Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-07-2003, 09:45
poesiefox
poesiefox is offline
Ontopic even:

Hoogstaande principes heb ik niet, bleek onwerkbaar. Anderen moeten namelijk wel meewerken. Verander de wereld, begin bij jezelf gaat ook maar ten dele op. Maar ik stimuleer nog steeds de bioindustrie niet, voor zover dat mogelijk is. Dierlijke produkten zitten in bijna alles wat je koopt, je weet het vaak niet eens, en alternatieven zijn er niet. En nu alles in handen is van een paar grote multinationals ben je eigenlijk aangewezen op de bio boer, de natuurwinkel en de bodyshop.

Maar keiharde principes? Nee, niet meer. Alles tot op zekere hoogte. Ik ben er zelf ook nog.
Oud 21-07-2003, 09:57
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
WoDkABiTcH schreef op 20-07-2003 @ 15:24:
Sinds wanneer is het oorlog in Marroko en Turkije dan?
Ze vluchten daar heus niet voor het regime. want, dat nemen die unisex-snorren mee!, Met hun Hoofddoeken en AEL. Die vreten hier zekers te weten van ons geld!.

Ehr, in de jaren 60 heeft Nederlands zélf een hele zooi ongeschoolde arbeiders uit die landen gehaald om het gore werk op te knappen waar wij geen zin in hadden. Een aantal zijn gebleven en hebben hun familie e.d. ook hiernaartoe gehaald.

Citaat:
Alcohol een Harddrug, wat voor een Eco-Hippie Uberjezus ben JIJ nou weer!, Links SCHOREM!, Vieze STALIN! (die bovendien 2 miljoen boven Hitlers Higsscore zat, wankers)

Nounou, dat is wel even prachtig onderbouwd! (Bovendien heeft het Stalinisme weinig met het linkse communisme te maken, dus dat slaat nergens op.)

Citaat:
Zwervers HOEVEN niet op straat te leven. In nederland zijn we gek genoeg op IEDEREEN die op welke manier dan ook op zn stoel loopt te composteren een uitkering te geven. En dat vlees is moord gezeik.
Zie jij maar eens drugsverslaafd, psychisch compleet in de war en dakloos een uitkering aan te vragen. Denk je dat die mensen het leuk vinden om op straat te leven ofzo?

Citaat:
Principes:

GEEN

Van Principes is nog NOOIT iemand beter geworden!
hooray for wodkabitch!

*MiNDLeZz* onder cHa0s' naam
Oud 21-07-2003, 10:09
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 21-07-2003 @ 10:36:
Een weekje platteland doet wonderen voor het laten varen van alle hoogstaande intellectuele principes, rondbanjerend tussen de koeienvlaaien in een paar kaplaarzen.

Ik kwam altijd weer als herboren van de boerderie vandaan, als ik daar gelogeerd had. Hele dag tussen de beesten. ( Wat ik toen nog niet besefte dat die allemaal om op te eten waren, maar ja...)
haha wat schrijft poesiefox toch komisch, je moet een boek beginnen!

*rondbanjerend tussen de koeienvlaaien in een paar kaplaarzen* haha
Oud 21-07-2003, 10:12
Angie_
Angie_ is offline
Citaat:
kaasstaafje schreef op 21-07-2003 @ 11:09:

iid...
Oud 21-07-2003, 10:13
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
kaasstaafje schreef op 21-07-2003 @ 11:09:

Ik heb nog ergens foto's. Ik vond het heerlijk. Ik snapte geen klap van wat ze daar tegen me zeiden, het was plat drents natuurlijk, maar ik heb er toch wel leren mennen!
Oud 21-07-2003, 10:17
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 21-07-2003 @ 10:36:
Een weekje platteland doet wonderen voor het laten varen van alle hoogstaande intellectuele principes, rondbanjerend tussen de koeienvlaaien in een paar kaplaarzen.
Dat vond Mao ook, vandaar dat hij gedurende de Culturele Revolutie scholieren en studenten naar alle uithoeken van het land heeft gestuurd om hen te laten heropvoeden door de boeren en arbeiders
Oud 21-07-2003, 10:49
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 21-07-2003 @ 11:17:
Dat vond Mao ook, vandaar dat hij gedurende de Culturele Revolutie scholieren en studenten naar alle uithoeken van het land heeft gestuurd om hen te laten heropvoeden door de boeren en arbeiders

