Advertentie | |
|
![]() |
|
ik was 14 en het was op vakantie..
11 augustus om precies te zijn. Ik was daar samen met mijn beste vriendin en we zaten achter twee jongens aan die er echt goed uit zagen. Nou ja we hebben ze gevonden..en zij ons ook ![]() Mijn vriendin en ik werden tegelijk voor het eerst gezoend..en we vonden het vrij euh...apart... ![]() IK dacht dat ik zou stikken want ik wist niet hoe ik moest ademhalen *grijns* ![]() Achteraf bleek hij een enorme sukkel te zijn die het alleen maar van zijn looks mocht heben... Maar goed...het is alleen maar beter geworden en mijn huidige vriend zoent het beste! *anders zet je er even een lang verhaal neer ofzo...*
|
Verwijderd
|
Ik was 14. Het was in frankrijk op vakantie op 14 juli (de enige reden waarom ik het nog weet is omdat 14 juli een feestdag is in frankrijk). Het was echt n zoen van niks. Maar ik was tevreden: ik had gezoend [wannabe]
![]() |
![]() |
|
Op m'm 16e,
ik kende hem net een paar uur. Hij vroeg het eerst, maar ik wist dat hij genoeg ervaring moest hebben, dus ik twijfelde heel erg. Op een gegeven moment nam hij gewoon beslissingen, we zijn naar buiten gegaan, liepen een eind om en hebben steeds maar 3 meter gelopen en dan steeds staan zoenen! Het was echt helemaal geweldig! Hij zoende super, en ook hijzelf was geweldig. Jammer dat het daarbij is gebleven. Dit was ook mijn laatste zoen, maar ik hoop dat daar ooit verandering in gaat komen. (voor die zoen verlangde ik altijd wel al naar een zoen/vriendje, maar na die zoen alleen nog maar meer, omdat ik toen wist hoe geweldig het was. Ik krijg er nu nog vlinders van in m'n buik...)
|
![]() |
ergens met de carnaval....ik vond hem echt leuk!maar uiteidnelijk hebben we ook 5 maadnan ofzo verkering gehad..met 2 keer een zoen..we waren allebei beetje verlegen Nu heb ik alweer 2.5 jaar een vriendje..en ik zie nu wel dat toen ik 14, 15 was iedere avond na het stappen weer zo'n gevoel had : WOOOWWW!!deze kon echt het lekkerste kussen van allemaal!!!1MAar nu met mijn vriendje!!MMMMMMMMMMMM dit is tenminste meer dan vies tongworstelen! ben dik tevreden!
|
Op m'n 16e, ruim'n jaartje geleden, niet eens zo lang eigenlijk. Van m'n 1e vriendje op wie ik toendertijd smoorverliefd was, maar wat uiteindelijk een vette klootzak bleek te zijn... Daarna nog 3 maanden met een andere gozer een supergoeie relatie gehad, en nu zoen ik met m'n 3e vriend... (ik verslijt ze wel!) Maar ik ben nog steeds blij, en zij (vooral HIJ) nog met mij, dus alles gaat prima! En nu ben ik een echte "kissing addict" !!!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |