Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2004, 09:47
Sortjuh
Sortjuh is offline
Citaat:
telluriet schreef op 24-01-2004 @ 10:44:
Hmm, 9 op de 10 'altow's', zoals die domme sortjuh, die weet echt niet waar je het over hebt.

Hoe weet je dat zo cker?
Oud 24-01-2004, 09:52
telluriet
telluriet is offline
Omdat ik, door het lezen van je posts, met stellige zekerheid kan zeggen dat jij niks van het kapitalisme afweet en je, omdat je school en leren waarschijnlijk toch vind 'zuigen', je ook de moeite niet wilt doen je uberhaupt in die theorieën te verdiepen.
Oud 24-01-2004, 09:55
Sortjuh
Sortjuh is offline
Citaat:
telluriet schreef op 24-01-2004 @ 10:52:
Omdat ik, door het lezen van je posts, met stellige zekerheid kan zeggen dat jij niks van het kapitalisme afweet en je, omdat je school en leren waarschijnlijk toch vind 'zuigen', je ook de moeite niet wilt doen je uberhaupt in die theorieën te verdiepen.
Dan ken je mij nogniet,... teneerste weet ik wel wat kapitalisme is, en ik vind school en leren niet zuigen...

Zo, nu jij weer
Oud 24-01-2004, 09:59
telluriet
telluriet is offline
Hmm, valt me van je mee.
Oud 24-01-2004, 10:11
Sortjuh
Sortjuh is offline
Citaat:
telluriet schreef op 24-01-2004 @ 10:59:
Hmm, valt me van je mee.

Toen wist je nixmeer...

geef maar toe,... Ik win!
Oud 24-01-2004, 10:14
telluriet
telluriet is offline
Nee, iedereen kan wel zeggen van 'ja, ik weet dat' etc. Da's nou het voordeel van de anonimiteit van Internet.
Oud 24-01-2004, 10:17
Sortjuh
Sortjuh is offline
Citaat:
telluriet schreef op 24-01-2004 @ 11:14:
Nee, iedereen kan wel zeggen van 'ja, ik weet dat' etc. Da's nou het voordeel van de anonimiteit van Internet.
Dan gloof je me tog niejt
Oud 24-01-2004, 11:31
Silver rain
Silver rain is offline
En toen was er weer een leuke discussie aan de gang Laat ze lekker op de grond zitten als ze dat fijn vinden. Ik zit zelf liever op de bar maarja. Soms zit ik ook weleens op de grond maar dan op het gras of bij een boom ofzo, niet gewoon op de betonnen vloer midden in het gangpad
Oud 24-01-2004, 11:38
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
waarom praten breezers over msn hElEmAaL zO. Is DaT aFzEtTeN tEgEn dE MaATscHaPpIj OfZo?

waarom doen kakkers hun kraagje omhoog?

waarom beschilderen gothic's hun gezicht?

en waar let jij op?
als die mensen daar goed zitten, laat ze dan zitten. daar heb jij toch geen last van? en als je er wel last van hebt, koop dan wat stoelen en geef ze aan die skaters en alto's.
Oud 24-01-2004, 11:41
Silver rain
Silver rain is offline
Citaat:
Dark Psycho schreef op 24-01-2004 @ 12:38:
waarom praten breezers over msn hElEmAaL zO. Is DaT aFzEtTeN tEgEn dE MaATscHaPpIj OfZo?

waarom beschilderen gothic's hun gezicht?

en waar let jij op?
als die mensen daar goed zitten, laat ze dan zitten. daar heb jij toch geen last van? en als je er wel last van hebt, koop dan wat stoelen en geef ze aan die skaters en alto's.
inderdaad ja
Oud 24-01-2004, 11:45
Mederiacvm
Mederiacvm is offline
Citaat:
Sortjuh schreef op 24-01-2004 @ 11:17:
Dan gloof je me tog niejt
Ik weet niet of Telluriet al overtuigd is maar ik nog niet
Het komt namelijk erg onwaarschijnlijk op mij over dat iemand die een dergelijk taalgebruik tentoonspreid zich zou verdiepen in materie als bijvoorbeeld het kapitalisme. Je weet misschien wel globaal wat het kapitalisme inhoud (definitie uit woordenboek) maar als er dieper op zal word doorgevraagd dan ben ik bang dat je vrij snel zal afhaken.

