Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2003, 10:29
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Het gaat er niet om of ze nou wel of niet iets met hem gehad heeft, het punt is dat ze met dr smoelwerk heeft gelogen (athans alles ontkend). En dat is nou niet echt een leuk rolmodel voor iemand die eventueel nog konining kan worden.
Oud 09-10-2003, 11:44
Verwijderd
Citaat:
Tweety2k schreef op 08-10-2003 @ 11:29:
Het gaat er niet om of ze nou wel of niet iets met hem gehad heeft, het punt is dat ze met dr smoelwerk heeft gelogen (athans alles ontkend). En dat is nou niet echt een leuk rolmodel voor iemand die eventueel nog konining kan worden.
En daar komt nog de mogelijkheid bij dat ze connecties met de onderwereld kan hebben
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 07-10-2003 @ 23:34:
Het koningshuis is geen liefdadigheidsinstelling maar een bestuursorgaan om het maar zo te zeggen.
Tuttut, als je het woord bestuursorgaan in de mond neemt moet je wel even goed in de gaten houden dat dat een vastomlijnd begrip is uit de Algemene wet bestuursrecht, waaronder het koningshuis niet valt.

Maar meer ontopic, ik vind het wel een slechte zaak. Overigens mag ze wat mij betreft trouwen, ik ben zoals jullie weten monarchist dus ik zal dit niet aangrijpen als excuus om weer de monarchie te gaan bashen (die disscussie is al tot zoooo vermoeiens vaak toe gevoerd) en mijns inziens is ze ook niet teveel 'beschadigd'. Dat is weer zo'n uitroep van Matje Herben, die even wil laten zien dat hij ook nog leeft, daar helemaal achterin het verre hoekje van de Kamer.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 13:05
Verwijderd
Wij willen allen alleen dat Friso een goede relatie krijgt met een behoorlijk iemand met een perfect verleden. Het liefst een prom queen die iets voor de armen heeft gedaan, en nu vrijwilligers werk doet bij het kankerfonds of iets dergelijks. En ze moet natuurlijk niet van marokaanse afkomst zijn, enne .... etc, bla bla

Oftewel, wij willen een betrouwbaar iemand zonder verdacht verleden, omdat er een kans bestaat dat diegene koningin van Nederland kan worden.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 13:08
Verwijderd
Haar verleden is niet bijzonder verdacht. Iemand die bevriend is met Prins Bernhard is toch ook niet meteen een nazi? Ook al is ze omgegaan met Bruinsma, dan nog kan ze mijns inziens best koningin worden, hoewel die kans natuurlijk puur hypothetisch is. Màxima wordt koningin en het moet wel heel raar lopen wil dat anders zijn. Maar dat terzijde, het gaat erom dat ze zelf geen strafbare feiten heeft gepleegd. Het is niet zo dat omgaan met een bekende boef zelf ook strafbaar is of iets dergelijks. Iedereen komt wel eens in contact met mensen die wat minder 'schoon' zijn, dat straalt niet meteen op jezelf af.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 13:14
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 09-10-2003 @ 14:08:
Haar verleden is niet bijzonder verdacht. Iemand die bevriend is met Prins Bernhard is toch ook niet meteen een nazi? Ook al is ze omgegaan met Bruinsma, dan nog kan ze mijns inziens best koningin worden, hoewel die kans natuurlijk puur hypothetisch is. Màxima wordt koningin en het moet wel heel raar lopen wil dat anders zijn. Maar dat terzijde, het gaat erom dat ze zelf geen strafbare feiten heeft gepleegd. Het is niet zo dat omgaan met een bekende boef zelf ook strafbaar is of iets dergelijks. Iedereen komt wel eens in contact met mensen die wat minder 'schoon' zijn, dat straalt niet meteen op jezelf af.
Er is een groot verschil tussen wat minder schoon en vies.

Straks gaat dat mens haar positie misbruiken om oude vrienden uit het milieu te helpen, stel je voor

Nee, wij hebben het liever als hij een respectabele vriend krijgt ipv mabel.