Wij hier doen toch hetzelfde tijdens het vakantiewerk?
Oud 21-07-2003, 10:50
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 21-07-2003 @ 11:49:
Wij hier doen toch hetzelfde tijdens het vakantiewerk?
Hehe, maar dat is met een totaal ander doel vrees ik Een doel waar Mao zich voor zou schamen, denk ik.
Oud 21-07-2003, 11:00
poesiefox
poesiefox is offline
Geeft niks, het gaat er om dat je eens wat verder kijkt dan je iegen neus lang is. Dat je beseft dat je niet moet neerkijken op mensen die de hele dag zwaar of saai of vies werk verrichten.
Oud 21-07-2003, 11:01
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 21-07-2003 @ 12:00:
Geeft niks, het gaat er om dat je eens wat verder kijkt dan je iegen neus lang is. Dat je beseft dat je niet moet neerkijken op mensen die de hele dag zwaar of saai of vies werk verrichten.
Dat is waar. Maar om daar bijv. een sociale dienstplicht voor in te voeren...
Oud 21-07-2003, 11:10
Verwijderd
Dat weiger ik toch Bovendien, het kan ook ontzettend averechts werken. Ik heb in mijn leven genoeg laag- en ongeschoold werk gedaan, van orderpicker in een magazijn, lopende-bandmedewerker, bloemsteker, sorteerder bij de PTT, etcetera. Ik heb altijd welwillend tegenover die mensen gestaan, maar zodra je in de pauze vertelt dat je studeert kijken ze je ineens aan alsof je hebt gevloekt in de kerk. Dan word je ineens heel anders behandeld (in negatieve zin). Meteen doen ze alsof jij het arrogantje bent wat zich te goed voelt voor hen, en als je vervolgens uitlegt dat jij ook gewoon je werk doet en je helemaal niet beter voelt, krijg je het verwijt naar je hoofd dat je probeert aardig te zijn maar dat jij aan het eind van de dag terugkunt naar je grote huis en rijke familie (terwijl studeren allang niet meer iets voor de elite is).

Dus als dat laaggeschoolde tuig zich zo rottig tegen mij opstelt, moeten ze ook niet van mij verwachten dat ik begrip opbreng voor hun vergrafte omstandigheden. Laat ze dan maar lekker rotten in hun donkere fabriek
Oud 21-07-2003, 11:15
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 21-07-2003 @ 12:10:
Dat weiger ik toch Bovendien, het kan ook ontzettend averechts werken. Ik heb in mijn leven genoeg laag- en ongeschoold werk gedaan, van orderpicker in een magazijn, lopende-bandmedewerker, bloemsteker, sorteerder bij de PTT, etcetera. Ik heb altijd welwillend tegenover die mensen gestaan, maar zodra je in de pauze vertelt dat je studeert kijken ze je ineens aan alsof je hebt gevloekt in de kerk. Dan word je ineens heel anders behandeld (in negatieve zin). Meteen doen ze alsof jij het arrogantje bent wat zich te goed voelt voor hen, en als je vervolgens uitlegt dat jij ook gewoon je werk doet en je helemaal niet beter voelt, krijg je het verwijt naar je hoofd dat je probeert aardig te zijn maar dat jij aan het eind van de dag terugkunt naar je grote huis en rijke familie (terwijl studeren allang niet meer iets voor de elite is).

