Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2004, 11:28
lifeafterdeath
lifeafterdeath is offline
Voor de mensen die het nog niet wisten:

Het "satanisme" heeft weer 3 graden... er zijn enorm veel mensen die zich tot de 1e graad beperken (de statements) de 3e graad is juist weer met rituelen etc...

Ikzelf beschouw me absoluut geen satanist maar ik vind een hoop van die opvattingen / statements wel wat hebben...

das alles
Oud 03-01-2004, 11:50
Verwijderd
Ik geloof niet in de duivel, ik geloof in Satan

Oud 03-01-2004, 15:41
Blowie
Blowie is offline
Citaat:
lifeafterdeath schreef op 03-01-2004 @ 12:28:
Voor de mensen die het nog niet wisten:

Het "satanisme" heeft weer 3 graden... er zijn enorm veel mensen die zich tot de 1e graad beperken (de statements) de 3e graad is juist weer met rituelen etc...

Ikzelf beschouw me absoluut geen satanist maar ik vind een hoop van die opvattingen / statements wel wat hebben...

das alles
Ben je niet in de war met de 3 graden die rol spelen in de (chaos) magie? Liber LUX , NOX en AOM?

Maar aan de andere kant heeft het Satanisme zoveel stromingen dat je misschien wel totaal iets anders bedoeld..

Tegenstand.. zonder tegenstand is er inderdaad geen zin.. Als er niks meer is om te 'overwinnen'.. geen drempels, kuilen, doelen meer zijn.. wat heeft het dan nog voor zin?
Owke.. het hogere doel gezien als het gaan naar de hemel of het hiernamaals is natuurlijk geen drempel maar uiteraard wel een goed doel..
Maar over het algemeen moet je moeite doen voor het bereiken van je doelen.. En moeite is hetzelfde als wrijving; tegenstand..

Er is veel meer achter.. Het is heeft eigenlijk weinig te maken met het afzetten tegen de kerk, dan kan je beter heiden worden.. Het Satanisme zet zich niet af tegen de kerk (al is dat niet altijd duidelijk op te maken uit de Satanische geschriften.. ).. Ze hoeven zich niet af te zetten, waarom zou je je afzetten als je denk dat je het zelf bij het rechte einde hebt? Is pesten niet meer dan het toegeven dat je bang bent dat je het toch niet bij het rechte eind hebt? Als je macht hebt hoef je dat toch helemaal niet te laten zien? Is showen ook niet een vorm van verlies? Indoctrineren, intimideren allemaal een vorm van zwakte.. Dat is niks voor mensen die denken dat ze gelijk hebben.

Ik blijf bewust zeggen dat ze het denken.. Want ik weet misschien voor mij wel de waarheid, maar aangezien mensen verschillend zijn, en niet iedereen hetzelfde meegemaakt heeft. Op deze manier probeer ik iedereen in z'n waarde te laten.

Want ik heb meer respect voor bv een goed Christen die z'n godsdienst volgt in de manier waarin ie bedoeld is dan een Satanist die niet verder kan kijken dan z'n neus lang is (maar is het dan nog wel een Satanist?)
Oud 03-01-2004, 23:49
Verwijderd
Satanisten zijn gewoon dom.
Je kunt geloven dat er een God is, en je gedragen zoals die God wil, zodat je gelukkig bent in het hiernamaals.
Je kunt geloven dat er géén God is, en zondigen zo veel of weinig als je wil, omdat er toch geen hiernamaals is.
En je kunt dus geloven dat er wél een God is (want geen Satan zonder God), en expres zo veel mogelijk protesteren tegen die God, zodat je ongelukkig bent in het hiernamaals. Juiuiuiuist....
Oud 04-01-2004, 02:37
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 04-01-2004 @ 00:49:
Je kunt geloven dat er een God is, en je gedragen zoals die God wil, zodat je gelukkig bent in het hiernamaals.
Je kunt geloven dat er géén God is, en zondigen zo veel of weinig als je wil, omdat er toch geen hiernamaals is.
En je kunt dus geloven dat er wél een God is (want geen Satan zonder God), en expres zo veel mogelijk protesteren tegen die God, zodat je ongelukkig bent in het hiernamaals. Juiuiuiuist....
niet blaten over dingen waar je niks vanaf weet
Oud 04-01-2004, 13:07
Upke
Upke is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 04-01-2004 @ 00:49:
satanisten geloven niet in God of Satan hahaha!!! En satanisten protesteren helemaal niet tegen de kerk of god, of welk geloof dan ook!!!! Hahahah hoe kom je erbij???

