf kan ik niet ontkennen dat ik mensen nooit uitlach. Als d'r als één of ander raar figuur uitziet omdat je anders wilt zijn dan de rest en het nodig vindt daarvoor je uiterlijk aan te passen kan het er wel eens grappig uitzien. Maar meestal lach ik gewoon in mezelf om van die mensen, of als ik met iemand anders loopt lach ik wat harder, maar niet op zo'n manier dat desbetreffende persoon het ook kan horen.
Oud 13-04-2002, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Masked Mage schreef:

ik heb geen hond gehoord toen ik naast je liep

--

ik ben btw in centrum eindhoven door een stelletje geiten aan me staarten getrokken
moeten ze nooit meer doen!
mensen moete gewoon respect hebben voor een andere lyfestyle.. ik roep toch ook nie: "eej daar heb je weer zon lelijke tranceneuker moet je es kijke hoe normaal bij er bij loopt, aaaarrgg hij pakt zn lelijke scootertje"..

maar als je er echt nie tege kan kan je beter gewoon normaal rond gaan lope.. dan krijg je ook geen reacties..
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 14:20
Masked Mage
Masked Mage is offline
Citaat:
SE schreef:

mensen moete gewoon respect hebben voor een andere lyfestyle.. ik roep toch ook nie: "eej daar heb je weer zon lelijke tranceneuker moet je es kijke hoe normaal bij er bij loopt, aaaarrgg hij pakt zn lelijke scootertje"..

maar als je er echt nie tege kan kan je beter gewoon normaal rond gaan lope.. dan krijg je ook geen reacties..
meestal vind ik het wel koel als ze je naroepen
alleen moeten ze wel van me afblijven.

look you may, but you cannot touch
Oud 14-04-2002, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Masked Mage schreef:

meestal vind ik het wel koel als ze je naroepen
alleen moeten ze wel van me afblijven.

look you may, but you cannot touch
haha..
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 11:26
^Marije^
^Marije^ is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:

Minuut? Dat noem ik met de seconde..

En voor dit soort mensen heb ik maar een woord: jaloers
Jij durft het, dus jij staat boven hun! Klaar! En dat geld even hard voor kakkers die uitgescholden worden of juist de mensen die met de mode meegaan. Als jij wordt uitgescholden om je kleding, dan ben jij sterker dan de rest! Want JIJ durft het ondanks al het gezeik!!

[/tsjakka mode]
Woah ik kan dr weer helemaal tegenaan, senks!
Oud 15-04-2002, 13:38
Qamra
Qamra is offline
Vandaag!! Whahaha.. Kheb me doodgelachen..

Ik liep op me 2e school naar waar ik altijd sta te wachten. Dus ik moest achter een groepje jongens langs die op stoelen zaten (2 zagen mij, 1 zat er met zijn rug naar mij toe). Dus ik loop langs, wat hoort ik van die jongen die met zijn rug naar mij toe zat? "Achter me!!! Achter me!! Kijk dan!".. Toen ben ik een meter of 2 rond gelopen, heb ik me omgedraait en heb ik hem even staan bekijken. Rood dattie werd

Toen stond ik later een stukje verderop en hoorde ik ze schreeuwen dat ik agressief was (ik keek alleen!!) en dat ik een ketting aan me broek had ! Kheb me nog nooit zo goed vermaakt om 8 uur 's maandags 's morgens
Oud 15-04-2002, 13:40
cyb@gurl
cyb@gurl is offline
bij mij op school lopen ong 50 van die gothic lui dus ben het gewend. Ik vind die 'begravenis-jurken'gewoon dik lelijk, maar ik ga niet iemand uitlachen ofzo, zo triest ben ik nie. 1 zon meisje zit bij mij in de klas met 1 vak en we hadden het over kleren, ik heb wel gezegd dat ik haar kleren niet mooi vind en zij vond de mijne stom, nou big deal?
aan de ene kant kan je verwachten datje word uitgelachen maar aan de andere kant zijn de mensen die je uitgaan lachen dom.

ik ben nog nooit uitgelachen of nageroepen maar zie er ook wel normaal uit vind ik DuS....
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 13:45
aguila
aguila is offline
Maar wat is normaal??

