Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
En toen was er weer een leuke discussie aan de gang
![]()
|
waarom praten breezers over msn hElEmAaL zO. Is DaT aFzEtTeN tEgEn dE MaATscHaPpIj OfZo?
waarom doen kakkers hun kraagje omhoog? waarom beschilderen gothic's hun gezicht? en waar let jij op? als die mensen daar goed zitten, laat ze dan zitten. daar heb jij toch geen last van? en als je er wel last van hebt, koop dan wat stoelen en geef ze aan die skaters en alto's.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Het komt namelijk erg onwaarschijnlijk op mij over dat iemand die een dergelijk taalgebruik tentoonspreid zich zou verdiepen in materie als bijvoorbeeld het kapitalisme. Je weet misschien wel globaal wat het kapitalisme inhoud (definitie uit woordenboek) maar als er dieper op zal word doorgevraagd dan ben ik bang dat je vrij snel zal afhaken. Mocht ik het toch verkeerd zien dan zou ik daar graag van overtuigd worden, en niet alleen door te zeggen: Ik weet wel wat kapitalisme is. In dat geval zou ik graag wat meer bewijzen zien, bijvoorbeeld door aan te geven op welke manier je je erin hebt verdiept en welke bronnen je daarvoor hebt gebruikt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik denk dat sortjuh echt midden in de pubertijd verkeerd en daarom op zoek is naar haar eigen identiteit en daarom overal maar tegenaantrapt ,maar zelf stiekem eigenlijk niet echt weet wat ze wil ontopic: ik doe ook helemaal niet moeilijk over als er alto's op de grond zitten (zolang ze niet in de weg zitten) ik vroeg me gewoon af waarom ze dat deden.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ja, dat is best gevaarlijk... ![]() ![]()
|
![]() |
Als ze dat nou ook eens in de trein deden, dan kan ik tenminste ook een keer zitten...maar nee juist dan weer niet
![]()
|
waarom zitten "gewone" mensen niet op de grond als er verder geen plek is?
ik zit alleen op de grond als alle stoelen oid bezet zijn, en het zit prima! ik snap niet waarom mensen blijven staan als er geen plek is.. met zn allen staan, joepie! ![]() en ik vind het ook wel iets gezelligs hebben, neem lowlands, met zn allen op de grond zitten voor een concert, of in de dommelsch 's avonds met een film ![]() |
![]() |
|
![]() |
toen ik van de zomer met 2 vrienden op vakantie was op schiermonnikoog hadden we voor zijn 3en eerst 4 stoeltjes, maar daarvan braken er de 1e dag al 3...dus toen hebben we de rest van de week nog maar 1 stoeltje en een half stoeltje, eigenlijk was dat laatste gewoon een leuning van een kapot stoeltje, maar het zat beter dan de prullenbak die we van de duitsers hadden gejat, want we waren te stronken om zelf een prullenbak te halen bij de ingang, lol...
we gingen gewoon stoned/dronken (dat waren we natuurlijk continue, van sochtends 9 tot savonds 12 ofzo) vechten/duwen/trekken om alleen al op dat ene halve stoeltje te zitten...want de prullenbak was echt bagger ![]() k geloof dat we wel 80% van de tijd in het gras of zand lagen, achterover naar de lucht te kijken enzo... was ook wel erg leuk toen we de eerste dag meteen dronken waren gingen we elkaar omver duwen (terwijl we op de stoeltjes zate)...vandaar dat alle stoeltjes meteen braken haha... t was wel erggg versss... toch wel zo'n 60 euro wiet en >150 euro drank er doorheen gejaagd met zijn 3en in 5 dagen... best OK lijkt me ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Btw, ik had die 210 euro wel beter weten te besteden. ![]()
|
![]() |
![]() tot een maand of 2 geleden droeg ik wijde broeken... en tot een maand of 6 geleden droeg ik vans ![]() maar ik heb nooit een skateboard aangeraakt... gelukkig niet, ik hou het bij inlinen... en punk is niet mijn favourite muziek ![]() ik draag SOMS bandshirts (maar dan van the prodigy ofzo) en verder meestal communistische shirts... ik ben geen alto ... ![]() je bent echt dom als je van jezelf zegt dat je een alto bent... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat je nog in de puberteit verkeerd en blijkbaar nog in je ontdekkingsfase zit?
|
Wat een discussies hier over op de grond zitten en of je dan alto bent of niet, en dan nog wat mensen erbij die als alto herkend willen worden
Is mijn hond dan ook alto? die zit / ligt ook altijd op de vloer ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Goh wat goed zeg! Het gaat er niet om dat je het vertelt, maar wat je vertelt...
|
![]() |
dat is jou mening
![]() ik ben niet verslaafd en ben het nooit geweest... op vakantie kun je toch best wel een paar x gewoon veel drugs gebruiken wats daar nou mis mee. je moet gewoon oppassen dat je het niet gewoon gaat vinden (ik ken een hoop mensen die nu nog elke dag blowen, sinds de zomervakantie...DAT zijn junks) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|