Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
hmm beter nog zou ik gewoon stil in een hoekje in de studio kunnen observeren hoe daar alles er aan toe gaat
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ik heb wel spike van di-rect ontmoet. haha. we zeiden tegen em dat ie van een dijk af moest rollen (?) en hij deed t. |
![]() |
|
Satyricon tijdens een signeersessie, Nile na een optreden, Devin Townsend en Gene Hoglan na een show (Devin is relaxt
![]() ![]()
|
Ik heb mijn toenmalige muziekhelden Anathema (
![]()
|
k Vind "helden" altijd zo'n vage term..
Ron Thal (Bumblefoot) riep me backstage op Shredfest. Even mee geluld. Mark Jansen en Ad Sluijter van Epica, mee gespeeld (auditie) en ook vaker mee gepraat. Marcel Coenen, mee gejamd en is, net als alle anderen van Sun Caged een vriend, dus dan is "held" altijd een groot woord. Maar spelen kunnen ze ![]() Zanger van Slipknot, elleboogstoot gegeven toen hij irritant was in een of andere metal market ![]() Verder geluld met iedereen van de Star One tour (tijdens de afterparty), dus: Floor en Irene Jansen, met beiden vrij lang gepraat, erg gezellig ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
hmm bands die ik heb ontmoet: the darkness, the cooper temple clause, biffy clyro, alamo race track, daryll-ann, hm en daar houdt het alweer op vrees ik.
||
Citaat:
de spreekwoordelijke "dronken mongool" uithangen.
|
Mn muziek helden?
K heb weleens met Efrem van Death By Stereo staan praten na een concert, maar of dat mn muziek held is? Nee niet echt. De dude van de Toasters komt al wat meer in de buurt, 2 minuten een keer mee staan lullen. Maarja. Ook neit echt helden. Heb ik eigenlijk ook niet echt volgens mij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En k heb ze ook een keer in de Tagrijn gezien 2 jaar geleden ofzoiets. Alleen jammer dat Barney er dit keer neit was. (Als je met hem zoende kreeg je een poster, en barney is vieeeeeees, oud ongeschoren ranzig mannetje waar Mike ene tongzoen aan gaf ![]() |
![]() |
|
|