Laatst gewijzigd op 09-10-2003 om 22:35.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 16:58
Verwijderd
Ik neem aan dat je respectabele vriend bedoelt.

Maar zonder gekheid, ik krijg wel de indruk dat de grootste tegenstanders hiervan ook de felste antimonarchisten zijn. Er is een glijdende schaal tussen wat een beetje besmet en vies is. Persoonlijk vind ik het met Mabel wel meevallen, maar dat is dus iets waar we nooit uit zullen komen.

In ieder geval is het afschaffen van de monarchie en het installeren van een republiekstelsel absoluut geen garantie dat er 'besmette' of 'vieze' mensen op belangrijke posities terechtkomen, dat dat even duidelijk moge zijn/
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 16:59
Machiavelli
Machiavelli is offline
Ach, al die lui van de Koninklijke familie zijn niet te vertrouwen dus Mabel is nog behoorlijk netjes.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 09-10-2003 @ 17:59:
Ach, al die lui van de Koninklijke familie zijn niet te vertrouwen dus Mabel is nog behoorlijk netjes.
Wat zou Machiavelli de koningin aanraden in dit geval? Haar dood enscèneren om de aandacht van de affaire af te leiden?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 21:10
L1
L1 is offline
net Peter R de Vries gekeken,

ik denk dat die Charlie de waarheid spreekt en al die andere lui tegenstrijdige bekentenissen afleggen om er zelf beter van te worden. die Geurt Roos en Etienne Urka zitten zelf ook in de bak en hopen vast op strafvermindering. Ik snap ook niet dat mensen zeggen dat ze die Charlie niet geloven en bovenstaande criminelen wel. Die Geurt is een paar jaar geleden ook bijna geliquideerd dus brandschoon is die jongen ook niet.

Ik vind niet dat het kabinet goedkeuring mag geven, het gaat hier toch om de reputatie van het koningshuis. Zij moeten toch modelburgers zijn voor de rest van Nederland zijn.
Oud 09-10-2003, 21:13
Verwijderd
Het woord van twee criminelen als Urka en Roos is misschien wel net zo weinig waard als de verklaring van die Charlie da Silva, maar mensen als Ottolien Lels (Mabels vriendin) en een aantal zeer hooggeplaatse mensen uit binnen- en buitenland die vóór Mabel getuigen kun je er dan misschien ook even bij vermelden.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 21:13
Severus
Severus is offline
Het koningshuis interesseert me geen hol. Ik ben vóór afschaffing van de monarchie: lang leve de Republiek der Nederlanden!
Oud 09-10-2003, 21:36
L1
L1 is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-10-2003 @ 22:13:
Het woord van twee criminelen als Urka en Roos is misschien wel net zo weinig waard als de verklaring van die Charlie da Silva, maar mensen als Ottolien Lels (Mabels vriendin) en een aantal zeer hooggeplaatse mensen uit binnen- en buitenland die vóór Mabel getuigen kun je er dan misschien ook even bij vermelden.
Hooggeplaatste mensen legden ook tegenstrijdige verklaringen af over Da Silva/Mabel. Heb je het gezien ?
Oud 09-10-2003, 22:39
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 09-10-2003 @ 17:58:
Ik neem aan dat je respectabele vriend bedoelt.

Maar zonder gekheid, ik krijg wel de indruk dat de grootste tegenstanders hiervan ook de felste antimonarchisten zijn. Er is een glijdende schaal tussen wat een beetje besmet en vies is. Persoonlijk vind ik het met Mabel wel meevallen, maar dat is dus iets waar we nooit uit zullen komen.