Mocht ik het toch verkeerd zien dan zou ik daar graag van overtuigd worden, en niet alleen door te zeggen: Ik weet wel wat kapitalisme is. In dat geval zou ik graag wat meer bewijzen zien, bijvoorbeeld door aan te geven op welke manier je je erin hebt verdiept en welke bronnen je daarvoor hebt gebruikt.
Oud 24-01-2004, 11:46
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
bassgirl schreef op 23-01-2004 @ 22:04:
vind ik eigenlijk ook nergens op slaan, alsof elke alto blowt...
ik denmk dat er meer 'gewone' mensen blowen hoor
Ik was ook bloed serieus.
Oud 24-01-2004, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Mederiacvm schreef op 24-01-2004 @ 12:45:
Het komt namelijk erg onwaarschijnlijk op mij over dat iemand die een dergelijk taalgebruik tentoonspreid zich zou verdiepen in materie als bijvoorbeeld het kapitalisme.

ik denk dat sortjuh echt midden in de pubertijd verkeerd en daarom op zoek is naar haar eigen identiteit en daarom overal maar tegenaantrapt ,maar zelf stiekem eigenlijk niet echt weet wat ze wil

ontopic: ik doe ook helemaal niet moeilijk over als er alto's op de grond zitten (zolang ze niet in de weg zitten) ik vroeg me gewoon af waarom ze dat deden....
Oud 24-01-2004, 11:53
Mederiacvm
Mederiacvm is offline
Citaat:
bassgirl schreef op 23-01-2004 @ 22:04:
vind ik eigenlijk ook nergens op slaan, alsof elke alto blowt...
ik denmk dat er meer 'gewone' mensen blowen hoor
Ik denk ook dat meer 'gewone' mensen blowen, maar als we op groepsniveau gaan kijken dan lijkt mij dat het percentage alto's dat blowt (veel) hoger ligt dan het percentage onder 'gewone' mensen.
Oud 24-01-2004, 12:02
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Dark Psycho schreef op 24-01-2004 @ 12:38:

omdat ze zeilen, en dan is die wind zo koud in de nek
Oud 24-01-2004, 12:10
FireCracker
FireCracker is offline
omdat je niet met z'n 15en op een bankje past?
Oud 24-01-2004, 12:13
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
FireCracker schreef op 24-01-2004 @ 13:10:
omdat je niet met z'n 15en op een bankje past?
Vast wel
Oud 24-01-2004, 12:14
Wawl
Wawl is offline
Citaat:
Qamra schreef op 24-01-2004 @ 13:13:
Vast wel
Gewoon stapelen, dat is pas alto.
Oud 24-01-2004, 12:17
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Wawl schreef op 24-01-2004 @ 13:14:
Gewoon stapelen, dat is pas alto.
Wel oppassen met je blowtje (tering ik ben de naam van een wiet-peuk kwijt. Het is toch wat), want je steekt zo iemand in de fik op dat bankje!
Oud 24-01-2004, 12:18
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Qamra schreef op 24-01-2004 @ 13:17:
Wel oppassen met je blowtje (tering ik ben de naam van een wiet-peuk kwijt. Het is toch wat), want je steekt zo iemand in de fik op dat bankje!
een joint

ja, dat is best gevaarlijk... al je alto-kleren in de fik
Oud 24-01-2004, 12:18
Wawl
Wawl is offline
Citaat:
Qamra schreef op 24-01-2004 @ 13:17:
Joint.
Oud 24-01-2004, 12:19
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Wawl schreef op 24-01-2004 @ 13:18:
Joint.
OWJAAH!

Lol
Oud 24-01-2004, 13:01
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 23-01-2004 @ 22:09:
omdat ze meetings hebben met een hele zooi op het centraal station en dan geen zitplek hebben.
Oud 24-01-2004, 13:36
Machiavelli
Machiavelli is offline
Omdat het kansloos tuig is.
Oud 24-01-2004, 13:49
Sithan
Sithan is offline
Als ze dat nou ook eens in de trein deden, dan kan ik tenminste ook een keer zitten...maar nee juist dan weer niet
Oud 24-01-2004, 13:55
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
je bent eg n mongool als je op de grond gaat zitten als er een bankje is...
bankjes ownen zwaar en ik zit er altijd op!
verder wtf zijn alto's of skaters...
boarden zuigt! inlinen ownt zwaar!
Oud 24-01-2004, 13:57
Jampot
Jampot is offline
waarom zitten "gewone" mensen niet op de grond als er verder geen plek is?

