|
|
||
|
Citaat:
oftewel een man naar mn.... hart
|
|
|
|
Wat betreft het geilste dat er meegemaakt is. Zeggen dat ze 'het' niet mag doen pas na 1 a 2 dagen later en ondertussen flink de boel op lopen geilen (praatjes, heel toevallig met je hand ergens tegenaankomen om de zoveel tijd), al mag voorspel wel, zolang er maar niemand klaarkomt. Natuurlijk mocht zij ook proberen om mij te laten zwichten onder de druk.
Ik kan je zeggen: ik heb dat weekend mijn vriendin op een totaal nieuwe manier leren kennen Zit trouwens nog een leuke annecdote aan vast die te maken heeft met een ander topic hier, maar goed. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
waar ik echt geil van word , is als een gozer ontzettend sensuel doet terwijl hij het niet door heeft en jou niet ziet. En qua sex zelf: tjah vastbinden de gexte he! (ik hem dan!) eeerst heel erg plagen en alles door elkaar doen tot hij helemaalgek word en jij het ook niet meer houd.
xx suusjuhh |
|
|
|
|
Het geilst zou ik niet weten..
Wat me wel geweldig lijkt zoenen met een vrouw met tongpiercing, ik heb daar zulke geile verhalen over gehoord, maar ben nog steeds op zoek (Marieke van idols wou niet )
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
Rachel (verhaal van een beginner) *~SaBoTaGe~* | 38 | 01-09-2004 16:21 | |