Laatst gewijzigd op 04-01-2004 om 13:41.
Oud 04-01-2004, 13:42
AngelLena
AngelLena is offline
Upke: een normale uitleg wordt beter op prijs gesteld dan persoonlijke aanvallen. Let je daar een beetje op?
Oud 04-01-2004, 15:41
Upke
Upke is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 04-01-2004 @ 14:42:
Upke: een normale uitleg wordt beter op prijs gesteld dan persoonlijke aanvallen. Let je daar een beetje op?
Bekant alle topics die over satanisme gaan hebben ik en andere lui meer dan 100 x moeten uitleggen aan die mensen die niet nadenken voordat ze iets zeggen, wat satanisme nu precies inhoud. Nou en als je dan nog zo'n reacite leest dan word het gewoon duidelijk dat mensen grappig proberen te zijn in plaats van echt serieus iets te zeggen.
Oud 04-01-2004, 20:49
De Veroorzaker
Citaat:
AngelLena schreef op 04-01-2004 @ 14:42:
mja in een topic met 100 post zo'n reactie geven getuigd toch wel van niet al te veel intelligentie, of een hoge mate van luiheid of iets anders
Oud 05-01-2004, 13:21
Justastranger
Justastranger is offline
het probleem van alle verschillende geloofsovertuigingen is dat men altijd de ander belachelijk maakt.
Oud 05-01-2004, 13:32
Blowie
Blowie is offline
De kerk heeft de afgelopen eeuwen (eigenlijk sinds het begin van het hun bestaan) alles afgekraakt wat ze tegenkwamen dat ook maar een beetje een pontentieel gevaar voor de kerk was.. Ik vind het niet zo gek dat mensen zo reageren..
Tuurlijk is het irritant.. En het zou zo mooi zijn als iedereen elkaar zou respecteren.. maar ach.. dan wordt het ook zo saai zullen we maar zeggen...
(Er blijft uiteraard een verschil tussen luiheid en ontwetendheid..)

Zou het beter geaccepteerd worden als het onder een hele andere naam zou gaan? Zouden Satanisten beter aan de man komen als geen Satanisten genoemt zouden worden maar iets anders?
Niet dat het voor de kerk uitmaakt, zit je niet bij de kerk; dan zit je fout.. maar voor de niet gelovige onder ons..