Iedereen vind weer iets anders normaal.

Ikzelf word volgens mij soms wel eens nagekeken maar boeit me niets hahahaha. En uitgelachen moeten ze doen, lach ik hun uit

You laugh because i'm different, I laugh because your al the same!

Dat was even een tekstje. K ben weer es klaar met mun verhaaltje
Oud 15-04-2002, 20:24
aeris318
aeris318 is offline
Citaat:
dreadje schreef:
Hoe reageren jullie op uitgelachen worden/na roepen om bijv. je kledingstijl?
Niet.
Meestal heb ik een walkman op, dat wil ook nog wel helpen
Oud 15-04-2002, 20:52
aguila
aguila is offline
Ja ik heb ook meestal een discman bij me. IS goeie oploosing
Oud 15-04-2002, 22:26
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
Citaat:
The Untouchable schreef:
sommige mensen vragen er wel om hoor...

dan denk je egt van loop er dan niet zo belachelijk bij...

ik roep ze zelf niet na maar kan ut best begrijpen dat sommige uitlachen of na geroepen worden...
wat is een vatje

Rat
Oud 15-04-2002, 22:29
McMotion
McMotion is offline
hmm ik word eigenlijk vrij weinig nageroepen ofzo... jah soms wel es van die dingen van dat er een kleuter 3 meter achter me loopt en dan ineens heel hard tegen z'n moeder zegt "haahaha moet je die meneer zien" of "mama, waarom heeft die meneer groen haar?".... zou ik vroeger net zo op gereageerd hebben natuurlijk
Oud 15-04-2002, 22:46
The Untouchable
The Untouchable is offline
Citaat:
LeRatLuciano schreef:

wat is een vatje

Rat
dat is erg dik wezen dat zeggen we hier wel eens kiek dat Vatje hehehe dat is denk ik streek gebonden maar dat betekend dat je dik bent tenminste...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 22:51
maar
maar is offline
Citaat:
LeRatLuciano schreef:

wat is een vatje

Rat
een mietje, iemand die niks durft

Ik word trouwens vrijwel nooit nageroepen, maar als het gebeurt is het in de trant van 'kutkakkerrr' door van die superordinaire kauwgomkutjes. Ik vind het ontzettend sneu om onbekende mensen na te roepen en ik doe het zelf dus ook nooit.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 23:14
The Untouchable
Citaat:
maar schreef:

een mietje, iemand die niks durft

Ik word trouwens vrijwel nooit nageroepen, maar als het gebeurt is het in de trant van 'kutkakkerrr' door van die superordinaire kauwgomkutjes. Ik vind het ontzettend sneu om onbekende mensen na te roepen en ik doe het zelf dus ook nooit.
nou dan weet jij niet wat VATJE is want er staat niet WATJE
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 04:34
maar
maar is offline
Citaat:
The Untouchable schreef:

nou dan weet jij niet wat VATJE is want er staat niet WATJE
sorry
een vatje is een verwijfd jongetje
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 07:14
Roos
Roos is offline
Citaat:
maar schreef:

sorry
Weer fout
Oud 16-04-2002, 08:05
^Marije^
^Marije^ is offline
Citaat:
aguila schreef:
Maar wat is normaal??
Normaal is 'volgens de norm'. Maar die is al jaren intens kwijt dus normaal bestaat niet.
Oud 16-04-2002, 09:40
The Untouchable
Citaat:
maar schreef:

sorry
een Vatje is een heel dik iemand...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 10:04
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Dying Bride schreef:

Maargoed, ik heb er nou eenmaal voor gekozen om er 'anders' uit te zien, en dit is wat je dan krijgt.