Dus als dat laaggeschoolde tuig zich zo rottig tegen mij opstelt, moeten ze ook niet van mij verwachten dat ik begrip opbreng voor hun vergrafte omstandigheden. Laat ze dan maar lekker rotten in hun donkere fabriek
Die ervaringen heb ik ook, hoewel er ook mensen zijn die me juist als een genie gaan zien en me allerlei vragen gaan stellen Anyway, je bent altijd het stuudje, de kakker, de nerd, de nitwit, noem maar op, hoezeer je ook niet aan die vooroordelen beantwoord (integendeel, m'n ouders hebben absoluut geen goede baan, ik verafschuw hockey en heb weinig verstand van wiskunde en computers). Maar ik raak er niet door verbitterd, ik ga altijd uit van het goede in de mens en verraad m'n linkse idealen niet
Oud 21-07-2003, 11:36
Verwijderd
Ik heb wel duidelijke principes voor mezelf, dat de wereld veranderd is een feit, maar ik vind principes iets waar je je aan vast kan houden. Al is dat ook niet alles, want iedereen heeft weer andere principes en ergeren is dan veelvoorkomend
Oud 21-07-2003, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Che Guevara schreef op 21-07-2003 @ 12:15:
Die ervaringen heb ik ook, hoewel er ook mensen zijn die me juist als een genie gaan zien en me allerlei vragen gaan stellen Anyway, je bent altijd het stuudje, de kakker, de nerd, de nitwit, noem maar op, hoezeer je ook niet aan die vooroordelen beantwoord (integendeel, m'n ouders hebben absoluut geen goede baan, ik verafschuw hockey en heb weinig verstand van wiskunde en computers). Maar ik raak er niet door verbitterd, ik ga altijd uit van het goede in de mens en verraad m'n linkse idealen niet
Hehe Dat is leuk tot op zekere hoogte...het is mijn ervaring dat als ik bekend maak dat ik rechten studeer, ik meteen allerlei vragen op me af krijg over de oh zo lage straffen in Nederland, de oh zo lange wachttijden van rechtsprocedures en de oh zo lakse politie die helemaal niets doet, en hoe slecht dat allemaal wel niet is, etc etc

Ik beantwoord kwa kleding waarschijnlijk wel aan de stereotypes, maar dat vind ik onterecht. Ik ben geen kakker, ik kleed me gewoon netjes. Ik ben bijna 22 en ik moet komend jaar afstuderen. Zo gek is het dan toch niet dat je vaak in een overhemd en een nette broek loopt? Dat zul je later in de beroepspraktijk ook altijd moeten, en waarschijnlijk nog wel netter, of je nu bedrijfsleven, advocatuur of wetenschap in gaat.

Ik raak er ook niet door verbitterd, hoor. Ik kan ook reuze goed met die mensen lachen. Ik loop ook absoluut niet op te snijen over m'n studie, maar als ze er naar vragen ga ik niet liegen. Ik probeer ze zo goed mogelijk uit te leggen wat mijn studie inhoudt, dat het niet alleen maar boeven onschuldig laten lijken is. Maarja, strafrecht verkoopt natuurljk altijd beter dan ondernemingsrecht of burgerlijk recht, vooral aan het gewone volk.

Maar, nogmaals Ik ben niet verbitterd...maar ik ben zéker niet overtuigd van de juistheid van linkse idealen omdat ik zoveel naastenliefde voor die mensen voel. Ik ben van de juistheid ervan overtuigd op pragmatische, utilistische en functionele gronden.
Oud 21-07-2003, 11:47
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-07-2003 @ 12:10:
. Ik heb altijd welwillend tegenover die mensen gestaan, maar zodra je in de pauze vertelt dat je studeert kijken ze je ineens aan alsof je hebt gevloekt in de kerk. Dan word je ineens heel anders behandeld (in negatieve zin). Meteen doen ze alsof jij het arrogantje bent wat zich te goed voelt voor hen, en als je vervolgens uitlegt dat jij ook gewoon je werk doet en je helemaal niet beter voelt, krijg je het verwijt naar je hoofd dat je probeert aardig te zijn maar dat jij aan het eind van de dag terugkunt naar je grote huis en rijke familie (terwijl studeren allang niet meer iets voor de elite is).

Dat heb ik dus echt nog nooit meegemaakt. Misschien het verschil tussen jongens en meiden. Ik heb wel eens het verwijt gehad dat ik zeker enig kind was, omdat ik zo verwend was.

Dus ik hoogstverbaasd. Verwend? Wij hadden het beslist niet breed thuis!

Maar daar ging het niet om: ik ging er zo van nature vanuit dat ik recht had om aandacht te krijgen, om gehoord te worden, om serieus genomen te worden.
Blijkbaar wilden ze dat nieuwelingen daar een tijdje op de kleine steentjes liepen. Tja, daar moet je nou net mij niet voor hebben....

Als iets voor mij een principe is, dan wel dat iedereen even veel waard is. Ik behandel de schoonmaakturk even normaal als het zoontje van de baas. Dat levert heel veel scheve gezichten op, heerlijk.
Oud 21-07-2003, 15:37
MickeyV
MickeyV is offline
Schoonmaakturk? Een woord met een pejoratieve connotatie dat daardoor je egalitaire houding weerspreekt, poesie.
Oud 21-07-2003, 16:13
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 21-07-2003 @ 12:47:
Dat heb ik dus echt nog nooit meegemaakt.
ik ook niet.
En ik heb al tussen fabrieksarbeiders, schoonmaakploegen enz. gewerkt. Als ze me vroegen wat ik deed, en ik antwoordde dat ik aan de unief studeerde, kreeg ik nooit stomme opmerkingen.
Misschien hangt het er een beetje vanaf op welke manier je zegt dat je op de unief zit? Dat kan ik me namelijk wél voorstellen.
Oud 21-07-2003, 19:02
WoDkABiTcH
WoDkABiTcH is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 21-07-2003 @ 10:57:

Ehr, in de jaren 60 heeft Nederlands zélf een hele zooi ongeschoolde arbeiders uit die landen gehaald om het gore werk op te knappen waar wij geen zin in hadden. Een aantal zijn gebleven en hebben hun familie e.d. ook hiernaartoe gehaald.

Dat aantal HOEFDE niet te blijven, en het is niet alleen Familie die hier binnenkomt. je gaat me niet zeggen dat AL die Turken na 20 jaar nog steeds geen nederlands kan praten. Hun Familie hebben ze hierheen gehaald om..Juist, omdat alles hier zo lekker op te lichten is als je een unisex-snor bent

Nounou, dat is wel even prachtig onderbouwd! (Bovendien heeft het Stalinisme weinig met het linkse communisme te maken, dus dat slaat nergens op.)

Stalin was Links..En Linkse mensen scheren rechtse mensen over een kam (Pim Fortuyn is een Nazi dit, Philip de winter is Hitler dat, Chirac is een dictator zus.. tralalala), dus mogen rechtse mensen dat ook omgekeerd

Zie jij maar eens drugsverslaafd, psychisch compleet in de war en dakloos een uitkering aan te vragen. Denk je dat die mensen het leuk vinden om op straat te leven ofzo?

Ze zingen anders wel altijd . en die drugs dwingen we ze ook niet te slikken. Dat doen ze zelf. Als ze te belabbert zijn om hulp te zoeken, krijgen ze het ook niet van mij. en als je zo'n lamlul geld geeft, is het nooit genoeg, en gaat ie schelden ook. nou sorry hoor. Dan schep ik dat tuig nog liever met een auto

hooray for wodkabitch!

*MiNDLeZz* onder cHa0s' naam

Hoera voor de linkse dromer
Oud 21-07-2003, 20:59
Verwijderd
[QUOTE]nare man schreef op 21-07-2003 @ 12:39:

Citaat:
Hehe Dat is leuk tot op zekere hoogte...het is mijn ervaring dat als ik bekend maak dat ik rechten studeer, ik meteen allerlei vragen op me af krijg over de oh zo lage straffen in Nederland, de oh zo lange wachttijden van rechtsprocedures en de oh zo lakse politie die helemaal niets doet, en hoe slecht dat allemaal wel niet is, etc etc
Ik nog niet, maar ik ben nog maar een eerstejaars (na de vakantie tweedejaars ).

