Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik bedoelde natuurlijk radicale kutjood voor hem....
||
Citaat:
![]() Saddam is volgens mij ook geen Moslim toch? ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat is het toch gemakkelijk om het op de persoon te spelen als je geen goede argumenten hebt...
|
Niemand.
Al zou ik iemand nog zo erg haten. Ik ga mijn leven niet vergooien door in de gevangenis te komen omdat ik iemand heb vermoord.
|
![]() |
De volgende mensen:
- Saddam Hussein - Volkert van der Graaf - Mensen die aanhangers zijn van het waardeloze communisme, deze mensen vormen een bedreiging voor de mensheid. + Alle mensen die tot die zg. critici van Nederland behoren, hiermee bedoel ik niet journalisten en dergelijken, maar mensen die altijd kritiek hebben op het politieke beleid van Nederland terwijl ze er zelf niets van bakken... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nog 6 kogels over, jij bent nu dood ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wees blij dat iemand anders het gedaan heeft, anders had ik het moeten doen. En ik had z'n vervelende lijfwacht ook geraakt.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Extreem rechts (de tegenpool van extreem-links dus ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij vertelt vervolgens over Stalin. Ik trek daaruit de conclusie dat jouw haat jegens het communisme gebaseerd is op de misstanden onder het regime van Stalin. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #85 Verwijderd | 500 | 14-05-2011 16:37 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Iran Prof. J. Visser | 500 | 10-05-2006 17:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Vader vertelt een briefverhaal Ieke | 0 | 11-04-2005 17:48 | |
Lifestyle |
Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger? Sir Smoke-A-Lot | 154 | 01-05-2003 10:13 | |
Lifestyle |
agressiviteit Ninnoc | 67 | 03-11-2002 20:03 | |
Verhalen & Gedichten |
ForumWEDSTRIJD verhalen !!!! italianboy | 16 | 18-12-2001 17:30 |