Ik kan er niet wakker van liggen
Je heb helemaal gelijk Kel.
Oud 16-04-2002, 18:10
punkbastard!!!
punkbastard!!! is offline
BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPPPPPPPPPP

dees is nu al zooooow vaak geweest....het gebeurt bij iedereen die er een beetje anders uitziet....of je nu punker, gothic, alto, blond, rood, dik, dun of weetikveel wat altijd heeft iemand er wel wat op aan te merken maar je doet er toch niks tegen. is gewoon nutteloos en zonde van je tijd om je hier boos ossow over te maken (hebbik gemerkt)
Oud 16-04-2002, 18:59
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
hhmm ik word eigenlijk nooit nageroepen maar het is ooit wel vroeger gebeurd.. nu zal ik er niet op reageren, maar vroeger reageerde ik nogal fel
Oud 16-04-2002, 19:41
MORTICIA
MORTICIA is offline
Citaat:
~tHe OnE aNd OnLy~ schreef:

hehe das trouwens de enigste keer dat ik ben 'nageroepen'

maar m'n haar past inmiddels wel weer gewoon bij m'n jas hoor!

jA WANT Je hebt het laatst nog geverfd he
Oud 16-04-2002, 19:45
MORTICIA
MORTICIA is offline
Citaat:
dreadje schreef:
Vanmiddag dus weer...ik loop in de stad en ze lachen me uit (van die 'dozen' die zo kortzichtig zijn als het maar kan...)..
Ik heb het gewoon negeerd maar m'n moeder liep er bij en werd behoorlijk kwaad dat 'die mutsen zoiets doen'...
Hey ,, wat ik altijd doe gemeeen kijken .. n ... maar dat is nie altijd effe slim gezien mijn ervaring ... met 2 bepaalde mensen .. (je weet vast wie da zijn) ..
Maar gewoon niks doen .. laten gaan .. hoeveel het soms moeilijk is !
Oud 16-04-2002, 23:55
maar
maar is offline
Citaat:
rosi schreef:

Weer fout
echt niet

...toch?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 11:15
vixen
vixen is offline
hell, ik vin dat kei kewl
een keer fietste ik zo langs zo''n groepje dozen en toen ginget zo van CHECK DIE BROEHOEEEEEEK
dat zie ik als een compliment

ik zie dat uitlachen enzow altijd wel als een compliment achtig iets.. tenzij het van kewle mensen is dan isset toch wel weer uh.. jammer
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 11:31
eztah
eztah is offline
Tvalt best mee bij mij.
Als ik mn kam omhoog heb kijken er wel veel mensen, en heel soms een lullige opmerking.
Het valt me op dat hylke(drama) met zijn veeeel kleinere kam veel meer negastief commentaar krijgt..
Gek vind ik dat.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 23:02
Verwijderd
Citaat:
punkbastard!!! schreef:
BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPPPPPPPPPP

dees is nu al zooooow vaak geweest....het gebeurt bij iedereen die er een beetje anders uitziet....of je nu punker, gothic, alto, blond, rood, dik, dun of weetikveel wat altijd heeft iemand er wel wat op aan te merken maar je doet er toch niks tegen. is gewoon nutteloos en zonde van je tijd om je hier boos ossow over te maken (hebbik gemerkt)
"eigelijk is iedereen alto.. iedereen is anders"-Likjuh
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 10:53
De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
Citaat:
The Untouchable schreef:

een Vatje is een heel dik iemand...

een vatje is een viez ranzig persoon, meestal ook nog dik !
Oud 20-04-2002, 11:09
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Citaat:
dreadje schreef:
Vanmiddag dus weer...ik loop in de stad en ze lachen me uit (van die 'dozen' die zo kortzichtig zijn als het maar kan...)..
Ik heb het gewoon negeerd maar m'n moeder liep er bij en werd behoorlijk kwaad dat 'die mutsen zoiets doen'...
Dan voel ik me trots.
Oud 20-04-2002, 13:09
Paulaah
Paulaah is offline
Mwah.. kword eigenlijk nooit uitgelachen of nagekeken.. kben niet zo extreem
Maar als het zou gebeuren zou ik denk ik nix doen.. gewoon doorlopen.. je kunt die dozen beter zelf uitlachen
Met citaat reageren
Oud 20-04-2002, 13:43
wIccy
wIccy is offline
als het zo van die kleine kinderen zijn loop ik gewoon door
maar af en toe kan het wel gebeuren dat ik terug staar met een hele grote smile
als ik in een goede bui ben steek ik mijn tong nog eens xtra ver uit
Oud 20-04-2002, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Paulaah schreef:
Mwah.. kword eigenlijk nooit uitgelachen of nagekeken.. kben niet zo extreem
Maar als het zou gebeuren zou ik denk ik nix doen.. gewoon doorlopen.. je kunt die dozen beter zelf uitlachen
zoals al eerder gezegd.. HUN HEBBE T LEF NIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHJAHAHAHAAAAAAHAAAAAHA
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 14:02
Gothic Queen
Gothic Queen is offline
Ik heb van nature rood haar dus ik ben wel gewend nageroepen te worden.
Ik zelf maak dat alleen wat extremer met mijn gothic stijl,1 keer moest ik zelf om lachen,staat een moeder met een kind van een jaar of 8 achter me bij de kassa,vraagt dat kind aan haar moeder"mamma is dat nou een heks"en dat vroeg ze zo leuk dat ik zelf niet meer bij kwam en die kassiere moest er ook om lachen.