naja.. ik dwaal af geloof ik..
Oud 06-01-2004, 12:53
urbanprotocol
urbanprotocol is offline
God is almachtig. ( maar daarom hoeft die niet aardig te zijn en om ons geven)
De duivel gevaarlijk listig en heeft ook bovennatuurlijke krachten.
Mensen die een geloof hebben slijmen aan hun beiden om ook een deel van hun krachten te krijgen .
Wat je probeert is een poging tot vriendschap met het behulp van het geloof of wat je ook doet om een van de twee je tevreden wilt houden.
Youre kiss his ass en hope for the best
youre not one of them but part of the rest. (maak niet uit welke van de twee je volg en na welke je slijmt)
Want de duivel geeft geen hol om je en god ook niet.
Ze nemen geneens de moeite om je te misbruiken.
Want they are the men en wij zijn nobody .
Oud 06-01-2004, 18:22
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Upke schreef op 04-01-2004 @ 16:41:
Bekant alle topics die over satanisme gaan hebben ik en andere lui meer dan 100 x moeten uitleggen aan die mensen die niet nadenken voordat ze iets zeggen, wat satanisme nu precies inhoud. Nou en als je dan nog zo'n reacite leest dan word het gewoon duidelijk dat mensen grappig proberen te zijn in plaats van echt serieus iets te zeggen.
Reageer er dan gewoon niet op. Staat wat netter
Oud 06-01-2004, 18:24
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
urbanprotocol schreef op 06-01-2004 @ 13:53:
God is almachtig. ( maar daarom hoeft die niet aardig te zijn en om ons geven)
De duivel gevaarlijk listig en heeft ook bovennatuurlijke krachten.
Mensen die een geloof hebben slijmen aan hun beiden om ook een deel van hun krachten te krijgen .
Wat je probeert is een poging tot vriendschap met het behulp van het geloof of wat je ook doet om een van de twee je tevreden wilt houden.
Youre kiss his ass en hope for the best
youre not one of them but part of the rest. (maak niet uit welke van de twee je volg en na welke je slijmt)
Want de duivel geeft geen hol om je en god ook niet.
Ze nemen geneens de moeite om je te misbruiken.
Want they are the men en wij zijn nobody .
En dit soort preken worden meer op prijs gesteld in het God topic hier iets onder...
Oud 07-01-2004, 10:20
urbanprotocol
urbanprotocol is offline
offtopickee dan ga ik daar wel mijn zegje doen
Oud 07-01-2004, 12:29
Justastranger
Justastranger is offline
begrijpelijk dat het christendom zo`n instelling heeft, 1 van de 10 geboden is immers dat je maar 1 god zal erkennen en eren. ...maar ook dit hoort eigenlijk in het andere topic thuis denk ik?
Oud 07-01-2004, 15:30
Verwijderd
Oke, ik ken satanisme alleen van satanisten die op tv komen vertellen dat het satanisme zo goed is... en die aanbidden satan en geloven zeker wel in een God (omdat er anders geen satan zou kunnen zijn) en gaan toch maar met satan mee. Die zijn dom.

Ik zou het trouwens vrij krom vinden als satanisten niet in een Satan geloven? Waarom noem je jezelf naar iets waar je niet in gelooft?
Oud 07-01-2004, 17:12
Upke
Upke is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 07-01-2004 @ 16:30:
Oke, ik ken satanisme alleen van satanisten die op tv komen vertellen dat het satanisme zo goed is... en die aanbidden satan en geloven zeker wel in een God (omdat er anders geen satan zou kunnen zijn) en gaan toch maar met satan mee. Die zijn dom.

Ik zou het trouwens vrij krom vinden als satanisten niet in een Satan geloven? Waarom noem je jezelf naar iets waar je niet in gelooft?
Omdat satan alleen een symbool is, daar kun je ook dus niet in geloven. Net als een Jezus-kruis, het staat voor het christendom voor goedheid en dergelijke. Satan is ook een symbool, het staat voor de satanisten, mensen die iedereen respecteren zoals hij/zij is. Geen verschil maken tussen geslacht, geaardheid, en ras enz.. Het is maar een symbool die verder voor de meeste satanisten geen enkele betekenis verder heeft, het omgekeerde kruisje of omgekeerde pentagram staat daar eigelijk ook voor, niet goed en ook niet slecht, maar daar tussen in. Bij fietsenmerk Empella, zie je een soort hert als Logo. Nou ze verkopen fietsen en geen herten, en toch staat er een hert als logo. Nou je hebt satanisten, en dat 'logo' kan eventueel satan heten. Simpel he als je erover nadenkt.
Oud 11-01-2004, 19:41
Anathema
Anathema is offline
Citaat:
seeker of ligt schreef op 01-12-2003 @ 19:40:
hmm om me maar even in de discussie te voegen..!

Geloof je dit zelf? Wij mensen zijn geen god! we hebben misschien iets goddelijks in ons.. omdat God ons gecreert heeft naar zijn evenbeeld..!
Wij mensen zijn gemaakt om Te aanbidden! om God te aanbidden.. aanbidden we God niet/ dan aanbidden we wel iets anders... bv auto's vrouwen/jongens.. what ever..
Het klopt dat er niets boven God is want Hij is allmachtig! maar wij zijn niet zelf de God van ons zelf..! dat kan niet want het zijn NIET WIJ MENSEN DIE HEMEL EN AARDE GEMAAKT HEBBEN!
Dit is je christenlijke overtuiging. Het gaat hier om een satanistische overtuiging. Zij zien hunzelf als God, omdat zij erin geloven dat zij de enige zijn die iets kunnen veranderen aan hoe hun eigen leven is. Ze bidden niet voor God of weet ik veel, ze ondernemen. Zij hebben ZELF de macht om HUN leven te veranderen.

(Ik ben btw geen satanist, eerder christen, maar met men eigen aanpassingen)
Oud 15-01-2004, 15:29
Blowie
Blowie is offline
Ik zocht eigenlijk het citaat wat Anathema hierboven maakt.. maar ik kan het niet vinden

Maar seeker of ligt waarom zou je iets moeten aanbidden? Er zijn genoeg mensen die niets aanbidden.. En dan kan je wel zeggen "ja maar ze leiden een leeg bestaan.." sommige van hen doen dat ook ja.. maar ook een zooi Chistenen, of Joden of maakt het ook uit ;hebben leeg bestaan.. Wat is het verschil?

Gaat het er echt zo moeilijk je niet in een God hoeft te geloven om een leven te hebben? Gaat het er nou zo moeilijk in dat als je niet in God geloofd je helemaal niet 'verdoemd' bent of bezeten door de duivel? En gaat het er echt zo moeilijk in dat een mens zichtzelf centraal wil zetten?

En Upke.. ik ben het met het symbool toch niet helemaal eens.. Een pentagram (in welke vorm dan ook) is een symbool.. daar ben ik het mee eens.. Maar het is zeker wel een symbool met betekenis.. Erg veel betekenis.. Het visje of het kruis is voor een (goed) Christen hetzelfde als het pentagram voor mensen (die hem met overtuiging dragen). Maar Satan is zeker geen symbool voor mij..
Oud 15-01-2004, 16:42
Upke
Upke is offline
Citaat:
Blowie schreef op 15-01-2004 @ 16:29:
Ik zocht eigenlijk het citaat wat Anathema hierboven maakt.. maar ik kan het niet vinden

Maar seeker of ligt waarom zou je iets moeten aanbidden? Er zijn genoeg mensen die niets aanbidden.. En dan kan je wel zeggen "ja maar ze leiden een leeg bestaan.." sommige van hen doen dat ook ja.. maar ook een zooi Chistenen, of Joden of maakt het ook uit ;hebben leeg bestaan.. Wat is het verschil?

Gaat het er echt zo moeilijk je niet in een God hoeft te geloven om een leven te hebben? Gaat het er nou zo moeilijk in dat als je niet in God geloofd je helemaal niet 'verdoemd' bent of bezeten door de duivel? En gaat het er echt zo moeilijk in dat een mens zichtzelf centraal wil zetten?

En Upke.. ik ben het met het symbool toch niet helemaal eens.. Een pentagram (in welke vorm dan ook) is een symbool.. daar ben ik het mee eens.. Maar het is zeker wel een symbool met betekenis.. Erg veel betekenis.. Het visje of het kruis is voor een (goed) Christen hetzelfde als het pentagram voor mensen (die hem met overtuiging dragen). Maar Satan is zeker geen symbool voor mij..
Wat ik opnoemde was één van de vele betekenissen dat klopt. Zo staan de 5 punten ook bijvoorbeeld voor: Spirit, vuur, water, aarde en lucht. Maar ook bijvoorbeeld: Vuur, water, aarde, hout en metaal. Maar jah zo kan je nog uren door gaan...
Oud 15-01-2004, 22:04
gothicboy666
gothicboy666 is offline
ikwil weten wie satanisten zijn en dan heb ik het niet over wannabees wat je er aan doet(wat je onder neemt om hem te aan bidden)
__

is dit een fucking grap?

