Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Brains ![]() Laatst gewijzigd op 12-01-2004 om 13:33. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() foto |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() STC Hooded Top met BALBOA erop shawl vale Divided broek zwarte clipriem Witte boxer met regenboog rand h&m en zwarte sokken. Ik ben ziek, ik doe niets anders dan studeren, en niemand mag + gaat me zien ![]() |
![]() |
|
Op school had ik nog een zwarte broek aan met een gele trui (met zo'n lange kol met knoopjes zodat-ie 'open' is en naar beneden hangt) en zwarte laarzen.
Toen fietste ik naar huis. Door de regen.... Dus nou is het nog steeds de gele trui maar met een spijkerbroek en sokken-tot-de-knie met felgekleurde streepjes ![]()
||
Citaat:
Maar gompie. |
![]() |
|
jeej, vandaag draag ik iets anders
![]() - gele sokjes - lichtblauwe snoopy bh - witte ondebroek - zwarte soort fluwelen netoverknie rok, met 3 schuine strepen - paarse t-shirt met brede halsopening - korte flies met rits - zachte korte bruine laarsjes - lange grof gebreide paarswitrode sjaal - mn krulhaar in een staart - paars en wit spiraaloorbel(teken van hartchakra) - aan mn nek een pentakel dat is het! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
jij ook al een nummer-nick.. maargoed. baggy broek zwart/paars gestreepte sokken 1 blauw hempje 1 zwart hempje nieuwe mad caddies longsleeve (thnx angela ![]()
||
Citaat:
Spotgoedkoop, maar ik vind ze heerlijk zitten, €22,50 om precies te zijn! ![]() Bovendien staan ze als enigste paar schoenen goed onder mijn g-star jas! ![]()
|
hele lage spijkerbroek
zwarte wollen top met wijde hals zwart hemdje eronder rode leren brede riem met druksluiting aan de zijkant rode leren laarjes rode/koperkleurige grote oorbellen en een staartje met krullen Oh ja ik heb freakjuh gezien dit weekend ![]()
||
Citaat:
Mijn galarok! (maar toch niet echt gala, maar ja. Voor iemand die nooit een rok aan heeft is 't al gauw gala...) Hij's wel leuk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Me ultra-hippe Jumbo-blouse (mét button "Service met een glimlach", naamkaartje en pen
![]()
||
Citaat:
ik heb pyjama aan ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Seksualiteit |