|
|
Bekijk resultaten poll: Hoe erg val jij op hetzelfde geslacht? | |||
Helemaal niet |
![]() ![]() ![]() ![]() |
148 | 43.27% |
Ik wil wel eens proberen te zoenen (of iets in die geest) |
91 | 26.61% |
Ik heb wel eens gezoend, ik vond het niks |
24 | 7.02% |
Ik heb wel eens gezoend, ik wil meer |
18 | 5.26% |
ik ben bi |
38 | 11.11% |
ik ben homo / lesbisch |
23 | 6.73% |
Aantal stemmers: 342. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Citaat:
Bi is een afkorting van biseksueel, niet van bi-fiel. Biseksueel wil zeggen dat je sex hebt met beide geslachten. Volgens de Van Dale: bi·sek·su·eel (bn.) 1 seksueel gericht zijnd op beide geslachten => bi, biseks Seksueel gericht is compleet wat anders dan verliefd worden op. 'Vinden' dat je niet biseksueel bent als je geen relaties met iemand van je eigen geslacht zou willen is dus domweg fout. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar heb jij wel eens iemand ooit de term bifiel horen gebruiken? Maakt er iemand wel eens het liefde/sex onderscheid tussen homofiel en homosexueel? Die worden toch echt gebruikt als synoniemen. Dat geldt voor bifiel en bisexueel dan toch ook? Ik maak niet het onderscheid tussen op iemand verliefd kunnen worden, en sex met iemand willen. Let wel: KUNNEN worden. Je kunt best sex hebben met iemand waar je niet verliefd op BENT, zolang je het maar zou kunnen worden. Zo, heb ik lekker toch weer gelijk. Oh, en verder neukt iedereen maar met wie hij zin heeft, ongeacht hoe het heet. Het is maar een definitie. |
![]() |
|
Hahaha: bifiel, nog nooit van gehoord...wist niet dat er onderscheid zat in de termen -'seksueel' en -'fiel'....dan is een pedofiel dus iemand die ook verliefd kan worden en relaties aan wil gaan met een kind, en een pedoseksueel iemand die alleen seks wil met kinderen (of juist omgekeerd).
![]() Vraag me wel af of ik zelf hetero of bi ben, gezien het feit dat ik: - -verliefd kan worden op mannen en sex met ze heb -ook (soms) 'verliefd' kan worden op vrouwen -soms een vrouw zie met wie ik op een bepaalde manier wel intiem wil zijn (maar niet echt sex dat lijkt me vies-beffen en vingeren dan- en het lijkt me raar aanvoelen zo'n zacht lichaam- maar ik voel dan een soort warmte/ genegenheid en krijg zin om iets te doen dan) -als ik opgewonden wil raken ik dan meestal aan vrouwen denk (niet dat ik in gedachte met ze bezig ben, dat fantaseer ik nooit, maar gewoon hun lichamen) -tegenwoordig soms ook van mannen opgewonden kan raken nu ik seksuele ervaring met mannen heb want dan kan ik terugdenken aan een ervaring met hen -vrouwen seksueel dus blijkbaar aantrekkelijker vind dan mannen -het raar zou vinden om een relatie met een vrouw te hebben...dat ik dat niet zou kunnen maar dat ligt denk ik vooral aan het soort vrouw, in principe kan het best. -ik geen sex met een vrouw wil behalve op een moment dat ik sex met een vrouw wil omdat ik haar seksueel aantrekkelijk vind/ warmte voel etc. maar dan heb ik dus geen concrete seksuele voorstellingen -ik nog nooit met een vrouw iets heb gedaan (behalve doktertje spelen als kind ![]() Help ben ik nu een HEBI-fiel?? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Pedoseksueel is een heel normaal begrip BTW. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |