Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dit topic mag wel een nieuwe naam krijgen, magic 101 ![]()
|
we kunnen ook onze decks gaan posten?
ik trap af met mijn groen-witte deck 4 llanowar elves 4 heart warden 4 priest of titania 4 yavimaya elder 4 phantom nishoba 2 child of gaea 2 silvos, rogue elemental ---> 1 foil ![]() 2 sword of kaldra 2 worship 2 naturalize 4 plow under 4 swords to plowshares 2 armageddon 2 elfhame palace 10 forests 8 plains |
![]() |
||
Citaat:
Aangezien Invasion block mijn favo block ooit is, heb ik nog steeds mijn allereerste tourney-deck: Domain...en ik moet zeggen, het werkt nog steeds! Hier is de lijst: Land: 8x Forest 3x Mountain 3x Island 3x Swamp 3x Plains Creatures: 4x Draco 2x Windborn Muse 1x Cromat 1x Verdeloth the Ancient Mana-Fix 4x Harrow 4x Darksteel Ingot 3x Fertile Ground 2x Pulse of Llanowar Overig: (burn, removal, verdediging e.d.) 4x Tribal Flames 2x Mirari's Wake 2x Terminate 2x Collective Restraint 2x Necra Sanctuary 2x Exotic Disease 2x Legacy Weapon (Het enige dat echt alles wegkrijgt) 1x Coalition Victory 1x Prophetic Bolt 1x Eladamri's Call (de laatste omdat ik geen goed wit/groen deck kan maken ivm gebrek aan (redelijke) creatures)
Laatst gewijzigd op 28-01-2004 om 19:14. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dit gebruik ik nu:
White Weenie Mana Sources (18) 16 Plains 1 Strip Mine 1 Mox Diamond Creatures (22) 4 Savannah Lions 3 Soul Warden 4 Longbow Archers 2 Order of Leitbur 3 Soltari Monk 3 Soltari Priest 1 Paladin en-Vec 2 Thunder Spirit Utility (20) 4 Land Tax 2 Scroll Rack 4 Empyrial Armor 2 Zuran Orb 4 Swords to Plowshares 1 Disenchant 1 Seal of Cleansing 2 Armageddon |
![]() |
|
Jammer dat veel mensen met oude regels spelen, de nieuwe bevallen mij in veel opzichten beter.
Ikzelf speel zelf vaak 2-colored decks, soms ook single-color. Ik wissel toch wel om de week van deck, soms wel vaker. Mijn deck op dit moment: Land 9 Island 9 Plain 1 City Of Brass 1 Adarkar Wastes 2 Faerie Conclave Creatures 4 Mother of Runes 4 Peregrine Drake 2 Wall Of Glare 1 Arcanis the Omnipotent 1 Radiant Dragoons 1 Weathered Wayfarer 1 White Knight 2 Temporal Adept 1 Fog Bank Spells 4 Counterspell 4 Rewind 4 Opportunity 3 Congregate 3 Pacifism 3 Humble 60 cards Loze trucjes: Wall of Glare + Mother of the Runes: goed tegen goblins/elves etc, wall of glare procection from red/green geven en alle aanvallers blocken. Radiant Dragoon terugpingen met de Temporal Adept voordat de echo betaald moet worden.
||
Citaat:
![]() Niemand kent nog de oude regels hier...en ik ben ondertussen ook een "expert" in de nieuwe (Na Classic ingevoerde regels) geworden.
|
weet iemand een soortgelijke site als deze www.findmagiccards.com maar dan voor pokemon kaarten, ik wil al die shite verkopen namelijk... of ruilen voor magic
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
@Nytewolf: Ja, ik weet het, ze White Knights zijn handig, maar ach, ik heb ze nooit echt nodig met dat deck. Kheb een andere deck gebouwd, maar die ga ik niet posten, geen zin om te typen. G/R mana-acc. fireball. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
In de nieuwste serie, Mirrodin heb je artifact landen. Mag je die net als normale landen vaker dan 4x in je deck stoppen ? http://www.findmagiccards.com/Cards/...the_Synod.html
||
Citaat:
nee, het zijn geen basic lands |
![]() |
||
Citaat:
Beetje zoals dit bijvoorbeeld (weer een deck van mij). Lands: 4x Great Furnace 4x Vault of Whispers 4x Seat of the Synod 4x Glimmervoid Creatures: 4x Broodstar 4x Frogmite 4x Myr Enforcer Utility Artifacts: 3x AEther Sepllbomb 3x Pyrite Spellomb 3x Lightning Greaves 4x Talisman of Dominance 4x Welding Jar Other Spells 4x Mana Leak 4x Override 4x Thoughtcast 3x Thirst for Knowledge
|
hoe kom je zo vaak aan glimmervoid en Broodstar, apart gekocht zeker ?