Citaat:
Ik beantwoord kwa kleding waarschijnlijk wel aan de stereotypes, maar dat vind ik onterecht. Ik ben geen kakker, ik kleed me gewoon netjes. Ik ben bijna 22 en ik moet komend jaar afstuderen. Zo gek is het dan toch niet dat je vaak in een overhemd en een nette broek loopt? Dat zul je later in de beroepspraktijk ook altijd moeten, en waarschijnlijk nog wel netter, of je nu bedrijfsleven, advocatuur of wetenschap in gaat.
Ik loop er juist totaal niet bij als een kakker, ik gebruik alleen(onbewust) woorden die zij blijkbaar niet kennen.

Citaat:
Ik raak er ook niet door verbitterd, hoor. Ik kan ook reuze goed met die mensen lachen. Ik loop ook absoluut niet op te snijen over m'n studie, maar als ze er naar vragen ga ik niet liegen. Ik probeer ze zo goed mogelijk uit te leggen wat mijn studie inhoudt, dat het niet alleen maar boeven onschuldig laten lijken is. Maarja, strafrecht verkoopt natuurljk altijd beter dan ondernemingsrecht of burgerlijk recht, vooral aan het gewone volk.

Citaat:
Maar, nogmaals Ik ben niet verbitterd...maar ik ben zéker niet overtuigd van de juistheid van linkse idealen omdat ik zoveel naastenliefde voor die mensen voel. Ik ben van de juistheid ervan overtuigd op pragmatische, utilistische en functionele gronden.
Ach, het gaat mij meer om het feit dat ik te doen heb met mensen die het moeilijk hebben en ik zelf uit een dergelijk gezin kom. En ik ga er vanuit dat iedereen gelijkwaardig is en om die reden gelijke kansen verdient, ook die VMBO-types die mij een nerd vinden. Er zijn toch ook schilders, vuilnismannen en timmermannen nodig. En daar heb ik ook respect voor.
Oud 21-07-2003, 21:49
Verwijderd
Citaat:
AtHell schreef op 18-07-2003 @ 13:12:
Aaaarrrrrgggghhhh .

[afbeelding]
Jezus wat heb jij een lelijke vader
Oud 21-07-2003, 21:50
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
MickeyV schreef op 21-07-2003 @ 16:37:
Schoonmaakturk? Een woord met een pejoratieve connotatie dat daardoor je egalitaire houding weerspreekt, poesie.

He Mickey, ik had gehoopt dat jij de dubbele bodem in die opmerking wel zou vatten... Ik was zoals gebruikelijk weer eens extra gechargeerd. Bovendien, de knul in kwestie waar ik hier aan refereer was turks. En de schoonmaker. Die vond het wel cool dat ik tegen het zoontje van de baas precies hetzelfde was als tegen hem. Het zoontje vond het wat minder...)
Oud 21-07-2003, 23:20
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
En Linkse mensen scheren rechtse mensen over een kam
Ah, nu komt de aap uit de mouw: je bent links! (inkoppertje)
Oud 22-07-2003, 00:51
MickeyV
MickeyV is offline
Het spijt me, poesie, dubbele bodem? Ik zie hem nog steeds niet. Maar maak je over één ding geen zorgen: ik begreep wél dat schoonmaakturk nu juist met opzet een denigrerend woord was. (of is dat in jouw ogen een dubbele bodem?) Misschien had ik niet het zonnebril gezichtje doch de knipoog smiley moeten plaatsen. En wie is de baas?

