Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2003, 12:31
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
NERD schreef op 25-09-2003 @ 13:26:
Volgens mij heb ik toch duidelijk aangegeven wat hier volgens mijn persoonlijke mening mis mee is. En zoals jij het hier stelt vind ik het zelfs helemaal perfide. Een dusdanige mate van beinvloeding lijkt wel heel erg op hersenspoeling. Het is dus niet zozeer de bedoeling dat ze politiek geinteresseerd raken, het gaat er alleen maar om dat ze tegen Bush stemmen. Of begrijp ik het nu niet helemaal?
??hersenspoeling?? wat een onzin, k heb de liedjes niet gehoord, maar bijvoorbeeld de NOFX anti-bush liedjes die ik ken gaan gewoon over vrij feitelijke dingen
het is gewoon om de mensen op de problemen te wijzen
en ja uiteindelijk gaat het erom dat ze dan niet op bush stemmen, maar daar is toch nix mis mee??
Oud 25-09-2003, 12:33
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Carn schreef op 25-09-2003 @ 13:21:
ik vind dat elke politiek ingestelde band gewoon onthoofd moet worden want het brengt toch niks teweeg. Dat ze gewoon goeie liedjes gaan spelen, in plaats van hun zielige hartjes uiten en de politiek overal de schuld van geven. word dan politicus.
stop jij es met discussieren; als je zonodig wil gaan discussieren, dan wordt je maar debater
Oud 25-09-2003, 12:36
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 25-09-2003 @ 13:31:
??hersenspoeling?? wat een onzin, k heb de liedjes niet gehoord, maar bijvoorbeeld de NOFX anti-bush liedjes die ik ken gaan gewoon over vrij feitelijke dingen
en ja uiteindelijk gaat het erom dat ze dan niet op bush stemmen, maar daar is toch nix mis mee??
Je zegt net zelf:

zo worden mensen die niet heel erg in politiek geinteresseerd zijn (rond 18 ozo) en die anders niet zouden gaan stemmen misschien overgehaald wel te stemmen en dan niet op bush
wat is hier nou verkeerd aan????

Jongeren, die weinig tot niets van politiek weten, beïnvloeden om specifiek niet op een persoon te gaan stemmen, is volgens jou dus een goede zaak?
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 12:42
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
snees schreef op 25-09-2003 @ 13:36:

Jongeren, die weinig tot niets van politiek weten, beïnvloeden om specifiek niet op een persoon te gaan stemmen, is volgens jou dus een goede zaak?
vermoeiend hoor...nou voordat die jongeren naar die muziek luisteren weten ze niet wat er gaande is, daarna wel en op basis daarvan kunnen ze dan hun stem uitbrengen.
het lijkt me daarnaast, dat op het moment dat je dat soort dingen hoort dat je je af gaat vragen of het klopt en dat je er dan dus wat meer over gaat lezen
Oud 25-09-2003, 12:47
Carn
Carn is offline
Citaat:
little nemo schreef op 25-09-2003 @ 13:33:
stop jij es met discussieren; als je zonodig wil gaan discussieren, dan wordt je maar debater
Knul, je bent niet bijdehand genoeg. Ik vermelde een mening, en geen poging tot discussie.
Oud 25-09-2003, 13:01
NERD
NERD is offline
Citaat:
little nemo schreef op 25-09-2003 @ 13:31:
Ik heb persoonlijk liever te maken met iemand die zich in de materie heeft verdiept en vervolgens uit overtuiging op Bush stemt dan met iemand die tegen Bush stemt omdat zijn favoriete punkband dat ook doet. Dit heeft niets met mijn persoonlijke politieke voorkeur te maken, ik zou als Amerikaam ook niet op Bush stemmen.