In ieder geval is het afschaffen van de monarchie en het installeren van een republiekstelsel absoluut geen garantie dat er 'besmette' of 'vieze' mensen op belangrijke posities terechtkomen, dat dat even duidelijk moge zijn/
Je hebt helemaal gelijk, maar wat verwacht je avn iemand die officieel allochtoon is

Enne, het is toch te gek voor woorden dat de politiek zich met zulke domme gevallen als mabel moet bezich houden, om dit op te lossen: schaf de monarchie af
En natuurlijk is de rupubliek ervoor geen garantie, maar die is wel gekozen
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 12:58
MissCzechMeOut
Citaat:
bloempjuh schreef op 10-10-2003 @ 13:53:
Om 5 voor 2 vanmiddag gaat Balkenende een verklaring geven in een extra nieuwsuitzending, op NL2. Misschien leuk voor de geintresseerde

en en en?
Oud 10-10-2003, 13:17
Verwijderd
Ik vertrouw balkie niet
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 13:32
MissCzechMeOut
Afgekeurd

Whahaha
Oud 10-10-2003, 13:36
MissCzechMeOut
Is maar goed voor haar had ze maar vanaf het begin eerlijk moeten zijn.
Oud 10-10-2003, 14:47
little nemo
little nemo is offline
owk...ze gaan dus geen toestemming vragen...lijkt me ook wel 't beste, is iedereen van het gezeur af en koning & koningin gaan ze toch niet worden
Oud 10-10-2003, 17:20
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 10-10-2003 @ 15:47:
owk...ze gaan dus geen toestemming vragen...lijkt me ook wel 't beste, is iedereen van het gezeur af en koning & koningin gaan ze toch niet worden
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 17:27
Thomas
Thomas is offline
Kok wist in 2001 al van het verleden van Wisse Smit.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 18:21
rsieswerda
rsieswerda is offline
only one man to blame... the one and only Peter R de Vries....
Wat vind die vent t geweldig om de boel te verzieken, wat heb ie er mee te maken, helemaal niks, laat iedereen alsjeblieft weer normaal gaan doen en laat dat zootje ongeregeled lekker achter
Oud 10-10-2003, 19:08
Verwijderd
fout, een of ander tijdschrift was er eerst, toen de Vries, toen kwam de mob, en toen kwam Jan Peter.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 19:28
rsieswerda
rsieswerda is offline
ok, maar is dat uit dat "tijdschrift"openbaar geweest in de zin dat heel veel mensen dat wisten???
Oud 10-10-2003, 20:50
Verwijderd
Citaat:
rsieswerda schreef op 10-10-2003 @ 19:21:
only one man to blame... the one and only Peter R de Vries....
Wat vind die vent t geweldig om de boel te verzieken, wat heb ie er mee te maken, helemaal niks, laat iedereen alsjeblieft weer normaal gaan doen en laat dat zootje ongeregeled lekker achter
Op deze manier is het tenminste geen achterkamertjespolitiek, ik ben blij dat de smerige details boven tafel komen. Het hoort in een goede democratie niet anders te gaan.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 00:30
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Als ik heeel eerlijk ben lijkt het me helemaal geen raar idee als Friso express gelogen heeft omdat ie dan geen troonopvolger hoeft te worden...

Jammer trouwens dat het allemaal zo beperkt is en dat het niet een conflict tussen de koningin en de regering is gekomen. Dan was misschien het kabinet gevallen of werd de monarchie afgeschaft.
Oud 11-10-2003, 02:18
Verwijderd
Citaat:
rsieswerda schreef op 10-10-2003 @ 20:28:
ok, maar is dat uit dat "tijdschrift"openbaar geweest in de zin dat heel veel mensen dat wisten???
Het was gewoon een bald dat voor iedereen beschikbaar was zover ik het weet

