Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en ik vond het ook wel jammer dat haar toespraak op het feest in de film zo ontzettend kort was. (het was waarschijnlijk te saai voor de film maar in het boek vond ik het wel een leuk stuk om te lezen) er waren ook momenten dat ik het jammer vond dat ik het boek al gelezen had. vooral op het moment dat Phileine erachter komt dat Jules een man is. Toen ik het las moest ik er hardop om lachen. Bij de film niet echt meer, alhoewel het nog wel grappig was. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jules... geweldig gewoon, elke keer als ie in beeld kwam lag ik dubbel
![]() Maar ik hoor echt van veel mensen dat ze em kut vinden.. ik denk dat de film te veel gehyped is ![]() Nah jah, ik vind em iig wèl leuk ![]() (Overigens deel ik de mening over Gulpje. Ik vond haar heel dozerig, wat ze in het boek niet is). |
![]() |
|
Ik vond het boek geweldig en had ook erg veel van de film verwacht...
WAT EEN KUTFILM! Ja sorry, maar ik vond em echt vreselijk. Er missen niet enkele dingen uit het boek, maar bijna alles! (Ja Jules was leuk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
film was leuk, alleen het boek was leuker. Ik vind dat Joanne toch wel beter een Europese vrouw had moeten zijn. Ik vind Phileine in de film beetje te overdreven overkomen, in het boek heb je wel meer zo van "ja stoer wijf", maar in de film kon ik me wel aan haar irriteren, beetje te overdreven assertief zeg maar. Oh, en ik had me juist zo verheugd op de david letterman scene ![]() Laatst gewijzigd op 19-10-2003 om 11:37. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ronald is smakeloos; zn boek was veel leuker! Hier wil ik mn poezelige billetjes nog niet mee afvegen. Jammer van de weggelaten delen zoals de onderkin van mama-Ruth en idd David Letterman. Jammer ook van de verweven flashbacks en vooral jammer van alle mensen die in Amerika zaten die er niets te zoeken hadden. Leuk dat Mads (Wittermans) er in speelde maar zijn karakter zei me niets. Beetje overtrokken en geforceerd leuk; met name de 'grappige' feedback van Phileine ging te snel om begrepen te worden door iemand die het boek niet had gelezen. Ja, beetje jammer van de film wel. Ook al overtrof Jules al mijn verwachtingen.
||
Citaat:
![]() dat is wel waar, maar ik toch vind Phileine niet veel beter ook al werd er gegooid op een comedie. (bovendien ben ik van Kim wel beter gewend ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het is (op een paar scènes na) wel trouwer aan het boek. (Ik zou het haar wel even melden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Joah.. daar zit wat in. 'Zusje' vond ik wel wat beter geacteerd.
||
Citaat:
Niet dat ik het een fantastische film vond. Hij is op momenten zeker grappig, maar om nou te zeggen dat het een ijzersterke film was, zeker niet. De humor was denk ik het beste, verder niet echt een film om rekening mee te houden. Leuke rol overigens van Roeland Fernhout |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Phileine zou als personage een koele trut moeten zijn die moeilijk aan het lachen is te krijgen, maar in plaats daarvan staat daar een middle-aged lady in een zilverkleurig rolgordijn te giebelen.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Phileine zegt sorry, vraagje maarte | 6 | 29-05-2005 13:02 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
verslag phileine zegt sorry film en boek verslag sabientjuh | 2 | 09-03-2004 13:53 | |
Films, TV & Radio |
Phileine zegt sorry finette | 7 | 14-10-2003 20:11 | |
Films, TV & Radio |
Tara Elders vervangt Carice van Houten in PHILEINE ZEGT SORRY! Simon | 9 | 22-02-2003 13:22 | |
Films, TV & Radio |
phileine zegt sorry stroopwafel | 0 | 11-12-2001 18:15 | |
Verhalen & Gedichten |
wie heeft het boek Phileine zegt sorry gelezen en..... meisjemeisje | 14 | 17-11-2001 20:19 |