ik zit alleen op de grond als alle stoelen oid bezet zijn, en het zit prima! ik snap niet waarom mensen blijven staan als er geen plek is.. met zn allen staan, joepie!

en ik vind het ook wel iets gezelligs hebben, neem lowlands, met zn allen op de grond zitten voor een concert, of in de dommelsch 's avonds met een film
Oud 24-01-2004, 13:58
Jampot
Jampot is offline
en verder vind ik expres aanpassen en op de grond gaan zitten als er bankjes vrij zijn erg on-alto
Oud 24-01-2004, 14:03
Verwijderd
Wat is überhaupt een alto
Oud 24-01-2004, 14:04
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 24-01-2004 @ 15:03:
Wat is überhaupt een alto
Iemand die omdat hij zichzelf uniek en de rest nalopers vind zich hetzelfde gaat gedragen als een andere jongeren met dezelfde mening.
Oud 24-01-2004, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 24-01-2004 @ 15:04:
Iemand die omdat hij zichzelf uniek en de rest nalopers vind zich hetzelfde gaat gedragen als een andere jongeren met dezelfde mening.
Jeuh, ik ben alto, en jij ook, en de rest van het forum ook
Oud 24-01-2004, 14:08
fractuur
fractuur is offline
Ik zit altijd het liefst op tafels.. Bij welke subgroep hoor ik dan?
Oud 24-01-2004, 14:11
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
toen ik van de zomer met 2 vrienden op vakantie was op schiermonnikoog hadden we voor zijn 3en eerst 4 stoeltjes, maar daarvan braken er de 1e dag al 3...dus toen hebben we de rest van de week nog maar 1 stoeltje en een half stoeltje, eigenlijk was dat laatste gewoon een leuning van een kapot stoeltje, maar het zat beter dan de prullenbak die we van de duitsers hadden gejat, want we waren te stronken om zelf een prullenbak te halen bij de ingang, lol...
we gingen gewoon stoned/dronken (dat waren we natuurlijk continue, van sochtends 9 tot savonds 12 ofzo) vechten/duwen/trekken om alleen al op dat ene halve stoeltje te zitten...want de prullenbak was echt bagger

k geloof dat we wel 80% van de tijd in het gras of zand lagen, achterover naar de lucht te kijken enzo... was ook wel erg leuk toen we de eerste dag meteen dronken waren gingen we elkaar omver duwen (terwijl we op de stoeltjes zate)...vandaar dat alle stoeltjes meteen braken haha...
t was wel erggg versss...
toch wel zo'n 60 euro wiet en >150 euro drank er doorheen gejaagd met zijn 3en in 5 dagen... best OK lijkt me
Oud 24-01-2004, 14:13
Verwijderd
Citaat:
ConcordDawn schreef op 24-01-2004 @ 15:11:
toen ik van de zomer met 2 vrienden op vakantie was op schiermonnikoog hadden we voor zijn 3en eerst 4 stoeltjes, maar daarvan braken er de 1e dag al 3...dus toen hebben we de rest van de week nog maar 1 stoeltje en een half stoeltje, eigenlijk was dat laatste gewoon een leuning van een kapot stoeltje, maar het zat beter dan de prullenbak die we van de duitsers hadden gejat, want we waren te stronken om zelf een prullenbak te halen bij de ingang, lol...
we gingen gewoon stoned/dronken (dat waren we natuurlijk continue, van sochtends 9 tot savonds 12 ofzo) vechten/duwen/trekken om alleen al op dat ene halve stoeltje te zitten...want de prullenbak was echt bagger

k geloof dat we wel 80% van de tijd in het gras of zand lagen, achterover naar de lucht te kijken enzo... was ook wel erg leuk toen we de eerste dag meteen dronken waren gingen we elkaar omver duwen (terwijl we op de stoeltjes zate)...vandaar dat alle stoeltjes meteen braken haha...
toch wel zo'n 60 euro wiet en >150 euro drank er doorheen gejaagd met zijn 3en in 5 dagen... best OK lijkt me
Alto
Oud 24-01-2004, 14:16
fractuur
fractuur is offline
Citaat:

owja.. tuurlijk.
Btw, ik had die 210 euro wel beter weten te besteden. .
Oud 24-01-2004, 14:17
ConcordDawn
ConcordDawn is offline

tot een maand of 2 geleden droeg ik wijde broeken...
en tot een maand of 6 geleden droeg ik vans
maar ik heb nooit een skateboard aangeraakt...
gelukkig niet, ik hou het bij inlinen...
en punk is niet mijn favourite muziek
ik draag SOMS bandshirts (maar dan van the prodigy ofzo)
en verder meestal communistische shirts...