Maar ik vind dat die Peter R. Vries, de zogenaamde misdaadverslaggever zich er niet zo mee moet bemoeien zodat hij er een populistisch dom programma van moet maken.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 13:29
Love: a passion
Love: a passion is offline
Ik vind Mabel heel naief. Beatrix zegt zelf, en dat is waar, een hele lieve en begaafde schoondochter te hebben gekregen. Vooral dat begaafde. Ze is zelfs cumlaude afgestudeerd. Dan moet je toch wel enigzins doorhebben dat het niet zo verstandig is om niet gelijk de volle waarheid te vertellen, wat betreft haar relatie met Klaas Bruinsma.
Iedereen kan nagaan dat zo'n affaire vroeg of laat aan het licht zou komen. Vertel dan gelijk de waarheid, dan had de regering nog kunnen denken: oke, het was fout, maar het was in haar studententijd. Maar ze is in ieder geval eerlijk geweest.
Maar nu heeft ze er over gelogen om het niet gelijk te zeggen. Dat maakt het natuurlijk veel erger. Errug dom van haar. En ze zou nog wel de reserve koningin worden....
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 13:37
Gatara
Gatara is offline
Mensen, het gaat hier helemaal niet meer om Mabel. Maar het gaat om connecties met de onderwereld. Het gaat om het koningshuis en Etienne U. Het gaat om het koningshuis en hun omgang met andere rare gasten uit de onderwereld.
Het gaat om slecht werk van de AIVD. Het gaat om de corrupte Amsterdamse politie. Het gaat om de IRT-affaire.

Er MOET een onderzoek komen!
Oud 12-10-2003, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 12-10-2003 @ 14:37:
Mensen, het gaat hier helemaal niet meer om Mabel. Maar het gaat om connecties met de onderwereld. Het gaat om het koningshuis en Etienne U. Het gaat om het koningshuis en hun omgang met andere rare gasten uit de onderwereld.
Het gaat om slecht werk van de AIVD. Het gaat om de corrupte Amsterdamse politie. Het gaat om de IRT-affaire.

Er MOET een onderzoek komen!
Wat heeft de IRT-affaire er concreet mee te maken?

Offtopic: Ik heb me gister rot gelachen om Johan Remkes bij Kopspijkers
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 16:04
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 12-10-2003 @ 15:43:
Wat heeft de IRT-affaire er concreet mee te maken?

Omdat Etienne U. en Geurt R. te maken hebben gehad met Bruinsma en een eventueel veder onderzoek in dit geval weer terug zou kunnen kaatsen naar de IRT-affaire.

Omdat de Utrechtse politie de Amsterdamse collega's beschuldigden van connecties te hebben met bruinsma en nu net deze laatste politietak niet meer beschikken over het dossier Bruinsma (volgens de Groene), terwijl er notabene afgelopen week weer eens een liquidatie was in de onderwereld en je niet zomaar een dossier van een oud-crimineel kan sluiten (ergo: uit de archieven verwijderen) omdat ie dood is, aangezien ze allemaal wel op z'n minst met elkaar te maken hebben.

Citaat:
JULES YI (39) EN VROUW GELIQUIDEERD

In Amstelveen zijn vrijdagochtend twee mensen geliquideerd op de Keizer Karelweg in Amstelveen. Het gaat om de 39-jarige Jules Yi en een vrouw die naast hem zat in de auto. De politie wil haar naam nog niet vrijgeven. Yi is een drugsdealer en een bekende van de politie. Zijn bijnaam is De Chinees.
De twee zaten in een Mercedes en kwamen uit de richting Amstelveen. Vanuit de middenberm werd de wagen door twee personen op een scooter onder vuur genomen met automatische geweren.
De schutters verdwenen in de richting van de Amsterdamseweg. Van hen en de scooter ontbreekt nog ieder spoor.
www.at5.nl
Bah.

En ja, de AIVD heeft uit r neus zitten vreten.

Laatst gewijzigd op 12-10-2003 om 16:22.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 12-10-2003 @ 17:04:

Omdat Etienne U. en Geurt R. te maken hebben gehad met Bruinsma en een eventueel veder onderzoek in dit geval weer terug zou kunnen kaatsen naar de IRT-affaire.

Omdat de Utrechtse politie de Amsterdamse collega's beschuldigden van connecties te hebben met bruinsma en nu net deze laatste politietak niet meer beschikken over het dossier Bruinsma (volgens de Groene), terwijl er notabene afgelopen week weer eens een liquidatie was in de onderwereld en je niet zomaar een dossier van een oud-crimineel kan sluiten (ergo: uit de archieven verwijderen) omdat ie dood is, aangezien ze allemaal wel op z'n minst met elkaar te maken hebben.
Ja dus?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 21:48
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 12-10-2003 @ 17:47:
Ja dus?
Aan de IRT-affaire zit een luchtje en sommige criminelen zoals Etienne U en Geert willen niet dat deze weer aangeraakt wordt.
Met andere woorden: ze hebben er baat bij dat er geen onderzoek komt naar Mabels verleden met Bruinsma.