Ach ik weet dat ik vaak klote opmerkingen krijg te horen,boeit me niet veel,ik vind het mooi wat ik draag en ik weet dat ik ermee op val en dat vind ik eerlijk gezegd ook leuk.
Inkoppertjes zijnpook,heks,vampier,lijk.
Iemand vroeg ook eens aan me wanneer ik weer in mijn kist ging liggen,ik zei als ik genoeg bloed op heb en zei dat op z'n manier en met z'n blik dat ie nog bang van me werd ook .

Er kwam ook een keer een man naar mijn toe,keurige man met vrouw en 2 kindjes die tegen me zei,wat heb jij toch mooie kleren aan,heb ik half uur mee staan kletsen,zo kan het dus ook.
Ach iedereen moet zelf weten wat ze aantrekken,toen ik 13 of 14 was droeg ik korte topjes en noemde ze me hoer of slet,of kreeg ik opmerkingen,he je tieten vallen er bijna uit,en ook mensen die je aangapen dus het maakt voor mij weinig uit wat ik aantrek.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 20:53
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
xsten schreef:
Heb ik gelukkig nooit last van. Ja hooguit als ik 'snachts in m'n eentje door Leiden loop en ik langs van die ordi's loop. Dan hoor je wel wat trieste opmerkingen over kakkers en dat soort dingen.
Ik vind dat naroepen trouwens niet echt getuigen van intelligentie. Ik geef toe dat ik ook vaak mensen nakijk en erover smoes met een vriend of vriendin, omdat ze er vaag uitzien ofzo, maar iemand naroepen vind ik vrij dom.
harmonie en D'UB mensjes( alleen voor leidse insiders)
Oud 21-04-2002, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Gothic Queen schreef:
Iemand vroeg ook eens aan me wanneer ik weer in mijn kist ging liggen,ik zei als ik genoeg bloed op heb en zei dat op z'n manier en met z'n blik dat ie nog bang van me werd ook .
das pas STYLE!!!! (ikku_ligt_onder_zn_buro_van_lachuh)

Citaat:
Gothic Queen schreef:
Er kwam ook een keer een man naar mijn toe,keurige man met vrouw en 2 kindjes die tegen me zei,wat heb jij toch mooie kleren aan,heb ik half uur mee staan kletsen,zo kan het dus ook.
is beter dan naroeppen maar ik zie een gezin ook niemand naroepen.. jij wel!?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 09:34
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Gothic Queen schreef:
Ik heb van nature rood haar dus ik ben wel gewend nageroepen te worden.
Ik zelf maak dat alleen wat extremer met mijn gothic stijl,1 keer moest ik zelf om lachen,staat een moeder met een kind van een jaar of 8 achter me bij de kassa,vraagt dat kind aan haar moeder"mamma is dat nou een heks"en dat vroeg ze zo leuk dat ik zelf niet meer bij kwam en die kassiere moest er ook om lachen.
Kinderen kunnen ook zo schattig zijn Gewoon doodeerlijk vragen als ze iets niet weten..

Jammer dat je zoiets als "wannabe-volwassene" niet meer kan doen aangezien dat niet gepast is.. Zou wel een stuk schelen..