ik ben geen alto ...

je bent echt dom als je van jezelf zegt dat je een alto bent...
Oud 24-01-2004, 14:20
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
[verhaal]....toch wel zo'n 60 euro wiet en >150 euro drank er doorheen gejaagd met zijn 3en in 5 dagen... best OK lijkt me
Wat wil je hiermee duidelijk maken jongen?
Dat je nog in de puberteit verkeerd en blijkbaar nog in je ontdekkingsfase zit?
Oud 24-01-2004, 14:26
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
sommige mensen zijn best dom...lol
ik wil alleen maar een verhaaltje vertellen
wat boeit dat nou...

ontkenningsfase waarvan?
Oud 24-01-2004, 14:27
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
ConcordDawn schreef op 24-01-2004 @ 15:26:
sommige mensen zijn best dom...lol
wat boeit dat nou...

ontkenningsfase waarvan?
Leer lezen, stomme junk. OntDekkingsfase, niet ontkenningsfase.
Oud 24-01-2004, 14:28
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
haha ik ben geen junk hoor
ik ZAT ik de ontdekkingsfase...
ik ben inmiddels al een maand nuchter (óók geen drank).
Oud 24-01-2004, 14:29
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
ConcordDawn schreef op 24-01-2004 @ 15:28:
haha ik ben geen junk hoor
Iemand die voor zestig euro aan drugs er door heen jaagt is een junk.
Oud 24-01-2004, 14:29
Warsocket
Warsocket is offline
Wat een discussies hier over op de grond zitten en of je dan alto bent of niet, en dan nog wat mensen erbij die als alto herkend willen worden

Is mijn hond dan ook alto? die zit / ligt ook altijd op de vloer ?
Oud 24-01-2004, 14:30
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
ConcordDawn schreef op 24-01-2004 @ 15:28:
Sommige mensen zijn best dom lol...

wat boeit dat nou...
Ik neem aan dat je jezelf daarmee bedoelt

Goh wat goed zeg!

Het gaat er niet om dat je het vertelt, maar wat je vertelt...
Oud 24-01-2004, 14:30
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 24-01-2004 @ 15:29:
Wat een discussies hier over op de grond zitten en of je dan alto bent of niet, en dan nog wat mensen erbij die als alto herkend willen worden

Is mijn hond dan ook alto? die zit / ligt ook altijd op de vloer ?
Jouw hond is uberalto.
Oud 24-01-2004, 14:31
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
dat is jou mening

ik ben niet verslaafd en ben het nooit geweest...
op vakantie kun je toch best wel een paar x gewoon veel drugs gebruiken wats daar nou mis mee.
je moet gewoon oppassen dat je het niet gewoon gaat vinden (ik ken een hoop mensen die nu nog elke dag blowen, sinds de zomervakantie...DAT zijn junks)
Oud 24-01-2004, 14:33
Sithan
Sithan is offline
Citaat:
ConcordDawn schreef op 24-01-2004 @ 15:31:
op vakantie kun je toch best wel een paar x gewoon veel drugs gebruiken wats daar nou mis mee.
Misschien moet je eens bij jezelf te rade gaan waarom je er een paar x gewoon zoveel nodig hebt...
Oud 24-01-2004, 14:33
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
ConcordDawn schreef op 24-01-2004 @ 15:31:
dat is jou mening

ik ben niet verslaafd en ben het nooit geweest...
je moet gewoon oppassen dat je het niet gewoon gaat vinden (ik ken een hoop mensen die nu nog elke dag blowen, sinds de zomervakantie...DAT zijn junks)
Of je nu verslaafd bent of niet, als je voor zestig euro aan drugs gebruikt ben je in mijn bescheiden opinie een stomme klotejunk.
Oud 24-01-2004, 14:36
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
en in mijn opinie ben je niet open genoeg als je zo bekrompen denkt...

Oud 24-01-2004, 14:37
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
ConcordDawn schreef op 24-01-2004 @ 15:36:
en in mijn opinie ben je niet open genoeg als je zo bekrompen denkt...

Ik weet toevallig iets te goed wat drugs met je kunnen doen om er open over te doen.
Oud 24-01-2004, 14:39
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
ik weet ook wat ze met je kunnen doen, en dat is de reden dat ik gestopt ben een maand geleden... hahaha
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten