Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Ennem, Dagboek? O, nou ben ik die ook al kwijt. Over n meisje dat twee dagboeken heeft omdat iedereen haar dagboek leest. Ja, en Miepie ![]() En zo kan ik nog wel even doorgaan. Heb trouwens bij Free Record Shop twee dvd's gekocht met het beste van..., t/m 10! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() maaruh mijn lievelingsliedjes van KvK: meidengroep ik ben groen de achtertuin meneer agent het tietenlied ![]() enz. en ik ken alle teksten nog, heel erg, ik zat laatst zo'n bandje te luisteren en ik kende echt alles nog! mijn lievelings KvK: nummer 13, op de tv, met Silvia Millecam nummer 11, met Herman van Veen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() En dat liedje heet tweede dagboek... die is leuk ![]()
|
Verwijderd
|
Mijn vader is een ster...
Dan moet ik altijd aan de mijne denken. 'Nu nog heel soms voor het slapen gaan. Ga ik nog even voor het venster staan. En dan denk ik aan mijn vader. Hoe het met hem is gegaan. Toen die avond met die sterren, die allang niet meer bestaan. Wist mijn vader toen al dat ie dood zou gaan. Ergens tussen venus en de grote beer. Staat een ster die, al bestaat hij dan niet meer. Nog heel goed is te zien. En wie weet misschien, is die ster. Tussen venus en de grote beer. Wel m'n vader die, al leeft hij dan niet meer. Daar aan de hemel is te zien. Wie weet misschien....' |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
die is inderdaad erg liefug. vind de tekst ook wel mooi. alleen vrij serieus voor een KvK nummer |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Voorbeelden: Als iedereen hetzelfde was Wat ik later worden wil Ik wil nog dit, ik wil nog dat Foto-album
|
ik heb me sinds jongs af aan geergerd aan die kinderen.....allemaal van die hoge stemmetjes en dan met die hoofdjes heen en weer.....ik krijg er nachtmerries van, en niet te vergeten kelly.....die ook mee deed
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
die wrat, moet wat? moet plat! geamputeerd heet dat!! ![]() *die is idd erg leuk* |
![]() |
||
Citaat:
Gewoon gelukkig zijn Wallah, dies zo mooi ![]()
|
leukste liedjes:
Wakker met een wijsje De wijde wereld Ik hou van hard en natuurrlijk: Vuur en Vlam Maar toen ik jou voor 't eerst op 't schoolplein zag was ik nergens meer zeker van mijn moeder zegt: wat is er toch? nee niets, niet iets, waar ik met iemand over praten kaaaaan zomaar WAM in vuur en vlam enz enz |
![]() |
|
Oja... echt te gek dat KvK.
Mijn persoonlijke favorieten zijn nog altijd: Wakker met een wijsje verliefdheid is maar niks meidengroep ochtendhumeur Ik zing dat ook wel een sop school, maar hier in belgie kent niemand dat... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
die kinderen hadden allemaal hazetanden. dan moest nederland en vlaanderen om de beurt liedjes doen en dan ging karin bloemen en nog wat mensen telkens cijfers geven.
||
Citaat:
Daar heb ik namelijk ook nog wat van op video staan...
||
Citaat:
![]() Dat wist ik geen eens joh ! Maar ik vond het idd ook wel een heel erg mooi nummer ![]() Is kijken of ik die video nog kan vinden. Kan ik zien of je nog wat van kelly erin herkent ![]()
||
Citaat:
![]()
|
op dit moment is van kvk mn lievelingsliedje wakker met een wijsje
vond en vind het toch wel echt meesterlijk. alleen de nieuwere niet, dat zijn stomme liedjes ![]() (weet niet of t ergens al staat, maar op www.kinderenvoorkinderen.nl kun je ook liedjes luisteren...) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat was jouw belangrijkste Kinderen voor Kinderen? Briseïs | 51 | 22-11-2008 18:58 | |
Muziek |
beste kinderen voor kinderen nummer! gekkie:D | 118 | 02-03-2005 12:50 | |
Muziek |
Kinderen voor Kinderen bracelance | 8 | 12-01-2005 18:19 | |
Muziek |
Kinderen voor Kinderen! idontcare | 65 | 25-03-2004 20:40 | |
Muziek |
Het grote kinderen voor kinderen topic Knutselsmurfie | 21 | 08-12-2003 16:52 |