Terzijde: knul....waaraan je refereert??? Ach nein! Knul AAN WIE je refereert.
Oud 23-07-2003, 08:21
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
WoDkABiTcH schreef op 21-07-2003 @ 20:02:

Dat aantal HOEFDE niet te blijven, en het is niet alleen Familie die hier binnenkomt. je gaat me niet zeggen dat AL die Turken na 20 jaar nog steeds geen nederlands kan praten. Hun Familie hebben ze hierheen gehaald om..Juist, omdat alles hier zo lekker op te lichten is als je een unisex-snor bent
Idd geen van allen kunnen zo ook maar 1 word Nederlands praten, allemaal schorem. En wat een flauwekul ook, om je familie na zoveel jaar naar Nederland te halen (ik bedoel: hoe kun je die nou missen?!) omdat ze hier misschien wel een betere toekomst hebben.
Het wordt tijd om jou even te verlichten onmens: het is bewezen dat de allochtoon in Nederland 70% meer moeite moet doen dan de autochtoon om aangenomen te worden en ik kan me dat heel goed voorstellen zolang er nog mensen zoals jij in Nederland zijn. En wat vind je van alle Nederlandse uitkeringstrekkers die eigenlijk best wel kunnen werken btw? Ben benieuwd...

Citaat:
Stalin was Links..En Linkse mensen scheren rechtse mensen over een kam (Pim Fortuyn is een Nazi dit, Philip de winter is Hitler dat, Chirac is een dictator zus.. tralalala), dus mogen rechtse mensen dat ook omgekeerd
Eigenlijk zou je dus 'beter' moeten weten
Er zijn wel meer mensen links, zoals bijvoorbeeld mensen in de tweede kamer die ervoor zorgen dat ook teven als jij later een toekomst hebben.

Citaat:
Ze zingen anders wel altijd.
Oh nee, dan is het met je geestelijke gezondheid natuurlijk ook helemaal in orde
Oud 23-07-2003, 14:24
Pharmacon
Pharmacon is offline
@ nare

Zoiets heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt. Ik heb ook zat ongeschoold werk gedaan. Het enige wat ze zeiden was: wow, ik dacht eigenlijk dat studenten hun handen niet vies durfden te maken, maar dit valt me weer 100 % mee.

Voor de rest nix eigenlijk

@ wodkabitch

Als Stalin links was, dan is Wouter Bos de grootste racist die er rondloopt...Als je nou eerst es nadenkt voor je wat zegt...
Oud 23-07-2003, 20:52
roman
roman is offline
ik heb principes maar die zet ik zo aan de kant als het mij goed uit komt
Oud 23-07-2003, 20:57
Verwijderd
Citaat:
roman schreef op 23-07-2003 @ 21:52:
ik heb principes maar die zet ik zo aan de kant als het mij goed uit komt
Volgens mij is je belangrijkste principe dat je nooit en te nimmer cd's van Frans Bauer zal kopen
Oud 24-07-2003, 07:49
Angie_
Angie_ is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef op 23-07-2003 @ 15:24:
@ nare

Zoiets heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt. Ik heb ook zat ongeschoold werk gedaan. Het enige wat ze zeiden was: wow, ik dacht eigenlijk dat studenten hun handen niet vies durfden te maken, maar dit valt me weer 100 % mee.

Voor de rest nix eigenlijk

@ wodkabitch

Als Stalin links was, dan is Wouter Bos de grootste racist die er rondloopt...Als je nou eerst es nadenkt voor je wat zegt...
wouter bos is cute

hij werd toen versierd door harm edens (DIT WAS HET NIEUWS) hehehehe
Oud 24-07-2003, 18:34
WoDkABiTcH
WoDkABiTcH is offline
Nederlandse uitkeringstrekkers moeten ze maar naar Turkije sturen!, weten hun ook hoe het is. En die allochtonen hebben allemaal zo'n raar accent, mnee, daar wilik niet door geholpen worden
Oud 24-07-2003, 18:39
Taeke
Taeke is offline
Citaat:
WoDkABiTcH schreef op 24-07-2003 @ 19:34:
Nederlandse uitkeringstrekkers moeten ze maar naar Turkije sturen!, weten hun ook hoe het is. En die allochtonen hebben allemaal zo'n raar accent, mnee, daar wilik niet door geholpen worden
Oud 24-07-2003, 18:40
Taeke
Taeke is offline
Citaat:
Ik denk dat de meesten wel beter Nederlands kunnen schrijven dan jij.
Oud 24-07-2003, 21:08
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Nederlandse uitkeringstrekkers moeten ze maar naar Turkije sturen!
De stelling.