Ik - als burger van Nederland - wil echter dat corruptieschandalen ontmaskerd worden en dat een dergelijk onderzoek wel gewenst is. Het gaat hier daarom niet om Mabel. Die vrouw heeft toen ze nog studente was wellicht een foute stap in haar leven gemaakt (en overigens later ook met Sacirby), maar op zich treft ze weinig blaam; tenzij ze uitvoerig geprofiteerd heeft van Bruinsma en/of zelfs Bruinsma meegeholpen heeft met het 1 en ander.
Oud 13-10-2003, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 12-10-2003 @ 22:48:
Aan de IRT-affaire zit een luchtje en sommige criminelen zoals Etienne U en Geert willen niet dat deze weer aangeraakt wordt.
Met andere woorden: ze hebben er baat bij dat er geen onderzoek komt naar Mabels verleden met Bruinsma.

Ik - als burger van Nederland - wil echter dat corruptieschandalen ontmaskerd worden en dat een dergelijk onderzoek wel gewenst is. Het gaat hier daarom niet om Mabel. Die vrouw heeft toen ze nog studente was wellicht een foute stap in haar leven gemaakt (en overigens later ook met Sacirby), maar op zich treft ze weinig blaam; tenzij ze uitvoerig geprofiteerd heeft van Bruinsma en/of zelfs Bruinsma meegeholpen heeft met het 1 en ander.
Ah op die manier. Maar de IRT-affaire is m.i. vrij grondig onderzocht, en je ziet bij de processen van Mink K. dat er steeds meer informatie naar boven komt. Nòg een parlementaire enquête lijkt me weinig toevoegen, of het moet geschieden door een echt onafhankelijke instantie. Want in de politiek zijn er ook nog genoeg mensen die liever niet het falen van de overheid zien.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 12:58
langejongen
langejongen is offline
Ik vindt het zeer onbeschoft dat ie z'n moeder, Balkenende enz heeft belazerd. Hij wil niet toegeven aan de fouten die er zijn gemaakt door Mabel en nu hij zijn aanstaande huwelijk misschien niet door ziet gaan, doe ie maar afstand van de troon. Geef gewoon toe aan de fouten die zijn gemaakt.
Oud 13-10-2003, 20:53
Gatara
Gatara is offline
Weblog "Geenstijl.nl" heeft wat eigen onderzoek verricht naar Mabel:

MABELGATE: drugs- en Scientology-connectie

De leugen regeert: cokebabe Mabel Wisse Smit blijkt dubbel fout. Toen ze werkte voor het 'Open Society Institute' (OSI) van miljardair George Soros, bleek ze *kuch* 'onkosten vergoedingen' ter waarde van ruim 9800 euro te hebben uitbetaald aan een pro-drugslobby. Ze gaf het geld aan ene meneer 'Mike Trace', een man die slechts acht weken aan de top stond van de 'United Nations Office for Drug Control and Crime' in Wenen. Trace moest echter snel weer aftreden omdat een Zweedse onderzoeksgroep de hand legde op documenten waaruit bleek dat Mabeltje namens het OSI geld aan hem had uitgekeerd. Hij gebruikte het geld voor het plannen van congressen en het organiseren van een lobby tegen de harmonisatie (lees: strengere aanpak) van de drugshandel in de wereld. Trace kreeg de vergoeding van het OSI, omdat deze organisatie tegen het afstemmen van de aanpak van soft- en harddrugs is. En wie kan de onschadelijkheid van drugs nu beter beoordelen dan ervaringsdeskundige Mabel? De 'golddigger' zorgde er natuurlijk 'geheel toevallig' voor dat ze een steentje bijdroeg aan het buiten de tralies houden van de Klaas Bruinsma's van deze wereld.

De onafhankelijke organisatie HHN Zweden spreekt al van 'Mabelgate' en ze beloven in de komende dagen meer naar buiten brengen over de handel en wandel van onze aanstaande prinses. Uiteindelijk reserveerde het OSI ruim $225.000 om de plannen van de VN voor de wereldwijde aanpak van handel in harddrugs te kunnen ondermijnen. Het totale bedrag voor de drugscampagne was $405.000. In maart van dit jaar schreef het Australische News Weekly over deze zaak. Wel is het zo dat de ideeën van het OSI - en dus van Mabeltje - redelijk overeenkomen met het liberale Nederlandse drugsbeleid, maar ja: u begrijpt dan ook waarom Klaas zich hier altijd prima op zijn gemak heeft gevoeld.

En omdat de leugen regeert: Mabel W. S. blijkt, toen ze werkte voor het 'Open Society Institute (OSI) van miljadair George Soros, contact te hebben gehad met Scientology. Haar voormalige e-mail adres staat namelijk op een interne Scientology-mailing, samen met dat van enkele andere Scientology-leden. Zoeken we verder uit, net als Bas Taart. Je vraagt je af wat al die zogenaamde koningshuisverslaggevers de hele dag uitvreten! Wilt u Mabel bellen op +32-25054646, of toch liever mailen? (met dank aan Bastard Inc en haantje)
Geenstijl over Mabel

Nu weet ik ook wel dat een weblog geen representatieve bron is, maar klik toch maar eens naar die website zodat je de links die ze in roze presenteren zelf kunt bekijken.
Oud 14-10-2003, 10:54
Ninnoc
Ninnoc is offline
Ik moet eerlijk zeggen dat ik mabel prefereer boven maxima.
Okay ze heeft foute connecties gehad, maar he wie in het koningshuis niet? Ik denk wel dat ze okaye koningin zou zijn, ze is nou weer benoemd tot most potential worldleader ofzo bij een of ander forum (ja namen etc ben ik erg goed in). 't is een beetje eigen criminelen eerst. Deze meid is tenminste in een behoorlijk milieu opgevoed wat je van max niet kan zeggen. En beetje contact met een hasjhandelaar vind ik een stuk minder erg dan een vader die medeplichtig is aan bergen vermisten en doden en waar je niet eens openlijk afstand van doet (niet voldoende in mijn ogen tenminste). Je kan wel zeggen daar kan zij nix aan doen maar ze is wel opgevoed in een volkomen verrot milieu en waarschijnlijk grootgebracht met bepaalde ideen.

okay wat ik wil zeggen. is mabel nou echt zo veel slechter dan max?? ik denk het niet, wat een gezeik allemaal.
Oud 14-10-2003, 11:46
Verwijderd
Zie je wel, tis allemaal tuig:
- Maxima heeft een foute vader
- Mabel heeft dubieuze vriendjes
- Bernhard had een dubieuze rol in de Tweede Wereldoorlog en was betrokken bij de Lockheed-affaire
- Laurentiens' vader heeft tig koeien en varkens over kling gejaagd
- Over dierenmoord gesproken: de familie is dol op jagen
- Wim Lex wil de persvrijheid aan banden leggen en keurt Videla's regime goed
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 11:48
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 14-10-2003 @ 12:46:
- Over dierenmoord gesproken: de familie is dol op jagen
Dat valt toch best mee, jagen is goed voor de wildstand en het valt in het niet met de rest.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 14-10-2003 @ 12:48:
Dat valt toch best mee, jagen is goed voor de wildstand en het valt in het niet met de rest.
Dat is een aparte discussie.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 11:56
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 14-10-2003 @ 12:55:
Dat is een aparte discussie.
Daar heb je een punt.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 07:07
michael1
michael1 is offline
Op de site http://www.theovangogh.nl/indexc.html staat een scherp stukje van PAUL RUIJS over mabel .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten