Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() existenz: ik vond 'm wel ![]()
||
Citaat:
hier draait ie nog niet ![]() gedownload zeker
|
Eergisteren Pearl Harbour gezien, ik vond er geen zak aan! Ze hadden er een romantisch kwijlverhaaltje omheen gebreid, het duurde te lang en tot overmaat van ramp zat Ben Affleck erin waaraan ik dus een schijthekel heb. Daarnaast kwam er ook een hoop Amerikaans nationalisme in kijken en werd het er veel te dik bovenop gelegd (maar ja, een hollywood film he). De enige positieve punten waren de sfx (maar ja die zijn dan ook uitgevoerd door ILM, George Lucas' bedrijf
![]()
|
America's sweethearts. Wel een leuke film, alleen vind ik Catherine Zeta-Jones zo ontzettend bitchy dat ik 'r wil slaan. John Cusack was wel geinig, maar die vind ik zelfs nog geinig als 'ie stil zou staan ergens onopvallend op de achtergrond.
|
Pirates of the Carribian (spl?)
Bah zeg, wat een matige film! Ik snap werkelijk niet waar iedereen al die ophef over maakt. Enige pluspunt is dat Depp Captain Sparrow geweldig neerzet (motoriek deed me denken aan Fear and loathing). Hele vloekgedoe is er volgens mij snel ingepleurd om nog even wat speciaals ervan te maken, want sloeg nergens op. Kortom, bagger bagger bagger. ![]()
|
![]() |
The Ring: Gehuurd eergister en nog gekeken ook. Jeetje, wat een shitfilm. Ik hoop een hoop balle films gezien, maar deze...........
Alles was zo toevallig, overal waar ze kwam zat een aanwijzing. Verder dacht ik dat ie eng zou zijn, maar dat viel bar tegen. Ik hoorde dat ie zou lijken op The Sixt Sense. Dat deed ie dus zeker niet, The Sixt Sense hield je vast en sleepte je mee int verhaal, The Ring dus echt niet. Ik probeerde nog me geld terug te vragen bij de videotheek, maar dat lukte niet, nu heb ik maar een brief geschreven nara de filmmaatschappij ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Spirited Away (De reis van Chihiro), een japanse animatiefilm over een meisje van 10 jaar, Chihiro, die met haar ouders in een verlaten pretpark terecht komt. Haar ouders beginnen als gekken te eten van heerlijk voedsel, en Chihiro loopt een beetje rond, als ze terug komt bij haar ouders zijn het twee dikke varkens geworden. Chihiro komt te werken in het verlaten 'pretpark' onder leiding van een afschuwelijk heks, Yubaba. Rondom haar bevinden zich allemaal monsters en andere wezens.
Afschuwelijk goede film, ik was alleen te moe toen ik hem zag, ik wil hem zeker weten nog een keer zien!! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 6 AJMouse | 500 | 22-08-2004 07:25 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 5 AJMouse | 500 | 14-07-2004 01:03 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 4 AJMouse | 500 | 17-05-2004 18:33 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 3 AJMouse | 500 | 20-03-2004 15:19 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 2 Verwijderd | 500 | 13-01-2004 23:03 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? Toet0r | 6 | 16-10-2003 20:03 |