Citaat:
weten hun ook hoe het is.
Het argument.

Ten eerste kom je eerst met een stelling en daarna pas met een argument. Dat past beter andersom omdat dat logischer is. Je gaat niet eerst X roepen en het dan pas bewijzen. Je geeft bij een opstel niet eerst een conclusie om vervolgens die conclusie te bewijzen, zo onderzoek je iets niet. Bovendien geef je daarmee de intentie dat je graag iets wilt bewijzen persee om het te bewijzen. Je zet je argumentatie niet uiteen en het argument dat je aandraagt is wel zo simpel: 'dan weten hun ook hoe het is'. Even kijken, waar ben jij voor. Jij bent een rechtse knakker aangezien je zo naar alles dat links wordt genoemd door de media uithaalt, dus als jij eens in flinke armoede leeft dan weet je ook eens hoe leuk dat is, terwijl een elitaire minderheid stinkend rijk is. Uhh, wat dacht je van eens te leven onder een dictatoriaal regime, in armoede. Dan 'weet jij ook eens hoe dat is'. Daarnaast hoef je niet dmv. ervaring te weten te komen 'hoe iets is' en tenslotte vraag ik mij af 'of jij wel weet hoe het daar is' dmv. ervaring.

Citaat:
En die allochtonen hebben allemaal zo'n raar accent, mnee, daar wilik niet door geholpen worden
Ook hier draag je geen argument aan. Je legt niet uit waarom je niet door 'allochtoon met zo'n raar accent' geholpen wilt worden.

Jij hebt 2 problemen:
1) je kunt totaal niet discussieren of argumenteren. Hierboven staat een voorbeeld. Wanneer je je eigen berichten zou analyseren zou je het denk ik begrijpen. Je zet je argumentatie niet uiteen. Je komt bij mij over als een klein, xenofobisch, zeikerig kindje dat z'n zin niet krijgt, maar dat is misschien heel persoonlijk.
2) iets psychisch, ergens tikt het niet helemaal 100%. Voor bewijzen verwijs ik je graag door naar je verleden op dit forum en je acties jegens enkele individuen.

Kind regards,
Oud 24-07-2003, 21:23
Verwijderd
Citaat:
EdHunter schreef op 24-07-2003 @ 19:39:
Offtopic: Jij bent toch een vriend van BARON? Is Wodka-Bitch niet stiekem BARON?
Oud 24-07-2003, 21:26
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 24-07-2003 @ 22:23:
Offtopic: Jij bent toch een vriend van BARON? Is Wodka-Bitch niet stiekem BARON?
Nee, Mennuz (UTFS) die denkt dat-ie minder opvalt als-ie zich als jongenhatende meid voordoet..
Oud 24-07-2003, 21:30
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef op 24-07-2003 @ 22:26:
Nee, Mennuz (UTFS) die denkt dat-ie minder opvalt als-ie zich als jongenhatende meid voordoet..
Waarom reageren we er dan nog op? Ik heb geen zin om te gaan reageren op iemand die maar doet alsof...
Oud 24-07-2003, 21:52
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 24-07-2003 @ 22:30:
Waarom reageren we er dan nog op? Ik heb geen zin om te gaan reageren op iemand die maar doet alsof...
Geen idee ik kan niet voor anderen spreken waarom zij reageren. Ik denk dat reageren op een troll niet verstandig is. Toch heeft mijn reactie m.i. een nuttige waarde namelijk een analyserende, hulpbehoevende factor voor de persoon in kwestie. Wat hij daar mee doet is een tweede. Als er weer zo fel uit emotie -al dan niet ad hominem- wordt gereageerd dan geef ik 'm een engeltje naar m'n negeerlijst .
Oud 24-07-2003, 21:59
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef op 24-07-2003 @ 22:52:
Geen idee ik kan niet voor anderen spreken waarom zij reageren. Ik denk dat reageren op een troll niet verstandig is. Toch heeft mijn reactie m.i. een nuttige waarde namelijk een analyserende, hulpbehoevende factor voor de persoon in kwestie. Wat hij daar mee doet is een tweede. Als er weer zo fel uit emotie -al dan niet ad hominem- wordt gereageerd dan geef ik 'm een engeltje naar m'n negeerlijst .
Ach, je eens lekker afreageren is ook weleens leuk.
Oud 25-07-2003, 07:04
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Pff, als het aan iemands accent moet liggen of je geholpen wilt worden of niet, is er toch iets goed mis in je hoofd.
Oud 25-07-2003, 08:01
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Engolie schreef op 24-07-2003 @ 08:49:
wouter bos is cute