Oh ja, de tegenstanders van Bush komen met feiten, het Witte Huis komt met feiten, de Telegraaf komt met feiten, CNN komt met feiten en jij en ik komen ook met feiten. Desondanks ben ik van mening dat objectieve feiten alleen in de wis- en natuurkunde voorkomen, voor de rest zijn het alleen als feit vermomde meningen die vooral gebruik maken van halve waarheden (dat de waarheid ook niet bestaat is weer een hele andere discussie). Dus kom alsjeblieft niet aan met de "feitelijke dingen" van NOFX, die vertrouw ik net zo min als de "feiten" van het Witte Huis.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 13:05
Gimmeshelter
Gimmeshelter is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 24-09-2003 @ 19:28:
Zielig initiatief, ga dan zelf de politiek in als je het er niet mee eens bent.
dus als jij t niet eens bent met een politicus ga je de politiek in?
Oud 25-09-2003, 13:12
Verwijderd
Ik vind het een goed initiatief van Fat Mike, hij probeert zijn steentje bij te dragen voor een "democratischer" amerika oftewel een amerika zonder bush aan het hoofd. Of de bands die er op staan wel of niet goed zijn boeit me weinig, het idee is waar het om draait.
Als er zo weinig jongeren in amerika stemmen en die bands doen een GRATIS tour zodat er meer jongeren (tegen bush) gaan stemmen dan vind ik dat erg goed. De cd kan me niet erg boeien denk ik maar Mike probeert ten minste zijn steentje bij te dragen aan een beter amerika.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 13:20
NERD
NERD is offline
Citaat:
Lompo de Clown schreef op 25-09-2003 @ 14:12:
Ik vind het een goed initiatief van Fat Mike, hij probeert zijn steentje bij te dragen voor een "democratischer" amerika oftewel een amerika zonder bush aan het hoofd. Of de bands die er op staan wel of niet goed zijn boeit me weinig, het idee is waar het om draait.
Als er zo weinig jongeren in amerika stemmen en die bands doen een GRATIS tour zodat er meer jongeren (tegen bush) gaan stemmen dan vind ik dat erg goed. De cd kan me niet erg boeien denk ik maar Mike probeert ten minste zijn steentje bij te dragen aan een beter amerika.
Ik hou niet van mensen die hun persoonlijke mening brengen alsof er sprake is van vaststaande feiten. Voor zulke onzin post je maar op A&N, dat is namelijk de voornaamste reden waarom ik dat forum zoveel mogelijk mijd.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 13:28
Verwijderd
Citaat:
NERD schreef op 25-09-2003 @ 14:20:
Ik hou niet van mensen die hun persoonlijke mening brengen alsof er sprake is van vaststaande feiten. Voor zulke onzin post je maar op A&N, dat is namelijk de voornaamste reden waarom ik dat forum zoveel mogelijk mijd.
harteloos gefeliciteerd
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 13:30
Verwijderd
Citaat:
NERD schreef op 25-09-2003 @ 14:20:
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Gimmeshelter schreef op 25-09-2003 @ 14:05:
Wel als je er iets aan wil doen
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 13:42
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Citaat:
birthmark schreef op 25-09-2003 @ 14:14:
wat een ontzettend gezeik hier
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Lompo de Clown schreef op 25-09-2003 @ 14:12:
Ik vind het een goed initiatief van Fat Mike, hij probeert zijn steentje bij te dragen voor een "democratischer" amerika oftewel een amerika zonder bush aan het hoofd. Of
Overigens vind ik het politieke niveau van veel mensen hier wel laa zeg. Bush is hartstikke democratisch, een meerderheid heeft op hem gestemd (en nee, het is later bewezen dat Gore echt niet heeft gewonnen). Dat is democratie. In Nederland wordt toch ook niet bij elk wetsvoorstelletje een referendum gehouden?
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 13:48
Verwijderd
Citaat:
PHaRMaCoN schreef op 24-09-2003 @ 19:56:
In ieder geval nog minder dom dan helemaal geen idealisme

En dat jij idealisme zonder - in jouw ogen - realisme ziet als romantiseren vind ik wat kort door de bocht.

En de vraag is nog maar of het zo onrealistisch is. Nee, bush zal niet aftreden door het draaien van zo'n cd. Maar het beïnvloed wel een deel van de publieke opinie.
Dat eerste is zeker waar, maar dat ontken ik ook niet. Waar het mij om gaat is dat in dit soort situaties al snel de sfeer erom heen komt te hangen van zeurpieten die niet met normale argumenten kunnen komen in een politiek debat. Dat is natuurlijk prima, in de jaren zeventig heeft protestmuziek zoals tegen de oorlog in Viëtnam een grote invloed gehad, maar de verhoudingen liggen tegenwoordig behoorlijk anders. Of het verstandig is weet ik niet. Ik heb al eerder gezien dat Amerika muzikanten compleet in de ban heeft gedaan vanwege hun lef hun onvrede over Bush uit te spreken.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 13:50
Thomas
Thomas is offline
Lame idee. :/
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 13:54
Verwijderd
Wat is er mis mee om mensen ertoe te brengen te gaan stemmen? Wat is er mis mee mensen te proberen te overtuigen van jou politieke mening? Wat is er mis mee om kritiek te uiten? Wat is er mis mee on jongeren bij de politiek te betrekken? Wat is er mis mee om tegen gewicht te bieden tegen het beeld van de media dat wellicht fout is of fout word gepresenteerd? Wat is er mis met muziek met inhoud?