Satanisten aanbidden geen satan,

dat zijn sataanen.
Oud 16-01-2004, 09:56
Verwijderd
Citaat:
gothicboy666 schreef op 15-01-2004 @ 23:04:
ikwil weten wie satanisten zijn en dan heb ik het niet over wannabees wat je er aan doet(wat je onder neemt om hem te aan bidden)
__

is dit een fucking grap?

dat zijn sataanen.
meneer gothicboy 666 die van murderdolls 666 houdt

zal het ons wel even haarfijn uitleggen!
Oud 16-01-2004, 18:15
Blowie
Blowie is offline
Citaat:
Upke schreef op 15-01-2004 @ 17:42:
Wat ik opnoemde was één van de vele betekenissen dat klopt. Zo staan de 5 punten ook bijvoorbeeld voor: Spirit, vuur, water, aarde en lucht. Maar ook bijvoorbeeld: Vuur, water, aarde, hout en metaal. Maar jah zo kan je nog uren door gaan...
Pardon Dan heb ik u klaarblijkelijk verkeerd geinterpreteerd..

Maarre eh.. die laaste 2 berichten gaan echt heel snel aan me voorbij
Oud 16-01-2004, 18:59
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Nordland schreef op 16-01-2004 @ 10:56:
meneer gothicboy 666 die van murderdolls 666 houdt

zal het ons wel even haarfijn uitleggen!
Doch heeft hij gelijk
Oud 17-01-2004, 10:23
Upke
Upke is offline
Citaat:
Blowie schreef op 16-01-2004 @ 19:15:
Pardon Dan heb ik u klaarblijkelijk verkeerd geinterpreteerd..

Maarre eh.. die laaste 2 berichten gaan echt heel snel aan me voorbij
Ow jah het komt er gewoon op neer dat er heel veel verschillende betekenissen zijn voor het pentagram.
Oud 17-01-2004, 15:31
lifeafterdeath
Als de punt naar boven staat dan staat het voor geest boven de materie, met de punt naar beneden is het materie boven de geest , en dus de "satanistische" "versie" van het pentagram.

zo wassut geloof ik
Oud 17-01-2004, 16:33
Upke
Upke is offline
Citaat:
lifeafterdeath schreef op 17-01-2004 @ 16:31:
Als de punt naar boven staat dan staat het voor geest boven de materie, met de punt naar beneden is het materie boven de geest , en dus de "satanistische" "versie" van het pentagram.

zo wassut geloof ik
Dat kan het ook betekenen, alleen dat van satanisten meer geloven in materie boven geest klopt niet voor alle satanisten. Veel (echte) satanisten doen aan magie, en daar geld de regel geest boven materie. Maar voor veel satanisten staat de omgekeerde pentagram voor Baphomet. Als je goed kijkt kun je van de vorm van het pentagram een geitenkop maken, en dat wezen (ook wel duivel genoemd) staat bij het satanisme meestal voor "leven", want het wezen heeft de borsten van het vrouwelijke, en de penis van het mannelijke. Satanisten zijn meer voor leven dan voor de dood. Nogmaals ze geloven niet in het wezen zelf, maar ze geloven wat het wezen moet uitdrukken, en dat is ondermeer leven.
Oud 17-01-2004, 16:47
lifeafterdeath
klopt daarom is het ook een symbool, en veel mensen begrijpen dat verkeerd (vooral christenen...) En dat is vaak een beetje jammer.
Oud 17-01-2004, 21:02
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
ik heb heel even het begin van het topic doorgelezen, (de rest was me ff te veel)