hij werd toen versierd door harm edens (DIT WAS HET NIEUWS) hehehehe
... wat uiteraard een briljant licht schijnt op deze zaak. Je toevoegingen op dit forum zijn werkelijk vitaal, hoe hebben we het ooit zonder jou kunnenn doen..?
Oud 25-07-2003, 11:14
Taeke
Taeke is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 24-07-2003 @ 22:23:
Ja ik ben een vriend van BARON. En hij is niet stiekem Wodkabitch, want BARON is tijdelijk internetloos.
Oud 25-07-2003, 11:26
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
jellerd schreef op 21-07-2003 @ 22:49:
Jezus wat heb jij een lelijke vader
Wás dat mijn vader maar, dan was ik een die-hard piraat .
Oud 25-07-2003, 12:29
Verwijderd
Citaat:
AtHell schreef op 25-07-2003 @ 12:26:
Wás dat mijn vader maar, dan was ik een die-hard piraat .
stoer hoor.
Oud 25-07-2003, 20:44
Verwijderd
Citaat:
EdHunter schreef op 25-07-2003 @ 12:14:
Ja ik ben een vriend van BARON. En hij is niet stiekem Wodkabitch, want BARON is tijdelijk internetloos.
Laat BARON bij jou internetten Of is de beste man op vakantie?
Oud 25-07-2003, 20:47
Verwijderd
Hij zal wel op vakantie zijn in Antalya ofzo. In ieder geval, ik vind Mennuz als Wodkabitch best wel eigenlijk
Oud 25-07-2003, 21:04
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 25-07-2003 @ 21:47:
Hij zal wel op vakantie zijn in Antalya ofzo.
Met Atje natuurlijk.
Oud 25-07-2003, 23:15
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 24-07-2003 @ 22:59:
Ach, je eens lekker afreageren is ook weleens leuk.
Hangt van de situatie af. Een veteraan die zich afgreageert met een machinegeweer waar onschuldige slachtoffers door vallen lijkt mij niet echt leuk. Eigelijk kan ik me zo gauw ook geen situatie voorstellen waar dat afreageren 'leuk' is. Hoe kan het uiten van haat nou leuk zijn?

Nou betreft het hier een welliswaar onschuldige discussie maar het maakt de discussie er niet vruchtbaarder op in dit geval omdat het puur domme flames/trolls zijn.

Laat 'm z'n frustraties maar bij z'n persoonlijke psychohulpje afreageren dan hebben wij er geen last van
Oud 26-07-2003, 01:24
Avelon
Avelon is offline
volgens mij hoeft niemand meer zn princiepes kwijt en wordt hier verder alleen maar gespeculeerd wie wie nou is..en willen mensen hier even duidelijk maken wie nou wel en wie nou niet een toevoeging is.
in ieder geval. het gaat nergens meer over

Regels voor berichten