Advertentie | |
|
![]() |
|
hmm..naja als je een foto wil zien dan moet je ff naar http://www.johandouma.tk gaan en dan klikken op
- verhaal marit-... Daar staat wel een foto... Beetje ingewikkeld maar ja...je moet er wat voor over hebben hae.. Of niet ![]() |
![]() |
|
Heej leuk meisje ben je hoor!
Zal ik dan maar even volgen? http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/8929.jpg (kreeg commentaar toen ik er een topic voor wilde openen, maar als anderen het hier doen kan dat best) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() (gelukig dwongen mn ouders me als kind olijven te eten en kan ik daardoor rood haar wel waarderen)
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vandaag gehoord: "Mooi rood is niet lelijk!" kort daarop gevolgd door: "Maar dan moet het wel mooi rood zijn!" Wat mooi rood is, weet ik ook niet ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb ook rood haar en krijg vaak complimentjes dat ik een hele mooie meid ben, en over die witte huid: dat is niet altijd hetzelfde bij iedereen met rood haar, ik heb namelijk ook gewoon een tintje van de zon duzz EGT NIET WIT! het is net als meiden met andere kleuren haar, dr bestaan ook lelijke blonde, maar ook knappe blonde meiden!! wat het nou is met rood haar??! HET KOMT GEWOON VEEL MINDUR VOOR! duz ist tog wel speciaal.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
echt zo'n blote billengezicht krijg je ervan... Dus gewoon elke dag een beetje mascara en mn wenkbrauwen laat ik verfen..... Krijg je toch een wat sprekender gezicht van... Anders lijkt t net of ik helemaal geen wimpers en wenkbrauwen heb... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Lang rood haar bij een meisje? love-in-the-air | 89 | 22-09-2013 21:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Nomina Animorum Verhaal lillojon | 21 | 29-12-2009 14:33 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #58 Vlindertje | 500 | 24-04-2009 21:54 | |
Psychologie |
scheldt jij mensen uit naar wat ze dragen? fuchsia | 143 | 07-12-2005 16:03 | |
Lifestyle |
Post hier je plaatjes van lekkere geile goths. Verwijderd | 346 | 07-07-2005 15:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Een discussie in de les Verwijderd | 8 | 18-05-2005 18:21 |