![]() anyway ik heb nog twee vragen als ik met Thalakos Deceiver een creature overneem waar enchantments en equipment op zitten neem ik die dan ook over ? En als ik met Sculpting Steel een Phyrexian Processor kopieer waar ik bv 4 leven in heb gepompt , moet ik dan weer opnieuw leven betalen of geldt het als een processor die 4/4 creatures kan maken ? als je deze kaarten niet kent zoek ze dan ff op www.findmagiccards.com
Laatst gewijzigd op 29-01-2004 om 21:08. |
![]() |
||
Citaat:
Als je een met een Thalakos Deceiver een ander creature overneemt krijg je alles wat erop ligt, dus enchant creatures en equipments erbij. Een beetje slimme actie van je tegenstander is dan wel die equipment naar een ander creature te moven. De Scrulpting Steel is altijd weer leuk (ja, de regels ermee dan). Naar mijn weten is het zo dat de Sculpting Steel een exacte kopie is van het de artifact die wordt getargeted. Dit houdt dus in dat je weer levens moet betalen als de Scrulpting Steel in het spel komt. Of dit ook precies zo is, weet ik niet meer, dit kan ik wel opzoeken (jijzelf ook, hier, moet je zoeken naar een Saterday School die het antwoord hierop geeft, of een vergelijkend antwoord), maar dat ga ik nu niet doen, aangezien ik over 2 minuten weg moet.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
aha thanks voor de antwoorden...
BTW... hoeveel zouden jullie over hebben voor een sliver queen en hoeveel voor een serra avatar ? (in geld) (niet dat dat ik ze heb, maar meer als richtlijn mocht ik ze willen kopen...)
Laatst gewijzigd op 30-01-2004 om 13:21. |
![]() |
|
Verwijderd
|
typ ik hier allebei mn decks neer,slaat die fokking computer op hol,nu heb ik geen zin meer om alles neer te typen,mischien een andere keer
laten we het er voorlopig maar op houden dat ik een multiplayer/survival deck heb met bopjes enzow en een blauw deck rond morphling met force of will,misdirection,arcane laboratory etc. |
![]() |
||
Citaat:
![]() @Krekel: Leuk dat je geen standaard decks bouwt, zoals weenie, stompy, angry hermit etc. ![]() En BoP's: ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() De rest geruild. Er is niet zoveel mogelijkheid hier om losse kaarten te kopen namelijk. En ik ben niet echt een fan van het kopen via internet ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.nedermagic.nl/meerinfo.asp?cardid=48281 (aargh ik ben te goed voor deze wereld ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() @Krekel: www.findmagiccards.com, daar kan je elke kaart vinden.
|
Release van Darksteel (de nieuwste expansion):
8 februari in Nederland, prerelease tournaments zijn dit weekend (? is dat zo ?). Mijn verwachting van de set: Meer artifacts, wordt dit een Mirrodin2? Terugkomende favoriet: Fireball is weer Type II-legal! Verwachting is niet echt hoog, zie Mirrodin, maar dan iets minder. of dit het daadwerkelijk ook wordt zie ik volgende week wel
||
Citaat:
De vorige (Darksteel) waren namelijk vandaag en gisteren (instore).. Of vorige week za- en zondag (officials). www.ps-games.nl |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik speelde ook niet echt om te winnen,want dan zou ik idd wel een van de bovenstaande decks pakken,ik speelde met kaarten die ik leuk vond en daar creerde ik een deck omheen. toen ik mijn 4 morphlings had gekocht (voor 30 gulden,near mint ![]() ![]() ![]() nu heb ik bijna geen kaarten meer ,een map met wat rares,twee decks en wat commons en uncs resst heb ik verkocht,maar na het lezen van dit topic is het toch weer een beetje aangewakkerd en vrees ik dat ik een dezer weken mijn winkeltje maar weer eens opzoek geen idee waarom ik dit allemaal getypt heb,maar dat terzijde.... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
But it ain't no lie, baby saai saai saai #1362 Verwijderd | 500 | 18-04-2011 21:57 | |
Games |
rpg's faassie | 32 | 12-01-2005 08:39 | |
Games |
Yu-Gi-Oh Power of Chaos rockidkid | 56 | 20-07-2004 13:44 | |
ARTistiek |
Magic the gathering Xanatos | 31 | 12-02-2003 13:36 | |
ARTistiek |
boek nodig voor literatuur arendo | 3 | 12-09-2002 17:34 | |
Games |
Aantal vragen over Magic: The Gathering FB | 5 | 26-04-2002 10:03 |