Owja.. De maatschappij ben jij
Oud 22-04-2002, 11:28
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
SE schreef:

nja maar dr zijn er genoeg die dus wel zo denken he. nu moet je natuurlijk niet doen alsof alleen "dozen" en "tranceneukers" andere mensen uitlachen. Laatst vertelde een "gothicmeisje" me heel trots dat ze een nieuw scheldwoord had voor mensen op een scooter..juist..
mensen zullen me uitlachen, maar dat komt echt bijna nooit voor hoor..mensen kijken naar je op straat, maar das alleen maar leuk
je zal maar geilen op aan dacht? en 'als mensen er wat van zeggen dan is het positief.
wat ik het meeste hoor is dat het zo cool en zo gedurfd is..nou en dan neem ik die paar mensen die me uitlachen wel voor lief hoor
je hebt toch altijd wel mensen die je er niet leuk uitvinden zien..hoe je er ook uitziet. stiekum niffel ik ook wel eens als iemand bijvoorbeeld een hele foute broek aanheeft
Oud 22-04-2002, 11:43
^Marije^
^Marije^ is offline
Citaat:
Avelon schreef:

je hebt toch altijd wel mensen die je er niet leuk uitvinden zien...
Nou...en ik vind je heel mooi..!
Oud 22-04-2002, 11:46
miro
miro is offline
Ik heb het (gelukkig) nog nooit meegemaakt. Maar als ik heel eerlijk ben zou ik er niet tegen kunnen als iemand mij na zou roepen of uitlachen. Ik zou me er heel ongelukkig door voelen en ongeaccepteerd. En ik ben jammergenoeg wel zo iemand die zich veel aantrekt van de meningen van anderen.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 12:27
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
^Marije^ schreef:

Nou...en ik vind je heel mooi..!
coole smilie heb je voor me uitgezocht
ik moet u nu toch wel gauw toevoegen aan mn vrienden lijst he?
Oud 22-04-2002, 12:32
^Marije^
^Marije^ is offline
Citaat:
Avelon schreef:

coole smilie heb je voor me uitgezocht
ik moet u nu toch wel gauw toevoegen aan mn vrienden lijst he?
Jazeker, speciaal voor u *whiiii* Voeg mij toe!!!!
Oud 22-04-2002, 15:47
The Untouchable
Citaat:
De Ideale Schoonzoon schreef:

een vatje is een viez ranzig persoon, meestal ook nog dik !
nope vatje is een dik iemand en vaak ranzig (omdat ze te dik zijn) maar vatje betekend dat je rond/dik bent want een vat is ook rond en dik/groot/lomp/enz...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Avelon schreef:

nja maar dr zijn er genoeg die dus wel zo denken he. nu moet je natuurlijk niet doen alsof alleen "dozen" en "tranceneukers" andere mensen uitlachen.
maar da was n voorbeeld.. ik zeg nie da alleen 'dozen' en 'tranceneukertjes' da doen..
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 18:36
Verwijderd
Soms wel eens wat trieste opmerkingen over kakkers, meestal lach ik er gewoon om.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 18:37
Roos
Roos is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Er zijn (vooral mavo) mutsen die echt gigantisch arrogant kunnen kijken met hun strakke broekjes en 30 blousjes.

Als iets me eigenlijk niet kan boeien zijn het wel die kortzichtige mensen die gaan oordelen op KLEDING
Wat doe jij dan
Oud 22-04-2002, 18:55
shanli
shanli is offline
Citaat:
rosi schreef:

Wat doe jij dan
oordelen op hun innerlijk,als je die mensen niet echt kent kan je ze toch ook niet op voorhand gaan 'veroordelen',of begrijp ik je nu fout?
Oud 22-04-2002, 19:12
Verwijderd
Citaat:
shanli schreef:

oordelen op hun innerlijk,als je die mensen niet echt kent kan je ze toch ook niet op voorhand gaan 'veroordelen',of begrijp ik je nu fout?
deze topic gaat over mensen met een "alternatief" uiterlijk... en mensen die dit niet kunnen respecteren.. maar ik denk da innerlijke ook een rol speelt.. alleen dat een "doos" je innerlijke niet kan zien als je over straat loopt en ze roepe je na.. ofwel?!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten