Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
zo worden mensen die niet heel erg in politiek geinteresseerd zijn (rond 18 ozo) en die anders niet zouden gaan stemmen misschien overgehaald wel te stemmen en dan niet op bush wat is hier nou verkeerd aan???? Jongeren, die weinig tot niets van politiek weten, beïnvloeden om specifiek niet op een persoon te gaan stemmen, is volgens jou dus een goede zaak? |
![]() |
||
Citaat:
het lijkt me daarnaast, dat op het moment dat je dat soort dingen hoort dat je je af gaat vragen of het klopt en dat je er dan dus wat meer over gaat lezen
||
Citaat:
||
Citaat:
Oh ja, de tegenstanders van Bush komen met feiten, het Witte Huis komt met feiten, de Telegraaf komt met feiten, CNN komt met feiten en jij en ik komen ook met feiten. Desondanks ben ik van mening dat objectieve feiten alleen in de wis- en natuurkunde voorkomen, voor de rest zijn het alleen als feit vermomde meningen die vooral gebruik maken van halve waarheden (dat de waarheid ook niet bestaat is weer een hele andere discussie). Dus kom alsjeblieft niet aan met de "feitelijke dingen" van NOFX, die vertrouw ik net zo min als de "feiten" van het Witte Huis. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het een goed initiatief van Fat Mike, hij probeert zijn steentje bij te dragen voor een "democratischer" amerika oftewel een amerika zonder bush aan het hoofd. Of de bands die er op staan wel of niet goed zijn boeit me weinig, het idee is waar het om draait.
Als er zo weinig jongeren in amerika stemmen en die bands doen een GRATIS tour zodat er meer jongeren (tegen bush) gaan stemmen dan vind ik dat erg goed. De cd kan me niet erg boeien denk ik maar Mike probeert ten minste zijn steentje bij te dragen aan een beter amerika. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat is er mis mee om mensen ertoe te brengen te gaan stemmen? Wat is er mis mee mensen te proberen te overtuigen van jou politieke mening? Wat is er mis mee om kritiek te uiten? Wat is er mis mee on jongeren bij de politiek te betrekken? Wat is er mis mee om tegen gewicht te bieden tegen het beeld van de media dat wellicht fout is of fout word gepresenteerd? Wat is er mis met muziek met inhoud?
Niets, helemaal niets . Politieke inspanningen zijn alleen maar goed te keuren, mensen bij de politiek betrekken is goed, politiek gaat overmensen, het gaat over wat mensen willen. En de mensen moet worden duidelijk gemaakt dat ze inspraak hebben ![]() Volgens mij zitten sommigen hier liever naar cd'tjes te lusiteren zonder inhoud, en ongeinteresseerd bier te zuipen en erover te denken hoe zij op de volgende party iemand kunnen versieren ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hier wordt het van maar één kant bekeken. Als ik een lijst met 100 argumenten tegen het PvdA overhandig aan mensen die niets van politiek afweten, is het wel duidelijk waar ze niet op zullen stemmen. Terwijl ze misschien iets anders zouden kiezen als ze van 2 kanten argumenten zouden horen.
|
![]() |
||
Citaat:
alsof de republikeinen in hun pamfletten hun eigen argumenten gaan tegenspreken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar kijk toch zelf; in amerika ia het vercshil arm/rijk gewoon enorm groot, is er geen ziekenfonds, geen bijstand, etc. daarnaast hoef ik jou toch niet uit te leggen dat de wapenwet daar niet echt ok is om nog maar te zwijgen over de enorme inbreuk die er op privacy gemaakt wordt onder het mom van terrorismebestijding, etcetc het is toch vrij duidelijk dat dit zo niet door moet gaan en alles wat daar aan bijdraagt vind ik positief
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Moet de staat alles regelen voor de armen? Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Weinig verstand van zaken, meer woorden ga ik er niet aan vuil maken. Weet jij wel hoe weinig mensen het vanuit de onderlaag naar de bovenlaag hebben geschopt, en hoeveel echt hardwerkende mensen zonder toekomstperspectief moeten blijven doormodderen in de VS. Werk en inzet word daar echt niet beloont, het zijn maar enkelen die het daardoor ver schoppen. |
![]() |
|
ik snap niet waarom er gesteld word dat deze 'coalitie van punkbands' van 2 kanten het perspectief zou moeten laten zien. zij hebben een mening en willen deze overbrengen op andere mensen, vergelijk het met een politieke partij. Dat er mensen zijn die het niet eens zijn met deze mening is logisch, maar tis niet de taak van die bands om voor de volledigheid het andere perspectief op de zaak te tonen. Dat is aan de andere partij (en misschien de media).