Niets, helemaal niets .

Politieke inspanningen zijn alleen maar goed te keuren, mensen bij de politiek betrekken is goed, politiek gaat overmensen, het gaat over wat mensen willen. En de mensen moet worden duidelijk gemaakt dat ze inspraak hebben

Volgens mij zitten sommigen hier liever naar cd'tjes te lusiteren zonder inhoud, en ongeinteresseerd bier te zuipen en erover te denken hoe zij op de volgende party iemand kunnen versieren
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 25-09-2003 @ 14:54:
Volgens mij zitten sommigen hier liever naar cd'tjes te lusiteren zonder inhoud, en ongeinteresseerd bier te zuipen en erover te denken hoe zij op de volgende party iemand kunnen versieren
As a matter of fact ...
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 13:56
Verwijderd
Hier wordt het van maar één kant bekeken. Als ik een lijst met 100 argumenten tegen het PvdA overhandig aan mensen die niets van politiek afweten, is het wel duidelijk waar ze niet op zullen stemmen. Terwijl ze misschien iets anders zouden kiezen als ze van 2 kanten argumenten zouden horen.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 13:57
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
wouszer schreef op 25-09-2003 @ 14:56:
Hier wordt het van maar één kant bekeken. Als ik een lijst met 100 argumenten tegen het PvdA overhandig aan mensen die niets van politiek afweten, is het wel duidelijk waar ze op zullen stemmen. Terwijl ze misschien iets anders zouden kiezen als ze van 2 kanten argumenten zouden horen.
ja maar dat is met alles zo...

alsof de republikeinen in hun pamfletten hun eigen argumenten gaan tegenspreken
Oud 25-09-2003, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Escapism schreef op 25-09-2003 @ 14:57:
ja maar dat is met alles zo...

alsof de republikeinen in hun pamfletten hun eigen argumenten gaan tegenspreken
klopt, maar die mensen weten in het algemeen ook hoe ze aan informatie kunnen komen in een ander perspectief, en jongeren die niet weten wat politiek is niet.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 14:23
Verwijderd

Er word wel van uitgegaan dat die jongeren wat eigen intresse tonen en zich wat meer erin gaan verdiepen. ook zullen die jongeren allang door de TV van meneer Bush zijn geindoctrineerd, dus een beetje tegenhang kan geen kwaad
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 14:32
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
NERD schreef op 25-09-2003 @ 14:01:

Oh ja, de tegenstanders van Bush komen met feiten, het Witte Huis komt met feiten, de Telegraaf komt met feiten, CNN komt met feiten en jij en ik komen ook met feiten. Desondanks ben ik van mening dat objectieve feiten alleen in de wis- en natuurkunde voorkomen, voor de rest zijn het alleen als feit vermomde meningen die vooral gebruik maken van halve waarheden (dat de waarheid ook niet bestaat is weer een hele andere discussie). Dus kom alsjeblieft niet aan met de "feitelijke dingen" van NOFX, die vertrouw ik net zo min als de "feiten" van het Witte Huis.
leuk hoor, die theoretische waarheden van jou; natuurlijk zijn die dingen niet 100% zeker vaststaand.
maar kijk toch zelf; in amerika ia het vercshil arm/rijk gewoon enorm groot, is er geen ziekenfonds, geen bijstand, etc.
daarnaast hoef ik jou toch niet uit te leggen dat de wapenwet daar niet echt ok is om nog maar te zwijgen over de enorme inbreuk die er op privacy gemaakt wordt onder het mom van terrorismebestijding, etcetc
het is toch vrij duidelijk dat dit zo niet door moet gaan en alles wat daar aan bijdraagt vind ik positief
Oud 25-09-2003, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 25-09-2003 @ 15:23:

Er word wel van uitgegaan dat die jongeren wat eigen intresse tonen en zich wat meer erin gaan verdiepen.
Op zulke mooie sites als punkvoter.com! Gelukkig krijg je dan de eerlijke scoop op de gang van zaken!

Citaat:
ook zullen die jongeren allang door de TV van meneer Bush zijn geindoctrineerd, dus een beetje tegenhang kan geen kwaad
Hypothetisch: jij vindt het verantwoord om een reeds gemanipuleerd publiek van de andere kant te manipuleren?
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 14:36
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
snees schreef op 25-09-2003 @ 15:35:
Hypothetisch: jij vindt het verantwoord om een reeds gemanipuleerd publiek van de andere kant te manipuleren?
kijk dan zelf naar de situatie in amerika, dan zie je toch dat de samenleving daar onwijs verrot is, wat is er dan mis om dat te willen veranderen???
Oud 25-09-2003, 14:45
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 25-09-2003 @ 15:36:
kijk dan zelf naar de situatie in amerika, dan zie je toch dat de samenleving daar onwijs verrot is, wat is er dan mis om dat te willen veranderen???
Lees! Het gaat nu niet om de situatie in Amerika, maar om mijn hypothese!

Citaat:
maar kijk toch zelf; in amerika ia het vercshil arm/rijk gewoon enorm groot, is er geen ziekenfonds, geen bijstand, etc.
Klopt, er is weinig sociale wetgeving. Maar is dat slecht?
Moet de staat alles regelen voor de armen?
Citaat:
daarnaast hoef ik jou toch niet uit te leggen dat de wapenwet daar niet echt ok is
Er zijn anders genoeg mensen in de VS die er dolgraag gebruik van maken. Of moet de democratie even afgeschaft worden?
Citaat:
om nog maar te zwijgen over de enorme inbreuk die er op privacy gemaakt wordt onder het mom van terrorismebestijding, etcetc
Ik laat dolgraag de regering mijn internetverkeer checken, als dat nodig is. Als je niet stout doet, wordt je ook niet volledig gescreend.
Citaat:
het is toch vrij duidelijk dat dit zo niet door moet gaan en alles wat daar aan bijdraagt vind ik positief
Jij zou kennelijk niet graag in de VS leven, maar veel liberaler mensen wel. Amerika blijft veel kansen bieden voor mensen die willen werken en zich inzetten.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Jij zou kennelijk niet graag in de VS leven, maar veel liberaler mensen wel. Amerika blijft veel kansen bieden voor mensen die willen werken en zich inzetten.

Weinig verstand van zaken, meer woorden ga ik er niet aan vuil maken. Weet jij wel hoe weinig mensen het vanuit de onderlaag naar de bovenlaag hebben geschopt, en hoeveel echt hardwerkende mensen zonder toekomstperspectief moeten blijven doormodderen in de VS. Werk en inzet word daar echt niet beloont, het zijn maar enkelen die het daardoor ver schoppen.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 15:00
Escapism
Escapism is offline
ik snap niet waarom er gesteld word dat deze 'coalitie van punkbands' van 2 kanten het perspectief zou moeten laten zien. zij hebben een mening en willen deze overbrengen op andere mensen, vergelijk het met een politieke partij. Dat er mensen zijn die het niet eens zijn met deze mening is logisch, maar tis niet de taak van die bands om voor de volledigheid het andere perspectief op de zaak te tonen. Dat is aan de andere partij (en misschien de media).
Oud 25-09-2003, 15:05
little nemo
little nemo is offline
[QUOTE]snees schreef op 25-09-2003 @ 15:45:

dat had ik ook wel gelezen, alleen de discussie gaat wel over america en niet over jou hypothese

nee niet alles, maar het is toch niet meer dan normaal dat een land zo rijk als de vs iedereen tenminste onderdak geeft...

Ik laat dolgraag de regering mijn internetverkeer checken, als dat nodig is. Als je niet stout doet, wordt je ook niet volledig gescreend.

iedereen wordt volledig gescreend of je nou iets fout doet of niet. en zolang dat alleen voor anti terreur databases gebruikt wordt is het niet zo erg. maar beetje jammer is wel dat veel verzekeraars zo erg veel persoonlijke dingen over je gezondheid ed weten en je dus niet meer of duurder willen verzekeren

wat een onzin, als je in een zwarte ghetto geboren wordt heb je echt geen kansen....
die zijn btw toch al niet gelijk; rijkere kunnen zich verzekeren en naar betere scholen ed, daarnaast is er te weinig werk en hebben arbeiders veel minder rechten dan hier
ga dr maar wonen, merk je vanzelf het verschil
Oud 25-09-2003, 15:16
NERD
NERD is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 25-09-2003 @ 15:58:

Weinig verstand van zaken, meer woorden ga ik er niet aan vuil maken. Weet jij wel hoe weinig mensen het vanuit de onderlaag naar de bovenlaag hebben geschopt, en hoeveel echt hardwerkende mensen zonder toekomstperspectief moeten blijven doormodderen in de VS. Werk en inzet word daar echt niet beloont, het zijn maar enkelen die het daardoor ver schoppen.
Iemand met een andere, goedonderbouwde, mening weinig verstand van zaken verwijten getuigt niet echt van enig talent voor discussieren.

En de situatie in de VS is gewoon te wijten aan de grote kapitalistiese, imperialistiese, anti-communistiese samenzwering. Maar daarmee vertel ik je natuurlijk niks nieuws.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 15:20
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
snees schreef op 25-09-2003 @ 15:45:

Nou, iig lijkt me de zorgplicht meer bij de staat te liggen dan bij een bedrijf als lockhead martin, wat een deel van de uitkeringen voor z'n rekening neemt. Doorgeslagen privatisering. Wat is het gevolg? Mensen moeten hele dagen weg om te werken voor een hongerloontje, met als gevlg compleet ontwrichte gezinnen. Dat schiet lekker op...

Er zijn anders genoeg mensen in de VS die er dolgraag gebruik van maken. Of moet de democratie even afgeschaft worden?

De mensen maken er graag gebruik van omdat ze dat min of meer wordt opgelegd door stemmingmakerij op tv. Het is sommige staten zelfs verplicht om een wapen te hebben, dus de democratie is ver te zoeken

Ik ben erg gesteld op m'n privacy. Wat is het volgende wat ze willen hebben? je DNA-profiel?

Gelul, de amerikaanse maatschappij is zowat nog strammer dan die van heel europa in de 18e eeuw...
Oud 25-09-2003, 15:34
MetalTeacher
MetalTeacher is offline
Citaat:
snees schreef op 25-09-2003 @ 15:45:

dan zijn harddrugs en verkrachtingen etc dus ook ok? daar maken ook veel mensen 'gebruik' van!

Laatst gewijzigd op 25-09-2003 om 15:38.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 15:35
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
MetalTeacher schreef op 25-09-2003 @ 16:34:
dan zijn harddrugs en verkrachtingen etc dus ook ok? daar maken ook veel mensen 'gebruik' van!
harddrugs en verkrachtingen zijn al eh 'afgeschaft'
Oud 25-09-2003, 15:40
DeadNation
DeadNation is offline
Een regering die zegt:

-dat als je niet voor hun bent dat je dan tegen ze bent.
-dat ze niet mee zullen doen aan een internationaal tribunaal en dat ze je land binnenvallen als er een Amerikaan verdacht van oorlogsmisdaden vastzit.
-dat ze alle subsidie aan abortusklinieken stopt omdat ze abortus moreel verwerpelijk vinden. Wat vreselijke gevolgen heeft voor de positie van vrouwen en t aantal "amateurabortussen".
-die een land binnenvallen met gefabriceerd bewijsmateriaal(in het midden latend of t goed of slecht was om Irak te "bevrijden").
-die de voedingsbodem voor terrorisme zelf subsidieerd en dan zichzelf achter de oren krabt als die radicalen zich tegen hun keren.
-die de angst en hysterie alleen maar voed ipv deze weg te nemen en met allerlei fascistische maatregelen op de proppen komt om mensen in toom te houden.
-enz enz enz enz enz enz enz

kan van mij de tyfus krijgen. Je kan aan de ene kant lekker gaan lopen nuanceren, maar als je goed nadenkt weet je gewoon dat er ontzettend veel niet klopt aan dat beleid. En dat een paar punkbandjes een cdtje uitbrengen. Who gives a fuck??