dus er zijn satanisten en sataanisten?
Oud 18-01-2004, 10:37
LoveStarLady
LoveStarLady is offline
Wicca's zoals ik worden vaak aangezien voor Satanisten, echt stom, want het heeft nix met elkaar te maken!
Oud 18-01-2004, 11:28
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
heb ik ook vaak, mn pentagram hangt ondersteboven

en dat vinden sommige leraren:
sommige vinden t wel
Oud 18-01-2004, 11:43
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 26-11-2003 @ 21:09:
waarom bestaan er dan hele satanisten kerken? en lopen die knakkers toch met satan-iconografie? het is allemaal zo hypocriet als de tering dat satanisme. Het nergens in geloven verheffen tot een geloof, ben ik de enige die daar het kromme van inziet?
Nee hoor je bent niet de enige , maar ik vind wel heel veel meer "(geloofs)overtuigingen" krom.....
Oud 18-01-2004, 12:50
Blowie
Blowie is offline
Het Satanisme is ook geen godsdienst *zucht* Het kan dus ook niet vergeleken worden met het geloof in een God / of meerdere Goden.. het is louter een levensovertuiging..

Citaat:
Johnnie-mannuh schreef op 17-01-2004 @ 22:02:
ik heb heel even het begin van het topic doorgelezen, (de rest was me ff te veel)

dus er zijn satanisten en sataanisten?
Als je het die namen wil geven dat is dat zo ja
In ieder geval zijn er mensen die de duivel aanbidden en mensen die dat niet doen..
Oud 25-01-2004, 21:05
PurpleMyst
PurpleMyst is offline
Maar om dan het topic weer nieuw leven in te blazen..
Zijn hier Satanisten? Wat vindt de rest van het Satanisme?

Ik ben zelf geen Sataniste hoewel ik het wel inspirerend en interessant vind. Ik zit dan ook regelmatig op satanistische fora en lees satanistische literatuur. De denkwijze spreekt me wel aan, maar is me net wat té kritisch en negatief over dingen. Te hard, te bot.
Oud 25-01-2004, 21:38
De Veroorzaker
Citaat:
PurpleMyst schreef op 25-01-2004 @ 22:05:
Wat vindt de rest van het Satanisme?
lees het topic eens door, ik denk dat je daar wel wat vind
Oud 25-01-2004, 21:41
PurpleMyst
PurpleMyst is offline
Dat heb ik al gedaan. Ik vind het alleen een erg boeiend onderwerp en het is jammer dat het al zo snel weer 'gesloten' is. Probeer er wat nieuw leven in te blazen, aangezien ik weet dat dit onderwerp een onderwerp is waar je interessante discussies over kun houden.
Oud 26-01-2004, 10:38
Upke
Upke is offline
Citaat:
PurpleMyst schreef op 25-01-2004 @ 22:05:
Maar om dan het topic weer nieuw leven in te blazen..
Zijn hier Satanisten? Wat vindt de rest van het Satanisme?

Ik ben zelf geen Sataniste hoewel ik het wel inspirerend en interessant vind. Ik zit dan ook regelmatig op satanistische fora en lees satanistische literatuur. De denkwijze spreekt me wel aan, maar is me net wat té kritisch en negatief over dingen. Te hard, te bot.
Jah haloow!!! Hier zo!!! Hier is een satanist!!! Ik heb in het begin van het topic ook al gereageerd maar jah dat vond blijkbaar niemand interresant. Tjah dan niet he...
Oud 26-01-2004, 13:04
PurpleMyst
PurpleMyst is offline
Ik vind het wel interessant.

Waarom ben je satanist?
Op welke manier breng je het 'satanist-zijn' tot uiting in je leven?
Oud 26-01-2004, 15:37
Upke
Upke is offline
Citaat:
PurpleMyst schreef op 26-01-2004 @ 14:04:
Ik vind het wel interessant.

Waarom ben je satanist?
Op welke manier breng je het 'satanist-zijn' tot uiting in je leven?
Gewoon satanisme is een manier van denkwijze die hetzelfde is als die van mij. En je kunt niet aan iemands uiterlijk zien of hij satanist is, als je in iemands hoofd kon kijken zou je het misschien kunnen zien. Dus je kan satanisme niet uiten. Dat kan je wel door het iedereen te gaan vertellen, of met een uithangbord om je nek door de stad te lopen waarop staat dat je satanist bent.
Oud 30-01-2004, 15:46
morgaine
morgaine is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 26-11-2003 @ 20:31:
ja hallo hey, we zijn godverdomme geen bediendes. Vraga je het netjes en sociaal, dan doen we (iig IK) zo terug, maar mevrouw wil NU bedient worden, anders is het zonde van HAAR tijd...tssk wij zijn diegene die 'moeten' antwoorden....ik ga niet voor slaaf spelen
chill wat ben jij snel op je pikkky getrapt zeg
Oud 30-01-2004, 15:47
morgaine
morgaine is offline
Citaat:
Upke schreef op 26-01-2004 @ 11:38:
Jah haloow!!! Hier zo!!! Hier is een satanist!!! Ik heb in het begin van het topic ook al gereageerd maar jah dat vond blijkbaar niemand interresant. Tjah dan niet he...
thanx voor het reageren dat doet me goed om ook echte mensen te ontmoeten!!!!
Oud 30-01-2004, 15:48
morgaine
morgaine is offline
Citaat:
Blowie schreef op 18-01-2004 @ 13:50:
Het Satanisme is ook geen godsdienst *zucht* Het kan dus ook niet vergeleken worden met het geloof in een God / of meerdere Goden.. het is louter een levensovertuiging..

Als je het die namen wil geven dat is dat zo ja
In ieder geval zijn er mensen die de duivel aanbidden en mensen die dat niet doen..

hehehe!!!(6)
Oud 30-01-2004, 15:50
morgaine
morgaine is offline
Citaat:
gothicboy666 schreef op 15-01-2004 @ 23:04:
__

is dit een fucking grap?

dat zijn sataanen.
duh boeiend hoe jullie er over denken ik weet wat ik weet ik wilde alleen weten of jullie iets interessants wisten te vertellen
Oud 30-01-2004, 15:54
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
morgaine schreef op 30-01-2004 @ 16:46:
chill wat ben jij snel op je pikkky getrapt zeg
klopt, hij is ook zo groot, daar wordt snel op getrapt
Oud 30-01-2004, 15:54
satansbitch
satansbitch is offline
Citaat:
Justastranger schreef op 27-11-2003 @ 11:17:
als de beste meneer morgainemanson eerst ff uitlegt wat hij precies onder satanisten verstaat.... welk boek volgt ie etc....
hey lieverd ik ben een chick
Oud 30-01-2004, 15:55
satansbitch
satansbitch is offline
Citaat:
satansbitch schreef op 30-01-2004 @ 16:54:
hey lieverd ik ben een chick
en mijn 3ling zus morgainemanson ook en morgaine ook!!!!
Oud 30-01-2004, 16:52
Verwijderd
Citaat:
morgaine schreef op 30-01-2004 @ 16:47:
thanx voor het reageren dat doet me goed om ook echte mensen te ontmoeten!!!!
Dus volgens jou ben je pas een echte mens als je satanist/sataan bent? Of alleen als je een antwoord geeft dat jou aanstaat?
Beperkte visie...
Oud 30-01-2004, 18:16
AngelLena
AngelLena is offline
En graag ophouden elkaar af te katten. Anders moeten we em nog sluiten ook.
Oud 02-02-2004, 10:54
morgaine
morgaine is offline
thnx voor het reageren be blessed

Regels voor berichten