|
[QUOTE]snees schreef op 25-09-2003 @ 15:45:
Lees! Het gaat nu niet om de situatie in Amerika, maar om mijn hypothese! dat had ik ook wel gelezen, alleen de discussie gaat wel over america en niet over jou hypothese Klopt, er is weinig sociale wetgeving. Maar is dat slecht? Moet de staat alles regelen voor de armen? nee niet alles, maar het is toch niet meer dan normaal dat een land zo rijk als de vs iedereen tenminste onderdak geeft... Ik laat dolgraag de regering mijn internetverkeer checken, als dat nodig is. Als je niet stout doet, wordt je ook niet volledig gescreend. iedereen wordt volledig gescreend of je nou iets fout doet of niet. en zolang dat alleen voor anti terreur databases gebruikt wordt is het niet zo erg. maar beetje jammer is wel dat veel verzekeraars zo erg veel persoonlijke dingen over je gezondheid ed weten en je dus niet meer of duurder willen verzekeren Jij zou kennelijk niet graag in de VS leven, maar veel liberaler mensen wel. Amerika blijft veel kansen bieden voor mensen die willen werken en zich inzetten. wat een onzin, als je in een zwarte ghetto geboren wordt heb je echt geen kansen.... die zijn btw toch al niet gelijk; rijkere kunnen zich verzekeren en naar betere scholen ed, daarnaast is er te weinig werk en hebben arbeiders veel minder rechten dan hier ga dr maar wonen, merk je vanzelf het verschil
||
Citaat:
En de situatie in de VS is gewoon te wijten aan de grote kapitalistiese, imperialistiese, anti-communistiese samenzwering. Maar daarmee vertel ik je natuurlijk niks nieuws. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 25-09-2003 om 15:38. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Een regering die zegt:
-dat als je niet voor hun bent dat je dan tegen ze bent. -dat ze niet mee zullen doen aan een internationaal tribunaal en dat ze je land binnenvallen als er een Amerikaan verdacht van oorlogsmisdaden vastzit. -dat ze alle subsidie aan abortusklinieken stopt omdat ze abortus moreel verwerpelijk vinden. Wat vreselijke gevolgen heeft voor de positie van vrouwen en t aantal "amateurabortussen". -die een land binnenvallen met gefabriceerd bewijsmateriaal(in het midden latend of t goed of slecht was om Irak te "bevrijden"). -die de voedingsbodem voor terrorisme zelf subsidieerd en dan zichzelf achter de oren krabt als die radicalen zich tegen hun keren. -die de angst en hysterie alleen maar voed ipv deze weg te nemen en met allerlei fascistische maatregelen op de proppen komt om mensen in toom te houden. -enz enz enz enz enz enz enz kan van mij de tyfus krijgen. Je kan aan de ene kant lekker gaan lopen nuanceren, maar als je goed nadenkt weet je gewoon dat er ontzettend veel niet klopt aan dat beleid. En dat een paar punkbandjes een cdtje uitbrengen. Who gives a fuck?? En voor je er erg in hebt...hoef je 1984 niet meer te lezen, maar leef je het.
||
![]() |
Citaat:
overigens is jouw nick als je ad vervangt door to een briljante band!
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Waar ik me ook ontzettend aan erger tegenwoordig is het Wouter Bos-gedrag. Altijd maar aangeven dat iets fout en verkeerd is, maar nooit zelf met een goed tegenvoorstel komen over hoe het wel moet.
||
Citaat:
verder zou t toch jammer zijn van alle protestsongs als ze dat allemaal zouden doen...
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Mujahideen | 500 | 07-09-2005 13:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
11 september fraude Isa | 62 | 26-09-2003 13:25 |