En voor je er erg in hebt...hoef je 1984 niet meer te lezen, maar leef je het.
Oud 25-09-2003, 15:45
Verwijderd
Citaat:
DeadNation schreef op 25-09-2003 @ 16:40:
En voor je er erg in hebt...hoef je 1984 niet meer te lezen, maar leef je het.
Nuances, nuances...
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 15:45
MetalTeacher
MetalTeacher is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 25-09-2003 @ 16:40:
Een regering die zegt:

-dat als je niet voor hun bent dat je dan tegen ze bent.
-dat ze niet mee zullen doen aan een internationaal tribunaal en dat ze je land binnenvallen als er een Amerikaan verdacht van oorlogsmisdaden vastzit.
-dat ze alle subsidie aan abortusklinieken stopt omdat ze abortus moreel verwerpelijk vinden. Wat vreselijke gevolgen heeft voor de positie van vrouwen en t aantal "amateurabortussen".
-die een land binnenvallen met gefabriceerd bewijsmateriaal(in het midden latend of t goed of slecht was om Irak te "bevrijden").
-die de voedingsbodem voor terrorisme zelf subsidieerd en dan zichzelf achter de oren krabt als die radicalen zich tegen hun keren.
-die de angst en hysterie alleen maar voed ipv deze weg te nemen en met allerlei fascistische maatregelen op de proppen komt om mensen in toom te houden.
-enz enz enz enz enz enz enz

kan van mij de tyfus krijgen.
hulde.
overigens is jouw nick als je ad vervangt door to een briljante band!
Oud 25-09-2003, 15:47
Verwijderd
Als je de ad niet weghaalt heb je nog steeds een OK band.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 15:47
DeadNation
DeadNation is offline
Idd
Oud 25-09-2003, 16:17
MetalTeacher
MetalTeacher is offline
Citaat:
Escapism schreef op 24-09-2003 @ 19:09:
alsof nofx nooit eerder politieke songs gemaakt heeft
ik noem, inderdaad, een "don't call me white".
Oud 25-09-2003, 16:33
Stevill
Stevill is offline
punk compilaties met doel tot $????

hmm waarschijnlijk (gezien NOFX dr op mee doet) zal het wel onder epitaph worden uitgebracht, Zijn die zo duur?
Oud 25-09-2003, 16:37
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 25-09-2003 @ 17:33:
punk compilaties met doel tot $????

hmm waarschijnlijk (gezien NOFX dr op mee doet) zal het wel onder epitaph worden uitgebracht, Zijn die zo duur?
Nee, edoch NOFX heeft toegegeven dat ze flink wat $ opstrijken.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 16:48
Verwijderd
NOFX gaat daarmee regelen dat mensen zich gaan inschrijven
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 16:55
DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
Gimmeshelter schreef op 25-09-2003 @ 14:05:
Dat is inderdaad beter dan het via de muziek te proberen te doen.

Waar ik me ook ontzettend aan erger tegenwoordig is het Wouter Bos-gedrag. Altijd maar aangeven dat iets fout en verkeerd is, maar nooit zelf met een goed tegenvoorstel komen over hoe het wel moet.
Oud 25-09-2003, 17:09
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 25-09-2003 @ 17:55:
Dat is inderdaad beter dan het via de muziek te proberen te doen.

Waar ik me ook ontzettend aan erger tegenwoordig is het Wouter Bos-gedrag. Altijd maar aangeven dat iets fout en verkeerd is, maar nooit zelf met een goed tegenvoorstel komen over hoe het wel moet.
dat is wel erg offtopic, maar de pvda heeft anders wel een tegenbegroting hoor

verder zou t toch jammer zijn van alle protestsongs als ze dat allemaal zouden doen...
Oud 25-09-2003, 17:12
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 25-09-2003 @ 14:14:
wat een ontzettend gezeik hier
ik dacht: laat ik dit eens quoten
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 17:20
DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
little nemo schreef op 25-09-2003 @ 18:09:
dat is wel erg offtopic, maar de pvda heeft anders wel een tegenbegroting hoor

In het debat als reactie op de troonrede waar hij eerst een kwartier opsomde wat er allemaal wel niet fout was voordat hij zei dat ze hun tegenbegroting nog niet voor elkaar hadden. Dat bedoelde ik.
Oud 25-09-2003, 17:21
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
StayBeautiful schreef op 25-09-2003 @ 18:12:
Oud 25-09-2003, 17:58
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
wouszer schreef op 25-09-2003 @ 17:37:
Nee, edoch NOFX heeft toegegeven dat ze flink wat $ opstrijken.
Merch en optredens
Oud 25-09-2003, 21:57
Verwijderd
hopeloos, jullie breintjes zijn door de muziek versleten
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 22:10
cottoncandy
cottoncandy is offline
<3
Reageren

Regels voor berichten